کابینت ایتالیایی,کابینت ایتالیایی کلاسیک,کابینت ایتالیایی مدرن,کابینت ایتالیایی شیک,انواع کابینت ایتالیایی,کابینت مدل ایتالیایی,ساخت کابینت ایتالیایی,مدل کابینت ایتالیایی

کابینت ایتالیایی و انواع آن

  • 1399/5/19
  • 7754 نفر
کابینت های ایتالیایی در انواع مدل‌های مدرن و کلاسیک از پرکاربردترین و زیباترین مدل کابینت‌ها در دکوراسیون آشپزخانه به شمار می آیند. این مدل کابینت از زمان‌های گذشته، به دلیل سادگی و شیک بودن طرح‌ها و تنوع در رنگ‌هایش، مورد توجه بسیاری از افراد و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است.

هر کشوری متناسب با بستر فرهنگی خود، سبک خاصی از کابینت را طراحی و تولید می‌کند و امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تبادل اطلاعات، سبک‌ها و مدل‌های خاص کابینت در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. ما در این محتوا قصد داریم به معرفی سبک کابینت ایتالیایی شیک بپردازیم و ویژگی‌ها و کاربرد آن را به شما معرفی نماییم. امیدواریم تا انتهای این محتوا همراه ما باشید و از خواندن این محتوا لذت و بهره کافی را ببرید.
کابینت های ایتالیایی در انواع مدل‌های مدرن و کلاسیک از پرکاربردترین و زیباترین مدل کابینت‌ها در دکوراسیون آشپزخانه به شمار می آیند. این مدل کابینت از زمان‌های گذشته، به دلیل سادگی و شیک بودن طرح‌ها و تنوع در رنگ‌هایش، مورد توجه بسیاری از افراد و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است. البته انتخاب طرح‌های مختلف کابینت بستگی به سلیقه شما دارد. شما می‌توانید هر رنگ و طرحی را متناسب با سبک دکوراسیون منزل خود انتخاب نمایید. در ادامه به بررسی کابینت مدل ایتالیایی می پردازیم.

انواع کابینت ایتالیایی

1. کابینت ایتالیایی مدرن

2. کابینت ایتالیایی کلاسیک

کابینت مدرن ایتالیایی

سبک معماری کشور ایتالیا از گذشته زبانزد خاص و عام بوده است و معماران و طراحان بسیاری در سراسر دنیا، ازین سبک الگو گرفته‌اند. ایتالیایی‌ها، در مد و طراحی همیشه حرفی برای گفتن داشته‌اند و سلیقه‌ی منحصر به‌ فرد آن‌ها، همواره توجه زیادی از افراد را به خود جلب کرده است. اگر ترجیح می‌دهید کابینت‌هایی ساده و البته به‌روز در آشپزخانه خود داشته باشید، کابینت مدرن ایتالیایی بهترین گزینه می باشد و علاوه بر جذابیت بسیار زیاد، می‌تواند محیط گرم و با نشاطی را برای آشپزی و فعالیت شما در آشپزخانه فراهم کند. کابینت مدرن ایتالیایی، سبکی بسیار مدرن و لوکس در طراحی آشپزخانه به شمار می رود و می‌تواند فضای داخلی آشپزخانه شما را به شکل جذاب و جدیدی تبدیل کند.

کابینت ایتالیایی مدرن

تعریف کابینت مدرن

پیش از آن‌که به ویژگی‌های بارز کابینت مدرن ایتالیایی بپردازیم، بهتر است تعریف کوتاهی از کابینت مدرن را داشته باشیم. کابینت مدرن به سبکی از طراحی و دکوراسیون کابینت آشپزخانه گفته می‌شود که در آن، کابینت‌ها با حداقل تزئینات و جزئیات ساخته می گردند و سادگی، حرف اول را می‌زند. هر چه کابینت آشپزخانه، ساده‌تر باشد به سبک مدرن آشپزخانه نزدیک‌تر خواهد بود. کابینت‌ مدرن با توجه به گرایش مردم به سمت سادگی، از اقبال زیادی برخوردار گردیده است و یکی از بهترین گزینه‌ها برای آشپزخانه‌های کوچک می‌باشد.

ویژگی های کابینت ایتالیایی مدرن

از سری ویژگی های کابینت مدل ایتالیایی مدرن می توان به موارد زیر اشاره نمود:
•    طرحی ساده و امروزی
•    حداقل برش در ساخت و تزیینات
•    ارتفاع کمتر نسبت به سایر طرح‌های کابینت
•    اغلب در این مدل از رنگ های شیری، نقره ای  و سفید بیشتر استفاده می کنند تا آشپزخانه ظاهری شلوغ نداشته باشد.
•    دارای شلف و قفسه های زیاد که معمولا در ردیف‌های بالایی استفاده می‌شوند و وسایل زیادی را در خود جای می‌دهند.
•    استفاده از رنگ‌های ترکیبی و مکمل برای هماهنگ کردن کابینت با سایر وسایل و دکوراسیون آشپزخانه

🔔 حتما بخوانید: کابینت منحنی چیست؟

متریال مورد استفاده در ساخت کابینت ایتالیایی

می‌توانید از انواع متریال در ساخت کابینت آشپزخانه ایتالیایی بهره بگیرید. متریالی از جنس MDF، هایگلاس، MDF براق و چوب طبیعی، از رایج‌ترین موادی هستند که در ساخت کابینت مدرن ایتالیایی به کار گرفته می شوند.

کابینت مدرن ایتالیایی به رنگ چوب

رنگ دیگری که در کابینت مدرن ایتالیایی بسیار متداول و پرکاربرد است، رنگ قهوه‌ای چوب می باشد. رنگ چوب، از دیرباز میهمان دکوراسیون داخلی منازل بوده است و روح و سرشت آدمی با آن هماهنگ می باشد. کابینت‌هایی به رنگ چوب، می‌تواند فضای گرم و دلنشینی را برای آشپزخانه فراهم آورد. پیشنهاد ما این است اگر آشپزخانه‌ی کوچکی دارید از رنگ‌های قهوه‌ای روشن استفاده کنید تا فضای شما دلبازتر و روشن‌تر جلوه کند.

کابینت ایتالیایی مدرن

کابینت هلال در سبک کابینت مدرن ایتالیایی

کابینت منحنی یا هلال، نوعی از کابینت آشپزخانه می باشد که به صورت منحنی و حتی کاملا دایره‌ مانند، طراحی و ساخته می‌شود و فضایی منحصربه‌فرد و بسیار مدرنی را به آشپزخانه شما می‌بخشد. کابینت‌ هلال به دلیل انعطاف‌پذیری بسیار بالایی که دارد، می‌تواند برای هر فضایی مناسب بوده و حتی نقیصه‌ها و معایب آشپزخانه را به خوبی پوشش دهد. کابینت هلال، از جنس MDF می باشد و در سبک کابینت مدرن ایتالیایی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال، شما می‌توانید جزیره آشپزخانه را به شکل کاملا گرد و دایره‌ای سفارش داده و چهره‌ای متفاوت به آشپزخانه خود ببخشد.

🔔 حتما بخوانید: کابینت آشپزخانه دو رنگ

ویژگی‌های کابینت ایتالیایی کلاسیک

از سری ویژگی های مدل کابینت ایتالیایی کلاسیک موارد زیر قابل ذکر است:
•     مقاومت زیاد و دوام طولانی
•    ایجاد فضایی زیبا و آرامش بخش در کنار سایر تجهیزات
•    کابینت های ایتالیایی به گونه ای ساخته می شوند که امکان ایجاد پیشخوان مجزا یا جزیره با کاربرد های گوناگون را فراهم می کند.

کابینت کلاسیک ایتالیایی

کلام آخر

کابینت ایتالیایی، سبک جدیدی در طراحی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه می باشد که به دلیل ایجاد گرمی و فضای دلنشینی که در آشپزخانه فراهم می‌آورد، طرفدارن بسیاری را به سمت خود جذب نموده است. این مدل از کابینت، برای انواع فضاهای بزرگ و خصوصا کوچک، بسیار مناسب می باشد و می‌تواند فضای بهینه و کاربردی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید در آن به راحتی به کار و فعالیت بپردازید و از آشپزی در آشپزخانه خود لذت ببرید.

 

کابینت هایگلاس,کابینت های گلاس ,کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت هایگلاس آشپزخانه
  • 1398/8/29
  • 10942 نفر

کابینت هایگلاس آشپزخانه

در بین تمام کابینت های موجود، کابینت هایگلاس آشپزخانه علاوه بر لوکس و شیک بودن ، بدلیل خاصیت منعکس کننده وبراق بودن به نوعی منبع نور در آشپزخانه به شمار میرود. خاصیت بازتابی کابینت هایگلاس تاثیرزیادی بر زیبایی آشپزخانه ها‌ میگذارد.
اطلاعات بیشتر
کابینت روکش چوب,رنگ کاری روکش چوب,انواع روکش چوب کابینت,اجزای کابینت روکش چوب
  • 1398/9/27
  • 9308 نفر

کابینت روکش چوب چیست؟

کابینت یکی از فاکتورهای ضروری آشپزخانه میباشد که حضور آن باعث ایجاد نظم و ترتیب در فضای آشپزخانه میشود.کابینت روکش چوب یکی از بهترین کابینت های موجود در بازار است که به دلیل گران قیمت بودن کابینت های تمام چوب مورد استفاده قرار میگیرند و میتوانند جایگزین مناسبی برای کابینت های تمام چوب شوند.
اطلاعات بیشتر
کابینت ریلی,مزایای کابینت ریلی,خرید کابینت ریلی,انواع ریل های کابینت ریلی
  • 1398/10/2
  • 12289 نفر

کابینت ریلی چیست؟

کابینت ها از اجزای مهم محیط هایی نظیر آشپزخانه و یا حمام به شمار می روند. امروزه با توجه به اینکه فضای آشپزخانه ها به صورت اپن یا باز طراحی می شوند، کابینت ها می توانند در زیبایی این محیط نقش مهمی داشته باشند. کابینت های ریلی قفسه ها و کمدهایی هستند که برای نگهداری و جاسازی لوازم مورد نیاز بسیار کاربرد دارند.
اطلاعات بیشتر
کابینت رومی،,رنگ بندی کابینت رومی,نگهداری از کابینت رومی,عوامل موثر بر قیمت کابینت رومی
  • 1398/10/30
  • 13568 نفر

کابینت رومی چیست؟

کابینت های رومی دارای طراحی شیک و منحصر به فردی هستند و برای آشپزخانه با سبک دکوراسیون کلاسیک می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. این مدل کابینت ها می توانند به فضای آشپزخانه شما روح و نشاط ببخشند و علاوه بر این فضای آشپزخانه با مدل کابینت رومی باشکوه و جذاب تر به نظر می رسد.
اطلاعات بیشتر