صفحه کابینت دکتون چیست؟,سنگ دکتون,قیمت سنگ دکتون,صفحه کابینت دکتون,کاربرد های سنگ دکتون,قیمت صفحه کابینت دکتون,سنگ مصنوعی دکتون

صفحه کابینت دکتون و ویژگی های آن

  • 1399/6/25
  • 6420 نفر
آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش ها و قلب تپنده ی هر خانه ای می باشد. بنابراین باید بر روی طراحی دکوراسیون داخلی آن دقت و حساسیت بیشتری داشته باشید. بهتر است که در هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه درانتخاب نوع متریال و رنگ صفحه کابینت و کانترتاپ اشپزخانه کمی ظرافت به خرج دهید، زیرا صفحه کابینت و کانترتاپ آشپزخانه تاثیر قابل توجهی بر روی طراحی آشپزخانه می گذارند و نقطه کانونی آشپزخانه به حساب می آیند. سنگ مصنوعی دکتون یک محصول عالی و بی نظیر برای کسانی است که قصد دارند آشپزخانه خود را به یک فضای منحصر به فرد تبدیل نمایند. سنگ دکتون پتانسیل این را دارد که شما بدون هیچ گونه برش و محدودیتی آن را بر روی اپن آشپزخانه خود و یا صفحه کابینت خود نصب نمایید.

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش ها و قلب تپنده ی هر خانه ای می باشد. بنابراین باید بر روی طراحی دکوراسیون داخلی آن دقت و حساسیت بیشتری داشته باشید. بهتر است که در هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه درانتخاب نوع متریال و رنگ صفحه کابینت و کانترتاپ اشپزخانه کمی ظرافت به خرج دهید، زیرا صفحه کابینت و کانترتاپ آشپزخانه تاثیر قابل توجهی بر روی طراحی آشپزخانه می گذارند و نقطه کانونی آشپزخانه به حساب می آیند.
سنگ مصنوعی دکتون یک محصول عالی و بی نظیر برای کسانی است که قصد دارند آشپزخانه خود را به یک فضای منحصر به فرد تبدیل نمایند. سنگ دکتون پتانسیل این را دارد که شما بدون هیچ گونه برش و محدودیتی آن را بر روی اپن آشپزخانه خود نصب نمایید. سنگ دکتون یک سطح کاملا یکنواخت می باشد که به طور یکپارچه در سبک های مختلف طراحی بر روی اپن آشپزخانه نصب می شود. با اطمینان می گوییم که سنگ دکتون با ویژگی های خاص و منحصر به فردی که دارد می تواند تمام انتظارات مشتریان خود را برآورده نماید. در ادامه با سنگ دکتون بیشتر آشنا می شوید.
سنگ مصنوعی دکتون نتیجه ی تکامل یک جهش تکنولوژیک و صنعتی می باشدکه قادر به تولید فرآیند جدید، یک ماده انقلابی و یک محصول پیشرو است. سنگ دکتون متشکل از کریستال کوارتز، پرسلین و شیشه محصولی اسپانیایی است که مورد استقبال اکثر مردم جهان قرار گرفته است. سنگ دکتون صفحات فشرده ای است که در زیر فشار 2500 تن و دمای 1200 درجه ی سانتیگراد به وجود می آید.

صفحه کابینت دکتون

🔔 حتما بخوانید: کابینت آشپزخانه دورنگ

ویژگی های صفحه کابینت دکتون

دکتون به دلیل مقاومت بسیار زیاد در برابر فشار، خراشیدگی و سابیدگی مناسب ترین گزینه برای استفاده در محیط های پر رفت و آمد می باشد. خاصیت جذب در سنگ دکتون بسیار اندک می باشد و به همین دلیل امکان رشد و تکثیر میکروب ها و باکتری ها وجود ندارد و آنتی باکتریال است. سنگ دکتون در برابر حرارت و آتش مقاومت بالایی دارد (دکتون ضریب انبساط بسیار پایینی دارد.) و همین ویژگی باعث شده که تا این محصول در برابر گرما و سرما مقاومت بالایی از خود نشان بدهند.
 بنابراین استفاده از دکتون برای مصارف ساختمانی در مناطق بسیار گرم و سرد مناسب ترین انتخاب است. دکتون علاوه بر ظاهر زیبا و خیره کننده، امتیازات بسیار مهم دیگری نیز دارد. این محصول ضد احتراق می باشد و به دلیل مقاومت بالا در برابر آتش هیچ گونه آثار سوختگی، سیاهی و ترک بر روی آن دیده نمی شود. به همین دلیل به جرات می توان گفت که سنگ دکتون به دلیل مقاومت بالا در برابر گرما و خراشیدگی و زیبایی خیره کننده اش، گزینه ای عالی برای صفحه کابینت و کانتر تاپ آشپزخانه می باشد.

کاربرد های سنگ دکتون

از سنگ دکتون میتوان در آشپزخانه، حمام ،کف، دیوار، شومینه و سرویس بهداشتی استفاده نمود. به دلیل ضد خش بودن سنگ دکتون می توان از آن بر روی صفحه رویه آشپزخانه نیز استفاده نمود. و بدلیل آنتی باکتریال بودن متریال مناسبی برای آشپزخانه  و رستوران می باشد. سنگ دکتون به خاطر اینکه ضد آب می باشد، در حمام و سرویس ها بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرد. سنگ دکتون دارای درجه ی سختی بسیار زیادی می باشد و از جمله سنگ ساختمانی مدرنی میباشد که مورد استقبال اکثر مردم دنیا قرار گرفته است .سنگ دکتون دارای درجه ی سختی بسیار زیادی می باشد و از جمله سنگ ساختمانی مدرنی است که مورد استقبال اکثر مردم دنیا قرار گرفته است.

صفحه کابینت دکتون

قیمت صفحه کابینت دکتون

قیمت سنگ دکتون تنها بر اساس رنگ صفحه و طرح صفحه دکتون متغیر می باشد. هر چه طرح سنگ دکتون دارای رگه های بیشتری باشد و به سنگ طبیعی نزدیک تر باشد، قیمت سنگ دکتون نیز بالانر می رود. برای اطلاع دقیق از قیمت صفحه کابینت دکتون لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

کابینت هایگلاس,کابینت های گلاس ,کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت هایگلاس آشپزخانه
  • 1398/8/29
  • 10943 نفر

کابینت هایگلاس آشپزخانه

در بین تمام کابینت های موجود، کابینت هایگلاس آشپزخانه علاوه بر لوکس و شیک بودن ، بدلیل خاصیت منعکس کننده وبراق بودن به نوعی منبع نور در آشپزخانه به شمار میرود. خاصیت بازتابی کابینت هایگلاس تاثیرزیادی بر زیبایی آشپزخانه ها‌ میگذارد.
اطلاعات بیشتر
کابینت روکش چوب,رنگ کاری روکش چوب,انواع روکش چوب کابینت,اجزای کابینت روکش چوب
  • 1398/9/27
  • 9308 نفر

کابینت روکش چوب چیست؟

کابینت یکی از فاکتورهای ضروری آشپزخانه میباشد که حضور آن باعث ایجاد نظم و ترتیب در فضای آشپزخانه میشود.کابینت روکش چوب یکی از بهترین کابینت های موجود در بازار است که به دلیل گران قیمت بودن کابینت های تمام چوب مورد استفاده قرار میگیرند و میتوانند جایگزین مناسبی برای کابینت های تمام چوب شوند.
اطلاعات بیشتر
کابینت ریلی,مزایای کابینت ریلی,خرید کابینت ریلی,انواع ریل های کابینت ریلی
  • 1398/10/2
  • 12290 نفر

کابینت ریلی چیست؟

کابینت ها از اجزای مهم محیط هایی نظیر آشپزخانه و یا حمام به شمار می روند. امروزه با توجه به اینکه فضای آشپزخانه ها به صورت اپن یا باز طراحی می شوند، کابینت ها می توانند در زیبایی این محیط نقش مهمی داشته باشند. کابینت های ریلی قفسه ها و کمدهایی هستند که برای نگهداری و جاسازی لوازم مورد نیاز بسیار کاربرد دارند.
اطلاعات بیشتر
کابینت رومی،,رنگ بندی کابینت رومی,نگهداری از کابینت رومی,عوامل موثر بر قیمت کابینت رومی
  • 1398/10/30
  • 13569 نفر

کابینت رومی چیست؟

کابینت های رومی دارای طراحی شیک و منحصر به فردی هستند و برای آشپزخانه با سبک دکوراسیون کلاسیک می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. این مدل کابینت ها می توانند به فضای آشپزخانه شما روح و نشاط ببخشند و علاوه بر این فضای آشپزخانه با مدل کابینت رومی باشکوه و جذاب تر به نظر می رسد.
اطلاعات بیشتر