کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس

آیا انتخاب کابینت های گلاس برای آشپزخانه شما مناسب است؟

  • 1397/8/19
  • 17121 نفر
بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است.

کابینت آشپزخانه هایگلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. اما خود پلاکسی گلاس نوعی پلاستیک است که ظاهری بسیار شفاف و شیشه مانند دارد و جنس آن طوری است که از شیشه سبک تر اما مقاوم تر است و با رنگ ها و طرح های بسیار متنوع در سرتاسر جهان تولید می شوند. 
در کابینت های گلاس معمولا بدنه ی داخل کابینت ها را از ام دی اف میسازند و برای روکش ان از ملامینه ی سفید که معمولا کابینت ساز ها به ان ام دی اف سفید صابونی میگویند استفاده میشود. روکش پلاستیکی و براق و شیشه ای آن تنها تفاوت کابینت های های گلاس با کابینت ام دی اف است. همین روکش ها قسمت اصلی و متمایز این نوع کابینت ها هستند که طرح آن ها را خاص و متنوع کرده و باعث زیبایی منحصر به فردشان شده است. قیمت و جنس و  سبک این نوع کابینت ها با سایر کابینت ها فرق میکند از کابینت های گلاس بیشتر برای دکور و نما استفاده میشود.این نوع کابینت ها اسم های مختلفی دارند از جمله:کابینت های ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت وکیوم,کابینت,CNSکابینت کلاسیک,کابینت روکش برجسته,کابینت براق,کابینت مات و… در خانه ها فست فود هاو رستوران ها آشپزخانه برای ما ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد و همیشه پخت و پز و… در همانجا انجام میشود. و طرح آشپزخانه هم از لحاظ حسی و هم بصری جایگاه ویژه ای دارد از جمله مهم ترین بخش اشپزخانه کابینت ها هستند که هم باعث راحتی کار خانم ها و هم باعث زیبایی آشپزخانه میشوند.کابینت ها علاوه برا اینکه کاربرد زیادی دارند باعث زیبایی اشپزخانه نیز میشوند. که باعث جلب توجه همه ی افراد میشود رنگ و طرح کابینت ها به زیبایی اشپزخانه نیز تاثیر زیادی دارد.
بیشترین واردات ام دی اف های گلاس از کشور ترکیه می باشد ، بهترین نوع ام دی اف های گلاس ساخت کشورهای آلمان , اتریش , اسپانیا و ایتالیا می باشد ، این ام دی اف در کشور ما نیز روکش می شوند .
اما «های گلاس» چیه؟؟ نامگذاری کلمه های گلاس برخلاف تصور عموم، ربطی به کلمه «شیشه» (Glass) نداره. هایگلاس در حقیقت متریالی است شبیه به ام دی اف که پوشش لایه بیرونی متفاوت و از جنس پلکسی گلاس (نوعی پلاستیک) است؛ در ام دی اف های معمولی، پوشش ورق از جنس ملامینه است. معمولاً یک طرف ورق های گلاس با این لایه ی شفاف و زیبا پوشش داده میشود و سمت دیگر آن لایه معمولی‌تری دارد و برای همین عموماً فقط از یک سمت، شفافیت و زیباییِ خاصِ هایگلاس را میبینید.درضمن توجه داشته باشید که از این متریال برای ساختن انواع کمد دیواری و غیر دیواری هم استفاده میشود. قیمت کابینت های گلاس قیمتی متعادل محسوب میشود ولی در عین حال توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب این جنس، مزایا و معایب آن را به خوبی بشناسید
مهمترین نکته در انتخاب کابینت های گلاس میزان موج در رفلکت سطح آن است. یعنی هرچه میزان موج کمتر باشد، ام دی اف استفاده شده در این کابینت از کیفیت بالاتری برخوردار است.

مزایا کابینت های گلاس

مزایای این نوع کابینت را در چند مورد زیر میشود خلاصه کرد:
1- زیبایی و درخشش خاص رویه ی هایگلاس
2- تنوع در طرح و رنگ متریال های‌ گلاس
3- قیمت نسبتاً اقتصادی (کمی گران‌تر از ام دی اف)

 قیمت کابینت های گلاس

میشود با یک طرح معمولی، با قیمت خوب و هزینه مناسبی کابینت های گلاس را ساخت. قیمت کابینت های گلاس البته تابع طرح و برندِ متریال انتخابی است، یعنی نوع ورق هایگلاس و نوع یراق‌آلات و غیره. 

انتخاب کابینت های گلاس؟!

امروزه کابینت ها در مدل ها و رنگ های بسیار متنوعی طراحی و ساخته می شوند. یکی از جدیدترین این مدل ها که برای خانه های مدرن استفاده می شود، کابینت های گلاس است

برای اینکه این نوع از کابینت ها را انتخاب کنیم، دلایل متعدد و مهمی وجود دارد که به چند مورد اشاره می کنیم و در ادامه توضیح می دهیم:
•    منبع نور بودن
•    سادگی و زیبایی
•    دیر کثیف شدن و به راحتی تمیز شدن
•    امکان تغییر دستگیره ها با سلیقه ی شخصی
•    داشتن طرح های مختلف ساده و موج دار
•    داشتن جلوه ای زیبا و خاص

کابینت های گلاس، منبعی برای نور

 کابینت های گلاس برای نوردهی آشپزخانه

از آن جایی که این نوع کابینت ها دارای سطحی صیقلی و صاف و بسیار براق هستند، بنابراین می توانند با رفلکس نور محیط بیرونی و داخلی، خود منبعی از نور به شمار روند. این ویژگی به خصوص برای آشپزخانه هایی که نور کمتری دارند، مناسب تر بوده و موجب روشنایی آشپزخانه میشود.

زیبایی نهفته در سادگی کابینت های گلاس

یکی دیگر از مزیت های کابینت های گلاس، سادگی آن است. این سادگی باعث می شود تا هم در هنگام خرید، دستمان برای انتخاب طرح کابینت باز باشد و هم رنگ سایر اجزای آشپزخانه ها را بسیار راحت تر و جذاب تر با این کابینت ها هماهنگ کنیم.

سطوح مختلف کابینت های گلاس را تمیز تحویل بگیرید و به راحتی تمیز کنید!

دردسر بسیاری از افراد که با آشپزخانه سر و کار دارند، مرتب کردن و تمیز کردن آشپزخانه است. اکثر کابینت های موجود در بازار دارای سطوح برجسته و فرو رفته هستند که باعث می شوند سطح کابینت سریع گرد و خاک گرفته و یا چرب و کثیف شود که تمیز کردن این سطوح کار ساده ای نیست. اما کابینت های گلاس به این مسئله به خوبی توجه کرده است؛ چرا که سطح آن به دلیل صاف و یکدست بودن در ابتدا دیر کثیف می شود و در صورت کثیفی، می توان سطوح آن را به راحتی با یک دستمال تمیز کرد.

کابینت های گلاس را با سلیقه ی خودتان تغییر دهید!

از دیگر ویژگی های مثبت این نوع کابینت، امکان تعویض و تغییر دستگیره هایش است. کابینت های گلاس بر خلاف اکثر کابینت ها، امکان تغییر در دستگیره هایش را به ما می دهد و در شخصی سازی طرح، به ما کمک زیادی می کند.
کابینت های گلاس؛ طرح دار یا ساده؟ انتخاب با شماست!
باید این را هم بدانید که این نوع کابینت ها فقط به طرح های یک رنگ و ساده خلاصه نمی شوند. بلکه می توانند انواعی از سلایق را پوشش دهند و به نیازهای طراحی هر نوع آشپزخانه ای، پاسخ مثبتی بدهند.

جلوه ی زیبای کابینت های گلاس با ترکیب رنگ سفید و مشکی

یکی از مدل های بسیار شیک کابینت برای آشپزخانه های مدرن، کابینت های گلاس سیاه و سفید است. استفاده از این ترکیب رنگی علاوه بر زیبا کردن آشپزخانه، نمای بسیار لوکسی به آن می بخشد.

با کابینت های گلاس، آشپزخانه ای خاص طراحی کنید!

اگر به دنبال طراحی آشپزخانه ای خاص و منحصر به فرد و متناسب با خانه ی خود هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از کابینت های گلاس است. کابینت هایی جذاب و زیبا، که جان تازه ای هم به زندگی ما و هم به آشپزخانه می بخشد.

معایب کابینت های گلاس

در انتخاب این نوع کابینت ها این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که سطوحی حساس دارند مراقبت در این نوع کابینت به نسبت بقیه کابینت ها باید بیشتر باشد به دلیل این که روکش آن ها توسط یک جسم سخت زود تر خط می افتد و به دلیل بازتاب نور زیاد اگر روی آن خطی داشته باشد بیشتر جلب توجه می کند

کابینت هایگلاس بهتر است یا کابینت پلی گلاس!

وظیفه یک طراح دکوراسیون داخلی این است که بتواند از تمام فضاهای موجود در خانه استفاده کند و طراحی خود را به نحوی اجرا نماید که تمام نیازهای صاحب خانه را برطرف سازد. یکی از مکان های خانه که دکوراسیون آن از اهمیت بالایی برخوردار است آشپزخانه است. طراحی دکوراسیون آشپزخانه نه تنها باید چیدمان وسایل و انتخاب رنگ آنها را مد نظر داشته باشد بلکه شادابی, تمیزی و طراوت را نیز در این نقطه از خانه به ارمغان بیاورد.
کابینت یکی از تجهیزاتی ست که نقش آن در دکوراسیون آشپزخانه انکارناپذیر است. با نگاه اول به فضای آشپزخانه اولین چیزی که به چشم میخورد کابینت است. بنابراین انتخاب طرح, رنگ و جنس آن باید به گونه ای صورت گیرد که هم استحکام و دوام بالایی داشته باشد و هم زیبایی فضای آشپزخانه را تضمین کند. امروزه متریال های مختلفی برای ساخت کابینت مورد استفاده قرار میگیرند MDFاز جمله رایج ترین و پرمصرف ترین متریالی ست که در ساخت کابینت به وفور کاربرد دارد. کابینت های ساخته شده از ام دی اف با روکش های مختلفی به بازار عرضه میشوند و در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار میگیرند. روکش هایی که بر روی سطح کابینت ام دی اف قرار میگیرند دوام و طول عمر کابینت را تضمین میکنند و نقش موثری در زیبایی آن دارند. 
کابینت هایگلاس و پلی گلاس نمونه هایی از کابینت ام دی اف با روکش متفاوت میباشند. این نوع کابینت ها در آشپزخانه های مدرن امروزی مورد استفاده قرار میگیرند و به دلیل تنوع طرح, رنگ و قابلیت های منحصر بفردی که دارند از سایر کابینت ها مجزا شده اند. اگر بخواهیم کابینت هایگلاس را با کابینت پلی گلاس مقایسه کنیم کابینت پلی گلاس دوام و طول عمر بالاتری دارد و دارای خصوصیاتی میباشد که آن را از نوع هایگلاس برجسته تر نموده است

کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس از جمله کابینت هایی میباشد که سطح آن کاملاً صاف و براق است. جنس این نوع کابینت از چوب ام دی افی بوده که با پلکسی گلاس روکش شده است. پلکسی گلاس نوعی پلی کربنات است که ظاهر آن شیشه مانند میباشد اما در مقایسه با شیشه سبکتر و مقاوم تر است. کابینت هایگلاس به دلیل سطح شیشه ای و براق خود نقش موثری در انعکاس نور در آشپزخانه و روشن تر نمودن فضای آن ایفا میکند. این نوع کابینت نمای ساده ای دارد اما در تنوع رنگ بی نظیر است.

کابینت پلی گلاس

کابینت پلی گلاس از قرار دادن لایه ای نازک از پلی استر بر روی یک طرف ام دی افی که دو طرف آن با ملامین پوشیده شده ساخته میشود. وجود این لایه پلی استر بر روی سطح کابینت باعث شده این کابینت ها در مقابل خط, خش, رطوبت و مواد شیمیایی مقاومت بالایی داشته باشند و نسبت به کابینت هایگلاس مناسب تر باشند. یکی از ویژگی های منحصر بفرد کابینت پلی گلاس این است که میتوان حالت مات و براق را به طور همزمان بر روی سطح آنها ایجاد نمود. این کابینت ها در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید میشوند و با هر نوع دکوراسیون آشپزخانه هماهنگی دارند.
تفاوت کابینت پلی گلاس با کابینت هایگلاس به شرح زیر میباشد:
•    کابینت پلی گلاس در مقایسه با کابینت هایگلاس سطحی براق تر, صاف تر و شفاف تر دارد و میزان انعکاس نور بر روی آن بیشتر است.
•    طول عمر کابینت پلی گلاس از کابینت هایگلاس بالاتر است.
•    کابینت پلی گلاس در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارد و میتوان آن را به راحتی با دستمال معمولی تمیز نمود اما کابینت هایگلاس خیلی سریع دچار خراشیدگی میشود و سطح آن آسیب میبیند, به همین دلیل کابینت هایگلاس را باید با دستمال نرم و مرطوب تمیز نمود.
•    مقاومت کابینت پلی گلاس در برابر مواد شیمیایی و شوینده ها نسبت به کابینت هایگلاس بالاتر است.
•    کابینت هایگلاس نیاز به مراقبت و نگهداری دارد اما کابینت پلی گلاس نیازی به مراقبت مداوم ندارد.
•    سطح کابینت پلی گلاس را میتوان به دو صورت مات و براق در کنار هم طراحی نمود اما کابینت هایگلاس چنین قابلیتی ندارد و به صورت مجزا یا مات بوده و یا به صورت براق ساخته میشود.

کابینت آشپزخانه ,انواع کابینت آشپزخانه ,کابینت ام دی اف (MDF):,کابینت ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت ممبران ,کابینت روکش چوب,کابینت چوبی,کابینت های فلزی ,کابینت های پی وی سی ,انتخاب کابینت,رنگ ام دی اف,رنگ کابینت
  • 1397/8/12
  • 30173 نفر

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
طراحی میز تلویزیون,ساخت میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی
  • 1397/8/14
  • 21544 نفر

آموزش سه روش متفاوت برای ساخت میز تلویزیون

تلویزیون در هر کجای خانه که باشد یکی از کانون‌های اصلی توجه اعضای خانواده و میهمانان است. غالباً نحوه چیدمان دکور و مبلمان در خانه بر اساس محل قرارگیری تلوزیون انجام می‌شود. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کاربرد ام دی اف,کابینت ام دی اف,ام دی اف آشپزخانه,روش ساخت ام دی اف  ,خصوصیات  ام دی اف, مزایای ام دی اف,معایب ام دی اف,انواع ام دی اف,mdf,ام دی اف
  • 1397/8/15
  • 48167 نفر

ریز مشخصات انواع ام دی اف

انواع مختلف MDFها در دکوراسیون داخلی، کابینت، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس
  • 1397/8/19
  • 17121 نفر

تمام مشخصات،مزایا و معایب کابینت های گلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر