رنگ کمد دیواری,رنگ کمد دیواری اتاق خواب کودک,کمد دیواری تک رنگ,رنگ کمد دیواری لباس

رنگ کمد دیواری

  • 1398/9/27
  • 16724 نفر
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که برای نقاشی کمد دیواری چه رنگی مناسب است؟شما می‌توانید با انتخاب دقیق رنگ کمد دیواری و نوع آن رنگ، کارایی این فضا را افزایش دهید و با آن سبک و سیاق کلی اتاق را بهبود بخشید.

وقتی به انتخاب رنگ برای داخل خانه می‌اندیشید شاید اولین جاهایی که به ذهن‌تان می‌آید اتاق نشیمن، اتاق خواب یا آشپزخانه باشد. چون واقعیت به این صورت است که این اتاق‌ها در تعیین سبک و سیاق کار نقش اساسی ایفا می‌کنند؛ ضمن این‌که این مکان‌ها بیشتر جلب توجه می‌کنند و تمرکز اصلی وب‌سایت‌ها و مجلات طراحی دکوراسیون و نقاشی هم بر روی این اتاق‌هاست. اما سوال جالبی که می‌توان در این‌جا مطرح کرد این است که تا به حال به این فکر کرده اید که برای نقاشی کمد دیواری چه رنگی مناسب است؟

شما می‌توانید با انتخاب دقیق رنگ کمد دیواری و نوع آن رنگ، کارایی این فضا را افزایش دهید و با آن سبک و سیاق کلی اتاق را بهبود بخشید. شما می توانید با انتخاب رنگ مناسب کمد دیواری تاثیر به سزایی در زیبایی و تکامل دکوراسیون اتاق خواب و هم چنین بزرگ تر، کوچک تر، تاریک تر و حتی روشن تر نشان دادن آن داشته باشید. انتخاب رنگ کمد، کاملا سلیقه ایست و وابسته به رنگ بندی کلی اتاق است، اما به طور کلی استفاده از رنگ روشن به خصوص در کارهای بلند، کمک می کند تا فضای اتاق کمتر گرفته شود.

نقش مدل کمد دیواری در تعیین رنگ کمد دیواری

مدل کمد دیواری در کنار نقش خود دیوار، عامل تعیین کننده ای در تعیین دکوراسیون اتاق هستند. ترکیب رنگ کمد دیواری و مدل آن میتواند برای اتاق خواب بزرگسال، اتاق خواب کودک یا هرجای دیگری که شما احساس نیاز برای قرار دادن وسایلتان میکنید، مناسب باشد. کمد لباس و کمد دیواری به اندازه ای وجود و طرحش مهم است که شاید فقدان کمد یا یک طرح نامناسب در یک اتاق از منزل، ما را از اجاره یا خرید آن منصرف کند.

کمد دیواری تک رنگ

ساخت کمد دیواری در اتاق کوچک یک تصمیم بزرگ میباشد. برای اینکه فضای اتاق شلوغ و درهم ریخته به نظر نرسد از کمدهای تک رنگ استفاده کنید. یکی از بهترین انتخاب ها استفاده از کمد دیواری به رنگ چوب است.رنگ های طبیعی چوب جزء جذاب ترین رنگ کمد دیواری ها هستند. از همین ویژگی برای دکوراسیون اتاق خواب میتوانید استفاده کنید.کمد دیواری تک رنگ اتاق را بزرگتر نشان می دهد. بسیاری از افراد ترجیح می دهند کمد های سفید رنگ را در اتاق های کوچک نصب کنند تا اتاق جادارتر دیده شود.

هماهنگی دکوراسیون با رنگ کمد دیواری

یکی از ساده ترین ترفندها برای اینکه رنگ ها را وارد اتاق کنید، نصب کمد دیواری رنگارنگ است. شما هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ ندارید. کمد دیواری ام دی اف قابلیت رنگ آمیزی را دارد. شما هر رنگی را که می پسندید برای درب کمد دیواری اتاق خواب انتخاب کنید. تصمیم گیرنده نهایی شمایید که به عنوان پیشنهاد می توانید با توجه به تم رنگی دکوراسیون اتاق، رنگ کمد دیواری را انتخاب کنید.مثلا اگر رنگ دیوارها را روشن انتخاب کرده اید برای اینکه اتاق بی روح و کسل کننده نباشد، درب کمد را رنگی انتخاب کنید. سبز مغز پسته ای، زرد لیمویی، آبی، بنفش اولترا، قرمز یا هر رنگ دیگری را میتوانید انتخاب کنید. برای هماهنگی بیشتر دکوراسیون از کوسن های رنگی و رو تختی و... کمک بگیرید.

کمد دیواری در دکوراسیون منزل

🔔 حتما بخوانید: کمد دیواری ریلی

تم سیاه و سفید یا متضاد کار کنید

بسیاری از افراد علاقمند هستند که از رنگ های ملایم و آرام بخش برای دکوراسیون اتاق استفاده کنند. اما عده ای نیز تنوع بیشتری را می پسندند. اگر از آن دسته افرادی هستید که کمی چالش را دوست دارید سراغ رنگ های متضاد بروید. تم رنگی اتاق و لوازم را از رنگ های روشن و ملایم انتخاب کنید اما درب کمد دیواری را تیره و مشکی کار کنید. یکی از جذاب ترین رنگ ها برای دکوراسیون اتاق خواب تم سیاه و سفید میباشد.

کمد دیواری سفید مشکی

رنگ کمد دیواری مشکی

استفاده از رنگ مشکی برای کمد دیواری نیز تا حدودی می تواند مانند رنگ سفید عمل کرده و تقریبا برای تمامی رنگ های دکوراسیونی مناسب باشد. با این تفاوت که رنگ کمد دیواری مشکی می تواند فضا را تاریک تر و کوچک تر جلوه دهد. بنابراین در صورتی که فضای اتاق خوابتان محدود بوده و ابعاد کمی دارد بهتر است که اصلا به سراغ رنگ کمد دیواری مشکی یا تیره نروید. اما می توانید آن را با رنگ های روشن دیگری ترکیب نمایید.

رنگ کمد دیواری سفید

برای زمان هایی که هنوز برای دکوراسیون اتاق خواب خود به توافق نرسیده اید و نمی دانید چیدمان اتاق و رنگ آن به چه شکلی خواهد بود می توانید به سراغ ساده ترین گزینه پیش رو بروید:کمد دیواری سفید. کمد دیواری سفید آماده ترین شکل ممکن برای انتخاب رنگ و سبک دکوراسیونی شما میباشد.علاوه بر این کمد دیواری سفید رنگ می تواند در بزرگ تر و البته روشن تر نشان دادن فضای اتاق نیز به شما کمک کند. معمولا توصیه می شود که برای دکوراسیون های کوچک و یا با رنگ های تیره و شلوغ از کمد دیواری سفید رنگ استفاده کنید تا بتوانید فضا را به تعادلی بصری رسانده و از شلوغ و یا تیره شدن بیش از حد آن جلوگیری کنید.

رنگ کمد دیواری اتاق خواب کودک

رنگ کمد دیواری اتاق کودک را کاملا متفاوت از دکوراسیون داخلی اتاق منزل انتخاب کنید. استفاده از ترکیب رنگی به جای تک رنگ، به کارگیری رنگ های متضاد و پر انرژی به همراه تصاویری از شخصیت کارتونی و یا ساده بهترین دکوراسیون اتاق کودکان است. دکوراسیون اتاق کودک باید رنگارنگ باشد تا خلاقیت ذهنی کودکان را افزایش دهد.

برای دکوراسیون اتاق بچه ها خیلی به فکر اصول و قوانین بزرگسالان نباشید. مهم اینست که یک کمد دیواری بزرگ و جادار برای لوازم بچه ها در گوشه ای از اتاق وجود داشته باشد. اجازه دهید جادوی رنگ های شاد و پر انرژی تاثیرش را روی روحیه کودکان بگذارد.شما می توانید درب کمد دیواری اتاق کودک را از رنگ های مختلف به صورت یکی در میان کار کنید.

کمد دیواری اتاق خواب کودک

بهترین رنگ برای کمد لباس

آیا می دانید رنگ مناسب کمد لباس چه رنگی است؟ کمد دیواری های رنگی در مرکز توجه قرار دارند.شما میتوانید رنگ دلخواه تان را سفارش دهید و به حرف های دیگران حساس نشوید. مهم اینست که با ساخت کمد دیواری جدید، نظم اتاق حفظ می شود. رنگ کمد دیواری کاملا سلیقه ای است و هیچ طراحی نمی تواند در این زمینه کمک تان کند. هر رنگی که با آن احساس بهتری دارید را برای کمد دیواری انتخاب کنید. این رنگ می تواند سفید، ملایم، تک رنگ، ترکیبی، متضاد یا هماهنگ باشد. تصمیم نهایی را شما خواهید گرفت.

  🔔 حتما بخوانید: پارتیشن ام دی اف چوبی

ترکیب رنگ کمد دیواری و کاغذ دیواری

شما می توانید حتی برای انتخاب کاغذ دیواری تان نیز خلاقیت به خرج دهید. یکی از راه های انتخاب رنگ کمد دیواری، کمک گرفتن از طرح و نقش کاغذ دیواری است. برای مثال وقتی از یک کاغذ دیواری در میان دو طرف کمد دیواری استفاده شده باشد، میتوان برای کمد دیواری از رنگی بهره گرفته شده که بتواند با رنگ کاغذ دیواری هماهنگی داشته باشد. بنابراین یکی از مهم ترین راه ها برای انتخاب رنگ کمد دیواری، توجه به رنگ کاغذ دیواری منزل است.

رنگ کمد دیواری بر روی تک دیوار

اگر یکی از دیوارهای اصلی و بزرگ اتاق دارای کاغذ دیواری طرح دار باشد و تا حدودی منقش و یا شلوغ شده باشد، در چنین شرایطی نیاز به وجود یک دیوار تک رنگ و ساده در دکوراسیون اتاق خواب احساس می شود.در چنین مواقعی شما می توانید با انتخاب یک کمد دیواری ساده و تک رنگی مثل سفید و قرار دادن آن بر روی دیوار ساده، رنگ، نقش و طرح موجود در دکوراسیون اتاق خواب را به تعادل برسانید. با توجه به این توضیح شما می توانید در شرایط مشابه بررسی کنید که چه زمانی نیاز است که به سراغ کمد دیواری ساده بروید.

هماهنگی با ترکیب رنگ‌ اتاق

آیا کمد دیواری اتاق به اندازه‌ای بزرگ است که می‌توان داخل آن شد؟ اگر این‌طور است هم‌خوانی رنگ آن با رنگ دیوار‌های اتاق خواب کار عاقلانه‌ای می باشد، چون این کمد دیواری را میتوان بخشی اصلی از کل اتاق خواب در نظر گرفت.

 

رنگ کمد دیواری,رنگ کمد دیواری اتاق خواب کودک,کمد دیواری تک رنگ,رنگ کمد دیواری لباس
  • 1398/9/27
  • 16724 نفر

رنگ کمد دیواری

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که برای نقاشی کمد دیواری چه رنگی مناسب است؟شما می‌توانید با انتخاب دقیق رنگ کمد دیواری و نوع آن رنگ، کارایی این فضا را افزایش دهید و با آن سبک و سیاق کلی اتاق را بهبود بخشید.
اطلاعات بیشتر
کمد دیواری PVC,مزایای کمد PVC,معایب کمد PVC,قیمت کمد دیواری PVC
  • 1398/11/12
  • 10431 نفر

کمد دیواری PVC

متریال پی‌وی‌سی، به نوعی لایه‌ی پلاستیکی فشرده گفته می‌شود که در ساخت کابینت، کابینت حمامی، کمد دیواری و …کاربرد دارد. از آنجا که پی‌وی‌سی، لایه‌ای پلاستیکی است، کابینت و کمد پی‌وی‌سی، ضد آب و ضد رطوبت می باشد.
اطلاعات بیشتر
ویژگی های کمد دیواری مناسب,کمد دیواری,کمد ریلی,کمد دیواری مناسب,انواع کمد دیواری
  • 1398/12/19
  • 9770 نفر

ویژگی های یک کمد دیواری مناسب

کمد دیواری یکی از انواع مدل های کمد می باشد که با توجه به مدل آن و فضای کمی که اشغال کرده است از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. به خاطر همین ویژگی ای که دارد، به خصوص برای خانه هایی با متراژ پایین که وسایل و لوازم زیادی دارند، بسیار پر کاربرد می باشد.در این مقاله سعی شده به ویژگی های یک کمد دیواری مناسب پرداخته شود.
اطلاعات بیشتر
کمد دیواری آکاردئونی,کمد دیواری با درب آکاردئونی,قیمت کمد دیواری آکاردئونی,ویژگی های کمد دیواری آکاردئونی
  • 1398/12/26
  • 8756 نفر

کمد دیواری آکاردئونی چیست؟

طراحی کمدهای مناسب با بیشترین فضای کاربردی، برای تمامی خانه ها به خصوص منازل کوچک، امری ضروری می باشد که با سازمان دهی و چینش مناسب وسایل، از کمترین فضا بیشترین استفاده را داشته باشیم. طراحی درب آکاردئونی، از ویژگی های بارز این مدل کمد دیواری به حساب می آید.درب های آکاردئونی به دو صورت یک طرفه و دو طرفه اجرا می گردند.
اطلاعات بیشتر