نصب کابینت | نصب کابینت زمینی و دیواری | قیمت نصب کابینت و دستمزد نصاب

نصب کابینت ممبران,نصب کابینت ام دی اف,نصب کابینت

نصب کابینت | نصب کابینت زمینی و دیواری | قیمت نصب کابینت و دستمزد نصاب

  • 1398/1/23
  • 13963 نفر
راشا ام دی اف ارائه دهنده خدمات طراحی و نصب کابینت، تولید و اجرا کننده انواع کابینت ام دی اف هایگلاس، کابینت ام دی اف ساده، کابینت وکیوم و ... میباشد.

آموزش نصب کابینت

با ما همراه باشید تا به شما نحوه نصب کابینت با چند روش ساده را آموزش دهیم.

سفارش کابینت و ابزار ضروری جهت نصب آن

اگر نقشه کابینت درست باشد، تنها کافی‌ست مکان مناسب برای نصب آن پیدا کنید. در این مطلب ما به شما خواهیم گفت که چگونه محل قرار گیری کابینت را روی دیوار علامت گذاری کنید. سپس نحوه نصب کابینت زمینی را آموزش خواهیم داد و در آخر روشی ساده برای نصب کابینت دیواری را آموزش می‌دهیم.
برای نصب کابینت تنها به چند ابزار ابتدایی نیاز دارید. تراز سنج، پیچ گوشتی، پیچ و گیره، دریل برای سوراخ کردن دیوار و سنباده برای صاف کردن برش‌ها ابزارهایی هستند که برای نصب کابینت به آن‌ها نیاز خواهید داشت. نوع و اندازه کابینت را متناسب با آشپزخانه‌تان انتخاب کنید. شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن از مراکز فروش کابینت اندازه آشپزخانه‌تان را به آن‌ها بدهید تا بهترین سایز و نوع را پیشنهاد دهند. هنگامی که کابینت خود را انتخاب کردید تمام قطعات آن را از جعبه بیرون بیاورید و همه چیز را بررسی کنید تا در صورت وجود هر گونه مشکل کابینت  را عودت دهید.

ابزار مورد نیاز جهت نصب کابینت

•    تخته سه لایی (اندازه و نوع آن به طراحی بستگی دارد)
•    متر اندازه گیری
•    مته
•    مته تیز کن
•    میخ
•    چسب چوب
•    سنباده
•    تراز

آموزش اندازه گیری و روش محاسبه متراژ کابینت

اندازه گیری در نصب کابینت

قبل از اینکه اندازه گیری و روش محاسبه متراژ کابینت را آغاز کنید باید طرح واضحی از کابینت های دلخواه خود داشته باشید و سپس اندازه گیری های دقیق را برای فضای آشپزخانه انجام دهید. میتوانید واحدهای اندازه گیری سفارشی خود را اعمال کنید و یا از اندازه های استاندارد کابینت متناسب با ایده طراحی و فضای آشپزخانه استفاده نمایید. همچنین میتوانید از نرم افزار اندازه گیری کابینت با نام کابینت کار برای بدست آوردن اندازه های استاندارد کابینت استفاده نمایید. این نرم افزار فارسی اطلاعات دقیقی درباره اندازه درب کابینت و بادخور درب کابینت نیز در اختیارتان می گذارد. با اندازه گیری و محاسبه متراژ کابینت میتوانید مقدار چوب مورد نیاز خود را تخمین بزنید.

انتخاب چوب برای ساخت کابینت آشپزخانه

یک کابینت معمولی از پشت، دو طرف، قسمت بالا و زیرین تشکیل می شود. البته این حالت متناسب با طرح ذهنی شما میتواند تغییر کند و کار نهایی با نصب تخته رویی کابینت به پایان می رسد. شما می توانید کابینت ها را از تخته چند لایی سخت یا چوب نرم بسازید. برای طرف هایی که پنهان هستند می توانید از تخته سه لایی که ارزان تر است، استفاده کنید و قاب رویی را با چوب جامد بسازید.

ساخت قاب کابینت

پس از برش تخته سه لایی میتوانید قطعات را کنار یکدیگر بگذارید و با استفاده از مته آن ها را پیچ کنید همچنین بکاربردن زبانه برای اتصال قطعات از امنیت بالایی برخوردار است. از یک مته تیز کن برای ایجاد سوراخ های تمیز و دقیق استفاده کنید. پیش از نصب کابینت ابتدا تمامی قطعات را آماده نمایید. اگر قصد ندارید از پایه برای کابینت استفاده کنید پروفیل ام دی اف جایگزین خوبی محسوب می شود. پس از اینکه قاب اصلی کابینت به طور کامل ساخته شد میتوانید مرحله نصب قاب رویی را آغاز نمایید. با استفاده از مته سوراخ های منظمی برای اتصال صفحات ایجاد نمایید. مرحله بعدی لبه چسبانی است که باید با دقت و به کمک چسب چوب این کار را انجام دهید در نهایت هر گونه بیرون زدگی چسب و علامت اندازه گیری را پاک نمایید.

اندازه گیری درب ها نمای اپن و طبقات کابینت

پس از نصب کابینت ها در محل خود نوبت به اندازه گیری درب های کابینت ها، نمای اپن و طبقات آنها میرسد. در اندازه گیری طبقات باید اندازه طبقات را ۱ تا ۲ سانتیمتر کوچکتر از اندازه واقعی عمق کابینت در نظر گرفت. در اندازه گیری درب ها باید به مقدار ۴ تا ۵ میلی متر اندازه‌ها کوچکتر از عرض واقعی درب باشد این عمل به منظور عمل ریگلاژ انجام میشود. به طور مثال اگر اندازه پشت عرض کابینت cm 50 باشد عرض درب ما cm 5/49 محاسبه میشود. برای اندازه گیری ارتفاع درب ها مانند اندازه گیری عرض درب عمل میکنیم با این تفاوت که ارتفاع درب کابینت دیواری و همین طور زمینی باید ثابت باشد.

نصب تاج زیر مهتابی و پاخور

پس از نصب کابینت ها نوبت به نصب تاج زیر مهتابی و پاخور (پاسنگ) میرسد. و در ادامه صفحه رویی کابینت زمینی را نصب میکنیم در نصب صفحه کابینت زمینی باید با توجه به نوع سینک و گاز، محل نصب آن ها بر روی صفحه را آماده کرد و پس از نصب صفحه اقدام به نصب سینک و گاز کنیم.

برش کاری دربها و لبه چسبانی

پس از اندازه گیری درب نمای اپن و طبقات کابینت‌ ها، اقدام به برش کاری ابعاد مورد نظر میکنیم و پس از اتمام برش کاری آنها را با PVC لبه چسبانی میکنیم در لبه چسبانی درب ها و نمای اپن از نوارهای PVC با ضخامت ۱ تا ۲ میلی متر استفاده میشود و برای لبه چسبانی طبقات میتوان از نوارهایی با ضخامت ۱/۰ میلی متر استفاده کرد. پس از لبه چسبانی قطعات اقدام به تمیز کردن لبه ها میکنیم.

نصب لولا بر روی درب کابینت

نصب لولا کابینت

پس از آماده شدن درب ها به کمک دریل با مته گازور محل نصب لولای گازور را بر روی درب ایجاد میکنیم و پس از اتمام این مرحله اقدام به نصب لولا میکنیم، محل ایجاد لولا گازور باید از لبه درب تا مرکز مته گازور حدود mm 22 فاصله داشته باشد. هنگام نصب لولا باید دقت کرد لولا کاملاً موازی با لبه درب باشد تا در هنگام نصب درب بر روی کابینت آشپزخانه دچار مشکل نشویم در این مرحله قبل از اقدام به نصب لولا باید روی سطح درب مشخص شود این عمل به دلیل جلوگیری از نمایان شدن عیب هایی مانند تابیدگی یا خش‌های شدید بر روی سطح درب میباشد.

نصب درب، دستگیره، نمای اپن و طبقات کابینت ها

پس از آماده شدن درب ها، طبقات و نمای اپن اقدام به نصب و جاگذاری آنها میکنیم 
اگر تمام مراحل بالا را به‌درستی طی کرده باشید نصب درب‌های کابینت چندان مشکل نیست. با کمک دریل محل نصب لولاها را روی درب ایجاد می‌کنیم. لولا باید کاملا موازی با لبه درب باشد تا هنگام نصب دچار مشکل نشوید. پس از نصب درب‌ها اقدام به تنظیم آن‌ها با فاصله یکنواخت و منظم نسبت به یکدیگر می‌نماییم که در اصطلاح به این عمل ریگلاژ کاری می‌گویند. برای نصب درب کابینت از لولاهایی با توجه به وزن آن استفاده کنید تا دچار افتادگی نشوند. در صورت گیر کردن کشو آن را خارج نموده و کلیه پیچ‌های ریل‌های متصل به بدنه را وارسی کنید. اگر پیچی شل و یا بیرون زده بود آن را محکم کنید.
پس از نصب درب ها اقدام به تنظیم کلیه دربها با فاصله یکنواخت و منظم نسبت به یکدیگر مینماییم که اصطلاحاً به این عمل ریگلاژ میگویند و در آخرین مرحله کار اقدام به تمیز کردن آشپزخانه میکنیم.
نکته مهم: طراحی و نصب کابینت به طور صحیح و دقیق نیازمند مهارت و تجربه است و کوچکترین خطا در هر یک از مراحل منجر به این مشکل میشود که در نهایت جلوه ظاهری زیبایی نداشته باشید. شما میتوانید با صرف کمترین هزینه این کار را به گروه راشا ام دی اف واگذار کنید

نصب کابینت زمینی

علامت گذاری روی دیوار مرحله بسیار مهمی است. زیرا اگر در خط کشی بر روی دیوار نکاتی هم‌چون تراز بودن خط ترسیم رعایت نشود باعث ایجاد معایبی در کلیه مراحل نصب می‌شود.
بلندترین قسمت کف آشپرخانه را پیدا کنید. اکثرا کف آشپزخانه‌ منازل‌ تازه‌ساز کاملا مسطح و هموار است؛ اما کار از محکم کاری عیب نمی‌کند. نقطه شروع اندازه‌گیری همین‌جاست. حالا دقیقا به اندازه ارتفاع کابینت روی دیوار اندازه بگیرید و آن‌ را با ماژیک مشخص کنید. سپس خط مستقیمی تا امتداد جایی که می‌خواهید کابینت را نصب کنید بکشید.
در بیش‌تر موارد کابینت‌های کناری تعیین کننده‌ی چگونگی قرارگیری دیگر کابینت‌ها هستند. حالا نوبت به امتحان کردن طرح کشیده شده روی دیوار برای کابینت‌هاست. ابتدا از کابینت‌های کناری شروع کنید و آن‌ها را کنار دیوار و در محل مشخص شده با ماژیک محکم قرار دهید. از باز و بسته شدن درب‌ها و کشوهای کابینت به درستی و بدون گیر کردن به جایی اطمینان حاصل کنید. اگر نقشه کارگذاری کابینت بدون نقص باشد، تنها کاری که کافیست انجام دهید انتخاب درزگیر برای پوشش فاصله بین کابینت‌هاست. سپس تمام درب‌ها و کشوها را جدا کنید. طول و ارتفاع کابینت‌ها را اندازه بگیرید و روی دیوار به دقت اندازه‌ها را رسم کنید. کابینت‌های کناری را حدود 3.5 سانتی‌متر از گوشه دیوار فاصله دهید. حالا کابینت‌ها را با خطوط افقی کشیده شده روی دیوار تراز کنید. سپس به ترتیب همه کابینت‌ها را در جای موردنظرشان قرار دهید و آن‌ها را با خط افقی روی دیوار تراز کنید. جای پیچ کابینت‌ها را با دریل سوراخ کنید. دقت کنید سوراخ‌ها را کج دریل نکنید. حالا نوبت به فیکس کردن کابینت‌ها به دیوار است. در صورتی که پیچ کج نصب شود باعث هرز شدن آن می‌شود. بنابراین حوصله به‌خرج دهید و پیچ‌ها را با نهایت دقت فیکس کنید. حالا هر جایی که کابینت با دیوار فاصله داشت را با درزگیر پر کنید. اغلب سازندگان کابینت درزگیرهایی سازگار با رنگ و طرح کابینت‌شان عرضه می‌کنند. عرض این درزگیرها بین 7 تا 20 سانتی‌متر است. درزگیرها را هم اندازه شکاف بین کابینت‌ها برش دهید. درزگیر فضای بین دیوار با کابینت را پر می‌کند و ظاهر بهتری به کابینت می‌دهد. 
حالا زمان آن رسیده است که کابینت را برای جاگیری لوله و پریز برق برش دهید. طول و عرض پریز و لوله‌هایی که از کابینت رد می‌شوند را اندازه بگیرید. سپس تمام محاسبات را با ماژیک پشت کابینت علامت گذاری کنید. برای جلوگیری از سردرگمی این محاسبات را نزدیک محل قرار گیری کابینت انجام دهید. ورودی لوله‌های آب روی کابینت را برش دهید و با سمباده صاف کنید. سپس تمام اندازه گیری‌های روی کابینت را با اره کوچک برش دهید. 

نصب کابینت جزیره‌ای

اولین کابینت جزیره‌ای را مجاور کابینت زمینی تراز و به دیوار پیچ کنید. حالا با درزگیر فاصله بین کابینت و دیوار را پر کنید. در صورتی که درزگیر چندان ثابت بین دیوار و کابینت قرار نگرفته است آن را به دیوار پیچ کنید. بعد از آن‌که اولین کابینت جزیره‌ای را نصب کردید حالا باید کابینت‌های بعدی را به کف آشپزخانه فیکس کنید. برای این کار، ابتدا طرح قرارگیری کابینت را روی کف آشپزخانه علامت گذاری کنید. سپس پایه‌های کابینت را روی محل تعیین شده بگذارید و آن‌ها را به کف آشپزخانه پیچ کنید. کابینت جزیره‌ای را روی پایه‌ها قرار دهید. با چوب یا هر چیز دیگر کابینت را تراز کنید. حالا کابینت را به کابینت مجاور و به پایه‌ها پیچ کنید. به‌همین شکل کابینت‌های جزیره‌ای را نیز نصب کنید. با این حال بهتر است کابینت‌های جزیره‌ای را بعد از کابینت‌های دیواری  نصب کنید تا اطراف شما برای نصب کابینت‌ها شلوغ نشود.

نصب کابینت دیواری

نصب کابینت دیواری

تنها سختی کار نصب کابینت دیواری ایجاد تکیه گاه مناسب هنگام پیچ کردن آن‌ها به دیوار و به یکدیگر است. این واقعا کار سختی است، یک اشتباه می‌تواند تمام کار را خراب کند و خسارت زیادی در پی داشته باشد. طرح نصب را روی دیوار و کابینت‌ها بکشید. قبل از نصب کابینت محل پیچ‌ها را با دریل سوراخ کنید. با کابینت‌های کناری شروع کنید. آن‌ها را به دقت به دیوار پیچ کنید. نصب درست کابینت‌های کناری تاثیر زیادی روی چگونگی نصب دیگر کابینت‌ها دارد. سپس کابینت‌ها مجاور را به یکدیگر پیچ کنید.

آموزش نصب کابینت ممبران

کابینت ممبران یا کابینت وکیوم در واقع نوعی روکش از جنس pvc میباشد که بر روی متریال های مختلف مانند ام دی اف ،چوب یا نئوپان میتواند کشیده شود. ممبران بیشتر بر روی ام دی اف کشیده میشود، به این صورت که این متریال در صورت نیاز از قبل ابزار زده شده و طرح مورد نظر کار شده و به چسب و رزین آغشته میشود و سپس به کمک تکنولوژی مخصوص، روکش ممبران بر روی آن کشیده شده و اصلاحاً وکیوم میشود. در عرف به کابینت هایی که برای ساخت آن ها از ورقه هایی با روکش ممبران استفاده میشود اصطلاحاً کابینت ممبران میگوییم. کابینت ممبران میتواند دارای مغزی از جنس ام دی اف یا چوب یا حتی نئوپان باشد که البته در نود درصد مغزی از جنس ام دی اف انتخاب میشود.
کابینت ممبران قیمت نسبتاً بالایی داشته و درخشندگی ندارد، البته در برخی مدل ها میتواند داشته باشد. کابینت ممبران امکان اجرای طرح های پرکار مدرن و کلاسیک را دارا بوده و امکان آسیب ناشی از رطوبت در آن کمتر از ام دی اف بوده‌که البته وابسته به کیفیت اجرای نصب کابینت ممبران است، قابلیت ابزار خوری بالاتری نسبت به ام دی اف و سطحی صاف و صیقلی داشته و قابلیت انجام روسازی های مختلف را ندارد. کابینت ممبران لک پذیری کم و مقاومت و دوامی تقریباً برابر با ام دی اف دارد، کیفیت آن بسیار متنوع و وابسته به کیفیت اجرای کابینت ساز است. کابینت ممبران حساسیت به نور و حساسیت به اجسام تیز زیادی داشته و قابلیت تعمیر با همان طرح و رنگ قبلی را بسیار کم دارد.

آموزش نصب کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف مخفف Medium density fiberboard است که از فراورده های چوبی محسوب میشود. در واقع ام دی اف نوعی میباشد که به روش خشک تولید میشود. ام دی اف بطور معمول بصورت خام مصرف نمیشود و با استفاده از متریال های گوناگون روکش میشود.
کابینت ام دی اف قیمت مناسبی داشته و درخشندگی ندارد. امکان اجرای طرح های پرکار مدرن و کلاسیک و امکان آسیب ناشی از رطوبت نسبتا زیادی دارد. کابینت ام دی اف قابلیت ابزار خوری بالا سطحی صاف و صیقلی داشته و قابلیت انجام روسازی های مختلفی دارد. این کابینت لک پذیری کمی داشته و مقاومت و دوام متوسطی داشته و از کیفیت قابل قبولی برخوردار میباشد، حساس به نور نبوده و حساسیت نسبی به اجسام تیز دارد و قابلیت تعمیر با همان طرح و رنگ قبلی را نیز دارا میباشد. برای افرادی که به دنبال یک جایگزین ارزان‌تر و درعین حال محکم برای چوب خالص هستند نصب کابینت ام دی اف گزینه مناسبی است.
بسیاری از صاحبخانه‌ها تمایل دارند که ام دی اف را کم‌ ارزش بشمارند. اما همانطور که در ابتدا ذکر شد، هر دو کابینت دارای نقاط قوت و ضعف هستند. موقعیت‌هایی وجود دارد که انتخاب کابینت ام دی اف بهتر است.

نکات فنی پس از نصب کابینت

درب های کابینت را بیش‌از حد خود باز نکنید و یا محکم در جای خود نکوبانید چون در‌این صورت‌پس از مدت کوتاهی درب‌ها از حالت طبیعی خود خارج شده و دچار افتادگی میشود و باید رگلاژ (سرویس کردن) شود. از لولاهایی با توجه به وزن در استفاده کنید. در صورت استفاده نکردن از لولای مناسب درب، پس‌از مدتی دچار افتادگی‌میشود. از ریل‌های مناسب‌برای کابینت خود استفاده کنید زیرا روان حرکت کردن کشوها از موارد مهمی است‌که باید به‌آن پرداخته‌شود .در صورت گیر کردن کشو و به راحتی داخل نشدن آن کشو را خارج نموده و کلیه پیچ‌های ریلهای متصل به بدنه را وارسی نموده درصورت بیرون ماندن پیچ آن را برجای خود بنشانید و کشو را درجای خود بگذارید . حد اکثر از پایه‌های فلزی برای‌کف کابینت خود استفاده کنید چون دارای توان بیشتری برای‌تحمل وزن میباشد. در صورت مشاهده پیچی که‌از کار بیرون مانده آن‌را در سر جای خود بنشانید زیرا با شل ماندن آن پیچ کار به خوبی به یکدیگر جفت نمیشود .
از نوارهای لب چسبان مناسب استفاده کنید. نوارهای لب چسبان را برای‌این به‌کار میرود که لبه‌های خام نئوپان یا ام دی اف دید نداشته باشد. در صورت دیدن زردی برروی این نوارها که اکثراً بر روی نوارهایی با رنگ سفید قابل ملاحظه است بدانید که‌آن نوار سوخته‌است و پس‌از مدتی کنده خواهد شد. برای کنده نشدن این نوارها میتوانید از نوع مرغوب آن به نام (ABS) که‌یک ورقه پلاستیک به ضخامت نئوپان و یا ام دی اف است استفاده نمایید .
پس از نصب کابینت قیدها (محل اتصال دوبدنه) راکه‌در کابینت زمینی و در سقف آن میباشد بررسی کنید تا ترک نخورده باشد چون درصورت ترکیده‌بودن آن و یا هرقسمت دیگر این ترک‌ها بزرگتر شده و امکان بروز هر نوع مشکلی میباشد.
برای اطمینان از ابعاد کابینت خود کلیه کابینت های‌خود رابه این طریق اندازه‌گیری نمایید :
هر کابینت را به‌صورت مجزا ازیک قطر به قطر دیگر آن اندازه بزنید درصورت مساوی بودن قطرها و یا تا ۲ میلی متر خطا کابینت اصولی بسته شده‌است. درصورتی‌که کابینت از ۲ میلی متر بیشتر خطا داشته باشد کابینت اصولی نیست و در اصطلاح به آن دوئیده میگویند و کابینت کج بسته شده‌است و درب ها خوب بر روی آن جفت نمیشود . دوئیدگی یکی‌از اشکالات مهم کابینت میباشد که‌در مرحله ساخت باید به رعایت آن پرداخت در غیر این صورت در موقع نصب مشکلات جدی برای نصب کننده بوجود میاید. دوئیدگی یکی از مسائل مهم در تولیدات چوبی میباشد.
اگر به کابینت نصب شده بر روی دیوار خود شک دارید که از جنس نئوپان یا ام دی اف است و تمام قسمت‌های خام محصول با نوار پوشیده شده‌است میتوانید اتو را روشن کنید پس از داغ شدن آن را بر روی نوار بکشید نوار نرم شده و با دست خود آن را بلند کنید. در این صورت متوجه نوع جنس مصرفی خواهید شد .
صفحه کابینت باید به سقف کابینت زمینی پیچ شود تا بتوان آن را عوض کرد. در بعضی موارد مشاهده شده است که صفحه کابینت را به سقف کابینت زمینی با چسب متصل کرده اند. این کار درست نمیباشد چون در صورت بروز مشکل برای صفحه رویی کل کابینت زمینی باید جمع شود.

نکات حفاظتی پس از نصب کابینت

از گذاشتن وسایل سنگین به مدت زیاد در کابینت بپرهیزید چون مقاومت عمود بر الیاف تخته کم بوده و امکان شکست در کابینت را میدهد .
کابینت خود را به اندازه معمول پر کنید زیرا در دراز مدت فشار به تخته آمده و در اصطلاح می گویند تخته شکم داده است یعنی قوس پیدا کرده .
از چسب آبندی حتماً برای دور سینک خود استفاده کنید. سینک باید به صورت تراز در جای خود نشسته باشد چون در غیر این صورت آب در سینک میماند .
اگر از گازهای تو کار یعنی تو نشسته استفاده میکنید حتماً لبه آن با صفحه رویی کابینت یکی باشد و در آن محل حتماً از چسب آبندی استفاده کنید .
اگر نوارهای روی لبه کابینت کنده شده و یا شکسته شده سریعاً آن را تعویض کنید چون در صورت نفوذ آب به داخل آن باد میکند .
هر چند وقت یک بار زیر کابینت خود را تمیز کنید تا محل تجمع سوسک و مورچه نشود مورچه میتواند به بافت چوبی آسیب برساند.
از پریدن روی کابینت و نشستن بر روی آن خود داری کنید چون فشار بیش از حد به آن وارد میشود و احتمال شکست وجود خواهد داشت .
هرگز کابینت چوبی و یا ساخته شده با ام دی اف را با آب نشویید.
کف کشوهای کابینت ها اکثراً فیبر میباشد و چون فیبر از لحاظ مقاومتی ضعیف می باشد در هنگام چیدن وسایل در داخل کشوها دقت کنید وسایل سنگین در آن نذارید.
از گذاشتن قاشق یا چنگال خیس در داخل کشوها بپرهیزید چون فیبر نسبت به آب مقاوم نیست و سریعاً خراب میشود .
در صورت کنده شدن روکش روی صفحه کابینت حتماً آن را عوض کنید چون در غیراین صورت و نفوذ آب به داخل آن پس از مدتی صفحه باد کرده و خراب میشود.
در صورت ایجاد لک بر روی کابینت و نرفتن شما میتوانید آن را با کمی تینر فوری ببرید.تینر را با دستمال بر روی لک بکشید.
هر چند وقت یک بار به کابینت زیر سینک نگاه کنید تا آب در آنجا چکه نکند.
اگر کابینت خانه شما چوبی است هر چند وقت یکبار به آن واکس بزنید تا کابیت چوبی شما سالم بماند.

خدمات نصب کابینت

راشا ام دی اف ارائه دهنده خدمات طراحی و نصب کابینت، تولید و اجرا کننده انواع کابینت ام دی اف هایگلاس، کابینت ام دی اف ساده، کابینت وکیوم و انواع دیوارپوش ام دی اف، میز ، تختخواب ، کمد، کتابخانه، طبقه بندی کمد، درب کمد ام دی اف و سایر مصنوعات چوب وام دی اف میباشد.
جهت سفارش و بازدید از محل و طراحی برای آشپزخانه و سایر نقاط منزل یا محل کار خود با ما تماس بگیرید تا مهندسین مادر کمترین زمان ممکن‌در محل شما حاضر شوند و پیشنهاد های ویژه خود را با توجه به دکوراسیون عناصر موجود در محل شما ارائه‌دهند.

 قیمت نصب کابینت

قیمت نصب کابینت

قیمت نصب کابینت از فاکتورهای مهم در نصب کابینت می باشد .میزان اجرت نصب کابینت هر نصاب کابینت می تواند متفاوت باشد اما راشا ام دی اف مقرون به صرفه ترین دستمزد نصب کابینت را برای شما در نظر دارد .ما با ارائه خدمات خود در کمترین زمان و به کمک تیم حرفه ای بهترین ها و زیباترین ها را در اختیارتان قرار می دهیم .


چه عواملی در قیمت نصب کابینت موثر هستند ؟


نحوه ی محاسبه قیمت کابینت براساس نرخ اتحادیه کابینت سازان می باشد . عوامل زیادی در قیمت نصب کابینت تاثیر گذار هستند اما ما شما را با رایج ترین این عوامل آشنا خواهیم کرد :
میزان متراژ کابینت

در کل قیمت نصب کابینت بر اساس متراژ مشخص می شود و هرچه متراژ بالاتر باشد ، مصالح به کاربرده شده نیز بیشتر می باشند پس قیمت نیز بالاتر میرود .

طراحی کابینت

برای کسانی که تصمیم به نصب کابینت نو گرفته اند یکی از خدماتی که شرکت ما به آنها ارائه می دهد طراحی کابینت می باشد که به دونوع مدرن یا کلاسیک صورت می گیرد . طراحی به سبک کلاسیک به ظریف کاری های بیشتری نسبت به طراحی مدرن نیاز دارد پس همین عامل باعث می شود دستمزد نصب کابینت از نوع کلاسیک بالاتر باشد .

تغییرات نصب کابینت

اگر در هنگام کار شما تصمیم به تغییر بعضی از قسمت های کابینت گرفتید باید هزینه ای که بابت طراحی جدید و یا کارهایی که قبلا برای کابینت شما انجام شده را متقبل شوید که ممکن است باعث بالا رفتن اجرت نصب کابینت شود .

ویژگی های نصاب کابینت 

یکی از خدمات ویژه راشا ام دی اف ، نصب کابینت است و برای راشا ام دی اف مهم نیست که شما در کدام بخش از تهران ساکن هستید تنها کافی است با شماره نصاب کابینت راشا ام دی اف تماس بگیرید در کوتاه ترین زمان ممکن برای خدمت رسانی حاضر می شویم.
 
از دید و نظر مشتریان نصابان کابینت در راشا ام دی اف دارای ویژگی هایی هستند که موجب رضایت آنها از فرایند نصب کابینت در محل زندگی آنها شده است که ما برخی از این ویژگی ها را به طور مختصر بیان میکنیم :
1- رسیدن به موقع و فوری ،پس از تنها یک بار تماس با شماره نصاب کابینت
2- داشتن تخصص و مهارت لازم در نصب کابینت
3-برخورداری از دقت و سرعت العمل بالا هنگام نصب کابینت
4- خوش رو و خوش برخورد بودن نصاب کابینت
5- عدم دریافت هزینه اضافی به عنوان اجرت نصب کابینت
6-بررسی نهایی کار توسط کارشناسان مربوطه
 

کابینت آشپزخانه ,انواع کابینت آشپزخانه ,کابینت ام دی اف (MDF):,کابینت ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت ممبران ,کابینت روکش چوب,کابینت چوبی,کابینت های فلزی ,کابینت های پی وی سی ,انتخاب کابینت,رنگ ام دی اف,رنگ کابینت
  • 1397/8/12
  • 30168 نفر

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
طراحی میز تلویزیون,ساخت میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی
  • 1397/8/14
  • 21538 نفر

آموزش سه روش متفاوت برای ساخت میز تلویزیون

تلویزیون در هر کجای خانه که باشد یکی از کانون‌های اصلی توجه اعضای خانواده و میهمانان است. غالباً نحوه چیدمان دکور و مبلمان در خانه بر اساس محل قرارگیری تلوزیون انجام می‌شود. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کاربرد ام دی اف,کابینت ام دی اف,ام دی اف آشپزخانه,روش ساخت ام دی اف  ,خصوصیات  ام دی اف, مزایای ام دی اف,معایب ام دی اف,انواع ام دی اف,mdf,ام دی اف
  • 1397/8/15
  • 48165 نفر

ریز مشخصات انواع ام دی اف

انواع مختلف MDFها در دکوراسیون داخلی، کابینت، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس
  • 1397/8/19
  • 17118 نفر

تمام مشخصات،مزایا و معایب کابینت های گلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر