دکوراسیون – کابینت 

دکوراسیون – کابینت 

  • 1401/4/7
  • 3654 نفر
در این مقاله میخواهیم به نقش دکوراسیون داخلی در منازل مسکونی ، تاثیر و جذابیتی که دکوراسیون داخلی در فضای منزل شما دارد و موجب جلوه‌ی آن می شود بحث کنیم.  آشپزخانه هر منزل پرکاربردترین و جذاب‌ترین قسمت آن می باشد پس به همین دلیل در منازل مسکونی قلب اصلی خانه شما میتوان گفت آشپز خانه آن است و به همین دلیل است که که نمای ظاهری و جلوه آن مسلما نقش پر رنگی دارد پس در انتخاب کابینت  که بخش زیادی از دیوار را می گیرد باید دقت و توجه و هزینه کافی را صرف کرد . 

دکوراسیون – کابینت 

در این مقاله میخواهیم به نقش دکوراسیون داخلی در منازل مسکونی ، تاثیر و جذابیتی که دکوراسیون داخلی در فضای منزل شما دارد و موجب جلوه‌ی آن می شود بحث کنیم.
 آشپزخانه هر منزل پرکاربردترین و جذاب‌ترین قسمت آن می باشد پس به همین دلیل در منازل مسکونی قلب اصلی خانه شما میتوان گفت آشپز خانه آن است و به همین دلیل است که که نمای ظاهری و جلوه آن مسلما نقش پر رنگی دارد پس در انتخاب کابینت  که بخش زیادی از دیوار را می گیرد باید دقت و توجه و هزینه کافی را صرف کرد . 

کابینت ام دی اف


از گذشته های دور طراحی‌های زیبا و جذاب برای محیط آشپزخانه مرسوم بوده است . از ابتدایی طرین طراحی های در ایران شکل گرفته است ، اما کابینت، در واقع به این شکلی که امروزه با آن آشنا هستیم، از ابتدای قرن بیستم در اروپا مرسوم شده است و سپس در همه جای دنیا طرفدار پیدا کرد .

کابینت

در ادامه میخواهیم در مورد انواع  متریال کابینتها  و سبک‌های مختلف بحث کنیم تا راحت تر بتوانید به شناخت کامل دست پیدا کرده و خرید نمایید . 

 

در گذشته استفاده از متریال هایی از جمله جنس چوب یا فلز برای ساخت کابینت مرسوم بود اما اخیرا با پیشرفت تکنولوژی و طراحی متریال و مدل های متنوع تری از  کابینت آشپزخانه که در بازار نیز موجوده ، مرسوم شده است. 

 

کابینت | مهمترین اجزا آشپزخانه 

ظاهر و طراحی کابینت‌های آشپزخانه به طور کلی در ایجاد فضای کاربردی و پوشش محیط آشپزخانه نیست. کابینت ها عمدتا نقش منحصر به فردی را در نمای منزل دارند و همینطور زیبایی فضای منزل مشهود می باشد. 
شما با انتخاب طرح‌های زیبایی که مطابق دکوراسیون منزل‌تان است می توانید به فضا روح ببخشید . همچنین ظرفها ، لوازم برقی، مواد غذایی و...  بسیاری وسایل را که در آشپزخانه‌ای مورد نیاز است سازماندهی کنید . به طور خلاصه شما با انتخاب درست هم نظم و هم زیبایی ظاهری را میتوانید به قلب منزلتان یعنی آشپزخانه بدست آوردید.

 

انواع کابینت

کابینت کلاسیک 


کابینت های کلاسیک عمدتا از جنس چوب تشکیل شده اند، پر زرق و برق و شلوغ هستند و گرما و صمیمیت خانه را می افزایند.

 

کابینت مدرن


معمولا کابینت های مدرن از از مترییال های پلیمری و فلز و چوب تشکیل شده اند. طراحی کابینت های مدرن بسیار شیک و ساده و ظریف است.  فضایی مدرن و امروزی در خانه ایجاد کرده.

 

 

طراحی و نصب کابینت ها در آشپزخانه


 نصب یک طرفه 

شما با توجه به متراژ فضای آشپزخانه خود میتوانید طراحی کابینت خود را انتخاب کنید. به شما پیشنهاد میشود در آشپزخانه هایی با متراژ پایین و  در صورت داشتن وسایل برقی شما محدود ، شما نصب یک ردیف کابینت های مدرن را انتخاب کنید. زیرا در محیط پخت انتخاب مناسب و جالبی می باشد. قیمت این مدل کابینت ها ارزان و مطلوب بوده و مناسب آشپز خانه هایی با فضای بسیار کوچک است. 


– نصب دو طرفه 


طراحی بسیار و زیبا و منحصر به فردی برای  آشپزخانه هایی که ابعاد مستطیلی دارند. همچنین این مدل طراحی کابینت بسیار مقرون به صرفه بوده و برای خانه های کم جمعیت مناسب است .


نصب به صورت ال 


اگر آشپزخانه بزرگی دارید استفاده از طرح های کابینت آشپزخانه L شکل انتخاب ویژه و مناسبی می باشد. این طرح فضای موجود را به خوبی پوشش دهی کرده و گوشه های آشپزخانه برای قرار دادن میز آزاد است


کابینت به کل U


در هر آشپزخانه ای با هر متراژ زیبا و دلنشین می گردد. از جمله مزیت های این طرح را می توان فضا سازی بیشتر محیط دانست.


کابینت مدل جزیره


یک کابینت مستقل که می تواند به شکل های میز دایره، مستطیل یا مربع در وسط آشپزخانه قرار بگیرد. از انواع جزیره ثابت یا متحرک می توان به عنوان میز کار، محفظه نگهداری از لوازم برقی، یک سینک جذاب و … استفاده نمود. نصب کابینت جزیره می تواند به صورت دائم یا موقت باشد.

 

مطالب مشابه : کابینت سفید  

کابینت آشپزخانه ,انواع کابینت آشپزخانه ,کابینت ام دی اف (MDF):,کابینت ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت ممبران ,کابینت روکش چوب,کابینت چوبی,کابینت های فلزی ,کابینت های پی وی سی ,انتخاب کابینت,رنگ ام دی اف,رنگ کابینت
  • 1397/8/12
  • 30067 نفر

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
طراحی میز تلویزیون,ساخت میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی
  • 1397/8/14
  • 21428 نفر

آموزش سه روش متفاوت برای ساخت میز تلویزیون

تلویزیون در هر کجای خانه که باشد یکی از کانون‌های اصلی توجه اعضای خانواده و میهمانان است. غالباً نحوه چیدمان دکور و مبلمان در خانه بر اساس محل قرارگیری تلوزیون انجام می‌شود. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کاربرد ام دی اف,کابینت ام دی اف,ام دی اف آشپزخانه,روش ساخت ام دی اف  ,خصوصیات  ام دی اف, مزایای ام دی اف,معایب ام دی اف,انواع ام دی اف,mdf,ام دی اف
  • 1397/8/15
  • 48064 نفر

ریز مشخصات انواع ام دی اف

انواع مختلف MDFها در دکوراسیون داخلی، کابینت، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس
  • 1397/8/19
  • 17065 نفر

تمام مشخصات،مزایا و معایب کابینت های گلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر