کمد دیواری های مدرن ,کمد دیواری های مدرن ریلی,انواع کمد دیواری های مدرن ریلی

کمد دیواری های مدرن چیست؟

  • 1400/10/1
  • 11199 نفر
یکی از محبوب ترین سبک های طراحی و ساخت کمد دیواری،سبک مدرن است.کمد دیواری‌ های مدرن علاوه بر کاربردهای فراوان، نقش غیر قابل انکاری در چیدمان و زیبایی اتاق‌ها بازی می‌کنند و می‌تواند باعث روشن‌تر شدن، خلوت‌تر شدن یا بزرگ‌تر فضای هر اتاقی باشد.

کمد دیواری ها کلیدی ترین بخش هر اتاق خواب برای منزل هستند. در واقع می توان گفت که اتاق خواب بدون کمد دیواری به مانند یک آشپزخانه بدون کابینت می باشد. در این مقاله به طور مختصر راجع به کمد دیواری های مدرن برایتان توضیح میدهیم...............

کمد دیواری های مدرن چیست؟

کمد دیواری های مدرن که مهمترین ویژگی آن، فضای جادار و هماهنگ بودن آن با هر سلیقه ایست، در هر اتاق خانه ای می تواند نقش بسزایی داشته باشد. کمد دیواری های مدرن در طرح ها و رنگ های متنوع متناسب با دکوراسیون هر اتاقی ساخته می شوند و همچنین از آنها می توان به عنوان جای نگهداری رختخواب، لباس ها، وسایل کوچک و بزرگ مانند جاروبرقی، چمدان ها، کیف و کفش و… نیز استفاده کرد.

کمد دیواری های مدرن باعث روشن‌تر شدن، خلوت‌تر شدن یا بزرگ‌تر نشان دادن اتاق ها شوند.

کمد دیواری های مدرن

کمد دیواری‌ های مدرن علاوه بر کاربردهای فراوان، نقش غیر قابل انکاری در چیدمان و زیبایی فضای اتاق ها دارند و همینطوراین سبک از کمد دیواری‌های مدرن با طیف وسیعی از رنگ‌ها و طرح‌ها، به مصرف کننده حق انتخاب‌های فراوانی می‌دهند.

تنوع بالای کمد دیواری های مدرن  به‌نوعی‌ است که تمام سلیقه‌ها را راضی می‌کند. 

جدیدترین مدل‌های کمد دیواری های مدرن معمولاً از جنس ام‌دی‌اف و های‌گلاس هستند و تنوع شگفت‌انگیزی از لحاظ رنگ، طرح درب، طرح بدنه و تقسیم‌بندی فضای داخل دارند.

کمد دیواری های مدرن ریلی چیست؟

کمد دیواری ریلی به دلیل صرفه‌جویی در فضا و سهولت استفاده یکی از محبوب‌ترین انواع کمد دیواری‌هاست. چرا که لازم نیست فضایی خالی برای باز شدن درب کمد در نظر بگیرید. و بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک است. 

بنابراین به راحتی می‌توانید تخت را کنار کمد دیواری بگذارید و یا وسایل اتاق را در فاصله‌ی بسیار نزدیک نسبت به کمد دیواری‌تان قرار بدهید!

دانسته ها برای کمد دیواری های مدرن ریلی که بهتر است بدانید!

 کمد ریلی باید یراق مناسب داشته باشد. دو نوع ریل برای این نوع کمد ها در بازار وجود دارد ریل 30 کیلویی و ریل 80 کیلویی که عمدتا در کمد های بازاری از ریل 30 کیلویی استفاده می شود در صورتی که ریل مناسب برای کمد ریلی، ریل 80 کیلویی می باشد. تحمل وزن این یراق بسیار بالا می باشد و اگر از این نوع استفاده شود شما به راحتی و با اشاره یک انگشت می توانید درب را حرکت دهید.

کمد دیواری های مدرن ریلی تنوع گوناگونی دارند و به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر استفاده از کاربردهای بی‌شمار کمد دیواری، از ظاهر آن برای زیبایی اتاقتان استفاده کنید.

انواع کمد دیواری های مدرن ریلی : 

•    کمد دیواری های مدرن ریلی های‌گلاس، 
•    کمد دیواری های مدرن ریلی با درب شیشه‌ای،
•    کمد دیواری های مدرن ریلی با درب آینه‌ای،
•     کمد دیواری های مدرن ریلی تمام ام‌دی‌اف و … دارد. 
بنابراین با توجه به دکوراسیون اتاق خودتان می‌توانید از بین انواع این مدل‌ها یکی را انتخاب کنید.

کمد دیواری های مدرن ریلی های‌گلاس

کمد دیواری های مدرن ریلی های‌گلاس علاوه بر تنوع رنگ و طرح و زیبایی فضای اتاق، نور را انعکاس داده و اتاق را روشن‌تر کنند. این نوع کمد دیواری برای اتاق‌های کوچک و طرفدارهای طرح‌های شیک و مدرن گزینه‌ی مناسبی است. اگر شما طرفدار سبک مدرن هستید روکش‌های های‌گلاس ظرافت زیادی دارند و به همین دلیل بیشتر برای اتاق بزرگسالان استفاده می‌شوند.

نکات مهمی که باید بدانید!

 انتخاب این نوع کمد دیواری های مدرن ریلی های‌گلاس قطعا در پایان کار نتیجه ای رضایت بخش برای شما خواهد داشت. در بازار عمدتا کابینت های براق و آینه ای را به اشتباه های گلاس می نامند قطعا شما هم بسیاری از طرح کمد ها را مشاهده نموده اید که درب هایی بلند و قدی  دارند که انعکاس نور بالایی دارند و دقیقا مشابه آینه دیده می شوند.

کمد دیواری های مدرن ریلی با درب شیشه‌ای

کمد دیواری های مدرن ریلی با درب شیشه‌ای علاوه بر زیبایی باعث روشن‌تر شدن فضای اتاق می‌شود. اگر از این بابت که داخلی کمد کاملا مرتب و منظم چیده شده مطمئن هستید، از درهای شیشه ای شفاف استفاده نمایید. برای این کار هم از اکسسوری های نظم دهنده کمد یاری بجویید. اما اگر ترجیح می دهید که داخل کمد دیده نشود شیشه های مات، ایده آل تر خواهند بود.

از مزیت دیگر درب شیشه ای کمدهای ریلی، وجود طرح های متنوع برای نقش دادن به آن است. این روش برای ست کردن کمد با سایر عناصر موجود در اتاق مانند سرویس خواب روشی کاربردی است.

کمد دیواری های مدرن ریلی با درب شیشه‌ای می‌توانید بسته به سلیقه و فضای درون کمد خود، شیشه‌های شفاف یا شیشه‌های مات را انتخاب کنید.

کمد دیواری‌های مدرن ریلی با درب آینه‌ای

کمد دیواری‌های مدرن ریلی با درب آینه‌ای جزو محبوب‌ترین و زیباترین انواع کمد دیواری هستند. چرا که با انعکاس نور، اتاق شما را روشن‌تر می‌کنند و باعث بزرگ‌تر به ‌نظر رسیدن آن می‌شوند. درب‌های آینه‌ای می‌توانند جایگزین مناسبی برای کنسول باشند و برای تعویض لباس کاربرد دارند.
 به همین دلیل هم، برای اتاق خواب های کوچک بیش تر پپیشنهاد می شود. البته به این معنا نیست که فقط می توانید برای اتاق خواب ها از این ترفند استفاده نمایید، این راه حل در مورد کمد شیک برای راهرو هم کاملا قابل استفاده است و فضای شما را از حالت کمد بودن خارج می نماید.

 کمد دیواری های مدرن ریلی تمام ام‌دی‌اف

کمد دیواری های مدرن ریلی تمام ام‌دی‌اف یکی از بهترین متریال ها برای ساخت درب ریلی کمد لباس است. به دلیل همگونی و یکدستی ام دی اف لبه های صاف و بدون شکاف در فضاهای خالی آن است، از این رو بشدت مناسب کمد با رنگ های پوششی و همچنین چسباندن روکش چوب است. قیمت کمد دیواری ام دی اف نسبت نئوپانی بیشتراست اما از نظر کیفیت بشدت مرغوب تر می باشد.

در حال حاضر ام دی اف یکی از رایج‌ ترین متریال مناسب در ساخت کمد دیواری است. بهتراست در کارهای  کمد دیواری های مدرن بدنه کار از ام دی اف و نما از ورق‌ های روکش شده باشد. البته اگر در کارهای مدرن هم از چوب طبیعی استفاده شود بهتر است ولی گران‌ تر می‌شود. در طراحی کلاسیک بهتر است بدنه چوب و نما تماما چوب باروکش کار شود.

رنگ کمد دیواری,رنگ کمد دیواری اتاق خواب کودک,کمد دیواری تک رنگ,رنگ کمد دیواری لباس
  • 1398/9/27
  • 16664 نفر

رنگ کمد دیواری

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که برای نقاشی کمد دیواری چه رنگی مناسب است؟شما می‌توانید با انتخاب دقیق رنگ کمد دیواری و نوع آن رنگ، کارایی این فضا را افزایش دهید و با آن سبک و سیاق کلی اتاق را بهبود بخشید.
اطلاعات بیشتر
کمد دیواری PVC,مزایای کمد PVC,معایب کمد PVC,قیمت کمد دیواری PVC
  • 1398/11/12
  • 10355 نفر

کمد دیواری PVC

متریال پی‌وی‌سی، به نوعی لایه‌ی پلاستیکی فشرده گفته می‌شود که در ساخت کابینت، کابینت حمامی، کمد دیواری و …کاربرد دارد. از آنجا که پی‌وی‌سی، لایه‌ای پلاستیکی است، کابینت و کمد پی‌وی‌سی، ضد آب و ضد رطوبت می باشد.
اطلاعات بیشتر
ویژگی های کمد دیواری مناسب,کمد دیواری,کمد ریلی,کمد دیواری مناسب,انواع کمد دیواری
  • 1398/12/19
  • 9702 نفر

ویژگی های یک کمد دیواری مناسب

کمد دیواری یکی از انواع مدل های کمد می باشد که با توجه به مدل آن و فضای کمی که اشغال کرده است از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. به خاطر همین ویژگی ای که دارد، به خصوص برای خانه هایی با متراژ پایین که وسایل و لوازم زیادی دارند، بسیار پر کاربرد می باشد.در این مقاله سعی شده به ویژگی های یک کمد دیواری مناسب پرداخته شود.
اطلاعات بیشتر
کمد دیواری آکاردئونی,کمد دیواری با درب آکاردئونی,قیمت کمد دیواری آکاردئونی,ویژگی های کمد دیواری آکاردئونی
  • 1398/12/26
  • 8690 نفر

کمد دیواری آکاردئونی چیست؟

طراحی کمدهای مناسب با بیشترین فضای کاربردی، برای تمامی خانه ها به خصوص منازل کوچک، امری ضروری می باشد که با سازمان دهی و چینش مناسب وسایل، از کمترین فضا بیشترین استفاده را داشته باشیم. طراحی درب آکاردئونی، از ویژگی های بارز این مدل کمد دیواری به حساب می آید.درب های آکاردئونی به دو صورت یک طرفه و دو طرفه اجرا می گردند.
اطلاعات بیشتر