کابینت های مدرن,کابینت دو رنگ,کابینت جدید,کابینت ترکیبی,کابینت های جدید

کابینت های دو رنگ

  • 1398/5/8
  • 4999 نفر
اکثر مردم وعده ی غذایی را در آشپزخانه صرف میکنند پس میتوان گفت که تاثیر طراحی آشپزخانه بر رفتار همه اعضای خاناوده تاثیر گذار است.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه با استفاده از کابینت های دو رنگ

آشپزخانه ها همیشه در خط مقدم روند طراحی داخلی هستند. آشپزخانه را میتوان به عنوان پرکاربردترین اتاق منزل خود دانست  و تمام اعضای خانواده از آن استفاده می کنند و اکثر مردم وعده ی غذایی را در آشپزخانه صرف میکنند پس میتوان گفت که تاثیر طراحی آشپزخانه بر رفتار همه اعضای خاناوده تاثیر گذار است. امروزه طرح جدید از کابینتها با استفاده از دو رنگ مختلف به بازار آمده است که بسیار مورد پسند مردم قرار گرفته است. در این مقاله برخی از متداول ترین رنگ های مرود انتخاب شده توسط متخصصان و مردم وجود دارد که میتوانید از آن استفاده نمایید. اولین چیزی که برای انتخاب رنگ و نوع جنس کابینت باید انجام دهید این است که شناخت کامل از آشزخانه ای که قرار طراحی کابینت شود داشته باشید. مثلا میزان استفاده از نور خورشید در آشپزخانه و لامپ مناسب فضا، اندازه محیط، نحوه دید آشپزخانه در پذیرایی و یا خانه و....

نوبت به فکر کردن در مورد رنگ است. اگر تصمیم دارید این مسیر را طی کنید ، به یاد داشته باشید که هدف از کانون توجه چشمگیر است. 

طراحی کابینت دو رنگ

کابینت سفید و آبی

استفاده از رنگ سفید بالای کابینت باعث روشنایی آشپزخانه و قسمت آبی پایینی به مانند دریا هارمونی فوق العاده ای با رنگ سفید دارد.

 

 

دورنگ زرد و خاکستری

دورنگ زرد و خاکستری

این رنگ های کلبه ای روشی مناسب برای برجسته کردن آشپزخانه است. زردهای کمرنگ با درهای یخ زده جفت شده با یک همتای خاکستری در انتهای دیگر آشپزخانه ، چنین حضور سبک و استقبال است.

 

 

 رنگ سیاه و سفید

 رنگ سیاه و سفید

کابینت سیاه سفید از نظر بصری بسیار جذاب است. کابینت سیاه و سفید میتواند فضای جسورانه و تمیز را ایجاد کند.  یک عنصر کاملاً معاصر و شیک برای طراحی کلی وجود دارد.

 

چوب دو رنگ تیره 

چوب دو رنگ تیره 

استفاده از چوب های تیره جوله فوق العاده ویژه ای به فضای آشپزخانه می دهد. کابینت های چوبی سیاه و تیره  برای ایجاد فضای سنتی و رسمی استفاده می شود. از این نوع طراحی برای مکان های بزرگ و پرنور استفاده می شود.

 

کابینت دو رنگه سفید و خاکستری

کابینت دو رنگه سفید و خاکستری

 رنگ سفید در بالا باعث می شود فضای بزرگتر به نظر برسد و رنگ خاکستری مشکی در قسمت زیرین جذابیت جالبی به آن می بخشد.

 

کابینت دو رنگ

کابینت های رنگ ها تیره و سنتی

این آشپز خانه از لحاظ طراحی کمی نزدیک به طرح های سنتی نزدیک است. ایتنخاب این طیف از رنگ ها برای آشزخانه هایی با نو زیاد مناسب است.

 

 

کابینت دو رنگ

کابینت دو رنگ سفید و آبی تیره

استفاده از این دورنگ در آشپزخانه برای ترویج حس سلطتنی و معاصر در فض به وجود می آورد. استفاده از رنگ سفید برای روشنتر کردن و توهم بزرگ بودن فضا بسیار مناسب است.

 

کابینت دو رنگ با رنگ های روشن

کابینت دو رنگ با رنگ های روشن

این آشپزخانه فوق العاده شیک با انرژی زیادی از مد روز پر شده است. اما این کابینت های دو تنی است که واقعاً آن را به یک پایان منحصر به فرد تبدیل می کند - آبی طوفانی را با سفیدهای سفید جفت می کند.

 

کابینت دو رنگ سفید و آبی روشن

کابینت دو رنگ سفید و آبی روشن

استفاده از رنگ آبی آشمانی یا روشن برای دکوراسیون فضا آرام و زیبا همچنین الهام بخش میکند. استفاده از سنگ مرمر و سخت اقزار های زرق و برق دار فضای آشپزخانه را لوکس می کند.

 

کابینت دو رنگ سفید و آبی روشن

کابینت دورنگ سفید و رنگ چوب های روشن

برای آنهایی که واقعاً از طرح های معاصر یا آینده نگر تر استفاده می کنند ، این آشپزخانه الهام بخش شما خواهد بود. ما واقعاً عاشق چوب طبیعی هستیم که با لهجه های خامه ای نرم و صاف بر روی کابینت شیک جفت می شود.

 

کابینت دو رنگ قرمز و سفید

کابینت دو رنگ قرمز و سفید

استفاده از رنگ نزدیک قرمز تیره برای کابینت، بسیار زیباست و در فضا الهام بخش است. همچنین استفاده از رنگ سفید برای رفع تیرگی زیاد دلگیری فضا.

 

کابینت رنگ سبز و سفید

کابینت رنگ سبز و سفید

این نوع رنگ از کابینت الهام گرفته از رنگ طبیعت می باشد و فضا را پر نشاط میکند و بر روحیه تاثیر مثبتی می گذارد.

 

کابینت رنگ تیره و خاکستری

کابینت رنگ تیره و خاکستری

این نوع از دکوراسیون و ترکیب رنگ بای از جنبه فضای مردانه برخوردار است. استفاده از چوب های تیره و خاکستری کمی عمیق برای ایجاد فضای شیک و جنبه مردانه.

 

 

استفاده از رنگ سیاه و سفید و زرد

استفاده از رنگ سیاه و سفید و زرد

رنگ سیاه و سفید همیشه کلاسیک بوده. استفاده از رنگ زرد در کنار این دو رنگ شادابی خاصی به فضای آشزخانه میدهد.

 

کابینت دو رنگ با استفاده از رنگ های شاد

کابینت دو رنگ با استفاده از رنگ های شاد

این فضا برای دوستداران رنگ مناسب. این فضا بیشتر الهام بخش فضای طبیعت است و برای صرف شام فضای بسیار مناسبی است.

 

نمونه های دیگر از  کابینت دو رنگ

کابینت دو رنگ

 

کابینت دو رنگ

 

کابینت دو رنگ

 

کابینت دو رنگ

 

کابینت دو رنگ

 

کابینت دو رنگ

 

کابینت دو رنگ

 

کابینت دو رنگ

 

کابینت دو رنگ

کابینت آشپزخانه ,انواع کابینت آشپزخانه ,کابینت ام دی اف (MDF):,کابینت ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت ممبران ,کابینت روکش چوب,کابینت چوبی,کابینت های فلزی ,کابینت های پی وی سی ,انتخاب کابینت,رنگ ام دی اف,رنگ کابینت
  • 1397/8/12
  • 30068 نفر

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
طراحی میز تلویزیون,ساخت میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی
  • 1397/8/14
  • 21434 نفر

آموزش سه روش متفاوت برای ساخت میز تلویزیون

تلویزیون در هر کجای خانه که باشد یکی از کانون‌های اصلی توجه اعضای خانواده و میهمانان است. غالباً نحوه چیدمان دکور و مبلمان در خانه بر اساس محل قرارگیری تلوزیون انجام می‌شود. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کاربرد ام دی اف,کابینت ام دی اف,ام دی اف آشپزخانه,روش ساخت ام دی اف  ,خصوصیات  ام دی اف, مزایای ام دی اف,معایب ام دی اف,انواع ام دی اف,mdf,ام دی اف
  • 1397/8/15
  • 48066 نفر

ریز مشخصات انواع ام دی اف

انواع مختلف MDFها در دکوراسیون داخلی، کابینت، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس
  • 1397/8/19
  • 17066 نفر

تمام مشخصات،مزایا و معایب کابینت های گلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر