های گلاس سفیدطوسی

انواع کابینت های گلاس سفیدطوسی

  • 1400/7/26
  • 5838 نفر
رنگ طوسی یا همان (خاکستری) همراه با رنگ سفید، هم  یکی از رنگ‌ های محبوب و پرطرفدار در بین رنگ‌ های مختلف، کابینت ‌های گلاس می باشد.

رنگ طوسی یا همان (خاکستری) همراه با رنگ سفید، هم  یکی از رنگ‌ های محبوب و پرطرفدار در بین رنگ‌ های مختلف، کابینت ‌های گلاس می باشد. ولی به خاطر تیرگی و حس خنثایی که به آدم القا می‌کنه باید به شکل متناسبی نسبت به رنگ‌های دیگر در طراحی کابینت ‌های، های گلاس استفاده بشود.

مثلا استفاده از طوسی روشن به جای طوسی تیره و یا استفاده از ترکیب رنگ کابینت های گلاس سفید با طوسی یا سفید با نقره‌ای علاوه بر جذابیت، حس دلمردگی رو به خوبی از آشپزخانه ها دور می‌کند و انتخاب به جا و زیبایی خواهد بود.

البته این را هم باید گفت که طیف رنگی وسیعی برای کابینت آشپزخانه ها وجود دارد، اما چند رنگ مثل سفید، کرم، طوسی و قهوه‌ای رنگ‌ های رایج تری هستند.

اون بخشی که توی آشپزخانه خیلی به چشم میاد، کابینت‌ ها هستند که در هر بازه زمانی طرح و رنگ و سبک خاصی را برای خود دارند.

کابینت های گلاس سفیدطوسی

سفید و طوسی هر دو در گروه خانواده رنگ های خنثی قرار دارند که علاوه بر اینکه هر دو به خوبی با هم ترکیب می شوند، می توانند رنگ های دیگر را نیز در کنار خود جای بدهند.

رنگ های سفید و طوسی، تناژهای مختلفی دارند و شما می توانید از این ویژگی برای زیبایی بیشتر دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کنید.

البته قبل از هر انتخابی، مواردی نظیر متراژ و میزان نورگیری آشپزخانه را هم باید در نظر بگیرید. اگر آشپزخانه ای بزرگ دارید، فرقی نمی کند کدام را انتخاب کنید هر دو مناسب هستند و دیگر به نیاز و سلیقه شما بر می گردد.

ولی اگر آشپزخانه ای کوچک و بدون نور دارید، رنگ سفید را در اولویت قرار بدهید و برای ترکیب کابینت سفیدطوسی خود، طوسی روشن را انتخاب کنید.

کابینت سفیدطوسی های گلاس روشن و براق بر خلاف کابینت سفید نقره ای مات، نور بیشتری را بازتاب داده و باعث بزرگنمایی و دلبازی فضا می شود.

و حتی اگر ترجیح می دهید رنگ سفید، بیشتر از رنگ طوسی در کابینت شما کار برده شود و بیشتر در آشپزخانه تان به چشم بیاید، بهتر است رنگ سفید را برای کل کابینت آشپزخانه تان انتخاب کنید.

و حتی می توانید از رنگ طوسی برای کانتر آشپزخانه تان، در طراحی خود مد نظر قرار دهید، و حتی می توانید بین کابینتی و اکسسوری ها استفاده کنید.

کابینت سفید نقره ای، درعین آرام بخش بودن، گرمی هیجان انگیزی را در فضای آشپزخانه ایجاد می کند. همچنین شما می توانید با اضافه کردن رنگ های گرم و سرد، صمیمت و گرمی بیشتری در آشپزخانه خود احساس کنید.

مثلا برای زیباترشدن و جلوه دادن، از دستگیره های طلایی در کابینت های گلاس سفیدطوسی خود استفاده کنید و یا از زیبایی ترکیب بین کابینت به رنگ مسی درخشان و یا استیل براق با کابینت سفیدطوسی لذت ببرید.

کابینت های گلاس سفید طوسی در آشپزخانه های مدرن

همچنان کابینت سفید طوسی انتخابی  بی نظیر برای آشپزخانه های مدرن محسوب می شود.

زیرا ترکیب رنگ کابینت سفید و طوسی ترکیبی ساده و بدون زرق و برق است و سادگی در عین زیبایی از ویژگی های سبک مدرن را دارا می باشد. و همانطور که مشاهده می فرمایید، طراح با انتخاب کابینت طوسی نقره ای با کانتر سفید، ایده کابینت سفید طوسی را به خوبی اجرا کرده و ترکیب آن با جزیره سفید بر زیبایی دکوراسیون آشپزخانه افزوده است.

کابینت ‌های گلاس طوسی

کابینت ‌های گلاس طوسی با صفحه روی کابینت سفید که رگه‌ های مشکی هم دارد می تواند برای یک آشپزخانه بزرگ با نورعالی خیلی مناسب باشد و تیرگی این مدل از کابینت ها اصلا به چشم بیننده اذیت کننده نمی باشد.

طراحی بسیار شیک و مدرن در این کابینت ‌های گلاس طوسی انقدر چشم نوازشده که رنگ طوسی غالب شده زیاد آزاردهنده نیست، بلکه خیلی هم شکیل شده است.

در اینجا یک طراحی متفاوت از کابینت سفید طوسی را مشاهده می کنید که می تواند به ایده رویایی شما نزدیک باشد. جنس کابینت ها از نوع کابینت های گلاس است که در آشپزخانه های مدرن و معاصر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که در این آشپزخانه مشاهده می کنید ایده رنگ طوسی برای دیوار، ایده خوبی است زیرا باعث جذابیت بیشتر کابینت سفید آشپزخانه می شود.

نکات ضروری که باید بدانید:

مدل کابینت های گلاس که دارای ظاهری براق و شفاف است بیشتر برای طرح‌های مدرن و ساده مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت کابینت های گلاس از کابینت روکش چوب و چوب کمتر، اما از قیمت کابینت ام دی اف بیشتر است.

رنگ بندی کابینت های گلاس بسیار متنوع است اما خش پذیری و لک پذیری بالای دارد که یکی از معایب این نوع کابینت به شمار می رود.

کابینت هایگلاس,کابینت های گلاس ,کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت هایگلاس آشپزخانه
  • 1398/8/29
  • 10942 نفر

کابینت هایگلاس آشپزخانه

در بین تمام کابینت های موجود، کابینت هایگلاس آشپزخانه علاوه بر لوکس و شیک بودن ، بدلیل خاصیت منعکس کننده وبراق بودن به نوعی منبع نور در آشپزخانه به شمار میرود. خاصیت بازتابی کابینت هایگلاس تاثیرزیادی بر زیبایی آشپزخانه ها‌ میگذارد.
اطلاعات بیشتر
کابینت روکش چوب,رنگ کاری روکش چوب,انواع روکش چوب کابینت,اجزای کابینت روکش چوب
  • 1398/9/27
  • 9308 نفر

کابینت روکش چوب چیست؟

کابینت یکی از فاکتورهای ضروری آشپزخانه میباشد که حضور آن باعث ایجاد نظم و ترتیب در فضای آشپزخانه میشود.کابینت روکش چوب یکی از بهترین کابینت های موجود در بازار است که به دلیل گران قیمت بودن کابینت های تمام چوب مورد استفاده قرار میگیرند و میتوانند جایگزین مناسبی برای کابینت های تمام چوب شوند.
اطلاعات بیشتر
کابینت ریلی,مزایای کابینت ریلی,خرید کابینت ریلی,انواع ریل های کابینت ریلی
  • 1398/10/2
  • 12288 نفر

کابینت ریلی چیست؟

کابینت ها از اجزای مهم محیط هایی نظیر آشپزخانه و یا حمام به شمار می روند. امروزه با توجه به اینکه فضای آشپزخانه ها به صورت اپن یا باز طراحی می شوند، کابینت ها می توانند در زیبایی این محیط نقش مهمی داشته باشند. کابینت های ریلی قفسه ها و کمدهایی هستند که برای نگهداری و جاسازی لوازم مورد نیاز بسیار کاربرد دارند.
اطلاعات بیشتر
کابینت رومی،,رنگ بندی کابینت رومی,نگهداری از کابینت رومی,عوامل موثر بر قیمت کابینت رومی
  • 1398/10/30
  • 13567 نفر

کابینت رومی چیست؟

کابینت های رومی دارای طراحی شیک و منحصر به فردی هستند و برای آشپزخانه با سبک دکوراسیون کلاسیک می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. این مدل کابینت ها می توانند به فضای آشپزخانه شما روح و نشاط ببخشند و علاوه بر این فضای آشپزخانه با مدل کابینت رومی باشکوه و جذاب تر به نظر می رسد.
اطلاعات بیشتر