خرید کابینت

خرید کابینت آشپزخانه

  • 1401/12/10
  • 4073 نفر
کابینت آشپزخانه تنوع بالایی دارد و در رنگ‌ها و جنس‌های مختلفی تولید می‌شود. این تنوع بالا در کنار فاکتورهای دیگر، انتخاب را برای افراد سخت می‌کند. در این مطلب قصد داریم انواع کابینت‌های موجود در بازار را معرفی کرده و ویژگی‌ها و مزایای هر کدام را بررسی کنیم. بنابراین اگر قصد خرید کابینت را دارید، مطالب زیر می‌تواند به شما در انتخاب یک کابینت ایده‌آل با توجه به انتظارات¬تان ، کمک کند.

خرید کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه تنوع بالایی دارد و در رنگ‌ها و جنس‌های مختلفی تولید می‌شود. این تنوع بالا در کنار فاکتورهای دیگر، انتخاب را برای افراد سخت می‌کند. در این مطلب قصد داریم انواع کابینت‌های موجود در بازار را معرفی کرده و ویژگی‌ها و مزایای هر کدام را بررسی کنیم. بنابراین اگر قصد خرید کابینت را دارید، مطالب زیر می‌تواند به شما در انتخاب یک کابینت ایده‌آل با توجه به انتظارات¬تان ، کمک کند.

 

 
انواع کابینت بر اساس متریال


انواع مختلفی از کابینت وجود دارد که معروف‌ترین آن‌ها عبارتند از:

 


کابینت آشپزخانه ام‌دی‌اف


این کابینت‌ها از ورق ام‌دی‌اف ساخته می‌شود. مغزی این ورق‌ها از ام‌دی‌اف خام و روکش آن‌ها ملامینه است. این روکش باعث مقاومت کابینت در برابر رطوبت می‌شود. طبیعتا در صورتی که روکش آسیب‌ ببیند، آب به سطح ام‌دی‌اف رسیده و آن را خراب می‌کند.


مزایای کابینت ام‌دی‌اف


•    قیمت مناسب: یکی از مزیت‌های اصلی این نوع کابینت قیمت به‌صرفه و اقتصادی آن است.
•    مقاومت در برابر ضربه و فشار سنگین: این ویژگی باعث می‌شود که بتوان بدون نگرانی از آسیب‌دیدن یا شکستن کابینت وسایل سنگین را داخل آن قرار داد.
•    دوام بالا: این کابینت‌ها از مقاومت و دوام بالایی برخوردار هستند.
•    زیبایی ظاهری: کابینت‌های ام‌دی‌اف سطحی صاف و متراکم دارد و می‌توان آن را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی اجرا کرد. با خرید کابینت در این نوع، تنوع و زیبایی را به خانه خود بیاورید.

 


کابینت آشپزخانه فرامید


کابینت آشپزخانه فرامید از ورق ام‌دی‌اف با روکش‌های ایتالیایی ساخته می‌شود. ورقی که برای ساخت آن استفاده می‌شود، ام‌دی‌اف واناچای تایوان است. کسانی که به سبک‌های ایتالیایی علاقه دارند، اما به ‌علت قیمت بالای آن نمی‌توانند این سبک‌ها را اجرا کنند می‌توانند کابینت‌های فرامید را انتخاب کنند.

 


مزایای کابینت فرامید


•    زیبایی و جذابیت: شبیه نوعی کابینت ایتالیایی ساخته می‌شود. بنابراین می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر کابینت‌هایی شیک با طرح ایتالیایی داشته باشید. 
•    نشان‌ندادن آلودگی‌های سطحی: این مدل به‌ صورت مات ساخته می‌شود؛ بنابراین انعکاس نور کمتری دارد و آلودگی‌ها و کثیفی‌هایی که روی سطح آن ایجاد می‌شود، خیلی مشخص نیست.
•    مقاومت بالا: فرامید مقاومت بالاتری نسبت به‌ ام‌دی‌اف در برابر رطوبت، خط‌وخش و حرارت دارد. البته منظور این نیست که آسیب‌پذیری آن صفر است و نیاز به مراقبت نسبت به این موارد ندارد. 

 


کابینت ممبران


کابینت آشپزخانه ممبران یا وکیوم از جنس ام‌دی‌اف، چوب یا نئوپان ساخته می‌شود، اما روکش آن‌ از جنس پی‌وی‌سی است. به ‌علت قیمت مناسب‌تر ام‌دی‌اف معمولا این جنس به‌ عنوان مغزی استفاده می‌شود. این کابینت‌ها می‌توانند به‌ دو صورت مدرن و کلاسیک طراحی شوند. در واقع از دو نوع روکش برای این کابینت‌ها می‌توان استفاده کرد. 
مدل اول هم برای طرح‌های کلاسیک و هم برای مدرن کاربرد دارد. اما مدل دوم ضخیم‌تر و براق‌تر است و فقط برای طرح‌های مدرن استفاده می شود.


مزایای کابینت ممبران


•    تنوع طرح: با تکنولوژی سی‌ان‌سی و وکیوم، قابلیت پیاده‌سازی طرح‌های مختلف روی ام‌دی‌اف و سپس روکش‌کردن آن وجود است.
•    قیمت مناسب: این مدل نسبت به کابینت‌هایی که با چوب ساخته می‌شوند، قیمت پایین‌تری دارد. اگر به سبک کلاسیک علاقه دارید، می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر کابینت آشپزخانه ممبران را به سبک کلاسیک اجرا کنید.
•    زیبایی: روکش‌ها به ‌طور یکپارچه روی ام‌دی‌اف کار می‌شود به همین دلیل ظاهر زیباتری دارد.
•    مقاومت در برابر رطوبت: به‌ علت روکش پی‌وی‌سی این کابینت‌ها نسبت به رطوبت مقاومت دارند. این مقاومت تا زمانی است که روکش آن سالم باشد.


این نکته را باید در نظر داشته باشید که کابینت‌های ممبران در برابر نور و حرارت کمی حساس هستند. در واقع اگر آشپزخانه شما آفتاب مستقیم داشته باشد، امکان تغییر رنگ کابینت‌ها وجود دارد. همچنین نسبت به اجسام نوک‌تیز نیز حساس است.
اگر قصد خرید کابینت آشپزخانه ممبران را دارید، بهتر است آن را از تولیدکنندگان معتبر کابینت خریداری کنید. زیرا در صورتی که از چسب نامرغوب در ساخت آن استفاده شود، امکان بادکردن روکش یا جداشدن آن وجود دارد.
کابینت آشپزخانه های‌گلاس
این کابینت‌ها از جنس ام‌دی‌اف با روکش پلاستیکی ساخته می‌شوند و در دسته کابینت‌های مدرن قرار می‌گیرند و ظاهری شیشه‌‌مانند دارند. کابینت های‌گلاس را می‌توان در مدل‌های براق، مات، اکلیلی، طرح‌دار و ساده اجرا کرد.

 


مزایای کابینت های‌گلاس


•    انعکاس نور: این کابینت‌‌ها نور را در فضا منعکس می‌کنند که این ویژگی علاوه‌ بر زیبایی بیشتر، باعث بزرگ‌تر نشان‌دادن آشپزخانه می‌شود. 
•    قیمت مناسب: های‌ گلاس، با وجود جدید بودن و زیبایی منحصربه‌فردی که دارد، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.
•    دوام و طول عمر بالا: این نوع کابینت آشپزخانه نسبت به حرارت، آلودگی و رطوبت مقاومت بالایی دارند. در نتیجه دوام آن‌ها بیشتر است.
•    تمیز کردن راحت: تمیزکردن این نوع کابینت‌ها نسبت به‌ انواع دیگر بسیار راحت‌تر است.


قیمت کابینت


قیمت کابینت به فاکتورهای متعددی از جمله جنس آن، ابعاد آشپزخانه و شرکتی که قرار است آن را برای شما اجرا کند، بستگی دارد. قیمت هر متر کابینت نیز با متراژ طول حساب می‌شود. به‌ طوری که 60 درصد آن به کابینت‌های زمینی و 40 درصد به کابینت‌های دیواری اختصاص دارد.
برای اطلاع از نحوه محاسبه دقیق و فرمول آن می‌توانید به سایت کابینت راشا مراجعه کنید.


خرید کابینت عمده آشپزخانه


شرکت تولیدی راشا، یکی از تولیدکننده‌های باسابقه و معتبر در زمینه کابینت آشپزخانه و محصولات چوبی است که با به ‌کارگیری امکانات مدرن و کادر متخصص و با تجربه انواع مختلف کابینت را با بهترین قیمت و کیفیت تولید می‌کند. امکان خرید کابینت عمده نیز وجود دارد.
در صورتی که قصد تهیه کابینت با بهترین طراحی و قیمت مناسب را دارید، می‌توانید به این مجموعه مراجعه کنید.
 


جمع‌بندی


کابینت آشپزخانه علاوه بر اینکه تاثیر زیادی در زیبایی و دکوراسیون منزل شما دارد، یکی از امکانات اصلی آشپزخانه است که مدام مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین باید از کیفیت و طراحی مناسبی برخوردار باشد. در این مطلب انواع کابینت را بررسی کردیم، شما می‌توانید با خیال آسوده، طراحی و تولید و اجرای کابینت مورد نظر خود را به کابینت راشا بسپارید.
 

 

مطالب مشابه : خرید کابینت ، کابینت انبوه با شرایط

کابینت آشپزخانه ,انواع کابینت آشپزخانه ,کابینت ام دی اف (MDF):,کابینت ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت ممبران ,کابینت روکش چوب,کابینت چوبی,کابینت های فلزی ,کابینت های پی وی سی ,انتخاب کابینت,رنگ ام دی اف,رنگ کابینت
  • 1397/8/12
  • 30172 نفر

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
طراحی میز تلویزیون,ساخت میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی
  • 1397/8/14
  • 21543 نفر

آموزش سه روش متفاوت برای ساخت میز تلویزیون

تلویزیون در هر کجای خانه که باشد یکی از کانون‌های اصلی توجه اعضای خانواده و میهمانان است. غالباً نحوه چیدمان دکور و مبلمان در خانه بر اساس محل قرارگیری تلوزیون انجام می‌شود. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کاربرد ام دی اف,کابینت ام دی اف,ام دی اف آشپزخانه,روش ساخت ام دی اف  ,خصوصیات  ام دی اف, مزایای ام دی اف,معایب ام دی اف,انواع ام دی اف,mdf,ام دی اف
  • 1397/8/15
  • 48167 نفر

ریز مشخصات انواع ام دی اف

انواع مختلف MDFها در دکوراسیون داخلی، کابینت، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس
  • 1397/8/19
  • 17120 نفر

تمام مشخصات،مزایا و معایب کابینت های گلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر