قیمت کابینت ممبران ,قیمت کابینت ممبران زمینی,قیمت کابینت ممبران دیواری,قیمت کابینت ممبران نیمه کمدی,قیمت کابینت ممبران اپن,قیمت کابینت ممبران جزیره,قیمت کابینت ممبران ویترینی

چگونگی محاسبه قیمت کابینت ممبران

  • 1397/10/11
  • 10105 نفر
در این قسمت تلاش بر این است نکات مبهمی که برای شما در نحوه محاسبه قیمت کابینت ممبران پیش می آید را توضیح دهیم.

8 نکته از قیمت کابینت ممبران 

قیمت کابینت ممبران (وکیوم) متری چند است؟!
این سوال دقیقی نیست بلکه میتواند گمراه‌کننده هم باشد؛ میتواند باعث شود قیمت کابینت ممبران (وکیوم) را اشتباه براورد کنید و یا اشتباه کار را به دست کسی بسپارید که گرانتر حساب می کند!!! 

حدود قیمت کابینت ممبران (با ابعاد استاندارد به ازای یک متر طول) 

*با توجه به نوسانات شدید ارزی تا اطلاع ثانوی امکان قیمت دهی اینترنتی وجود ندارد و دریافت قیمت صرفاً پس از تماس تلفنی مشتری با کابینت ساز و برآورد قیمت به روز امکان پذیر است. 

نکات مهم در تعیین قیمت کابینت ممبران (وکیوم)

یک سری نکات در تعیین قیمت همه نوع کابینت مهم هستندکه بطور اختصاصی در مورد کابینت های ممبران، شامل موارد زیر می شوند. 
1- طرح‌های کنده‌کاری شده ( CNC شده)و طرح‌های برجسته ی کابینت ممبران تاثیر مستقیمی در قیمت این نوع کابینت دارد. بطور کلی هرچه طرح‌ پرکارتر باشد قیمت کار بیشتر میشود چون مرحله ایجاد کردن برجستگی‌ها و فرورفتگی‌های کابینت ممبران طولانی‌تر و پرهزینه‌تر میشود. دستگاه های CNC بر اساس زمانی که کار میکنند پول دریافت میکنند و این هزینه ی طرح های پیچیده را میتواند زیاد کند. پس اگر میخواهید کابینت ممبران  کم هزینه باشد در این زمینه با کابینت سازتان مشورت کنید و قیمت را دقیق ازایشان بخواهید.

2- لایه پی وی سی بکار رفته بر روی کابینت ممبران باید از جنس مرغوبی تهیه شود. لذا این نکته را حین استعلام قیمت و نتیجه‌گیری برای انتخاب کابینت ساز مربوطه در نظر بگیرید و درباره‌اش از کابینت ساز سوال کنید. از کابینت ساز بخواهید جنس خوب استفاده کند.
3- چسبی که برای چسباندن لایه پی وی سی روی سطح کابینت استفاده میشود یکی از مهم‌ترین مسائل این کابینت است. بسیاری از معایب کابینت وکیوم که بعداً ایجاد میشود مربوط به همین چسب‌هاست. اگر جنس مرغوب کار نشود احتمال اینکه لایه پی وی سی  ول شود زیاد است! لایه‌ای که همه زیبایی کابینت ممبران مربوط به آن است. پس درباره این موضوع هم با کابینت ساز صحبت کنید و حتی اگر لازم شد بابتش بیشتر هزینه کنید. از ایشان بخواهید از بهترین چسب های بازار استفاده کند و نگران هزینه اضافه این بخشش نباشد.
4- تکنولوژیِ وکیوم کردن در همه ی کارگاه‌ها یکسان نیست. لذا از کابینت ساز درباره اینکه این بخش کار را به کجا میسپارد بپرسید و ازوی کیفیت بالا رو بخواهید و قیمت کم را با شرایط کیفیت پایین قبول نکنید. برخی کابینت سازها ممکن است برای پایین آوردن قیمت کل کار مجبور شوند با کارگاه های وکیومی کار کنند که کیفیت پایینی دارند.
5- حتماً از مهارت کابینت سازهایی که با آنها مذاکره میکنید مطمئن بشوید. قیمت برای این نوع کابینت واقعاً در درجه اول قرار نمی‌گیرد. کابینت سازهای زیادی نیستند که تجربه و توان بالایی در ساخت کابینت وکیوم (ممبران) داشته باشند. بخاطر جزئیات زیاد اجرایی و معایبی که در این کابینت ها میتواند بعد از مدتی رخ بدهد، لازماست که با کابینت سازهایی در این زمینه کار کنید که فقط قیمت مناسب ارائه نمیکنند بلکه حرفه ای هستند.
6- در انتخاب کابینت‌ ساز مخصوصاً برای کابینت ممبران عجله نکنید و قبل از تصمیم، با چند کابینت ساز باتجربه مشورت کنید و از ایشان قیمت بگیرید و حتی کارهایشان را بررسی کنید. کمی کابینت دیرتر ساخته شود بهتر ازاین است که بعدها با خود بگویید چرا بیشتر بررسی نکردم!
7- توجه داشته باشید تکنولوژی ممبران یک تکنیک نسبتاً جدید در صنعت کابینت‌سازی هست و ممکن است پایداری و ماندگاری‌اش هم به اندازه سایر تکنولوژی‌هایی که سال‌هاست در این حیطه حضور دارند نباشد. آگاهانه تصمیم بگیرید و قبل از انتخاب این کابینت‌های زیبا، از معایبش آگاهی پیدا کنید. کابینت ممبران می تواند خیلی زیبا و با صرفه باشد اما درباره اش خوب اطلاعات کسب کنید.
8- بهتر است که با چند نفر از بستگان یا آشنایان که از این نوع کابینت چند سالی است استفاده می‌کنند مشورت بگیرید؛ همینطور در این مورد می‌توانید با کارشناس‌های ما مشورت کنید.

قیمت کابینت ممبران

قیمت کابینت ممبران

در این قسمت تلاش بر این است نکات مبهمی که برای شما در نحوه محاسبه قیمت کابینت ممبران پیش می آید را توضیح دهیم و سعی داریم چگونگی به دست آوردن متراژ و محاسبه قیمت کابینت ممبران را بررسی کنیم. در بازسازی منزل یکی از آیتم های مهم برآورد قیمت کابینت آشپزخانه می باشد.
توضیحات
نحوه محاسبه قیمت کابینت ممبران به شرح زیر می باشد:
قیمت ها بر اساس یک متر طول کابینت مشخص می گردد.
یک متر کابینت شامل یک متر کابینت زمینی و یک متر کابینت دیواری می باشد.
نحوه متر کردن بدین صورت است که از ابتدای کابینت ها تا انتها در حالت طولی متر می گردد.
البته در صورتی که کل کار متر گرفته شده دارای ابعاد ( عمق و ارتفاع ) استاندارد باشند.
سپس در متراژ زمینی جای یخچال، ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی و گاز مبله و کمد ها از متراژ زمینی ها کسر می گردد.
اولین قانون در محاسبه قیمت کابینت ممبران قانون ۶۰ و ۴۰ درصد است.
در این قانون کابینت های زمینی ۶۰ درصد و کابینت های دیواری ( با ارتفاع ۷۰ ) ۴۰ درصد از قیمت هر متر طول می باشد.
برای مثال :
اگر یک متر کابینت هزینه‌ای برابر با ۱۰۰ هزار تومان داشته باشد. قیمت کابینت ممبران زمینی ۶۰ هزار تومان و قیمت کابینت ممبران دیواری‌ ( ارتفاع ۷۰ ) ۴۰ هزار تومان است.
یک متر کابینت شامل چه چیز هایی است ؟
۱) یک متر یونیت کابینت زمینی و یک متر یونیت کابینت هوایی
۲) یک متر صفحه کابینت شرکتی
۳) درب یونیت
۴)یک متر تاج، زیر چراغ، پاخور
۷) کلیه یراق آلات شرکتی (دستگیره، لولا، جک پمپی یا ساعتی، ریل , پایه , قرنیز و …)
۸) کلیه ابزارآلات که برای یک متر کابینت زمینی و هوایی مورد نیاز است.
در کابینت های خارج از استاندارد طول کابینت به نسبت فضا متر می گردد و عمق و ارتفاع تغییر اندازه دارند که با توجه به جدول ضرایب متراژ کابینت قابل محاسبه است.

نحوه محاسبه قیمت کابینت ممبران زمینی

بدنه کابینت های زمینی ارتفاع استانداردی دارند که برابر ۷۲ سانتیمتر است که این ارتفاع با صفحه رویه شرکتی ( ۳۲ میلی متر ) و پایه ( ۱۴ سانتیمتر ) به ۹۰ ساتیمتر می رسد.
استاندارد عمق کابینت های زمینی ۵۵ سانتیمتر می باشد.

نحوه محاسبه قیمت کابینت ممبران دیواری ( هوایی )

ابعاد استاندارد کابینت دیواری

عمق ۳۰ سانتی متر و ارتفاع ۷۰ سانتی متر است.
همچنین در فضاهایی که ارتفاع سقف بیش از ۲۴۰ سانتیمتر باشد میتوان ارتفاع کابینت دیواری را ۹۰ سانتیمتر گرفت، تعداد طبقات در کابینت ارتفاع ۹۰ سه قسمت است و نحوه محاسبه آن نیز همانند کابینت زمینی ۶۰ درصد محاسبه می شود.
(در اجرای کابینت های دیواری باید دقت داشت تا ابعاد آن از حدود حجم های استاندارد خارج نشود چرا که به وزن آن باید دقت شود.سنگین شدن کابینت دیواری ممکن است خطرناک باشد.)
نحوه محاسبه قیمت کابینت ممبران کمدی
به کابینت های ایستاده ای که از زمین شروع شده و هم ارتفاع با کابینت های هوایی می باشند کابینت کمدی گویند.
نحوه محاسبه قیمت آن ها سه برابر کابینت زمینی ( یعنی ۱۸۰درصد) می باشد.  

نحوه محاسبه قیمت کابینت ممبران نیمه کمدی

به کابینت هایی که ارتفاع آن ها از روی سطح صفحه تا هم ارتفاع دیواری ها می باشد کابینت نیمه کمدی گویند.
کابینت نیمه کمدی ها معمولا ارتفاعی در حدود ۱۳۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر دارند و نحوه محاسبه آنها دو برابر کابینت های زمینی (یعنی ۱۲۰ درصد) می باشد.

نحوه محاسبه قیمت درب نما

در انتهای یک راسته از کابینت ها که پهلو یا قسمتی از بدنه سفید کابینت در معرض دید قرار می گیرد باید برای زیبایی کار آن را هم رنگ با ام دی اف رنگی که مشتری انتخاب می نماید پوشاند یعنی یک بار دیواره بدنه کابینت قرار می گیرد و روی آن دیواره دیگری که به آن درب نما می گویند اضافه می شود .
از درب نما در نمای پشت اپن ها . یا جزیره هایی که رو به پذیرایی قرار می گیرند و یا پهلو بدنه هایی که در معرض دید قرار می گیرند استفاده می شود.
نکته : منظور از درب نما، درب کابینت نیست.
نکته : هزینه نماهای کابینت بر اساس طراحی به هزینه های فوق اضافه می شود.

نحوه محاسبه قیمت کابینت ممبران اپن و جزیره

در آشپزخانه های سبک مدرن امروزی، قسمتی به نام جزیره می باشد که بسیار کاربردی است.
برخی از طراحان آشپزخانه در اپن جزیره یا کانتر، میزغذاخوری تعبیه می نمایند که بستگی به این امر دارد که آیا سینک روی جزیره قرار گرفته باشد یا خیر. کانتر یا جزیره از متریال های متفاوتی ساخته می شود و تنوع زیادی دارد و کاملا بستگی به سلیقه کارفرما خواهد داشت.
به طور کلی به کابیت زمینی که به دیوار متصل نمی شود کابینت جزیره گویند. ابعاد استاندارد آن ها همانند کابینت زمینی می باشد. نحوه محاسبه آن ها ۵/۱ برابر کابینت زمینی ( یعنی۹۰ درصد) می باشد. چرا که دو طرف آن ها در معرض دید هستند و طرف پشت آن ها نیز بایستی از جنس خود درب ها کار شود.

نحوه محاسبه قیمت کابینت ممبران ویترینی

به کابینت هایی که بدنه تمام رنگی دارند و محل قرار دادن اجناس دکوری در آشپزخانه می باشد ویترین میگویند.
نحوه محاسبه ویترین های دیواری ۲ برابر کابینت دیواری (یعنی ۸۰ درصد) و نحوه محاسبه ویترین های زمینی ۲ برابر کابینت زمینی (یعنی ۱۲۰ درصد) می باشد.
کاور یخچال
برای زیبایی در فضای آشپزخانه و محفوظ کردن نمای پشت یخچال معمولا دور یخچال را توسط کاور می پوشانند. خصوصا یخچال های ساید که عمق بیشتری نسبت به یخچال های معمولی دارند از کاور یخچال استفاده می شود.
رویه ماشین لباسشویی و ظرفشویی
همان طور که گفته شد در محاسبه قیمت کابینت ها متراژ ماشین لباسشویی و ظرفشویی می بایست از فضای کابینت های زمینی کسر گردد.
همانند متراژ گاز اجاق و یخچال متراژ ماشین ها نیز از متراژ زمینی ها کسر می گردد.
در قسمت ماشین ها در اجرا عملا فقط صفحه رویه کار شده است که مقصود از رویه ماشین لباسشویی و ظرفشویی نیز همان صفحه رویه است.
 
 

کابینت آشپزخانه ,انواع کابینت آشپزخانه ,کابینت ام دی اف (MDF):,کابینت ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت ممبران ,کابینت روکش چوب,کابینت چوبی,کابینت های فلزی ,کابینت های پی وی سی ,انتخاب کابینت,رنگ ام دی اف,رنگ کابینت
  • 1397/8/12
  • 30067 نفر

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
طراحی میز تلویزیون,ساخت میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی
  • 1397/8/14
  • 21428 نفر

آموزش سه روش متفاوت برای ساخت میز تلویزیون

تلویزیون در هر کجای خانه که باشد یکی از کانون‌های اصلی توجه اعضای خانواده و میهمانان است. غالباً نحوه چیدمان دکور و مبلمان در خانه بر اساس محل قرارگیری تلوزیون انجام می‌شود. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کاربرد ام دی اف,کابینت ام دی اف,ام دی اف آشپزخانه,روش ساخت ام دی اف  ,خصوصیات  ام دی اف, مزایای ام دی اف,معایب ام دی اف,انواع ام دی اف,mdf,ام دی اف
  • 1397/8/15
  • 48063 نفر

ریز مشخصات انواع ام دی اف

انواع مختلف MDFها در دکوراسیون داخلی، کابینت، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس
  • 1397/8/19
  • 17065 نفر

تمام مشخصات،مزایا و معایب کابینت های گلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر