دکوراسیون مغازه، فروشگاه پوشاک، مغازه کیف و کفش، ویترین مغازه، سوپرمارکت، موبایل فروشی

دکوراسیون مغازه,دکوراسیون فروشگاه,دکوراسیون مغازه پوشاک,دکوراسیون موبایل فروشی,دکور مغازه کوچک,دکور سوپر مارکت

دکوراسیون مغازه، فروشگاه پوشاک، مغازه کیف و کفش، ویترین مغازه، سوپرمارکت، موبایل فروشی

  • 1397/10/6
  • 34687 نفر
 اولین نکته برای طراحی دکوراسیون مغازه توجه به نوع محصولات و همچنین متراژ فروشگاه مورد نظر است که اهمیت فوق العاده ای در نوع دیزاین مغازه دارد.

 اولین نکته برای طراحی دکوراسیون مغازه، توجه به نوع محصولات و همچنین متراژ فروشگاه مورد نظر است که اهمیت فوق العاده ای در نوع دیزاین مغازه دارد. دومین نکته این است که باید توجه نمایید که دکوراسیون فروشگاه و مغازه شامل دو بخش مجزا دکوراسیون داخلی مغازه و ویترین مغازه است که باید هر یک را با برنامه ریزی و همچنین به کارگیری نکات مهم دکوراسیون طراحی نمود. 

دکوراسیون مغازه پوشاک 

فروشگاه پوشاک یکی از مغازه هایی است که نیازمند طراحی دکوراسیون ایده آل و جذاب می باشد و دکوراسیون مغازه نقش مهمی در انتخاب صحیح و رضایت مشتریان دارد که انواع مختلف این نوع دکوراسیون را در ادامه تفکیک می نماییم.

طراحی فروشگاه پوشاک

دکوراسیون فروشگاه پوشاک، از موارد مهمی است که توجه به آن باعث رضایت بیشتر مشتریان و فروش بیشتر البسه می شود. در طراحی دکوراسیون فروشگاه پوشاک نکات و اصول خاصی وجود دارد که به بهتر شدن آن کمک می کند. 

ویترین فروشگاه پوشاک

ویترین، محلی است که در آن کالاها و اجناس هر فروشگاه در معرض دید مشتریان قرار می گیرد و به کمک آن می توان کالا های خود را به افراد مختلف با سلایق و نیازهای گوناگون معرفی نمود. ویترین هر فروشگاه، می بایست با توجه به کالا هایی که در آن فروشگاه موجود است، طراحی شود. بوتیک و مغازه پوشاک، از آن دست مغازه هایی است که ویترین در آن اهمیت فراوانی دارد و از همین رو در ساخت، طراحی و نصب آن باید بیشترین دقت را بکار برد. ویترین دکوراسیون فروشگاه پوشاک بایستی به گونه ای باشد که لباس های مردانه/زنانه را به خوبی و با بهترین جلوه به بازدید کنندگان نشان دهد. 

دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه، دکوراسیون بوتیک زنانه 

بوتیک زنانه

دکوراسیون و طراحی فروشگاه لباس زنانه یکی از شاخه های پر کاربرد و با اهمیت در طراحی فضا های تجاری می باشد، در طراحی چنین فضا هایی، قسمت هایی مثل ویترین اصلی ودرب ورودی و قسمت ورودی مغازه مهم تر از سایر قسمت ها می باشد، چرا که منظر و دید اول مشتری و افراد در حال عبور در این بخش ها قرار دارد به همین دلیل معمولا در طراحی آن ها از دقت و خلاقیت بیشتری استفاده می گردد. ویترین مغازه می بایست معرف محصولات موجود در فروشگاه و در واقع هدف و ایده ی اصلی طراحی را شامل شود، تزیینات به کار رفته در فضای ویترین می توانند به شکل مستقیم به معرفی محصول بپردازند و یا با استفاده از یک مفهوم استعاری و غیر مستقیم به تبلیغ محصول مورد نظر بپردازند. برای مثال، نشان دادن ویترین فروشگاه با قرار دادن المان ها و شاخص های خیاطی مانند نخ و سوزن های دکوراتیو یا قیچی، به طور غیر مستقیم مفهوم مورد نظر را انتقال می دهد. در طراحی ویترین مغازه باید به این نکته توجه کرد که دکوراسیون فضای تجاری و محل نمایش محصولات محدود به باکس ها و استند های قرار گیری اجناس یا مانکن های لباس بر تن نیست! ویترین مغازه می تواند شبیه سازی ای از محیط  گرم خانه باشد، گاهی می توان با المان تزیینی کوچک و نصب بنر های طراحی شده فضا ای متفاوت را رقم زد. 
فروشگاه پوشاک زنانه شامل انواع لباس ها، مانتو، شال و روسری می باشد که گاه به صورت مجزا و یا در کنار هم به فروش می رسند. برای طراحی دکوراسیون اینگونه مغازه ها بهتر است به این نکته توجه نمایید که دکوراسیون باید به گونه ایی باشد که انواع پوشاک نمایش خوبی داشته باشند و به راحتی طرح و مدل آنها قابل رویت باشد و همچنین فضای دسترسی مشتری نیز فراهم آمده باشد تا موجب رضایت مشتری و همچنین خرید مناسب وی شود.

دکوراسیون بوتیک مردانه 

بوتیک مردانه

در اغلب بوتیک های مردانه علاوه بر انواع لباس، کفش و سایر ملزومات مورد نیاز آقایان نیز به فروش می رسد، بر همین اساس لازم است برای انتخاب دکوراسیون داخلی مغازه دقت زیادی شود و فضایی را ایجاد نمایید که از هر لحاظ مناسب و ایده آل باشد.

دکوراسیون مغازه کیف و کفش 

دکوراسیون اغلب مغازه های کیف و کفش به این دلیل که اقلام قابل فروش و محصولات، دارای اندازه و ابعاد کوچکی هستند و همچنین باید طرح و مدل آنها قابل مشاهده باشد، به صورت طبقه بندی شده و قفسه ای انجام می گیرد و دکور داخلی اینگونه فروشگاه ها اغلب از جنس ام دی اف می باشد. در این بخش نمونه ای از دکور مغازه کفش که توسط گروه راشا طراحی شده است را برای شما به نمایش خواهیم گذاشت.

دکوراسیون ویترین مغازه 

طراحی ویترین مغازه شیک و مناسب اولین اقدام برای جلب توجه مشتری است و از این طریق میتوان افراد با سلیقه ها و نیازهای مختلف را جذب نمود. ویترین مغازه را نیز با توجه به نوع محصولات طراحی نمایید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. 

مراحل طراحی مغازه شامل ایده پردازی, طراحی دکور مغازه, ساخت و اجرا می باشد. در مرحله ایده پردازی, تمامی نیازهای فروشندگان و مشتریان (چه از بیرون و چه مشتریان داخل فروشگاه) در نظر گرفته خواهد شد، سپس در مرحله طراحی, این ایده ها توسط نرم افزار های سه بعدی شبیه سازی شده و پس از اعمال اصلاحات مراحل ساخت و اجرای دکور مغازه آغاز خواهد شد. (شایان ذکر است با توجه به سابقه اجرایی این مجموعه, در مورد فضای مورد نظر حداقل چند طرح پیشنهادی وجود خواهد داشت.)
از آنجایی که مغازه محلی برای کسب درآمد است و نمی توان آن را برای مدت طولانی بسته نگاه داشت، لذا اجرای دکور باید در کمترین زمان اجرا شود. به همین منظور تمامی مراحل تولید در کارگاه صورت می گیرد و پس از مرحله تولید, مرحله نصب و اجرا آغاز می شود.

دکوراسیون فروشگاه

دکوراسیون فروشگاه فقط بدین معنا نیست که شما یک مغازه زیبا داشته باشید بلکه علاوه بر زیبایی, می بایست راحتی مشتریان نیز در نظر گرفته شود. امروزه در طراحی دکوراسیون مغازه از راحتی مشتری نیز فراتر رفته و با تحلیل رفتارهای آنان سعی دارند که به گونه ای دکوراسیون فروشگاه را طراحی کنند تا بتوانند نیازهای آتی مشتریان را مرتفع سازند. به عنوان مثال با بررسی رفتار صد مشتری در می یابند که عده زیادی از آنان علاه بر خرید کفش، جوراب نیز خریداری می کنند و این اطلاعات کمک بسیار ارزنده ای برای طراحی مغازه است تا چیدمان محصولات به درستی صورت پذیرد.
در بازار کار رقابتی دنیای امروز و با توجه به اینکه هر روز به تعداد فروشگاه ها ، مغازه ها و مجتمع های تجاری افزوده می شود؛ توجه به طراحی حرفه ای دکوراسیون مغازه و فروشگاهها یک نیاز ضروری است. مشتریان در پاساژها و از کنار مغازه های گوناگون عبور میکنند و در نهایت آن مغازه ای را برای خرید انتخاب می کنند که توجه و کنجکاوی آنها را تحریک کند و حس دعوت شوندگی را در آنها برانگیزد.
در مبحث طراحی دکوراسیون مغازه و فروشگاه توجه به این نکته ضروری ست که دکوراسیون داخلی هنر و علمی ست که پایه و استانداردهای خود را دارد و طراحی دکوراسیون توسط طراحان حرفه ای به شما فضایی خواهد داد که از نظر نورپردازی و تناسب در به کار گیری متریال جدید و رنگها و طراحی دکورها از همه نظر کامل و مورد توجه خواهد بود. یک ویترین جذاب و مناسب با نیازهای حرفه ی شما تنها توسط کارشناسان اهل فن طراحی و اجرا خواهد شد و این در هر صورت به نفع بازار کار شما تمام می شود.

نکات کلیدی برای دکوراسیون مغازه کوچک

دکوراسیون مغازه کوچک

برای یک مغازه کوچک، عوامل زیادی وجود دارد که باعث جذب مشتریان می شود. اولین نکته برای جذب مشتری، ویترین مغازه است که باید به گونه ای طراحی و چیده شود که کسانی که حتی از روبروی مغازه های کوچک رد می شوند را کنجکاو کرده و تشویق کند تا سری به داخل مغازه بزنند.
نکته دوم، دکوراسیون داخلی مغازه می باشد. یک فروشنده باید در طراحی دکوراسیون مغازه کوچک خود دقت کافی را داشته باشد و بداند که رعایت چه نکاتی باعث جذب مشتری و در نهایت خرید او از مغازه کوچکش می شود. بهتر است این کار را به طراحان دکوراسیون بسپارید تا آنچه برای دکوراسیون مغازه بهتر است را برای شما درست کنند و در نهایت مغازه ای با طرح ها و رنگ بندی های مناسب به شما تحویل دهند.
این طراحی ها باید مطابق محصولات و کالاهای مغازه و همچنین علایق مشتریان شما باشد. همچنین باید در نظر گرفت که مشتریان شما را بیشتر چه قشری تشکیل می دهند. مسلماً دکوراسیون یک مغازه لوازم کودک با دکوراسیون یک فروشگاه لوازم آشپزخانه تفاوت های بسیاری دارد.
در بسیاری از مغازه ها یا فروشگاه ها دیده می شود که از بهترین و شیک ترین دکوراسیون که در عین حال گران قیمت هم می باشند، استفاده شده است. ولی با این حال باز هم موفق به جذب مشتری نبوده اند. باید این نکته را در نظر داشت که مدرن و گران قیمت بودن دکوراسیون، باعث جذب مشتری نمی شود. بلکه نحوه چیدمان صحیح و استفاده درست از ابزار دکوراسیون است که مشتریان را به داخل مغازه می کشاند. 

اگر صاحب مغازه ای کوچک هستید، می توانید آن را به مغازه ای تبدیل کنید که مشتری را در یک نگاه جذب کند و در بدو ورودش به مغازه، علاوه بر اینکه او را تحت تأثیر قرار می دهد، دیگر در چشمش یک مغازه کوچک معمولی نباشد. در این قسمت نکاتی در مورد دکوراسیون مغازه های کوچک ارائه می دهیم.

1- ویترین مغازه یا فروشگاه

ویترین مغازه باید آنگونه باشد که با ویترین مغازه های اطراف تفاوت چشم گیری داشته باشد. اگر صاحب مغازه ای کوچک باشید، این امر اهمیتی دوچندان به خود می گیرد. پس باید به گونه ای طراحی شود که در بین مغازه های اطراف جلوه بیشتری داشته باشد و مشتری را به خود جذب کند. 

2- دکوراسیون فضای داخلی مغازه

سعی کنید در فضای داخلی مغازه کوچکتان از رنگ های روشن استفاده کنید که این امر باعث می شود مغازه کوچک شما بزرگ تر به نظر برسد. مخصوصاً استفاده از رنگ های شاد و متنوع، جذابیت مغازه را بیشتر می کند.

3- جذب افراد عبوری به مغازه

وسایل تزیینی و محصولات و کالاهای داخل مغازه را به گونه ای بچینید که از بیرون هم قابل رؤیت باشد و حتی افراد عبوری از جلوی مغازه را نیز تحت تأثیر قرار دهد و به داخل بکشاند. 

4- رنگ بندی فضای مغازه

نحوه رنگ بندی فضای مغازه یکی از مهمترین عوامل در بزرگ تر و جذاب تر به نظر رسیدن مغازه در چشم مشتری می باشد. برای قسمت های مختلف فضای مغازه کوچکتان باید از رنگ هایی استفاده کنید که هنگامی که نور خورشید به داخل مغازه می تابد یا وقتی با نور لامپ ها ترکیب می شود، جلوه ای خاص به مغازه ببخشد. 

5- قفسه بندی مغازه

قفسه بندی مغازه، یک اصل مهم در طراحی داخلی است. در فروشگاه های کوچک این اصل باید به گونه ای رعایت شود که از همان بدو ورود مشتری، او را تحت تأثیر قرار دهد و نیز سهولت انتخاب را نیز به وی هدیه دهد. علاوه بر این، باید از فضای کم درون مغازه حداکثر استفاده را کرد تا بتواند محصولات و کالاهای بیشتری را در معرض دید قرار دهد. در این حالت مشتری دیگر احساس نمی کند که وارد یک مغازه کوچک با کالاهای محدود شده است. 

6- مغازه را خیلی شلوغ نکنید!

در صورتی که مغازه کوچک شما بیش از حد شلوغ باشد و محصولات و کالاهای خود را در هر گوشه ای از مغازه چیده باشید، برای مشتری خوشایند نیست و به او احساس سردرگمی و خفگی دست می دهد و کوچکی مغازه شما بیشتر در چشم او نمایان می شود. 

7- نورپردازی مغازه

نورپردازی مغازه یک امر بسیار مهم در بهتر جلوه کردن کالاهای مغازه کوچک شما می باشد. تنظیم نور علاوه بر اینکه باعث می شود دکوراسیون مغازه شما بهتر جلوه کند، یک ویترین خیره کننده نیز برای شما به ارمغان می آورد. بهتر است که این نور طبیعی باشد. هنگامی که از پنجره ها و روزنه های درون مغازه نور خورشید به داخل مغازه کوچکتان می تابد، علاوه بر جلوه بخشیدن به مغازه باعث می شود که مغازه کوچک شما بزرگ تر به نظر برسد. همچنین آینه ها نیز بی تأثیر نیستند و تا حدودی این حس را ایجاد می کنند. در هنگام شب، لامپ ها مخصوصاً لامپ های LED نیز کار این نورپردازی را انجام می دهند. 

8- احساس راحتی مشتری در مغازه

هنگامی که یک مشتری وارد مغازه کوچک شما می شود، در صورتی احساس راحتی و خرسندی می کند که همه اجناس و مدل ها و رنگ بندی آنها را در مغازه ببیند. البته به این معنی نیست که مغازه را شلوغ کنید. باید قفسه ها و پارتیشن بندی مغازه کوچک شما به نحوی باشد که علاوه بر مرتبی مغازه، همه اجناس نیز به چشم بخورد.

نحوه چینش مغازه پوشاک به شیوه موثر

نورپردازی مناسب در مغازه پوشاک یکی از مهم ترین مباحث است و باید به آن توجه ویژه ای شود. درجه و شدت نورپردازی در مغازه شما بستگی به حالتی دارد که برای دکوراسیون مغازه خود می پسندید. اگر بیشتر از پوشاک های طرح کلاسیک در مغازه استفاده می کنید بهتر است میزان شدت نور را زیاد قرار بدهید، اگر هم پوشاکی به سبک آنتیک در مغازه دارید نورپردازی مغازه باید متعادل و ولرم باشد. اما فارق از سبک لباس هایی که دارید، سعی کنید در نورپردازی مغازه پوشاک به هیچ عنوان از چراغ های فلوئورسنت با رنگ سبز و زرد استفاده نکنید چرا که این چراغ ها حس دلپذیر بودن دکوراسیون را از بین می برند و بنوعی حس ناخوشایندی را در مشتری ایجاد می کند. استفاده از نور سفید در قسمت شلفها و باکس های مغازه بسیار مناسب خواهد بود. همچنین برای تزیین بیشتر می توانید از این نور برای مشخص کردن مرز بندی های داخل مغازه استفاده کنید یا اگر گیاهانی در داخل مغازه نگهداری می کنید در زیر گیاه نوری برای روشن کردن آن تعبیه کنید تا فضا را گرم تر جلوه دهید.
نحوه بنمایش گذاشتن اجناس و مبلمان داخل مغازه از دیگر نکات مهم در دکوراسیون مغازه پوشاک است. با انجام درست اینکار به راحتی می توانید دکوراسیونی لوکس و دنج را برای مشتریان ایجاد کنید. برای جذابیت بیشتر می توانید برای هر نوع لباسی مانند ژاکت ها، پیراهن ها و شلوارها، نحوه تا کردن و شلف مخصوص به خودشان را داشته باشید. یا اگر خواستار سبکی آنتیک در مغازه خود هستید طنابی قطور و قدیمی را از سقف مغازه آویزان کنید. برای ایجاد حسی دنج و گرم در دکوراسیون مغازه بهتر است از مبلمان راحتی بهمراه کوسن ها و بالش های  رنگارنگ استفاده کنید که بسیار بیشتر از صندلی ها و میزهای فلزی و سرد زیبایی و تاثیر گذاری دارند. 

طراحی دکوراسیون سوپر مارکت با کمک ایده های کاربردی و جالب

سوپرمارکت

برای دیزاین داخلی سوپر مارکت بهتر است ابتدا با توجه به فضای مورد نظر خود، طرح اولیه ای از سوپر مارکت دلخواهتان را ترسیم کنید سپس به صورت مرحله به مرحله و اصولی به طراحی دکوراسیون سوپر مارکت بپردازید و هر کدام از کالاها و اجناس را در محلی مشخص و مناسب قرار دهید.

دیزاین داخلی سوپر مارکت

محل قرار دادن کالاها در قفسه ها از اصلی ترین بخش های طراحی داخلی یک سوپر مارکت است. توجه داشته باشید که کلاهایی مانند شیر و نان و ماست و پنیر از انواع کالاهایی هستند که نیاز روزانه مشتریان می باشند و بهتر است این کالاها را در قسمت انتهایی سوپر مارکت قرار دهید تا مشتریان مجبور شوند برای تهیه این نوع کالاها از میان راهرو و کلی اجناس دیگر عبور کنند با این روش کالاهایی که فروش زیادی ندارند در معرض دید مشتری ها قرار می گیرند و شانس فروش آن ها افزایش می یابد بنابراین بهتر است در هنگام چیدن اجناس در قفسه ها این نکته را مد نظر داشته باشید.
توجه داشته باشید 75 درصد از افرادی که وارد سوپر مارکت می شوند به سمت راست خود نگاه می کنند بنابراین بهتر است کالاهای فروش ویژه و جذاب تر را در قفسه های موجود در سمت راست سوپر مارکت بچینید.

بهتر است کالاهای گران قیمت را در سمت چپ قفسه ها قرار دهید زیرا مشتریان به این قسمت از قفسه ها نگاه طولانی تری می اندازند همچنین بهتر است کالاهای گران قیمت را در قفسه هایی بچینید که با چشم مشتریان هم سطح هستند و کالاهای ارزان تر را در قفسه های پایین تر قرار دهید.
توجه داشته باشید باید کالاهایی که مرتبط با یکدیگر هستند را در قفسه های نزدیک به هم بچینید و از قرار دادن کالاهای غیر مرتبط با یکدیگر در قفسه های یکسان خودداری کنید. به طور کلی با چیدمان صحیح و مرتب وسایل در قفسه ها مشتریان می توانند کالای مورد نیاز خود را به راحتی در قفسه ها پیدا کنند و زمان زیادی را برای پیدا کردن کالا ها اتلاف نکنند.

دکوراسیون هایپر مارکت

مشتری به رنگ و تنوع و زیبایی و جذابیت اجناس و قفسه  سوپر مارکت نگاه می کند. پس بهتر است به طراحی و نحوه قرار گیری اجناس و ترکیب رنگ ها و فضاسازی مناسب آن توجه کافی داشته باشیم. ترکیب رنگ ها و نایلون های جالب  می تواند مشتری را سر اشتیاق بیاورد تا بیشتر خرید کند.

طراحی بخش فروش تره بار در هایپرمارکت ها  

بخشی از دکوراسیون داخلی مغازه  که محل قرار گیری سبزی ها و میوه هاست می تواند بیشتر از هر چیز دیگر نظر و توجه مشتری را به خود جلب کند. میوه ها خود اشتهای مشتری را برای خرید باز می کنند چه برسد که با آن تنوع رنگ ها و بسته بندی های شیک و براق و چشم پر کن همراه باشند. پس به این بخش از فروشگاه خود توجه ویژه داشته باشید.

طراحی داخلی مغازه موبایل فروشی

موبایل فروشی

امروزه موبایل جزء یکی از وسایل ضروری زندگی هر شخص محسوب می شود و طبیعتا طراحی داخلی مغازه چنین محصولی از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که بسیاری از افراد به تکنولوژی علاقه خاصی دارند و روزانه سعی در دنبال کردن اخبار و نمونه های جدید اینگونه دستگاه ها دارند؛ بنابراین طبیعی ست که بازدیدکننده و مشتری زیادی به این مغازه ها سر بزنند. لذا دکوراسیون داخلی نقش شایانی در جذب مشتری بیشتر دارد.
نکته حائز اهمیت در طراحی داخلی مغازه موبایل فروشی بحث "نورپردازی" می باشد و لازم است با دقت و حساسیت بیشتری مورد بررسی و طراحی قرار گیرد تا بدین منظور جلوه ی دستگاه را افزایش دهد. نکته دوم آرایش و چینش اجناس است که مشتریان بتوانند بهتر با محصولات ارتباط برقرار کنند و دستگاه مورد نظر خود را بیابند. در این راستا بهتر است استند ها و میزهای مخصوص را در فروشگاه در نظر بگیریم تا مشتریان دقایقی بتوانند با دستگاه ها کار کنند و به قابلیت هایشان آگاه شوند. 

مقدمه ای بر دکوراسیون موبایل فروشی

در دنیای دیجیتال امروز که وسایل و لوازم الکترونیکی، بر جهان پادشاهی می کنند، هر شخص نیاز به یک وسیله الکترونیکی دارد تا بتواند همسو با سایر افراد و دوستان خود، به زندگی دیجیتال بپردازد. یکی از اقلام دیجیتال که بسیار محبوب است و تعداد بسیار زیادی از اشخاص از آن استفاده می کنند، تلفن همراه است. بنابر این طبیعی است که روزانه افراد زیادی جهت خرید، فروش، تعمیرات و کارهای دیگر به فروشگاه ها و مغازه های موبایل فروشی سر بزنند و از آن ها کمک بگیرند. از این روز می توان گفت دکوراسیون موبایل فروشی، نقش و تاثیر بسیار زیادی در ماندگاری مشتریان و واکنش آنان در فروشگاه دارد و باید به آن توجه ویژه ای نمود.دکوراسیون موبایل فروشی شامل طراحی و ساخت محیط داخلی مغازه موبایل فروشی می باشد. هر فروشگاه موبایل نیاز به محیطی دارد تا در آن مشتریان در فضایی ایده آل خرید نمایند. در دکوراسیون موبایل فروشی، موارد مختلفی وجود دارد که باعث بهترشدن نتیجه کار می شود. در این مقاله به بررسی نکات کلیدی در دکوراسیون موبایل فروشی پرداخته ایم.با ما همراه باشید.
 

تاثیر دکوراسیون موبایل فروشی روی مشتریان

دکوراسیون مغازه تاثیر بسیار زیادی روی مشتریان آن مغازه دارد. در فروشگاه های موبایل فروشی، این تاثیر دوچندان می باشد. دلیل این امر هم آن است که روز به روز مدل های پیشرفته تر از اجناس الکترونیکی به خصوص تلفن های همراه در بازار ارائه می شود و دارا بودن دکوراسیونی که بتوان به کمک آن این اجناس را به خوبی و به طور کامل به مشتریان نشان داد، باعث ماندگاری مشتریان و افزایش فروش در این گونه فروشگاه ها می شود. بنابراین دکوراسیون مدرن موبایل فروشی و چیدمان موبایل ها به بهترین شکل در درون فروشگاه های موبایل فروشی می تواند در جذب رضایت هرچه بیشتر مشتریان تاثیر زیادی بگذارد.  

نور پردازی در دکوراسیون موبایل فروشی

یکی از موارد حائز اهمیت در تمام مکان ها، نورپردازی آن محیط است. این مورد در مورد فروشگاه های موبایل فروشی نیز صدق می کند. در دکوراسیون موبایل فروشی لازم است نور پردازی و استفاده از نور به صورت کاملا استاندارد و اصولی انجام شود تا جلوه اجناس و موبایل هایی که در فروشگاه قرار دارند، دو چندان شود. این نورپردازی می تواند به صورت استفاده از نور مخفی هایی در ویترین و سقف با رنگ بندی مناسب با دکوراسیون داخلی فروشگاه باشد. استفاده از ترکیب رنگ هایی مثل سبز، سیاه و سفید همراه با نورپردازی کافی، استفاده از تصاویر مناسب و نحوه ی چیدمان تلفن های همراه به صورت ویترین می تواند کمک شایانی در داشتن یک دکوراسیون ایده آل به شما بکند.
 

نصب ویترین و استند در دکوراسیون موبایل فروشی

یکی دیگر از مواردی که در طراحی دکوراسیون موبایل فروشی بسیار کاربردی است، استفاده از ویترین هایی برای نمایش اجناس و قرارگیری آن ها در آن می باشد. معمولا، در فروشگاه های موبایل فروشی، اجناس مختلفی از جمله تلفن های همراه، قطعات جانبی مثل هندزفری، شارژر، قاب های گوشی، کابل های مختلف، رم و فلش و غیره وجود دارد. ویترین دکوراسیون موبایل فروشی باید به گونه ای باشد که تمام این اجناس، به خوبی در آن ها قرار گرفته و مشتریان بتوانند آن ها را به سادگی ببینند و از میان آن ها کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند.
برای هر فروشگاه موبایل فروشی، وجود بخشی که در آن لوازم جانبی موبایل در نظر گرفته شود، لازم و ضروری است. این قسمت معمولا به وسیله استند هایی پوشش داده می شود که وظیفه نگهداری این اجناس را دارند. فروشندگان در فروشگاه های موبایل می توانند دیوار های مختلف را به هدفون، انواع قاب، باطری، سیم و کابل و … اختصاص دهند. بکارگیری این ایده در مغازه های کوچک تر، بسیار کاربردی و مهم است و پیشنهاد می شود حتما آن را انجام دهید.
 

طبقه بندی و ترتیب اجناس در دکوراسیون موبایل فروشی

نظم و ترتیب در هر شغلی لازم است. در دکوراسیون موبایل فروشی نیز این نظم باید رعایت شود. برای عملی کردن این حرف، می بایست کالاهایی که در فروشگاه ما موجود است را در گروه های مختلف قرار داده و دسته بندی کنیم. برای مثال تلفن های همراه در یک قفسه و ویترین، هدفون و هندزفری در قسمتی دیگر و قاب های موبایل نیز در گوشه ای دیگر از فروشگاه قرار بگیرد.
همچنین در داخل این گروه ها نیز، جزئیات کوچک تر را در نظر گرفته و طبق آن ها دسته بندی را دقیق تر و منظم تر کنیم. برای مثال در قسمت تلفن های همراه، گوشی های اپل در ردیف اول، سامسونگ در ردیف بعدی و … به همین شکل قرار بگیرد. یا در قسمت قاب و کیف موبایل، قاب های یک برند و مدل را در یک نگهدارنده، و قاب مدل های دیگر را در قسمت های دیگر قرار داد. این نظم و ترتیب، نه تنها باعث ترغیب مشتریان برای گشت و گذار در میان کالاهای موجود در فروشگاه می شود، بلکه نظم را در فضای فروشگاه شما به جریان می اندازد و شما کالایی را از قلم نمی اندازید.
 

رنگ و زمینه در دکوراسیون موبایل فروشی

بکارگیری بهترین رنگ بندی در دکوراسیون موبایل فروشی، اولین کاری است که بایستی در طراحی و اجرای محیط داخلی این فروشگاه ها صورت بپذیرد. منظور از زمینه در فروشگاه موبایل فروشی، دیوار، سقف و کف فروشگاه می باشد که از اهمیت خاص خود بهره مند است. رنگ بندی دکور مغازه موبایل فروشی باید به شکلی باشد که مشتری از اینکه مدت زمان زیادی را در مغازه به سر می برد، احساس خستگی یا ناراحتی نکند. از همین رو، پیشنهاد می کنیم از رنگ های عمومی و همه پسندی مثل سفید در زمینه فروشگاه خود استفاده کنید. این رنگ به صداقت و پاکی مشهور است و می تواند مشتریان را به داخل فروشگاه شما جذب کند.
همچنین می توان از سرامیک هایی با رنگ سفید با رگه هایی از رنگ های مکمل دیگر مثل آبی یا زرد، برای کف فروشگاه های موبایل فروشی استفاده کرد. بکارگیری کفپوش های چوبی نیز، در کف دکوراسیون موبایل فروشی پیشنهاد می شود.

  محلی برای نشستن و استراحت در فروشگاه موبایل فروشی

یکی از ایده هایی که پیشنهاد می کنیم حتما عملی شود، این است که با توجه به فضای مفید فروشگاه خود قسمتی را برای استراحت کارمندان و مشتریانی که به فروشگاه مراجعه کرده اند اختصاص دهید. این فضا با نصب چند صندلی، قابل استفاده است و نیازی نیست تجملاتی برای آن در نظر گرفته شود و در فضاهای کوچک نیز می توان آن ها تعبیه کرد. پارتیشن ها عناصر مناسبی برای اجرای این ایده هستند.

کابینت آشپزخانه ,انواع کابینت آشپزخانه ,کابینت ام دی اف (MDF):,کابینت ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت ممبران ,کابینت روکش چوب,کابینت چوبی,کابینت های فلزی ,کابینت های پی وی سی ,انتخاب کابینت,رنگ ام دی اف,رنگ کابینت
  • 1397/8/12
  • 30067 نفر

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
طراحی میز تلویزیون,ساخت میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی
  • 1397/8/14
  • 21428 نفر

آموزش سه روش متفاوت برای ساخت میز تلویزیون

تلویزیون در هر کجای خانه که باشد یکی از کانون‌های اصلی توجه اعضای خانواده و میهمانان است. غالباً نحوه چیدمان دکور و مبلمان در خانه بر اساس محل قرارگیری تلوزیون انجام می‌شود. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کاربرد ام دی اف,کابینت ام دی اف,ام دی اف آشپزخانه,روش ساخت ام دی اف  ,خصوصیات  ام دی اف, مزایای ام دی اف,معایب ام دی اف,انواع ام دی اف,mdf,ام دی اف
  • 1397/8/15
  • 48064 نفر

ریز مشخصات انواع ام دی اف

انواع مختلف MDFها در دکوراسیون داخلی، کابینت، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس
  • 1397/8/19
  • 17065 نفر

تمام مشخصات،مزایا و معایب کابینت های گلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر