طراحی دکوراسیون اتاق کودک,اصول طراحی دکوراسیون اتاق کودک,کمد در اتاق کودک,تخت خواب اتاق کودک,دکوراسیون اتاق کودک

طراحی دکوراسیون اتاق کودک

  • 1399/7/3
  • 6109 نفر
طراحی دکوراسیون اتاق کودک برای والدین جوان میتواند بسیار هیجان انگیز باشد، اینکه برای کودکتان اتاقی زیبا و دوست داشتنی طراحی کنید فوق العاده لذت بخش است اما باید برخی نکات را رعایت کنید تا اتاق بی عیب و نقصی را طراحی دکوراسیون نمایید. اتاق کودک میتواند با ایده های ساده و بدون صرف هزینه اضافی کاملا شیک و مدرن دکوراسیون شود، اصول مهمی که در طراحی دکوراسیون کودک می توانید به کار ببرید در ادامه به آن اشاره شده است.

طراحی دکوراسیون اتاق کودک برای والدین جوان میتواند بسیار هیجان انگیز باشد، اینکه برای کودکتان اتاقی زیبا و دوست داشتنی طراحی کنید فوق العاده لذت بخش است اما باید برخی نکات را رعایت کنید تا اتاق بی عیب و نقصی را طراحی دکوراسیون نمایید. اتاق کودک میتواند با ایده های ساده و بدون صرف هزینه اضافی کاملا شیک و مدرن دکوراسیون شود، اصول مهمی که در طراحی دکوراسیون کودک می توانید به کار ببرید در ادامه به آن اشاره شده است.

اصول طراحی دکوراسیون اتاق کودک

برای دکوراسیون اتاق کودک می‌توانید از اسباب‌بازی‌های خودش استفاده نمایید.

اسباب‌بازی‌های کودکان معمولا رنگارنگ هستند و دارای اشکال و اندازه های متفاوتی می باشند. با استفاده از اسباب‌بازی‌های کودک به‌عنوان تزئینات اتاق، هم در هزینه و هم در فضای اتاق صرفه‌جویی خواهید نمود. البته در نوع چیدن آنها باید کمی سلیقه به ‌خرج دهید. اسباب‌بازی‌های بزرگ را با قلاب آویزان کنید و اسباب‌بازی‌های کوچک‌تر را می توانید در قفسه ها قرار دهید.

برای دیوار از ترکیب رنگ و کاغذدیواری استفاده نمایید.

از رنگ‌های روشن و شاد برای دیوار استفاده نمایید. بخشی از دیوارها را با کاغذدیواری و پوستر تزئین کنید. می‌توانید از همان شیوه برای تزئین کمدها نیز استفاده نمایید. به جای کاغذدیواری می‌توانید از نقاشی نیز استفاده کنید. موضوع نقاشی‌ها می‌تواند گل، اتومبیل مسابقه و هر چیزی باشد که کودک به آن علاقه دارد.
بهتر است وسایل مربوط به تعویض کودک مثل پوشک، دستمال مرطوب، چند دست لباس تمیز، لوسیون، حوله و غیره را در دسترس قرار دهید. از کشوهاى میز زیر تشک و یا سبدهایی که به دیوار زده می شوند، استفاده نمایید.

کاغذ دیواری در اتاق کودک

پوشش کف اتاق باید مناسب باشد.

کودکان دوست دارند هنگام بازی روی زمین بخزند. بهتر است کف اتاق را فرش نمایید که از پا، زانو، دست و سایر قسمت‌های بدنش محافظت کند. حتی می‌توانید به جای فرش، از تشک‌های لاستیکی مخصوص نیز استفاده نمایید.

پوشش کف اتاق کودک

استفاده از وسایل آموزشی در دکوراسیون اتاق کودک

آموزش کودک یکی از مهم‌ترین کارهایی می باشد که همیشه باید در مرکز توجه‌تان قرار بگیرد. بنابراین در طراحی اتاق، سعی نکنید فقط به جنبه تفننی و زیبایی آن اهمیت دهید. در کنار وسایل تزئینی، کتاب‌ها و اسباب‌بازی‌های آموزشی‌اش را نیز قرار دهید. با این کار، کودک هم آموزش می‌بیند و هم می تواند تفریح و سرگرمی داشته باشد.

استفاده از کمد در اتاق کودک

کمد یکی از ضروری ترین وسایل برای اتاق کودک می باشد. تمامی وسایل، اسباب بازی و لباس های کودکان در آن جای می گیرد. به خریدن و یا درست کردن کمدى که جا برای آویزان کردن لباس داشته باشد، فکر کنید. لباس های کوچک نوزادی نیازی به این قسمت کمد نخواهد داشت، ولى مطمئنا بعد از ١ سالگى از آن استفاده خواهید نمود. به جای خرید آویزهای جداگانه شلوار، از بستن لباس برای آویزان کردن شلوار کودک روی چوب لباسی معمولی کودک استفاده نمایید.

کمد در اتاق خواب کودک

تخت خواب اتاق کودک

در انتخاب تخت خواب کودک خود دقت کنید و سعی کنید تختی را انتخاب نمایید که ارتفاع کمی داشته باشد، تخت خواب هایی که نرده دارند قطعا گزینه بهتری می باشند. تخت خواب های کودک امروزه مدل های متنوع و بسیار زیبایی دارند که با توجه به سلیقه تان می توانید انتخاب نمایید. برای زیباتر شدن تخت خواب میتوانید از کوسن های فانتزی استفاده نمایید.

تخت خواب اتاق کودک

دیوار ها را تزیین نمایید.

دیوارهای اتاق کودک باید پر از تزیینات باشند از ریسه های مختلف، باکس های فانتزی و عروسک های زیبا که شما میتوانید برای تزیین دیوار اتاق کودک استفاده کنید. تزیین دیوار اتاق تاثیر شگفت انگیزی در زیباتر شدن اتاق خواب دارد پس از آن هیچوقت غافل نشوید.

از چراغ‌خواب‌های زیبا استفاده نمایید.

اتاق کودک در شب نباید بیش از حد تاریک باشد، بنابراین بهتر است از چراغ‌خواب استفاده نمایید. چراغ‌خواب‌های متنوعی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف برای کودکان وجود دارد. شما حتی می‌توانید از نوع ساده‌ی آن استفاده کنید و خودتان آن را تزئین نمایید.

چراغ خواب در اتاق کودک

سخن آخر

همانطور که میدانید دکوراسیون اتاق کودک از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و می‌تواند تا حدودی برای او آرامش و شادی به ارمغان بیاورد، اما آنچه از همه‌چیز برای یک کودک مهم‌تر است، عشق و محبت شماست. یادتان نرود حتی با وجود کار سخت و مشغله‌ی فراوان، باید بیشترین زمان ممکن را به کودکان‌تان اختصاص دهید. آنها بیش از هر چیز به علاقه و توجه شما نیاز دارند.

طراحی دکور آرایشگاه,طراحی سالن زیبایی,طراحی دکوراسیون سالن زیبایی,دکور آرایشگاه
  • 1398/10/2
  • 6898 نفر

اهمیت طراحی دکور آرایشگاه و سالن زیبایی

امروزه سالن‌های زیبایی واقع در کشور ایران ارائه دهنده یکی از ده‌ها خدمات مد و زیبایی محسوب می‌گردند. با وجود آنکه امروز سالن‌ها و آرایشگاه‌های کثیری با تفاوت‌های عمده در ایران واقع شده‌اند، ولی تنها موضوع مشترک آن‌ها طراحی و دکور آرایشگاه‌ها میباشد.
اطلاعات بیشتر
ترفند های طراحی دکوراسیون اتاق خواب,تزیین اتاق های کوچک,ابعاد مبلمان اتاق خواب
  • 1398/10/30
  • 7378 نفر

طراحی دکوراسیون اتاق خواب

راز داشتن یک خواب خوب هم در ساعات منظم خواب و هم در دکوراسیون اتاق خوابتان نهفته است. به عبارت دیگر، یک دکوراسیون خوب اتاق خواب در عین حال که یک عامل زیبایی خانه است، برای بهره بردن از یک خواب خوب هم لازم است.
اطلاعات بیشتر
طراحی دکوراسیون داخلی با چوب,مزایای استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی,کابینت چوبی کلاسیک,دکوراسیون چوبی اتاق خواب
  • 1398/10/30
  • 8212 نفر

طراحی دکوراسیون داخلی با چوب

طراحی داخلی با چوب یکی از ایده های بی نظیر در کوراسیون منزل می باشد. در واقع این سبک، زیبایی متفاوت از سنگ و چوب را در محیط منزل عرضه می کند. چوب از عناصر طبیعی است و بافت سبکی دارد. خنثی بودن رنگ چوب باعث شده که به راحتی با سایر دکوراسیون هماهنگ شود.
اطلاعات بیشتر
طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون اداری,نورپردازی در دکوراسیون اداری
  • 1398/11/8
  • 5246 نفر

طراحی دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری و بهینه سازی دفتر کار باعث نظم و ساماندهی محیط می گردد و می توان از حداقل فضا بیشترین استفاده را برد.بازسازی و طراحی داخلی محیط اداری بعد از تعیین فعالیت ها و نوع فعالیت با ترسیم پلان آغاز میگردد که متناسب با زمینه کاری شرکت می توان به دو دسته پلان باز (open office) یا پلان بسته (سلولی ) تقسیم شود.
اطلاعات بیشتر