کابینت هایگلاس,کابینت های گلاس ,کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت هایگلاس آشپزخانه

کابینت هایگلاس آشپزخانه

  • 1398/8/29
  • 11008 نفر
در بین تمام کابینت های موجود، کابینت هایگلاس آشپزخانه علاوه بر لوکس و شیک بودن ، بدلیل خاصیت منعکس کننده وبراق بودن به نوعی منبع نور در آشپزخانه به شمار میرود. خاصیت بازتابی کابینت هایگلاس تاثیرزیادی بر زیبایی آشپزخانه ها‌ میگذارد.

دربین تمام کابینت های موجود، کابینت هایگلاس آشپزخانه علاوه بر لوکس و شیک بودن آشپزخانه مدرن بدلیل خاصیت منعکس کننده وبراق بودن به نوعی منبع نور در آشپزخانه به شمار میرود. مهم ترین نکته قبل از استفاده‌ از کابینت هایگلاس، نورگیر بودن آشپزخانه است. خاصیت بازتابی کابینت هایگلاس تاثیرزیادی بر زیبایی آشپزخانه ها‌ میگذارد.

روش دیگر برای تاثیر گذاری بیشتر کابینت هایگلاس آشپزخانه توجه به دستگیره های آن است. استفاده‌ از دستگیره های فلزی براق و کشیده در کشوهای کابینت می تواند جلوه زیبا و شیکی را به‌ آن بدهد.

های گلاس چیست؟

های گلاسیک نوعی ام دی اف است‌ که‌ روی آن یک لایه روکش پلی گلاس کشیده شده است. پلی گلاس نوعی پلاستیک است‌ که ظاهری بسیار شفاف و شیشه‌ مانند دارد و‌ جنس آن‌ به گونه‌ای است که‌ از شیشه سبک‌ تر اما‌ مقاوم تر است. روکش های کابینت علاوه بر افزایش طول عمر، در زیبایی کابینت آشپزخانه نیز تاثیر مستقیمی‌دارد.

رنگ بندی کابینت هایگلاس

کابینت های گلاس رنگ بندی  بسیار متنوعی دارد که از انواع رنگ های شاد و انرژیک، تولید و ساخته می شود. اگر به رنگ های شاد و پر انرژی مانند قرمز، زرد، بنفش و یا حتی سبز و آبی علاقمند هستید، بهترین گزینه برای ساخت کابینت شما، های گلاس است.

کابینت هایگلاس سفید

یکی از پر طرفدارترین رنگ بندی ها رنگ سفید کابینت های گلاس است. این رنگ بازتاب نور بسیار بالایی دارد انواع. اگر فضای آشپزخانه شما کم نور است بهترین  انتخاب خواهد بود. رنگ سفید باعث تمیز تر دیده شدن فضا می شود و حس لوکس و مدرنی را ب فضا میدهد و میتوان آن را به راحتی با هر رنگی ترکیب کرد بدون اینکه زیبایی اش را از دست بدهد.

کابینت هایگلاس سفید

 کابینت هایگلاس مشکی یا دودی

در رنگ بندی کابینت هایگلاس، رنگ مشکی ، از جلوه و شکوه خاصی برخوردار است. کابینت های گلاس مشکی، هم حس مدرن و امروزی بودن را به بیننده القا می کند و آشپزخانه شما را به فضایی خیره کننده مبدل کند. رنگ مشکی می تواند در آشپزخانه های بزرگ و با نور پردازی مناسب، گزینه ی بسیار خوبی باشد. می توانید در طراحی آشپزخانه خود ازترکیب دو رنگ کابینت های گلاس سفید و مشکی استفاده کنید و ترکیبی چشم نواز و زیبا به وجود آورید.

 کابینت هایگلاس مشکی یا دودی

کابینت هایگلاس قهوه ای

در طول تاریخ، بیشترین رنگی که در زندگی بشر وجود داشته رنگ چوب یعنی قهوه ای بوده است. رنگ قهوه ای از بلوطی  و فندقی گرفته تا شکلاتی و قهوه ای سوخته، به آسانی با سرویس چوب منزل شما ست می شوند. اگر به سادگی و رنگ های گرم علاقه مندید از رنگ قهوه ای در طرح و رنگ بندی کابینت های گلاس خود استفاده نمایید.

کابینت هایگلاس قهوه ای

کابینت هایگلاس نارنجی یا زرد رنگ

رنگ های پر انرژی نارنجی و زرد با تاثیری که بر روی مغز دارد باعث تحریک اشتها می شود. اگر دوست دارید آشپزخانه ای مهیج و پر انرژی داشته باشید که با حضور در آن، اشتهایتان تحریک شود از کابینت هایگلاس با رنگ نارنجی یا زرد استفاده نمایید.

کابینت هایگلاس نارنجی یا زرد رنگ

کابینت هایگلاس قرمز و زرشکی

رنگ قرمز، دانه اناری و زرشکی در رنگ بندی کابینت های گلاس بسیارژر طرفدار است. استفاده از این رنگ در کابینت باعث شادابی و انرژی بخشی درمنزل می شود و حس عشق را می تواند در دل شما نگه دارد. می توانید در رنگ بندی کابینت های گلاس از ترکیب دو رنگ مشکی و قرمز در کنار هم استفاده کنید.

کابینت هایگلاس قرمز و زرشکی

کابینت هایگلاس بنفش

رنگ بنفش رنگی است که به راحتی با لوازم منزل بنفش و سورمه ای ست میشود. از این رو در طراحی کابینت های گلاس زیاد دیده می شود و طرفداران خاص خود را دارد. همچنین ترکیب آن با رنگ سفید آرامش را به آشپرخانه شما میدهد.

کابینت هایگلاس بنفش

کابینت هایگلاس آبی یا سورمه ای  

سورمه ای رنگ خاصی از طیف آبی است و استفاده از خانواده رنگی آبی تا سورمه ای می تواند فضای آشپزخانه شما را خاص و زیبا کند. اگر مبلمان فیروزه ای یا سورمه ای دارید می توانید آن را با کابینت های گلاس سورمه ای یا آبی هماهنگ کنید. همچنین ترکیب رنگ سورمه ای و سفید در کابینت های گلاس، فضای بی نظیری را برای آشپزخانه شما فراهم خواهد آورد.

مزایای کابینت هایگلاس

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که کابینت هایگلاس را انتخاب کنیم آن ها عبارتند از:

- کابینت هایگلاس، منبعی برای نور

به دلیل سطح صیقلی و صاف و بسیار براق بودن کابینت هایگلاس  با بازتاب نور محیط بیرونی و داخلی، میتواند خود منبعی از روشنایی باشد.

- زیبایی و سادگی

یکی از مزایای کابینت هایگلاس سادگی و زیبایی آن است، همانطور که میدانید یکی از ویژگی‌های اصلی دکوراسیون مدرن سادگی در بافت‌های محیط است.

- نظافت راحت کابینت های گلاس

یکی از مهم ترین مشکلات افرادی که با آشپزخانه سر و کار دارند، نظافت آشپزخانه میباشد. بیشترکابینت های‌موجود در بازار دارای سطوح برجسته و فرو رفته ای دارند که باعث میشود سطح کابینت سریع گرد و خاک گرفته و یا چرب و کثیف شود که نظافت این سطوح کار ساده‌ای‌نیست. اما کابینت هایگلاس به دلیل اینکه سطح آن صاف و یکدست است در ابتدا دیر کثیف میشود و در صورت کثیف شدن، میتوان سطوح آن‌را براحتی با یک دستمال نظافت کرد.

- انتخاب سلیقه‌ای دستگیره کابینت های گلاس

کابینت هایگلاس بر خلاف اکثر کابینت ها، امکان تغییر در دستگیره هایش را به ما میدهد و در شخصی سازی کردن آنها کمک زیادی میکند.

معایب کابینت هایگلاس

کابینت های گلاس معایبی نیز دارد که عبارتند از:

- تیزی لبه های کابینت هایگلاس

به دلیلی طرح های حجمی و کنج‌ها و گوشه‌هایی‌که قطعات برش خورده‌ی هایگلاس با روش اتصال فارسی‌بر به یکدیگر متصل میشوند، تیزی قابل ملاحظه‌ای بوجود میاید که میتواند باعث آسیب شود.البته در ام دی اف با سنباده کاری گوشه‌ها مشکل تا حدودی قابل برطرف شدن است اما نمیتوان این محل رو سنباده زد چون به زیبایی هایگلاس آسیب میزند.

- لک پذیری کابینت هایگلاس

به دلیل شفاف بودن سطح کابینت هایگلاس لکه های چربی روی آن خودنمایی میکند که ممکن است برای خانم ها کمی دردسر ساز باشد

- خش پذیری کابینت هایگلاس

تماس مدام جسم های سخت یا حتی نیمه سخت با کابینت هایگلاس میتواند برروی لایه بیرونی آن اثر گذاشته و باعث ایجاد لک و خش بشود. البته در اینجا کیفیت جنس هایگلاس و لایه پلی گلاس که‌ روی ورق استفاده میشود، اهمیت بسیار زیادی دارد. هر چه جنس ورق کابینت هایگلاس مرغوب‌تر باشد، کیفیت و عمر مفید آن بیشتر میشود.

- ورق یک طرفه کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس معمولاً از ورق  یک طرفه استفاده میکند به‌این معنا که‌از یک سمت ازپلی گلاس استفاده شده است و سمت دیگر ورق لایه پلی گلاس ندارد و برای‌مکان هایی که‌باید هر دو سمت کار ظاهر شکیل و زیبایی داشته‌باشد، مناسب نیست این عیب هزینه‌ و ضخامت کار را زیاد میکند.

کیفیت انواع کابینت هایگلاس

کیفیت تولید ورق‌ کابینت هایگلاس کاملا بستگی به کیفیت متریال خام، تکنولوژی و دقت ساخت کارخانه تولیدی دارد اما ما پیشنهاد میکنیم ورق های ساده را از برندهای مطمئن‌تر انتخاب کنید زیرا در مورد ورق کابینت هایگلاس ساده ، عیب‌های سطح ورق کابینت هایگلاس بسیار بیشتر خود نمایی میکند.

هایگلاس جزیره

کابینت جزیره به قرار گرفتن یک یا چند کابینت به صورت افقی در مرکز آشپزخانه گویند که کابینت هایگلاس به دلیل اینکه کابینتی مقاوم است و از ام دی اف ساخته شده است گزینه ای مناسب برای کابینت جزیره است.

کابینت هایگلاس جزیره

راه های جذاب تر کردن کابینت هایگلاس

و در آخر چند روش برای جذاب تر کردن کابینت هایگلاس:

میتوان از کاشی‌های استیل و تایل‌های آیینه‌ای استفاده کرد که یکی دیگه از روش‌هایی هست که می‌تونید نمای درخشانی به آشپزخانه بدید و جبران کابینت‌های مات و نیمه مات پایین بشه.

استفاده از سرامیک و کف پوش های صیقلی و براق را نباید از قلم انذاخت.

یک مورد دیگر که در مورد کابینت آشپزخانه هایگلاس وجود دارد، تغییر رنگ آن در مقابل نور آفتاب است. اگه آشپزخانه‌ تان نورگیر است و کابینت‌ها مستقیما در معرض نور خورشید قرار می‌گیرد باید حتما از پرده‌های ضخیم استفاده کنید، چون نور مستقیم خورشید به مرور باعث زرد شدن رنگ کابینت‌ها می‌شود. البته اگر نوع ورق هایگلاستان مرغوب باشد این اتفاق نمی افتد.

یکی از گزینه های ویژه کابینت هایگلاس امکان تعویض دستگیره های کابیت است.  اما می‌توانیم با یک تغییر کوچیک نتیجه چشمگیری رو داشته باشیم. اگر از کابینت‌های بدون دستگیره استفاده کنید همیشه با مشکل اثر انگشت روی در کابینت‌ها روبرو هستید. اگه حساس به کثیفی و اثر انگشت هستید می‌توانید از دستگیره‌هایی که پایه بلندتری دارن استفاده کنید تا احتمال خوردن دست به کابینت کمتر هم بشود.

 

کابینت هایگلاس,کابینت های گلاس ,کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت هایگلاس آشپزخانه
  • 1398/8/29
  • 11008 نفر

کابینت هایگلاس آشپزخانه

در بین تمام کابینت های موجود، کابینت هایگلاس آشپزخانه علاوه بر لوکس و شیک بودن ، بدلیل خاصیت منعکس کننده وبراق بودن به نوعی منبع نور در آشپزخانه به شمار میرود. خاصیت بازتابی کابینت هایگلاس تاثیرزیادی بر زیبایی آشپزخانه ها‌ میگذارد.
اطلاعات بیشتر
کابینت روکش چوب,رنگ کاری روکش چوب,انواع روکش چوب کابینت,اجزای کابینت روکش چوب
  • 1398/9/27
  • 9366 نفر

کابینت روکش چوب چیست؟

کابینت یکی از فاکتورهای ضروری آشپزخانه میباشد که حضور آن باعث ایجاد نظم و ترتیب در فضای آشپزخانه میشود.کابینت روکش چوب یکی از بهترین کابینت های موجود در بازار است که به دلیل گران قیمت بودن کابینت های تمام چوب مورد استفاده قرار میگیرند و میتوانند جایگزین مناسبی برای کابینت های تمام چوب شوند.
اطلاعات بیشتر
کابینت ریلی,مزایای کابینت ریلی,خرید کابینت ریلی,انواع ریل های کابینت ریلی
  • 1398/10/2
  • 12357 نفر

کابینت ریلی چیست؟

کابینت ها از اجزای مهم محیط هایی نظیر آشپزخانه و یا حمام به شمار می روند. امروزه با توجه به اینکه فضای آشپزخانه ها به صورت اپن یا باز طراحی می شوند، کابینت ها می توانند در زیبایی این محیط نقش مهمی داشته باشند. کابینت های ریلی قفسه ها و کمدهایی هستند که برای نگهداری و جاسازی لوازم مورد نیاز بسیار کاربرد دارند.
اطلاعات بیشتر
کابینت رومی،,رنگ بندی کابینت رومی,نگهداری از کابینت رومی,عوامل موثر بر قیمت کابینت رومی
  • 1398/10/30
  • 13654 نفر

کابینت رومی چیست؟

کابینت های رومی دارای طراحی شیک و منحصر به فردی هستند و برای آشپزخانه با سبک دکوراسیون کلاسیک می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. این مدل کابینت ها می توانند به فضای آشپزخانه شما روح و نشاط ببخشند و علاوه بر این فضای آشپزخانه با مدل کابینت رومی باشکوه و جذاب تر به نظر می رسد.
اطلاعات بیشتر