طراحی دکوراسیون تلویزیون دیواری,انواع دکور تلویزیون دیواری,دکور تلویزیون دیواری با سنگ آنتیک,دکور تلویزیون دیواری با ام دی اف,دکور تلویزیون دیواری ساده,ساخت دکور تلویزیون دیواری,طرح دکور تلویزیون دیواری

طراحی دکوراسیون تلویزیون دیواری

  • 1399/1/19
  • 6569 نفر
طراحی دکوراسیون تلویزیون و دیزاین دیوار پشت آن همواره از اهمیت ویژه ای در دکوراسیون داخلی برخوردار می باشد و از طرفی بیشترین تاثیر را در زیبایی دکوراسیون منزل دارند، پس اگر شما هم قصد دارید تلویزیون را روی دیوار نصب کنید در ادامه به نکات مهمی در مورد طراحی دکور تلویزیون دیواری می پردازیم.

تلویزیون های ال ای دی و مدرن امروزی قابلیت نصب شدن روی دیوار را دارند به همین خاطر خانواده ها ترجیح میدهند که هم به خاطر کمبود جا و هم به خاطر شیک شدن دکوراسیون منزل تلویزیون را روی دیوار نصب کنند.
طراحی دکوراسیون تلویزیون و دیزاین دیوار پشت آن همواره از اهمیت ویژه ای در دکوراسیون داخلی برخوردار می باشد و از طرفی بیشترین تاثیر را در زیبایی دکوراسیون منزل دارند، پس اگر شما هم قصد دارید تلویزیون را روی دیوار نصب کنید در ادامه به نکات مهمی در مورد طراحی دکور تلویزیون دیواری می پردازیم.

جای تلویزیون دیواری

پیش از هر تغییری در دکوراسیون تان باید جای تلویزیون دیواریتان را مشخص کنید. تلویزیون را در فضایی قرار دهید که درهنگام تماشای آن نورهای محیطی شما را آزار ندهند، به طور مثال فضای مجاور پنجره برای جای تلویزیون بسیار مناسب می باشد.

دکور تلویزیون دیواری

مبلمان دکوراسیون تلویزیون دیواری

تلویزیون را روی هر دیواری که نصب کنید دقیقا روبروی آن باید مبلمان بچینید، مبلمانی که برای فضا انتخاب میکنید میتوانید ال، چستر، راحتی و کاناپه باشد تا شما بتوانید به راحتی تلویزیون تماشا کنید. در انتخاب رنگ مبلمان نیز دقت داشته باشید و سعی کنید رنگ آن با فضا همخوانی داشته باشد.

🔔 حتما بخوانید: دکوراسیون ایرانی

نورپردازی دکوراسیون تلویزیون دیواری

یکی از تغییرات کوچک و مقرون به صرفه که باعث تغییر و تحول بزرگ در فضای داخلی شما می گردد، تغییر دکوراسیون تلویزیون دیواری می باشد. نورپردازی یکی از این تغییرات مقرون به صرفه و چشمگیر می باشد که می تواند فضای تلویزیون شما را حتی در زمانی که خاموش هست جذاب و گیرا کند. توجه کنید که برای انتخاب نور پردازی مناسب باید حتما از نورهای مخفی، ملایم و خطی استفاده کرده و از نور پردازی نقطه ای پرهیز کنید.

میز دکوراسیون تلویزیون دیواری

امروزه به دلیل کوچک شدن فضاهای مسکونی محدود کردن استفاده از فضای کف بسیار طرفدار پیدا کرده است. میز تلویزیون دیواری عنصری می باشد که برای این منظور از آن استفاده بسیاری می شود. شما می توانید دکوراسیون تلویزیون دیواری تان را با میز آن ترکیب کرده و از این میز برای قرار دادن لوازم دکوری و یا سایر لوازم صوتی و تصویری استفاده نمایید.

دکوراسیون تلویزیون دیواری

🔔 حتما بخوانید: طراحی دکوراسیون اتاق خواب

انواع دکور تلویزیون دیواری

دکور تلویزیون دیواری با کاغذ دیواری

شما با استفاده از کاغذ دیواری می توانید دیزاینی متفاوت و چشمگیر را با کمترین هزینه برای دیوار پشت تلویزیون خود به وجود بیاورید. با اینکه کاغذ دیواری مانند سابق در منازل کاربرد ندارد و رو بورس نمی باشد، اما هم چنان بین افرار محبوبیت خود را دارد. سعی کنید برای نصب کاغذ دیواری از شخصی کمک بگیرید که در این زمینه ماهر بوده باشد تا زیبایی فضایتان را دو چندان کند.

دکور تلویزیون دیواری با سنگ آنتیک

کاربرد سنگ آنتیک به صورت دو جانبه بوده به این صورت که هم در دکوراسیون داخلی به کار می رود و هم در دکوراسیون خارجی منزل استفاده می شود.  یکی از فضاهای داخلی منزل که از انواع سنگ آنتیک می توان استفاده نمود، قسمت دیوار پشت تلویزیون بوده که نمونه های سه بعدی آن نیز بسیار چشمگیر می باشد. این سنگ ها به عنوان سنگ های دکوراتیو نیز شناخته می شوند.

دکور تلویزیون دیواری با ام دی اف

از سری مزایایی که ام دی اف برای طراحی دیوار پشت تلویزیون دارد می توان به عایق بودن صدا و نشان ندادن گرد و خاک اشاره نمود. معمولا طرح هایی که زیادی پر زرق و برق می باشند خیلی برای دکوراسیون داخلی مناسب نمی باشند. زیرا باعث خستگی چشم می شوند و از طرفی توانایی تفکر و تمرکز را از بین می برند.

دکوراسیون تلویزیون دیواری

قاب مشکی و تلویزیون دیواری

یکی دیگر از ایده پردازی‌های ساده برای تلویزیون‌های دیواری، استفاده از یک قاب مشکی برای تلویزیون دیواری می باشد. شما با استفاده از یک کاغذ دیواری با تم مشکی و یک میز چوبی ساده می‌توانید به این دکوراسیون شیک دست پیدا کنید. تلویزیون‌ های دیواری به دلیل اینکه سیم‌کشی آن از داخل صورت می‌گیرد نمای زشتی به محیط شما نمی‌دهد. هم چنین شما با استفاده از گلدان‌های رومیزی می‌توانید این ایده پردازی زیبا را با کمترین هزینه همچنان دنبال کنید.

دکور تلویزیون دیواری با تم خاکی

استفاده از رنگ‌های با تم قهوه‌ای ایده مناسبی برای دکوراسیون تلویزیون ‌های دیواری به شمار می‌رود. این رنگ پردازی باعث شده که هارمونی رنگ محیط با هر تمی به خوبی حفظ گردد. استفاده از تلویزیون‌ های دیواری دست شما را برای ایده پردازی پشت این تلویزیون‌ها به‌خوبی باز نگه داشته است. این سبک تلویزیون‌ها شبیه به یک قاب در دکوراسیون شما قرار گرفته می شوند و شما با استفاده از نور پردازی می توانید جلوه مناسبی به آن دهید.

دکور تلویزیون دیواری به شکل قاب عکس

شما با استفاده از تلویزیون دیواری به راحتی می توانید به این امر دست پیدا کنید. برای این منظور می‌توانید از دیوار اتاق خود بدون کمترین هزینه‌ای بهره بگیرید. با نصب تلویزیون بر روی دیوار بدون صرف کردن هیچ هزینه‌ای می‌توانید یک قاب عکس متحرک در دکوراسیون داخلی منزل خود داشته باشید.
هم چنین می توانید با طاقچه ای قدیمی به سبک مدرن از آنها استفاده کنید. شما می‌توانید در یک طاقچه که به خوبی نور پردازی و رنگ‌آمیزی شده است تلویزیون دیواری خود را قرار دهید. سپس با قرار دادن یک تلویزیون دیواری در مرکز آن کار طراحی آن را شروع کنید. در ادامه با استفاده از یک شومینه و دو قاب در اطراف تلویزیون یک طراحی شیک را برای اتاق نشیمن خود حاصل کنید. شما می‌توانید این تم رنگی را مطابق با هارمونی رنگ موجود در فضای خود انتخاب کنید.

دکوراسیون تلویزیون دیواری

دکور تلویزیون دیواری ساده

توجه به دکوراسیون پشت تلویزیون‌های دیواری باعث شده که این محصول به خوبی خود نمایی کند. شما می‌توانید با استفاده از یک میز در قسمت پایینی میز کمی بالاتر از دیوار یک میز دیوارکوب شیک را طراحی کنید. استفاده از تلویزیون‌های دیواری به این دلیل بسیار مورد توجه می باشد که در خانه ‌های با فضای کوچک جای بسیار کمی را به خود اختصاص می‌دهند.
هم چنین شما با استفاده از یک تلویزیون دیواری و یک میز چند کمده می‌توانید به این ایده پردازی دست پیدا کنید. استفاده از گلدان ها و گل های ریز و درشت بدون هیچ محدودیتی سبب زیبایی بیشتر تلویزیون دیواری شبیه به یک قاب می گردد. شما برای ساخت دکور تلویزیون دیواری خود باید با توجه به فضای منزل خود ابتدا طرح دکور تلویزیون دیواری خود را انتخاب کرده و سپس نسبت به ساخت آن اقدام نمایید.

طراحی دکور آرایشگاه,طراحی سالن زیبایی,طراحی دکوراسیون سالن زیبایی,دکور آرایشگاه
  • 1398/10/2
  • 6825 نفر

اهمیت طراحی دکور آرایشگاه و سالن زیبایی

امروزه سالن‌های زیبایی واقع در کشور ایران ارائه دهنده یکی از ده‌ها خدمات مد و زیبایی محسوب می‌گردند. با وجود آنکه امروز سالن‌ها و آرایشگاه‌های کثیری با تفاوت‌های عمده در ایران واقع شده‌اند، ولی تنها موضوع مشترک آن‌ها طراحی و دکور آرایشگاه‌ها میباشد.
اطلاعات بیشتر
ترفند های طراحی دکوراسیون اتاق خواب,تزیین اتاق های کوچک,ابعاد مبلمان اتاق خواب
  • 1398/10/30
  • 7324 نفر

طراحی دکوراسیون اتاق خواب

راز داشتن یک خواب خوب هم در ساعات منظم خواب و هم در دکوراسیون اتاق خوابتان نهفته است. به عبارت دیگر، یک دکوراسیون خوب اتاق خواب در عین حال که یک عامل زیبایی خانه است، برای بهره بردن از یک خواب خوب هم لازم است.
اطلاعات بیشتر
طراحی دکوراسیون داخلی با چوب,مزایای استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی,کابینت چوبی کلاسیک,دکوراسیون چوبی اتاق خواب
  • 1398/10/30
  • 8152 نفر

طراحی دکوراسیون داخلی با چوب

طراحی داخلی با چوب یکی از ایده های بی نظیر در کوراسیون منزل می باشد. در واقع این سبک، زیبایی متفاوت از سنگ و چوب را در محیط منزل عرضه می کند. چوب از عناصر طبیعی است و بافت سبکی دارد. خنثی بودن رنگ چوب باعث شده که به راحتی با سایر دکوراسیون هماهنگ شود.
اطلاعات بیشتر
طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون اداری,نورپردازی در دکوراسیون اداری
  • 1398/11/8
  • 5192 نفر

طراحی دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری و بهینه سازی دفتر کار باعث نظم و ساماندهی محیط می گردد و می توان از حداقل فضا بیشترین استفاده را برد.بازسازی و طراحی داخلی محیط اداری بعد از تعیین فعالیت ها و نوع فعالیت با ترسیم پلان آغاز میگردد که متناسب با زمینه کاری شرکت می توان به دو دسته پلان باز (open office) یا پلان بسته (سلولی ) تقسیم شود.
اطلاعات بیشتر