قیمت درب اتاق خواب,درب تمام چوب,درب اتاق خواب,انواع درب اتاق خواب,خرید درب اتاق خواب,درب هایگلاس

درب اتاق خواب و ویژگی های آن

  • 1399/11/30
  • 5931 نفر
سبک دکوراسیون خانه، یکی از عوامل تاثیرگذار در انتخاب درب اتاق می باشد. سبک طراحی داخلی ساختمان شامل کف پوش، گچ بری، دیوارپوش، نما، کف ساختمان، راهرو ها و طراحی کلی ساختمان است که با در نظر گرفتن سلیقه صاحب منزل می توان درب مناسب را انتخاب کرد. امروزه انواع درب در طرح و رنگ های مختلف تولید می شود و می توان با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود، درب مناسب را انتخاب نمود.

سبک دکوراسیون خانه، یکی از عوامل تاثیرگذار در انتخاب درب اتاق می باشد. سبک طراحی داخلی ساختمان شامل کف پوش، گچ بری، دیوارپوش، نما، کف ساختمان، راهرو ها و طراحی کلی ساختمان است که با در نظر گرفتن سلیقه صاحب منزل می توان درب مناسب را انتخاب کرد. امروزه انواع درب در طرح و رنگ های مختلف تولید می شود و می توان با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود، درب مناسب را انتخاب نمود.

انواع سبک طراحی و دکوراسیون داخلی

•    درب‌های معمولی و سنتی:

این مدل درب‌، بیشتر در خانه‌های قدیمی دیده می‌شود که طراحی و جذابین خاصی ندارد و بیشتر از شیشه های رنگارنگ و چوب طبیعی ساخته شده اند.

•    درب‌های مدرن و جدید:

طرح درب‌های داخلی مدرن بسیار جدید و متنوع شده است و در اکثر ساختمان های امروزی مشاهده می شود. انواع مدل ها شامل کلاسیک، مدرن، مدرن امروزی، روستیک، صنعتی و… است که براساس سلیقه صاحب منزل پیاده سازی می شود.

درب اتاق خواب

🔔 حتما بخوانید: رنگ کمد دیواری

کیفیت و طول عمر انواع درب اتاق خواب

درب PVC، HPL ،HDF

طول عمر انواع محصولات HPL ،HDF ،PVC معمولا کم است ولی در صورت مراقبت و نگهداری مناسب، تا چندسال کارایی مفید دارند. یکی از پراستفاده ترین انواع درب، درب پی وی سی می¬باشد که زیبایی و جنس نسبتا خوبی در مقایسه با محصولات دیگر دارد. این درب ها معمولا روی چهارچوب آهنی نصب می شوند.

درب هایگلاس

انواع درب هایگلس معمولا در فضاهای مدرن مورد استفاده قرار می گیرند و زیبایی خاصی به محیط می دهند. لازم به ذکر است جنس این مدل درب خش پذیری بالایی دارد و باید به طور صحیح از آن در برابر ضربه محافظت شود.

درب تمام چوب

درب های تمام چوب معمولا از انواع چوب طبیعی، قاب های تونیک چوبی و الوار منظم تشکیل شده اند. این درب ها از نظر زیبایی بی رقیب اند ولی نیاز به نگهداری و توجه زیادی دارند و چندسال یک بار باید رنگ شوند.

🔔 حتما بخوانید: درب تمام چوب و انواع آن

درب اتاق خواب

عوامل تاثیر گذار در قیمت درب اتاق خواب

بی شک یکی از مهمترین فاکتور ها در انتخاب درب اتاق خواب قیمت درب چوبی می باشد. آیتم های متعددی بر کیفیت درب چوبی اتاق تاثیرگذار است. بنابراین شناخت درست اجزای تشکیل دهنده درب چوبی بسیار ضروری می باشد. قیمت درب پیش ساخته چوبی از 2.100.000 تومان شروع می شود. البته قیمت درب چوبی ارزان اتاق خواب کمتر از این مبلغ نیز می باشد. این اختلاف قیمت ها حاصل از ویژگی های متفاوت درب ها می باشد. از این رو در ادامه به بررسی هریک از این عوامل خواهیم پرداخت. کیفیت چوب  مهمترین عامل تاثیر گذار در قیمت در اتاق خواب چوبی می باشد. بنابراین جنس چوب و مرغوبیت آن می¬بایست پیش از خرید درب چوبی مورد بررسی دقیق قرار گیرد. درب اتاق اچ دی اف ( فیبر متراکم شده) ارزان ترین درب چوبی موجود در بازار می باشد. دلیل آن هم بی شک طول عمر پایین آن و همچنین ظاهر نچندان زیبایش است. این درب اتاقی محدودیت در طراحی دارد و اکثرا روی چهارجوب فلزی نصب می گردد. اگر زیبایی و کیفیت برایتان بی اهمیت است و بیشتر دنبال قیمت پایین هستید درب HDF بهترین انتخاب است.

🔔 حتما بخوانید: کمد دیواری لامی گلاس

درب اتاق خواب

راهنمای خرید درب اتاق خواب

به منظور تعویض درب اتاق خواب اندازه های دقیق طول و عرض مورد نیاز است. بنابراین می بایست ارتفاع و پهنای درب را به وسیله یک متر و به صورت دقیق اندازه گیری کرد. برای اطمینان از دقت اندازه ها، حتما از چند نقطه متفاوت باید این کار تکرار شود. علاوه بر این، باید بازشوی درب نیز مشخص گردد. درب ها عموماً به سمت داخل باز می شوند، بنابراین راست بازشو هستند. در صورتی که امکان فضای کافی برای باز شدن درب در اتاق خواب وجود نداشته باشد، می توان درب چپ بازشو انتخاب نمود. در این صورت درب به سمت بیرون باز می شود. تنوع بالا در متریال، طرح و رنگ درب ها، باعث می شود که  خرید درب اتاق خواب، فراتر از نیاز به اندازه گیری درب باشد. بنابراین سایر نکات که می تواند راهنمای شما در انتخاب درب های داخلی باشد، را در ادامه ملاحظه نمایید.

رنگ کمد دیواری,رنگ کمد دیواری اتاق خواب کودک,کمد دیواری تک رنگ,رنگ کمد دیواری لباس
  • 1398/9/27
  • 16664 نفر

رنگ کمد دیواری

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که برای نقاشی کمد دیواری چه رنگی مناسب است؟شما می‌توانید با انتخاب دقیق رنگ کمد دیواری و نوع آن رنگ، کارایی این فضا را افزایش دهید و با آن سبک و سیاق کلی اتاق را بهبود بخشید.
اطلاعات بیشتر
کمد دیواری PVC,مزایای کمد PVC,معایب کمد PVC,قیمت کمد دیواری PVC
  • 1398/11/12
  • 10355 نفر

کمد دیواری PVC

متریال پی‌وی‌سی، به نوعی لایه‌ی پلاستیکی فشرده گفته می‌شود که در ساخت کابینت، کابینت حمامی، کمد دیواری و …کاربرد دارد. از آنجا که پی‌وی‌سی، لایه‌ای پلاستیکی است، کابینت و کمد پی‌وی‌سی، ضد آب و ضد رطوبت می باشد.
اطلاعات بیشتر
ویژگی های کمد دیواری مناسب,کمد دیواری,کمد ریلی,کمد دیواری مناسب,انواع کمد دیواری
  • 1398/12/19
  • 9702 نفر

ویژگی های یک کمد دیواری مناسب

کمد دیواری یکی از انواع مدل های کمد می باشد که با توجه به مدل آن و فضای کمی که اشغال کرده است از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. به خاطر همین ویژگی ای که دارد، به خصوص برای خانه هایی با متراژ پایین که وسایل و لوازم زیادی دارند، بسیار پر کاربرد می باشد.در این مقاله سعی شده به ویژگی های یک کمد دیواری مناسب پرداخته شود.
اطلاعات بیشتر
کمد دیواری آکاردئونی,کمد دیواری با درب آکاردئونی,قیمت کمد دیواری آکاردئونی,ویژگی های کمد دیواری آکاردئونی
  • 1398/12/26
  • 8690 نفر

کمد دیواری آکاردئونی چیست؟

طراحی کمدهای مناسب با بیشترین فضای کاربردی، برای تمامی خانه ها به خصوص منازل کوچک، امری ضروری می باشد که با سازمان دهی و چینش مناسب وسایل، از کمترین فضا بیشترین استفاده را داشته باشیم. طراحی درب آکاردئونی، از ویژگی های بارز این مدل کمد دیواری به حساب می آید.درب های آکاردئونی به دو صورت یک طرفه و دو طرفه اجرا می گردند.
اطلاعات بیشتر