کابینت ,خرید کابینت ,تولید کابینت به صورت انبوه,کابینت به صورت انبوه ,تولید کابینت,طراحی کابینت

کابینت انبوه با شرایط

  • 1401/9/2
  • 2773 نفر
کابینت انبوه با شرایطساخت سفارشی کابینت به دلیل استفاده از متریال با کیفیت بالا و استفاده از چوب های درجه 1  موجب محبوبیت در بین مشتریان و سازندگان است . تفکیک رنگ ها و تنوع و جزئیات در زنگ ها  و همچنین رگه های معدنی چک های استفاده شده در ساخت سفارشی  به دقت و وضوح قابل مشاهده است

کابینت انبوه با شرایط


کابینت سازی سفارشی


ساخت سفارشی کابینت به دلیل استفاده از متریال با کیفیت بالا و استفاده از چوب های درجه 1  موجب محبوبیت در بین مشتریان و سازندگان است . تفکیک رنگ ها و تنوع و جزئیات در زنگ ها  و همچنین رگه های معدنی چک های استفاده شده در ساخت سفارشی  به دقت و وضوح قابل مشاهده است و تولید کننده ها اصولا چوب را به صورت قطعات کوچک‌تر خرید کرده و که از همان منطقه و زمان سال برداشت میکندد تا زیبایی چشمگیری داشته باشند. از مهمترین ویژگی هایی که باعث میشود تا سازندگان تمایل بیشتری نسبت به سفارشی سازی داشته باشند ساخت کابینت بدون محدودیت در اندازه ها و پیکربندی کابینت است .

ابعاد در این روش ساخت کابینت می تواند برای استفاده حداکثری از فضای موجود و زیباتر کردن طراحی شما استفاده  می شود.

 

 

دامنه نا محدود رنگ ها

 

لکه های رنگی که  بر روی  چوب های کابینت به وضوح دیده میشود را از بین برده تا جلوه طبیعی چوب  بیشتر خودنمایی کند .

پروسه نصب کابینت توسط تیم راشا تا زمانی که سازندگان  طراحی نهایی را تایید نکنند شروع نمی شود زیرا  تمامی اجزای کابینت برای آشپزخانه کاملا به صورت سفارشی به صورت یکجا ساخته می شوند و بیشترین درجه تست کیفیت در تمامی  مراحل ساخت و نصب کابینت انجام می شود.

 

 کابینت استوک برای تولید انبوه

 

برای تولید کابینت ها ها به صورت انبوه چوب‌ سخت در فواصل مختلف در طول سال و مناطق مختلف کشور و حتی خارج از کشور سفارش می دهند . استفاده از چوب باکیفیت برای تنوع رنگ ها و همچنین رگه های معدنی مطلوب است . اندازه پیش فرض کابینت ها به صورت استانداردهای صنعتی با عرض سه اینچ از قبل تهیه شده است و بر اساس سبک و رنگ در موجودی قرار می گیرند.

کابینت های استوک به علت اینکه به صورت سفارشی ساخته نمی شوند در تغییرات ابعاد بدنه آن بسیار محدودیت وجود همچنین کابینت‌های استوک دارای محدودیت در پیکربندی کابینت ها برای طراحان این حوزه است .

باید توجه داشته باشید که در روکش های استفاده شده به صورت انبود  لکه ها در خط تولید کامپیوتری اسپری می شوند. و  لکه‌های تیره‌تر نیز برای جبران تنوع رنگ ها در چوب سخت استفاده می‌شود.

درب ها و یراق آلات کابینت ها که به صورت تولید انبوه می شوند قبل از خارج شدن از کارخانه همگی چک میشود و ایرادات برطرف می گردد.

به طور کلی کابینت های استوک که از قبل ساخته شده هستند به سرعت او در کمتر از دو هفته تحویل مشتریان  می شود. این نوع کابینت ها بسیار مقرون بصرفه می باشند.

شرکت راشا آماده عقد قرارداد کابینت به صورت انبوه با سازندگان محترم با شرایط پرداخت به صورت چکی می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس :

02155372782

09128017005

مدیر فروش : آقای علی پاشایی

مطالب مشابه : خرید کابینت ، دکوراسیون کابینت

کابینت هایگلاس,کابینت های گلاس ,کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت هایگلاس آشپزخانه
  • 1398/8/29
  • 10942 نفر

کابینت هایگلاس آشپزخانه

در بین تمام کابینت های موجود، کابینت هایگلاس آشپزخانه علاوه بر لوکس و شیک بودن ، بدلیل خاصیت منعکس کننده وبراق بودن به نوعی منبع نور در آشپزخانه به شمار میرود. خاصیت بازتابی کابینت هایگلاس تاثیرزیادی بر زیبایی آشپزخانه ها‌ میگذارد.
اطلاعات بیشتر
کابینت روکش چوب,رنگ کاری روکش چوب,انواع روکش چوب کابینت,اجزای کابینت روکش چوب
  • 1398/9/27
  • 9308 نفر

کابینت روکش چوب چیست؟

کابینت یکی از فاکتورهای ضروری آشپزخانه میباشد که حضور آن باعث ایجاد نظم و ترتیب در فضای آشپزخانه میشود.کابینت روکش چوب یکی از بهترین کابینت های موجود در بازار است که به دلیل گران قیمت بودن کابینت های تمام چوب مورد استفاده قرار میگیرند و میتوانند جایگزین مناسبی برای کابینت های تمام چوب شوند.
اطلاعات بیشتر
کابینت ریلی,مزایای کابینت ریلی,خرید کابینت ریلی,انواع ریل های کابینت ریلی
  • 1398/10/2
  • 12288 نفر

کابینت ریلی چیست؟

کابینت ها از اجزای مهم محیط هایی نظیر آشپزخانه و یا حمام به شمار می روند. امروزه با توجه به اینکه فضای آشپزخانه ها به صورت اپن یا باز طراحی می شوند، کابینت ها می توانند در زیبایی این محیط نقش مهمی داشته باشند. کابینت های ریلی قفسه ها و کمدهایی هستند که برای نگهداری و جاسازی لوازم مورد نیاز بسیار کاربرد دارند.
اطلاعات بیشتر
کابینت رومی،,رنگ بندی کابینت رومی,نگهداری از کابینت رومی,عوامل موثر بر قیمت کابینت رومی
  • 1398/10/30
  • 13567 نفر

کابینت رومی چیست؟

کابینت های رومی دارای طراحی شیک و منحصر به فردی هستند و برای آشپزخانه با سبک دکوراسیون کلاسیک می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. این مدل کابینت ها می توانند به فضای آشپزخانه شما روح و نشاط ببخشند و علاوه بر این فضای آشپزخانه با مدل کابینت رومی باشکوه و جذاب تر به نظر می رسد.
اطلاعات بیشتر