کمد دیواری کلاسیک,انواع کمد دیواری کلاسیک,کمد دیواری کلاسیک سفید,کمد دیواری کلاسیک قهوه ای,کمد دیواری اتاق خواب کلاسیک,قیمت کمد دیواری کلاسیک,کمد دیواری کلاسیک ممبران,یراق آلات کمد دیواری کلاسیک

کمد دیواری کلاسیک چیست؟

  • 1399/2/22
  • 7285 نفر
انتخاب کمد دیواری مناسب به سبک مدرن و یا کلاسیک، یکی از مهم ترین تصمیماتی است که درباره دکوراسیون خانه می توانید بگیرید. ظاهر کمد بخشی از دکوراسیون خانه به حساب می آید و در بعضی خانه ها به دلیل نوع چیدمان و طراحی داخلی اتاق های خانه، ظاهر کمد ها بیشتر به چشم می آید و تاثیر به سزایی در ظاهر آن اتاق و فضای آن محیط می گذارد. به همین دلیل امروزه ظاهر کمد دیواری در خانه ها به هر چه زیباتر شدن فضای آن خانه کمک می کند. در این مقاله قصد داریم که کمد دیواری کلاسیک را بررسی نماییم.

انتخاب کمد دیواری مناسب به سبک مدرن و یا کلاسیک، یکی از مهم ترین تصمیماتی است که درباره دکوراسیون خانه می توانید بگیرید. ظاهر کمد بخشی از دکوراسیون خانه به حساب می آید و در بعضی خانه ها به دلیل نوع چیدمان و طراحی داخلی اتاق های خانه، ظاهر کمد ها بیشتر به چشم می آید و تاثیر به سزایی در ظاهر آن اتاق و فضای آن محیط می گذارد. به همین دلیل امروزه ظاهر کمد دیواری در خانه ها به هر چه زیباتر شدن فضای آن خانه کمک می کند. در این مقاله قصد داریم که کمد دیواری کلاسیک را بررسی نماییم.

نکات طراحی کمد دیواری کلاسیک

قبل از این که مراحل ساخت کمد دیواری را شروع کنید باید دقت نمایید که کمد را برای چه اتاقی می‌خواهید؟ آیا این کمد قرار است برای اتاق کودک طراحی شود یا بزرگسال؟ در این اتاق قرار است دقیقاً چند نفر زندگی کنند؟ افرادی که در این اتاق ساکن می باشند، چه ‌اندازه لباس و وسایل اضافی دارند که باید درون کمد جای داده شود؟ آیا وسایلی دارید که بخواهید حتماً داخل کمد قرار گیرند؟ آیا می‌خواهید تمام این وسایل به ‌طور جدا جدا و تفکیک شده داخل کمد قرار داده شوند؟ لطفاً قبل از ساخت کمد دیواری کلاسیک به تمامی این سوالات فکر کنید و در موردشان با کمدساز مشورت نمایید.

کمد دیواری کلاسیک

بعد از آن به نکات مهم در طراحی کمد کلاسیک می پردازیم:

  • کمد کلاسیک دارای طرح نسبتاً پرکاری می باشد. این کمد ها برخلاف مدل های مدرن که سادگی را سرمشق خود قرار داده اند، نقش ها و طرح ‌های متعددی را بر روی خود دارند.
  • درب کمد دیواری های کلاسیک دارای قاب می باشد و این کمد ها معمولاً دارای تاج در بالا و پاخور در پایین می باشند.
  • کمد های کلاسیک ایرانی از نمونه های خارجی خود، طرح و نقش بسیار بیشتری داشته و پرکارتر می باشند.

انواع کمد دیواری کلاسیک

1.کمد دیواری کلاسیک قهوه‌ای

اگر به هر دلیلی به رنگ‌ های روشن علاقه ندارید یا برای یک اتاق خواب کلاسیک، رنگ‌های تیره را بیشتر می‌پسندید، ام دی اف یا ممبران های قهوه ای می توانند گزینه مناسبی باشند. کمد دیواری کلاسیک قهوه‌ای به خودی ‌خود و به تنهایی بسیار زیبا و شکیل می باشد، ولی می‌توانید قهوه‌ای را در کنار رنگ‌ های دیگری مثل سفید یا کرم سفارش داده و بر زیبایی کار بیفزایید. کمد دیواری کلاسیک قهوه‌ای و سفید یک ترکیب متضاد و البته زیبا می باشد.

2.کمد دیواری کلاسیک سفید

رنگ سفید یک رنگ بی‌نظیر و فوق‌العاده جذاب می باشد که نه از مد می‌افتد و نه یکنواخت و خسته‌کننده می‌شود. اگر می‌خواهید یک کمد دیواری کلاسیک سفید چشم‌گیر داشته باشید می‌توانید از ترکیب ام دی اف سفید و طلایی استفاده نمایید. مثلاً می‌توانید یک کمد دیواری کلاسیک سفید با ستون‌ها و تاج طلایی منبت سفارش داده و از زیبایی چشم‌نوازش نهایت لذت را ببرید.
به‌ جای ام دی اف از ممبران هم می‌توانید استفاده نمایید. استفاده از ممبران سفید کمک می‌کند اتاق شما بزرگ‌تر و زیباتر به ‌نظر برسد. ترکیب دیگری که می‌توانید در کنار ام دی اف یا ممبران سفید استفاده کنید، آینه ها هستند. مثلاً می‌توانید برای ستون‌ها و تاج کمد دیواری سفید را انتخاب کنید و برای درها، آینه یا شیشه سفارش دهید. ترکیب رنگ سفید و آینه هم بسیار شیک و کلاسیک می باشد و هم اتاق خواب‌تان را از آن چیزی که هست بزرگ‌تر نشان می‌دهد.
تنها ایرادی که آینه ها دارند، لک شدن زودبه‌زود آینه‌ها می باشد. از این جهت این کمد دیواری‌ ها خیلی برای اتاق کودکان و نوجوانان مناسب نیستند و بهتر است برای اتاق خواب زوج‌ها یا بزرگسالان سفارش داده شوند.
اگر اتاق خواب شما کوچک است، در سفارش این نوع کمد دیواری تردید نداشته باشید چون هیچ چیز مثل یک کمد دیواری سفید آینه کاری شده نمی‌تواند فضای اتاق‌تان را بزرگ و دلچسب نشان دهد.

🔔 حتما بخوانید: رنگ مناسب کمد دیواری

کمد کلاسیک

3.کمد دیواری اتاق خواب کلاسیک

یکی دیگر از جدیدترین نمونه های کمد دیواری اتاق خواب کلاسیک با درب های ریلی روکش وکیوم در رنگ های سفید و طلایی می باشد. این کمد لباس برای اتاق خواب دخترانه نوجوان طراحی و اجرا شده که متریال به کار رفته در آن ام دی اف های استاندارد می باشد که با سیستم روکش وکیوم ممبران کاور شده و هم چنین درب های آن به صورت ریلی می باشد که برای اتاق نوجوان انتخابی مناسب می باشد.
طرح داخل این کمد لباس با توجه به موقعیت آن در اتاق خواب دارای رگال لباس کشو دراور و طبقات متنوع بوده که به خوبی همه لوازم و لباس های مربوط به اتاق خواب را در دل خود جای می دهد و سبب نظم بخشیدن به دکوراسیون اتاق خواب هم می شود. با توجه به سفارشی بودن کار های این مجموعه امکان تغییرات در طرح رنگ و ابعاد آنها نیز می باشد.

یراق آلات کمد دیواری کلاسیک

کمدی که سفارش می‌دهید فرقی نمی کند که درهای ریلی داشته باشد یا تاشو. به طور کلی در هر حال باید از کمدساز بخواهید از ابزارآلات باکیفیت در ساخت کمد دیواری‌تان استفاده نماید. برای ساخت درب کمد های ریلی باید حتماً از نمونه یراق‌ های باکیفیت استفاده گردد در غیر این صورت باز و بسته کردن در کمد به یک کار سخت تبدیل می‌شود و درها پس از مدتی خراب می‌شوند و به‌سختی روی ریل‌ها حرکت می نمایند. استفاده از یراق آلات و دستگیره هایی با طرح و رنگ کلاسیک، زیبایی محیط شما را دو برابر می کند.

کمد دیواری کلاسیک

قیمت کمد دیواری کلاسیک

قیمت کمد دیواری کلاسیک به دلیل نداشتن بدنه فقط بر اساس همان درب های کمد محاسبه می شود و هزینه فریم سازی و چهار چوب بر روی هزینه هر متر مربع درب ها سرشکن می شود، در نهایت طبقات وادار ها و کشو های افزوده شده مجزا به قیمت نهایی اضافه شده و یا می توان در کل پس از اینکه طرح و ابعاد و نوع جنس مصرفی مشخص شد، قیمت آنها را به صورت قیمت نهایی و تمام شده در قالب پیش فاکتور به سفارش دهنده ارائه نمود، که این روش هم روش مطمعنی می باشد و هم بیشتر به مشتریان توصیه می گردد.

رنگ کمد دیواری,رنگ کمد دیواری اتاق خواب کودک,کمد دیواری تک رنگ,رنگ کمد دیواری لباس
  • 1398/9/27
  • 16721 نفر

رنگ کمد دیواری

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که برای نقاشی کمد دیواری چه رنگی مناسب است؟شما می‌توانید با انتخاب دقیق رنگ کمد دیواری و نوع آن رنگ، کارایی این فضا را افزایش دهید و با آن سبک و سیاق کلی اتاق را بهبود بخشید.
اطلاعات بیشتر
کمد دیواری PVC,مزایای کمد PVC,معایب کمد PVC,قیمت کمد دیواری PVC
  • 1398/11/12
  • 10430 نفر

کمد دیواری PVC

متریال پی‌وی‌سی، به نوعی لایه‌ی پلاستیکی فشرده گفته می‌شود که در ساخت کابینت، کابینت حمامی، کمد دیواری و …کاربرد دارد. از آنجا که پی‌وی‌سی، لایه‌ای پلاستیکی است، کابینت و کمد پی‌وی‌سی، ضد آب و ضد رطوبت می باشد.
اطلاعات بیشتر
ویژگی های کمد دیواری مناسب,کمد دیواری,کمد ریلی,کمد دیواری مناسب,انواع کمد دیواری
  • 1398/12/19
  • 9770 نفر

ویژگی های یک کمد دیواری مناسب

کمد دیواری یکی از انواع مدل های کمد می باشد که با توجه به مدل آن و فضای کمی که اشغال کرده است از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. به خاطر همین ویژگی ای که دارد، به خصوص برای خانه هایی با متراژ پایین که وسایل و لوازم زیادی دارند، بسیار پر کاربرد می باشد.در این مقاله سعی شده به ویژگی های یک کمد دیواری مناسب پرداخته شود.
اطلاعات بیشتر
کمد دیواری آکاردئونی,کمد دیواری با درب آکاردئونی,قیمت کمد دیواری آکاردئونی,ویژگی های کمد دیواری آکاردئونی
  • 1398/12/26
  • 8755 نفر

کمد دیواری آکاردئونی چیست؟

طراحی کمدهای مناسب با بیشترین فضای کاربردی، برای تمامی خانه ها به خصوص منازل کوچک، امری ضروری می باشد که با سازمان دهی و چینش مناسب وسایل، از کمترین فضا بیشترین استفاده را داشته باشیم. طراحی درب آکاردئونی، از ویژگی های بارز این مدل کمد دیواری به حساب می آید.درب های آکاردئونی به دو صورت یک طرفه و دو طرفه اجرا می گردند.
اطلاعات بیشتر