کمد دیواری ریلی,کمد دیواری ریلی مدرن,کمد دیواری ریلی شیشه ای,کمد دیواری کشویی

کمد دیواری ریلی و کشویی مدرن و شیک

  • 1397/10/9
  • 24375 نفر
کمد دیواری با درهای کشویی بسیار آسان باز و بسته می شود و در انواع مدل های زیبا و مدرن طراحی شده اند. 

مدل های کمد دیواری ریلی باطرح های کاربردی و زیبا

کمد دیواری یکی از انواع وسایل و تجهیزاتی است که در بیشتر منازل به چشم می خورد امروزه در بسیاری از کشور های پیشرفته دنیا از کمد دیواری به عنوان یک عنصر تزیینی و کاربردی در دکوراسیون داخلی منازل استفاده می کنند و همین امر باعث شده تا از کمد های دیواری در بخش های مختلف خانه استفاده کنند و طراحی کمد دیواری ها به اتاق خواب محدود نشود.  

کمد دیواری ریلی با طرح های شیک و کاربردی

کمد دیواری ریلی

نوع جدیدی از کمد های دیواری که به کمد های ریلی معروف هستند و این روز ها از محبوبیت زیادی برخوردارند ، در هایی کشویی دارند. در های این کمد ها می تواند تنها از یک طرف به صورت کشویی ، به سمت راست و چپ ، حرکت کند و یا می تواند از دو در تشکیل شده باشد که در خلاف جهت هم حرکت کنند. 
این کمد ها به واسطه این طراحی خلاقانه ، فضای کم تری از اتاق را اشغال می کنند، و به ویژه مناسب اتاق های کوچک هستند. در های کشویی در انوع کمد ها می تواند در هر اندازه ای نصب شود.کمد دیواری ریلی یکی از انواع مدل کمد دیواری است که امروزه بیشتر از این مدل ها در منازل  استفاده می کنند. کمد دیواری ها خاصیت کاربردی چند منظوره ای دارند و شما می توانید وسایل اضافی منزل تان را در درون این کمد ها قرار دهید و فضای منزل تان را مرتب و منظم کنید.
درب های ریلی با رنگ های مات و روشن و یک دست جزء نمای تزیینی کمد دیواری ها محسوب می شوند. در بیشتر اتاق خواب ها از کمد دیواری های بدون در و یا به اصطلاح اپن استفاده می کنند ولی برخی از افراد ترجیح می دهند که از مدل کمد دیواری اتاق خواب با درب های ریلی استفاده نمایند تا وسایلی که در درون کمد قرار داده اند قابل مشاهده نباشند.
بخش داخلی کمد دیواری های ریلی به قفسه ها و کمد های کوچکتری تقسیم می شود و شما می توانید از این بخش های تقسیم شده کمد دیواری برای آویز کردن لباس ها و قرار دادن کتاب و دیگر وسایل استفاده نمایید.
رنگ کمد دیواری بهتر است با رنگ دکوراسیون داخلی اتاق مطابقت داشته باشد. 

مدل کمد دیواری ریلی و مدرن

کمد های دیواری ریلی انواع مختلفی دارند. ممکن است از چوب ، شیشه ، آینه و یا دیگر مواد ساخته شده باشند. هم چنین در های آن ها می تواند به سبک های مختلفی نظیر سبک بارن Barn ، شبکه ای فابریک Fabric Screen ، شبکه ای آسیایی Asian Screen ، آیینه ای و درهای پشت پوش ، طراحی شده باشند. 
کمد دیواری معمولاً در همه خانه ها وجود دارد. در بعضی خانه ها تعداد آن بیشتر است و در بعضی کمتر. کمد دیواری در خانه های قدیمی تر معمولا از نوع کمدهایی است که درب آنها به طرف بیرون باز می شود و اصطلاحاً به آنها کمد دیواری بادبزنی می گویند. ولی برای خانه های جدیدتر و نوساز معمولاً کمد دیواری ریلی ساخته می شود که فضای کمتری را اشغال می کند و دیگر برای باز شدن درب آنها نیاز به فضایی در جلوی کمد نمی باشد. 
کمد دیواری ها برای جا دادن وسایل اضافه بسیار مناسب است که داخل آنها هم می تواند قفسه بندی شده باشد و هم جای آویز لباس داشته باشد. علاوه بر آن داخل بعضی از کمد دیواری های ریلی، کشو هم درست می شود و گاه نیز ترکیبی از این مدل ها می باشد.   

کمد دیواری ریلی شیشه ای

یک مدل از کمد دیواری های ریلی، از نوع شیشه ای آن است که درب های کمد دیواری تمام شیشه می باشد. این نوع کمد دیواری ها در هرجای منزل می تواند ساخته شود و کاربردهای متفاوتی دارد. در اتاق خواب، از آینه آن برای بررسی آرایش یا برانداز کردن خودمان استفاده می شود. همچنین در خانه هایی که این مدل از کمد دیواری در فضای سالن یا جلوی درب ورودی خانه ساخته شود، اگر فضای خانه کوچک باشد، آنجا را بزرگ تر نشان می دهد.کمد دیواری ریلی یک سبک مدرن و کلاسیک است که باعث زیبایی خانه می شود و اگر از نوع شیشه ای آن باشد، این زیبایی را دو برابر می کند.
علاوه بر کاربرد و زیبایی کمد دیواری ریلی، باید به جنس آن نیز توجه کرد تا در مدت استفاده از آن دچار خرابی نشود. همچنین جنس درب آنها هم می تواند مات باشد و هم براق. عمق کمد دیواری ریلی معمولا 60 سانتی متر است و این اندازه فضایی مناسب برای وسایل فراهم می کند.

مدل های کمد دیواری کشویی جدید و مدرن برای اتاق خواب

کمد دیواری با درهای کشویی بسیار آسان باز و بسته می شود و در انواع مدل های زیبا و مدرن طراحی شده اند. 
کمد دیواری مزایای بسیاری دارد. شیک و مدرن بودن یکی از عوامل توجه به کمد دیواری می باشد و مرکزیت توجه دیگر آن فضای زیادی است که برای جای دادن انواع وسایل دارد. در این میان کمد های دیواری با درهای کشویی این امکان را می دهند که درهای کمد به سمت بیرون باز نشوند و زیبایی و دکوراسیون خانه را حتی برای لحظه ای ناموزون نسازند. 

مدل های جدید و مدرن کمد دیواری کشویی

کمد دیواری بدلیل اینکه ارتفاع آن از کف تا سقف ادامه دارد و معمولا بخشی از دیوار و یا کل دیوار را احاطه می کند به کمد دیواری معروف است. البته کمد دیواری می تواند حتی قسمتی از دیوار باشد که در طراحی های جدید معمولا کمد ها را درون دیوار تعبیه می کنند تا فضای کمتری را اشغال نماید. کمد های دیواری با درهای کشویی بسیار شیک و با طرح های زیبا می باشند که با کشیدن در کمد به طرفین براحتی می توان از کمد استفاده نمود. درون کمد را می توانید با قفسه های متعدد و دلخواه خود طراحی نمایید. 

مدل کمد دیواری ریلی اتاق خواب

یکی از رایج ترین مکان هایی که اغلب در آن از کمد دیواری استفاده می شود، اتاق خواب است. انتخاب مدل کمد دیواری و همچنین نوع کاربرد آن در اتاق خواب اهمیت بسیاری دارد. همانگونه که می دانید کمد دیواری های مختلف به عنوان کمد لباس، کمد جاکفشی و حتی برای نگهداری وسایل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که بهتر است مدل کمد دیواری کشویی را مطابق با کاربردهایی که مدنظر دارید مورد استفاده قرار دهید. 
در پایان توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب مدل کمد دیواری ریلی علاوه بر ظاهر و کارایی، باید به جنس و کیفیت کمد نیز توجه زیادی نمایید و کمد دیواری با بهترین کیفیت در یراق آلات ریلی و همچنین جنس درب ها را انتخاب نمایید تا کمد شما در هنگام استفاده دچار مشکل و نقص نگردد. 
 

کابینت آشپزخانه ,انواع کابینت آشپزخانه ,کابینت ام دی اف (MDF):,کابینت ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت ممبران ,کابینت روکش چوب,کابینت چوبی,کابینت های فلزی ,کابینت های پی وی سی ,انتخاب کابینت,رنگ ام دی اف,رنگ کابینت
  • 1397/8/12
  • 30139 نفر

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
طراحی میز تلویزیون,ساخت میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی
  • 1397/8/14
  • 21515 نفر

آموزش سه روش متفاوت برای ساخت میز تلویزیون

تلویزیون در هر کجای خانه که باشد یکی از کانون‌های اصلی توجه اعضای خانواده و میهمانان است. غالباً نحوه چیدمان دکور و مبلمان در خانه بر اساس محل قرارگیری تلوزیون انجام می‌شود. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کاربرد ام دی اف,کابینت ام دی اف,ام دی اف آشپزخانه,روش ساخت ام دی اف  ,خصوصیات  ام دی اف, مزایای ام دی اف,معایب ام دی اف,انواع ام دی اف,mdf,ام دی اف
  • 1397/8/15
  • 48140 نفر

ریز مشخصات انواع ام دی اف

انواع مختلف MDFها در دکوراسیون داخلی، کابینت، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس
  • 1397/8/19
  • 17103 نفر

تمام مشخصات،مزایا و معایب کابینت های گلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر