طراحی دکور مغازه در تهران,دکوراسیون داخلی فروشگاه در تهران,طراح دکوراسیون مغازه و فروشگاه خوب در تهران,معرفی بهترین طراح دکوراسیون مغازه و فروشگاه در تهران

طراح دکوراسیون مغازه و فروشگاه خوب در تهران

  • 1397/10/20
  • 8477 نفر
اگر شما هم به فکر بازسازی دکوراسیون داخلی فروشگاه خود در تهران می باشید به شما پیشنهاد میکنیم این مقاله را مطالعه نمایید تا دانش خود را در این زمینه افزایش دهید.

 طراحی دکور مغازه در تهران

از جمله مهم ترین موارد اولیه ی مرتبط با معماری ساختمان ها که در نگاه اول می تواند نظر مخاطب را جلب نماید، مربوط به نما و دکوراسیون می باشد که سبک و شکل ظاهری آن و متریال و اجزایی که برای پیاده سازی این نما مورد استفاده قرار می گیرد، وابسته به نوع بنا و کاربردی که دارد، (تجاری، تفریحی،اداری، مسکونی و … ) متفاوت خواهد بود. امروزه با پیشرفت هایی که در زمینه ی معماری و تلفیق آن با هنر صورت گرفته است، شاهد خلق آثار بسیار زیبایی هستیم که توانسته اند تاثیرات زیادی را بر بینندگان داشته باشند. رعایت اصول مهم در طراحی دکوراسیون مغازه ها و مراکز تجاری بسیار مهم است و تنها کسانی که از دانش، آگاهی و تجربه ی کافی برخوردار باشند، می توانند این کار را به بهترین شکل انجام دهند و آنچه ایده آل است را فراهم آورند. گروه راشا با داشتن نیروهای زبده و با تجربه آماده خدمت رسانی به متقاضیان طراحی دکوراسیون مغازه در تهران می باشد.

زیبا ترین طراحی دکوراسیون مغازه در تهران

به جرات می توان گفت که یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر میزان فروش و محبوبیت یک کسب و کار، آن چیزی است که در وهله ی اول به مشتری ارائه می شود، به همین دلیل تاکید می شود که اگر شما نیز دارای شغلی هستید که به طور مستقیم در ارتباط با فروش کالاها و محصولات خاصی است؛ ( مغازه دار هستید ) حتما به موضوع طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ی خود توجه داشته باشید.
اولین چیزی که مشتری از کسب و کار شما درک خواهد کرد، دکوراسیون ویترین مغازه ی شماست. این نما در واقع می تواند به عنوان یک معرف برای کسب و کار و محصولات شما باشد و هر چقدر جذاب تر باشد باعث می شود تا مشتری در برابر مغازه  و فروشگاهتان مکث و توقف طولانی تری داشته باشد و این توقف دقیقا چیزی است که شما برای پیشبرد کسب و کاری که دارید، به آن نیازمندید, زیرا افزایش فروش را در پی خواهد داشت. مسلما در همین تهران خودمان بارها فروشگاه ها و مغازه هایی با دکوراسیون های جذاب دیده اید که خود شما را ترغیب به بازدید از محصولاتش کرده است پس بهتر است شما هم دست به کار شوید و با یک تماس با گروه راشا طراح دکوراسیون مغازه در تهران اقدام به زیباسازی فروشگاه خود و افزایش مشتریان کنید.

بازسازی و دکوراسیون داخلی فروشگاه در تهران

طراح دکوراسیون فروشگاه در تهران

اگر شما هم به فکر بازسازی دکوراسیون داخلی فروشگاه خود در تهران می باشید به شما پیشنهاد میکنیم متن زیر را مطالعه نمایید تا دانش خود را در این زمینه افزایش دهید.
طراحی داخلی فروشگاهها یکی از موضوعاتی است که به شکل جدی در کشور ما مورد توجه قرار نگرفته است و به سبب مسایل فرهنگی-اجتماعی و … بسیاری از شرکتها و محصولات خارجی نتوانسته اند در کشور ما فعالیت جدی همانند سایر کشورها داشته باشند.امروزه طراحهای داخلی فروشگاهها نقش مهمی را در جذب مشتری ایفا میکنندو برای طراحی داخلی یک فروشگاه طراح رسالت سنگینی بر عهده دارد.
فروشگاه باید جذابیت موثر و کافی را در نگاه اول و هنگام گذار خریدار داشته باشد و این امر با وجود طرحی که طراح آن راخلق کرده است بدست می آید.نمای مغازه ShopFront بایستی جذاب باشد.ایجاد نقطه تمرکز دیدFocalPoint در داخل مغازه باید به گونه ای باشد که از بیرون دید کافی داشته باشد و باعث جذب مشتری شود.

مغازه یک فضای عملکردی است و بایستی به گونه ای باشد که عملکردهای مختلف از قبیل نمایش محصولات-میز فروش CashCounter -اتاق پرو و در مورد فروشگاههای بزرگ حتی فضاهای نشیمن -کافی شاپ-فضا برای کودکان و … در کنار هم عملکرد صحیحی داشته باشند.
فضای فروشگاهها فضای بسیار گرانی است واستفاده حساب شده از آن مهم است.
استانداردهای معلولین امروزه یک بحث مهم است .مثلا در دبی طراح داخلی موظف است در یک مغازه ۳۰ متری یک اتاق پرو ۱۵۰*۱۰۰ برای معلولین در نظر بگیرد و به گونه ای باشد که معلول به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.(ارتفاع ۷۵ سانتیمتر برای معلول)
در اتاقهای پرو طرح -نور و ابعاد بسیار مهم است.مشتری تصمیم خود را در این اتاق میگیرد .نور مناسب-آینه خوب_آویزهای مناسب ونیمکت راحت همه وهمه در تصمیم گیری مشتری مهم هستند.

راه دیگری که طراح داخلی برای جذب مشتری میتواند بکار گیرد استفاده از تصاویر است .تصاویری مرتبط با محصول یا با مضمون زندگی روزانه -طبیعت-کودکان و … میتواند برای داخل یک فروشگاه مناسب باشد.
نورپردازی یکی از مهمترین عوامل در جذب مشتری است .جاسازی خوب اشیا و نورپردازی که عدم استفاده از نور مستقیم ، توجه مشتری را جلب خواهد کرد.
استفاده از طرح کف نقش مهمی در طراحی داخلی ایفا میکند.استفاده از کف بایستی متناسب با تصویر کلی فروشگاه باشد و مصالح انتخاب شده بایستی متناسب با عملکرد فروشگاه باشد .
سقف نیز مانند کفپوش بخش دیگری از طراحی داخلی است که میتواند طرحی بدعت گذارانه در خلق سطوح -مواد-رنگ و … داشته باشد.امروزه سقفهای باز و سقف کاذب ایده ای جدید است که در بعضی فروشگاههای تهران و شهرستان ها مورد استفاده قرار می گیرد.
رنگ آمیزی و ترکیب رنگها نیز فاکتور های مهمی هستند که میتوانند مناظر جدیدی بوجود آورند.
خلق عناصر دکوراسیون داخلی میتواند طراحان را برای دستیابی به استاندارد های طراحی بهتر، کمک نماید .این عناصر میتوانند سمبلیک -تاریخی- مد روز- کلاسیک و یا از این قبیل باشند.
مثلا مغازه وسایل ورزشی که عناصر سمبلیکی ورزش همانند گوشه هایی از استخر در قسمت لباس و وسایل شنا -یک دیوار صخره ای در قسمت وسایل کوهنوردی و … در آن وجود دارد.
آنچه بعنوان FIX خوانده میشود تجهیزات یا قفسه بندی هایی است که محصولات درآنها چیده میشود.اینجاست که طراح باید با نوآوری بتواند طرحی ارائه کند که محصولات به نحو مناسبی نمایش داده شود.
Visual Marched امروزه به یک فن بسیار مهم تبدیل شده است و نحوه چیدمان یک محصول روی Fax Fixtures به گونه ای شگرف در ایجاد جذابیت برای خرید کالا از سوی مشتریان تاثیر گذار است.
جهت سفارش طراحی داخلی مغازه خود در تهران با ما تماس بگیرید.

کابینت آشپزخانه ,انواع کابینت آشپزخانه ,کابینت ام دی اف (MDF):,کابینت ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت ممبران ,کابینت روکش چوب,کابینت چوبی,کابینت های فلزی ,کابینت های پی وی سی ,انتخاب کابینت,رنگ ام دی اف,رنگ کابینت
  • 1397/8/12
  • 30068 نفر

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
طراحی میز تلویزیون,ساخت میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی
  • 1397/8/14
  • 21434 نفر

آموزش سه روش متفاوت برای ساخت میز تلویزیون

تلویزیون در هر کجای خانه که باشد یکی از کانون‌های اصلی توجه اعضای خانواده و میهمانان است. غالباً نحوه چیدمان دکور و مبلمان در خانه بر اساس محل قرارگیری تلوزیون انجام می‌شود. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کاربرد ام دی اف,کابینت ام دی اف,ام دی اف آشپزخانه,روش ساخت ام دی اف  ,خصوصیات  ام دی اف, مزایای ام دی اف,معایب ام دی اف,انواع ام دی اف,mdf,ام دی اف
  • 1397/8/15
  • 48066 نفر

ریز مشخصات انواع ام دی اف

انواع مختلف MDFها در دکوراسیون داخلی، کابینت، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس
  • 1397/8/19
  • 17066 نفر

تمام مشخصات،مزایا و معایب کابینت های گلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر