کابینت پیش ساخته,قیمت کابینت پیش ساخته,کابینت آماده,انواع کابینت پیش ساخته,مزایای کابینت پیش ساخته,خرید کابینت پیش ساخته,سفارش کابینت پیش ساخته

کابینت پیش ساخته و انواع آن

  • 1399/2/4
  • 25620 نفر
کابینت پیش ساخته، کابینت هایی می باشند که آماده‌ی نصب و با ابعاد استاندارد ساخته شده‌اند و فرآیند سفارش تا نصب این نوع کابینت‌ ها تنها ظرف چند روز انجام می گردد. در این مقاله به بررسی این کابینت و انواع آن می پردازیم.

کابینت پیش ساخته، کابینت هایی می باشند که آماده‌ی نصب و با ابعاد استاندارد ساخته شده‌اند و فرآیند سفارش تا نصب این نوع کابینت‌ها تنها ظرف چند روز انجام می گردد. تنوع طرح، رنگ و ابعاد کابینت‌های پیش ساخته محدود می باشد و عرصه‌ی انتخاب را برای مخاطبانش محدود تر می کند. مشتریان فقط می‌توانند از میان گلچینی از طرح‌ها و رنگ‌ها، کابینت آشپزخانه مورد نظر خود را انتخاب کرده و هم چنین، مانند کابینت‌های آماده در مقیاس صنعتی و شمارگان بالا تولید می گردند. از طرفی از مزایای کاهش هزینه‌ی ناشی از مقیاس تولید نیز برخوردار می باشد.

انواع کابینت پیش ساخته

  • کابینت اماده و یا کابینت استوک در دو سبک کلاسیک و مدرن تولید می شوند.
  • سبک کلاسیک کابینت پیش ساخته یا کابینت آماده از جنس ممبران می باشد.
  • سبک مدرن کابینت پیش ساخته یا کابینت آماده از جنس هایگلاس می باشد.
  • سبک معمولی کابینت پیش ساخته یا کابینت آماده از جنس ام دی اف می باشد.
  • جنس کابینت پیش ساخته در جنس بدنه سفید بوده و تفاوت عمده آن ها در جنس درب آن است.

کابینت پیش ساخته

🔔 حتما بخوانید: کابینت چوب راش

عوامل موثر در کیفیت کابینت پیش ساخته

کابینت های پیش ساخته یا آماده در انواع مختلفی تولید می شوند که:

  1.  با کیفیت های متفاوتی در بازار عرضه می شوند.

  2. در هر کدام از این کابینت های آماده ورقه های مختلفی به کار گرفته می شوند که در کیفیت آنها تاثیر به سزایی دارد.

  3. درصورت بی کیفیت بودن و یا ارزان بودن ورقه های به کار گرفته شده در این کابینت ها به طور طبیعی از کیفیت آنها کاسته می شود.

  4.  از طرفی کابینت های پیش ساخته دارای جنس صفحه اچ پی ال با ضخامت 3.2 میلی متر می باشند و کیفیت بالایی نیز دارند.

مزایای کابینت پیش ساخته

ظرفیت کابینت پیش ساخته

تقریبا می توان تمام موادی که جایشان درون آشپزخانه است را درون کابینت های پیش ساخته نیز می توان جای داد، مواد غذایی، وسایل آشپزی، بشقاب ها و لیوان ها، کتاب های آشپزی، ماهیتابه ها و قابلمه ها، و وسایل تمیز کننده. یکی از بهترین کارها برای منظم کردن آشپزخانه، به این صورت است که وسایل شبیه به هم را در یک مکان قرار دهید، این کار پیدا کردن آن ها را نیز آسان تر می کند.

سریع تر آماده شدن آشپزخانه با کابینت های آماده

اگر شما زمان و بودجه زیادی برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود ندارید، می توانید از کابینت های پیش ساخته استفاده کنید. این کابینت ها آماده ی اجرا و نصب در خانه شما می باشند. این نوع کابینت توسط متخصصین آن آماده شده و به درب خانه شما برای نصب می آیند. مسلماً انواع مختلفی از استایل و ترکیب کابینت، برای کابینت های پیش ساخته در بازار طراحی ساختمان وجود دارد. شما می توانید از نمونه های موجود انواع کابینت آشپزخانه استفاده کرده و ظاهر آشپزخانه خود را زیباتر کنید.

🔔 حتما بخوانید: کابینت ریلی چیست؟

کابینت پیش ساخته

آسانی تمیز کردن آشپزخانه

اگر طراحی کابینت آشپزخانه به صورتی باشد که تمام آیتم های آشپزخانه به خوبی در محل مناسب خود قرار گرفته باشند و جنس خوبی داشته باشند، تمیز کردن آشپزخانه نیز برای شما آسان تر خواهد بود. در هر صورت آشپزخانه بهم ریخته، شاید به آسانی تمیز نشود، ولی آشپزخانه ی به اندازه کافی منظم را هم سریع تر و هم منظم تر میتوان تمیز کرد.

آسان تر شدن آشپزی

کابینت های آشپزخانه، بهترین مکان برای جا دادن و منظم کردن وسایل درون آن می باشند. زمانی که ساخت کابینت های پیش ساخته شما سریعتر انجام شود و وسایل آشپزخانه شما به خوبی نظم دهی شود، برنامه ریزی برای پخت غذا و خرید مواد غذایی و جای دهی آن ها نیز آسان تر خواهد بود. زمان کمتری را برای گشتن اطراف آشپزخانه و یافتن وسایلی همچون کاسه ها و لیوان های اندازه گیری، نیاز خواهید داشت. هم چنین در زمان هایی که مهمان داشته باشید، در هنگام آشپزی، امکان اینکه راحت بتوانید وسایل را پیدا کنید، برای شما آسان تر نیز خواهد بود.

کابینت پیش ساخته

🔔 حتما بخوانید: کابینت پولیشی چیست؟

قیمت کابینت پیش ساخته

اگر به طور کلی در مورد کابینت های پیش ساخته بگوییم، باید این نکته را ذکر کنیم که کابینت‌ پیش ساخته چون به صورت سری کاری تولید می شوند، برای تولید کننده هزینه ساخت کمتری را دارند و به همین خاطر با قیمت پایین تری در بازار موجود می باشند.
البته مرغوب و با کیفیت بودن جنس بدنه و در، در یک کابینت آماده یا کابینت استوک یکی از عوامل تعیین کننده قیمت در آن می باشند. به گونه ای که جنس ورق به‌کار رفته در یک کابینت می‌تواند اختلاف قیمتی تا دو برابر را ایجاد کند. بدون استثناء، ورق‌های ارزان موجود در بازار، از کیفیت پایینی برخوردار هستند و معمولا بوی نامطبوعی را از خود ساطع می‌کنند.
بهترین جنس صفحه مورد استفاده در کابینت آماده از نوع اچ‌پی‌ال شرکتی با ضخامت 3.2 میلی‌متر می باشد. برای کاهش قیمت تمام‌ شده از صفحه‌هایی که از به هم چسباندن دو صفحه ام ‌دی ‌اف ساخته شده‌اند که به آنها صفحات دوبل می گویند نیز ممکن است استفاده گردد.

کابینت پیش ساخته

نکات خرید کابینت پیش ساخته

  1. کابینت های پیش ساخته جدا از اضافه کردن ظرافت به آشپزخانه، گزینه های کاربردی ای نیز می باشند. انواع رنگ و استایل مختلف این نوع کابینت وجود دارد که ممکن است شما برای انتخاب مناسب استایل مناسب آشپزخانه دچار دوراهی شوید.
  2. بعد از سفارش کابینت پیش ساخته ، زمانی که کابینت پیش ساخته را می خرید، باید به مقاومت و استحکام آن ها توجه داشته باشید. کابینت های چوبی و کابینت های فلزی که از چوب های چند لایه و یا فلز ساخته شده اند کیفیت بالاتری دارند، اما کابینت های ام دی اف ارزان تر، خیلی محکم نیستند. در زمان خرید کابینت پیش ساخته، باید به رنگی که خورده اند و یا آب بند ها و لولاهای آن ها نیز نوجه داشته باشید.
  3. در هر حال شما می توانید، دیگر انواع ویژگی های یک کابینت با کیفیت را برای کابینت پیش ساخته در نظر داشته باشید، مانند پنل های دکوری، درب های هیدرولیکی، در حالی که قیمت ارزان تری را نسبت به دیگر انواع دارند. می توانید نوع بدون فریم یا فریم دار را براساس نیاز خود نیز انتخاب کنید.
  4. بعد از خرید کابینت های پیش ساخته، می توانید به گروه متخصصین ما اعتماد کرده تا در اتصال آن ها و نصب و اجرای کابینت به شما کمک کنند. مسلما اتصال آن ها توسط یک گروه متخصص و حرفه ای، راحت تر بوده و آشپزخانه ای زیباتر و بدون خطرتری را برای شما فراهم می آورند.
کابینت هایگلاس,کابینت های گلاس ,کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت هایگلاس آشپزخانه
  • 1398/8/29
  • 10942 نفر

کابینت هایگلاس آشپزخانه

در بین تمام کابینت های موجود، کابینت هایگلاس آشپزخانه علاوه بر لوکس و شیک بودن ، بدلیل خاصیت منعکس کننده وبراق بودن به نوعی منبع نور در آشپزخانه به شمار میرود. خاصیت بازتابی کابینت هایگلاس تاثیرزیادی بر زیبایی آشپزخانه ها‌ میگذارد.
اطلاعات بیشتر
کابینت روکش چوب,رنگ کاری روکش چوب,انواع روکش چوب کابینت,اجزای کابینت روکش چوب
  • 1398/9/27
  • 9308 نفر

کابینت روکش چوب چیست؟

کابینت یکی از فاکتورهای ضروری آشپزخانه میباشد که حضور آن باعث ایجاد نظم و ترتیب در فضای آشپزخانه میشود.کابینت روکش چوب یکی از بهترین کابینت های موجود در بازار است که به دلیل گران قیمت بودن کابینت های تمام چوب مورد استفاده قرار میگیرند و میتوانند جایگزین مناسبی برای کابینت های تمام چوب شوند.
اطلاعات بیشتر
کابینت ریلی,مزایای کابینت ریلی,خرید کابینت ریلی,انواع ریل های کابینت ریلی
  • 1398/10/2
  • 12288 نفر

کابینت ریلی چیست؟

کابینت ها از اجزای مهم محیط هایی نظیر آشپزخانه و یا حمام به شمار می روند. امروزه با توجه به اینکه فضای آشپزخانه ها به صورت اپن یا باز طراحی می شوند، کابینت ها می توانند در زیبایی این محیط نقش مهمی داشته باشند. کابینت های ریلی قفسه ها و کمدهایی هستند که برای نگهداری و جاسازی لوازم مورد نیاز بسیار کاربرد دارند.
اطلاعات بیشتر
کابینت رومی،,رنگ بندی کابینت رومی,نگهداری از کابینت رومی,عوامل موثر بر قیمت کابینت رومی
  • 1398/10/30
  • 13567 نفر

کابینت رومی چیست؟

کابینت های رومی دارای طراحی شیک و منحصر به فردی هستند و برای آشپزخانه با سبک دکوراسیون کلاسیک می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. این مدل کابینت ها می توانند به فضای آشپزخانه شما روح و نشاط ببخشند و علاوه بر این فضای آشپزخانه با مدل کابینت رومی باشکوه و جذاب تر به نظر می رسد.
اطلاعات بیشتر