نصاب کمد دیواری در تهران,خرید کمد دیواری در تهران,قیمت کمد دیواری در تهران

قیمت کمد دیواری در تهران| فروش کمد دیواری در تهران

  • 1397/10/19
  • 13537 نفر
کمد دیواری عضو ثابت هر خانه ای است و کمتر خانه ای فاقد آن است. کاربرد بالای آن در نگه داری و نظم دهی وسایل و فضاسازی، عمده دلیل کاربرد کمددیواری است.

نصاب کمد دیواری در تهران

در شهر بزرگ تهران سازندگان و نصاب های زیادی وجود دارند که هر یک به نوبه خود محترمند اما چرا راشا ام دی اف؟
زیرا گروه راشا به عنوان تولید کننده ، مشاور و نصاب کمد دیواری در تهران با چندین سال تجربه سعی را بر آن داشته که با گذشت زمان تجربیات مفید خود را در زمینه اجرای پروژه هایمختلف ضمن خوش قولی, تعهد، و انصاف کمد دیواری هایی با کیفیت و با قیمت مناسب در سطح شهر تهران ارائه دهد.
در ادامه به توضیح قیمت کمد دیواری در تهران و راهنمای چگونگی خرید کمد دیواری در تهران همچنین سوالات شما در مورد انتخاب کمد دیواری می پردازیم. در ضمن تصاویر ارائه شده در مفاله زیر نمونه کارهای گروه راشا می باشد.

راهنمای خرید مناسب ترین مدل کمد دیواری در تهران

 

کمد دیواری عضو ثابت هر خانه ای است و کمتر خانه ای فاقد آن است. کاربرد بالای آن در نگه داری و نظم دهی وسایل و فضاسازی، عمده دلیل کاربرد کمددیواری است. حتی در صورتی که خانه ای فاقد کمد دیواری باشد، می توان با توجه به فضای موجود و کاربرد مدنظر، اقدام به اجرای کمد دیواری در اتاق مورد نظر کرد. همچنین می توان از بین نمونه های آماده و از پیش ساخته، گزینه متناسب با نیاز و فضای موجود را انتخاب کرد. مهمترین نکته در مورد کمد دیواری، میزان فضای مدنظر برای کمد دیواری و فضایی است که از اتاق باقی می ماند. این نکته، در نحوه تقسیم بندی کمد، عمق و ارتفاع آن، نحوه و مکانیزم باز و بسته شدن در کمد (ریلی و یا لولایی بودن و یا فاقد درب بودن) کمد تاثیر زیادی دارد.

فروش کمد دیواری در تهران

 

جنس چارچوب و در کمد دیواری، اهمیت زیادی دارد. درب‌ها می تواند از جنس فلز، شیشه،چوب طبیعی و کامپوزیت روکشدار باشد. تنوع بالای رنگ و بافت کامپوزیت‌های روکشداری نظیرMDF، پاسخگوی هر نوع سلیقه و سبک دکوراسیونی است. درب‌ها با هر جنسی می توانند به صورت ریلی و یا لولایی ساخته شوند. مورد دیگر دستگیره های کمد است که این مورد هم تنوع بالایی از جنس تا فرم ورنگ در بردارد. یک کمد دیواری باید دارای طراحی و تقسیم بندی حرفه ای و کاربردی برای حداکثر استفاده از فضای موجود باشد.
نمای کمد دیواری بایدمتناسب با فضای اتاق باشد. کاربرد کمد در نحوه تقسیم بندی آن تاثیر زیادی دارد. در طراحی کمد دیواری، فاصله بین قفسه ها و قفسه ها با درب کمد نیز اهمیت ویژه ای دارد. جنس و نحوه اتصالات، لولاها و ریل ها، چفت ها و جنس قالب و در کمد، کیفیت آن را تعیین می کند. هر گونه ایراد در این موارد در کوتاه مدت و یا بلند مدت می تواند کارکرد کمد را تحت تاثیر قراردهد. اتصالات درب کمد باید به نحوی باشد که در هنگام استفاده به آرامی و به آسانی عمل کند و یا جنس قفسه ها و اتصالات آنها باید مقاومت کافی را داشته باشد و به خوبی از وسایلی که در داخل آن قرار می گیرد، محافظت کند.

ساخت کمد دیواری یکی از نیازهای همه مردم در تمام نقاط دنیا گردیده و بخاطر اهمیت بسیار بالای آن مردم در هنگام سفارش آن تحقیقات زیادی در مورد جنس کمد دیواری،روش ساخت، و اینکه به کدام مجموعه میتوان اعتماد کرد میپردازند.
مطمئنا برای شما هم سوالاتی از این قبیل مطرح گردیده است.
۱-بهینه بودن کمد دیواری با توجه به فضای موجود چگونه صورت میپذیرد؟

۲-ساخت کمد دیواری با بهترین شکل دسترسی برای کاربر چه کمدی میباشد؟
۳-ساخت کمد دیواری با مناسبترین قیمت  و بالاترین کیفیت چطور ممکن است؟
۴- کمد دیواری را از چه جنسی انتخاب کنیم؟
۵-کمد ریلی بهتر است یا کمد بازشو؟چرا؟
۶- برای کاهش هزینه از چهار چوب فلزی موجود میتوان استفاده نمود؟
۷-کمد دیواری را میتوان به تخت تبدیل کرد؟
۸- روش محاسبه انواع کمد دیواری مثل : کمد ریلی,کمد بازشو,کمد بدون بدنه
۹-برای فضاهای کوچک کمد دیواری را با چه رنگی انتخاب کنیم؟
۱۰-طول عمر کمد دیواری را چطور افزایش دهیم؟
۱۱- در مناطق مرطوب چه کمد دیواری ای بزنیم؟
۱۲-کمد دیواری مناسب باید دارای چه فضاسازی ای باشد؟
۱۳-قیمت مناسب کمد دیواری چطور محاسبه میگردد؟
۱۴- بهترین روش برای رسیدن به کمد دیواری ایده آل چیست؟
۱۵- بهترین روش برای نو کردن کمد دیواری ام دی اف چیست؟

 

 

1-بهینه بودن در ساخت کمد دیواری به چه معنی میباشد ؟

در ابتدا باید عرض کنم بهینه ترین کمد دیواری ، کمد دیواری ای میباشد که بهترین دسترسی ها و فضاها را به ما بدهد و برای رسیدن به این موضوع درزمان عقد قرار داد با پیمانکار ، بایستی تمام نکات مربوطه را به او اعلام کنیم تا بهترین و بهینه ترین فضاسازی ها را برای ما ایجاد کند ، روشی دیگر هم وجود دارد که همه ما با آن آشنا هستیم با نام وبگردی که طرفدارن خاص خود را دارد و از طریق تحقیق در سایتهای موجود و بررسی فضاهای مورد نیاز میتوانیم به کمد دیواری با فضای مناسب دست یابیم.
برای مثال شما شخصی هستید که فضاهای آویز لباس ، جای کفش مردانه ،کیف مردانه، کروات، اور کوت و امثال آن را برای فضای داخل کمد خود نیازمندید لذا باید کمد را طوری طراحی نماییم که بهترین فضاسازی ها را به مشتری بدهیم.

2-ساخت کمد دیواری با بهترین شکل دسترسی برای کاربر چه کمدی میباشد؟

ایجاد دسترسی مناسب در ساخت کمد دیواری بسیار حائز اهمیت میباشد ، فرض کنید اتاقی داریم ۳ در ۴ متر و قصد داریم کمدهایی عمیق برای آن بسازیم ! آیا میتوانیم در این فضا دو کمد با عمق های ۱۰۰ متر و ۶۰ سانت بسازیم ؟ باید گفت در صورتی که بخواهیم بصورت ال بسازیم این کار اشتباه است و بهترین روش ساخت کمد به شکل کلوزتی باری این فضا میباشد .

3- کمد دیواری را از چه جنسی انتخاب کنیم؟

مناسبترین جنس برای ساخت کمد دیواری را میتوان ام دی اف نامید زیرا ام دی اف دارای بیشترین و بهترین کیفیت در ساخت میباشد و خیال شما را برای چندین سال متوالی راحت میکند.

4-کمد ریلی بهتر است یا کمد بازشو؟چرا؟

انتخاب کمد ریلی یا کمد بازشو به فضای موجود شما بستگی دارد در صورتی که شما فضایی کوچک داشته باشید و تصمیم به قرار دادن تخت داخل اتاق را داشته باشید بایستی از کمد دیواری با درب ریلی استفاده نمایید تا فضای شما به بهترین شکل ممکن چیده شود.

5- برای کاهش هزینه از چهار چوب فلزی موجود میتوان استفاده نمود؟

جهت کاهش هزینه های ساخت کمد دیواری بهترین روش استفاده از چهار چوب موجود یا استفاده از دیوارهای موجود میباشد.
با استفاده از چهارچوبی کردن کمد چه میزان هزینه هایمان کاهش میابد؟؟؟ با چهار چوبی کردن کمد تا ۳۰ درصد هزینه ساخت کمد دیواری کاهش میابد.

6-کمد دیواری را میتوان به تخت تبدیل کرد؟

با پیشرفت علم و حضور یراق الات جدید و خاص ساخت کمدی که داخلش تخت داشته باشد
کار بسیار پیچیده ای نیست .
آیا یراق تخت مهم است؟ مهمترین قسمت تختهای تاشو قسمت یراق آنها میباشد که به شما عزیزان یراق ترک را توصیه میکنیم که داری طول عمر بالا ومقاومت خوب در برابر سردی و گرمی هوا میباشد.

7- روش محاسبه قیمت انواع کمد دیواری مثل : کمد ریلی,کمد بازشو,کمد بدون بدنه در تهران

آموزش محاسبه قیمت کمد ریلی,کمد بازشو,کمد بدون بدنه کار بسیار ساده ای میباشد که ما دراین پست با توضیحاتی بسیار کم روش آن را به شما آموزش میدهیم.

آموزش محاسبه قیمت کمد ریلی در تهران

برای محاسبه قیمت کمد دیواری روش محاسبه بسیار آسان است : ابتدا طول ضربدر  عرض میشود و عدد حاصل مقداری مشخص بدست میاید سپس ضربدر۱۰ درصد میشود و عدد بدست آمده را با عدد قبلی جمع نموده و عدد نهایی را تشکیل میدهد.
در صورتی که محاسبه قیمت برایتان سخت است با کارشناسان ما در تهران تماس حاصل نمایید 

آموزش محاسبه قیمت کمد بازشو در تهران

روش محاسبه کمد ریلی هم مشابه کمد بازشو است اما با این تفاوت که فقط قیمت محاسباتی آن متفاوت است.

آموزش محاسبه قیمت کمد ریلی بدون بدنه در تهران

روش محاسبه کمد ریلی بدون بدنه در بخشی مشابه دو روش بالا است با این تفاوت که قیمت آن بسیار پایینتر میباشد و طبقه بندی آن بصورت افقی محاسبه قیمت خواهد داشت.

8-برای فضاهای کوچک کمد دیواری را با چه رنگی انتخاب کنیم؟

مناسبترین رنگ کمد دیواری برای اتاقهای کوچک رنگهای سفید و روشن میباشد که بهترین فضا را به ما میدهد و باعث بزرگ نشان دادن فضا میگردد.

9-طول عمر کمد دیواری را چطور افزایش دهیم؟

یکی از عوامل بسیار مهم در بالا ماندن طول عمر کمد دیواری ها نگهداری مناسب از آنها میباشد برای مثال ، نباید برای شست و شوی کمد از آب بصورت مستقیم استفاده کرد لذا باید ازدستمال نم دار برای نظافت و پاک کردن ورقهای ام دی اف ها استفاده نمود. و بعد توسط دستمال خشک انرا تمیز نمود تا لک دستمال نم دار روی آن نماند.

10- در مناطق مرطوب چه کمد دیواری ای بزنیم؟

کمد دیواری مناطق مرطوب را معمولا از جنسهای خارجی انتخاب میکنند مثل : AGT و مشابه آنها که مغزی های آنها بسیار با کیفیت میباشند یا ام دی اف هایی با مغزی های واناچای ومشابه آن مورد تایید میباشد.

11-کمد دیواری مناسب باید دارای چه فضاسازی ای باشد؟

کمد دیواری مناسب کمد دیواری ای می باشد که دارای بهترین فضاسازی باشد تا تمام فضاهای مورد نیاز شخصی هر فرد را تامین نماید : مثل : جای لباس ، کفش ، لباس زیر،لباس مجلسی ،کیف و ……….

12-قیمت مناسب کمد دیواری در تهران چطور ایجاد میگردد؟

قیمت مناسب به انتخاب شما و تنوع رنگی سازنده کار مرتبط میگردد برای مثال اگر شما رنگی را انتخاب میکنید که قیمت ورق آن پایین است اما به دلیل برند نبودن قیمت مناسبی دارد این در پایان کار باعث کاهش قیمت و ساخت کمدی با کیفیت بالا میگردد.

13- بهترین روش برای نو کردن کمد دیواری ام دی اف ؟

دو روش وجود دارد خرید واکس ام دی اف که میتوان از ابزار فروشی ها خرید نمود ، استفاده از گازوئیل که تنها باید بوی بد آنرا تحمل نمایید تا به زیبایی برسید!!!!

                               

کابینت آشپزخانه ,انواع کابینت آشپزخانه ,کابینت ام دی اف (MDF):,کابینت ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت ممبران ,کابینت روکش چوب,کابینت چوبی,کابینت های فلزی ,کابینت های پی وی سی ,انتخاب کابینت,رنگ ام دی اف,رنگ کابینت
  • 1397/8/12
  • 30158 نفر

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
طراحی میز تلویزیون,ساخت میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی
  • 1397/8/14
  • 21529 نفر

آموزش سه روش متفاوت برای ساخت میز تلویزیون

تلویزیون در هر کجای خانه که باشد یکی از کانون‌های اصلی توجه اعضای خانواده و میهمانان است. غالباً نحوه چیدمان دکور و مبلمان در خانه بر اساس محل قرارگیری تلوزیون انجام می‌شود. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کاربرد ام دی اف,کابینت ام دی اف,ام دی اف آشپزخانه,روش ساخت ام دی اف  ,خصوصیات  ام دی اف, مزایای ام دی اف,معایب ام دی اف,انواع ام دی اف,mdf,ام دی اف
  • 1397/8/15
  • 48159 نفر

ریز مشخصات انواع ام دی اف

انواع مختلف MDFها در دکوراسیون داخلی، کابینت، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس
  • 1397/8/19
  • 17112 نفر

تمام مشخصات،مزایا و معایب کابینت های گلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر