کابینت بدون دستگیره

کابینت بدون دستگیره

  • 1398/5/25
  • 11118 نفر
با تغییر یافتن طراحی‌ های آشپزخانه از مدل ‌های بسته به مدل‌ های جدید و یک‌ پارچه با تمامی خانه و دیده شدن داخل آشپزخانه، اهمیت وجود کابینت ‌های زیباتر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. این مساله باعث به وجود آمدن سبک‌ های جدید و طرح ‌های متفاوت شد و با پیشرفت تکنولوژی و تولید مواد جدید، تنوع بسیاری نیز به وجود آمد.

کابینت بدون دستگیره


با تغییر یافتن طراحی‌ های آشپزخانه از مدل ‌های بسته به مدل‌ های جدید و یک‌ پارچه با تمامی خانه و دیده شدن داخل آشپزخانه، اهمیت وجود کابینت ‌های زیباتر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. این مساله باعث به وجود آمدن سبک‌ های جدید و طرح ‌های متفاوت شد و با پیشرفت تکنولوژی و تولید مواد جدید، تنوع بسیاری نیز به وجود آمد. از شیک ترین و مدرن ترین کابینت های آشپزخانه در بازار که طرفدار زیادی دارد انواع کابینت بدون دستگیره می باشد. انواع کابینت بدون دستگیره با طرح ها و مدل های متنوعی که دارد می تواند به زیبایی و جلوه بیشتر دکوراسیون آشپزخانه کمک کند. برای خرید جدیدترین مدل این کابینت ها بهترین راهکار اقدام از طریق سایت های خرید اینترنتی می باشد. یکی از تجهیزات ضروری هر آشپزخانه که افراد در انتخاب آن وسواس زیادی دارند کابینت آشپزخانه می باشد. با توجه به حجم بالای تقاضا مبنی بر دریافت این محصولات تولیدی های مختلف با استفاده از طرح های خلاقانه مدل های مختلف کابینت آشپزخانه را به بازار عرضه می کنند. از سبک های جدید کابینت آشپزخانه در بازار می توان به نمونه های بدون دستگیره اشاره کرد که به دلیل مزایای مختلفی که دارد با استقبال خریداران روبرو می باشد.

کابینت بدون دستگیره

سهولت باز و بسته شدن کابینت ها


باز و بسته شدن کابینت بدون دستگیره، به راحتی و با فشار یک انگشت انجام می ‌گیرد.

افرادی که طرفدار مدل و سبک‌ های جدید هستند، گرایش بیشتری به این نوع کابینت‌ ها دارند.

کابینت بدون دستگیره در دو نوع تولید می ‌شود: کابینت دستگیره مخفی و کابینت مگنت‌ دار یا فشاری.

در مدل دستگیره مخفی، به جای استفاده از دستگیره در کابینت‌، بر روی درب آن شیاری باریک ایجاد می‌ کنند که به وسیله‌ ی آن درب باز می‌ شود. این شیار به صورتی است که زیاد به چشم نمی ‌آید و زیبایی و یکنواختی کابینت را حفظ می ‌کند. مشکل این نوع درب‌ ها این است که است که شیارهای موجود در آن گرد و غبار و بخارات چربی آشپزخانه را به خود جذب کرده و باعث کثیفی آن می ‌شود. تمیز کردن این شیارها سخت است و دقت زیادی می ‌خواهد.

در کابینت‌ های مگنت‌ دار یا فشاری، با استفاده از یک آهن‌ ربا، درب کابینت باز و بسته می‌ شود، به غیر از آهن ‌ربا، یک فنر کوچک هم در درب کابینت استفاده می‌ شود که این فنر به عنوان جدا کننده آهن ‌ربا کاربرد دارد. با فشار دادن درب، این فنر باعث جدا شدن دو آهن‌ ربا می‌ شود. درب کابینت‌ های مگنت‌ دار به راحتی باز شده و کار با آن بسیار لذت بخش است.

کابینت بدون دستگیره

مزیت کابینت بدون دستگیره برای آشپزخانه کوچک


طرح کابینت : این آشپزخانه از یک سمت باریک و کوچک و از سمت دیگر کمی بزرگ تر طراحی شده است. کابینت ها دقیقا در قیمت راهرو مانند و کوچک آشپزخانه قرار گرفته اند. بنابراین انتخاب مدل و رنگ آن ها تاثیرگذار خواهد بود.
نتیجه : زمانی که مانند این نمونه، فضای آشپزخانه محدود است، حذف دستگیره ها علاوه بر یکدست و بزرگ تر نشان داده شدن فضا کمک می کنند، حرکت و سیرکولاسیون را نیز به حداکثر می رسانند. این موضوع به ظرافت کابینت ها نیز کمک می کند.

 

سادگی و آرامش در آشپزخانه یکی از ویژگی‌ های این نوع کابینت‌ ها است و باعث می‌ شود که کابینت ‌ها یک دست و هماهنگ دیده شوند. کسانی که طرفدار دکوراسیون آرام و ساده هستند، بیشترین استقبال را از این نوع کابینت ‌ها می‌ کنند.

امروزه کوچکی خانه‌ های آپارتمانی باعث شده است که تولیدکنندگان برای زیباتر و بزرگ‌ تر دیده شدن آشپزخانه از طرح ‌های مدرن و ساده‌ تر استفاده کنند. کابینت‌ های بدون دستگیره این سادگی و نظم را بیشتر به وجود می ‌آورد.

در کابینت بدون دستگیره هیچ ‌گونه یراق آلاتی بر روی کابینت قرار نمی‌ گیرد و باعث یک دست و هماهنگ دیده شدن آن می ‌شود و در ادامه این یکپارچگی کابینت تاثیر زیادی بر روی زیبایی دکوراسیون کلی خانه خواهد گذاشت.

در گذشته آشپزخانه‌ ها جدا از مابقی خانه بود ولی خانه‌ های امروزی به طوری ساخته می‌ شوند که آشپزخانه‌ ها در فضای کلی خانه ادغام شده‌ اند و استفاده از این نوع کابینت‌ ها کمک فراوانی در ساختن دکوراسیونی ساده و منظم می‌ کند.

کابینت بدون دستگیره

چرا کابینت بدون دستگیره محبوب شد


یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت کابینت بدون دستگیره در این است که امروزه بیشتر مردم سادگی در آشپزخانه را ترجیح داده و مانند گذشته به مدل های دارای دستگیره های بزرگ علاقه نشان نمی دهند و کارآیی مدل هایی کابینت بدون دستگیره را بیشتر می دانند.

در کابینت ‌های دارای دسته، با مرور زمان دسته‌ ها کهنه، خراب یا کنده شده و پیدا کردن مدل مشابه جایگزین بسیار سخت می‌ شود، پس بنابراین با استفاده از مدل دیگر دستگیره ظاهر آشپزخانه به هم خواهد خورد. بر این اساس در مدل کابینت بدون دسته، هم این مشکل را نخواهیم داشت و هم کابینت، زیباتر دیده می‌ شود. برای کسانی که زمان زیادی را در آشپزخانه می‌ گذرانند، این مسائل بیشتر به چشم می‌آید.

کابینت بدون دستگیره

مزیت های کابینت بدون دستگیره

سبک کابینت بدون دستگیره کمک می‌کند ظاهری عاری از آشفتگی به آشپزخانه‌تان بدهید، و برای آشپزخانه‌های کوچک بهترین انتخاب است. این فقط یک تاثیر دیداری نیست، یک تاثیر فیزیکی نیز هست، چون حتی دستگیره‌ی کابینت نیز در آشپزخانه فضایی را اشغال می‌کند. هرچند این فضا آن‌قدر زیاد نیست که قابل توجه باشد، اما برای راحت کار کردن در یک فضای کوچک موثر است. مزیت دیگر این سبک این است که دیگر لباس‌تان به دستگیره کابینت گیر نمی‌کند، یا پهلویتان با آن برخورد نمی‌کند، یا از همه بدتر سر بچه‌های کوچک به آن اصابت نمی‌کند. مزیت بعدی این سبک برای پدر و مادرهایی است که کودک نوپا دارند، چون کودک‌شان نمی‌تواند دستگیره‌ی کشو را بگیرد و آن را بیرون بکشد، و باز کردن درب کابینت و کشوهای بدون دستگیره برای آن‌ها دشوارتر است.

کابینت آشپزخانه ,انواع کابینت آشپزخانه ,کابینت ام دی اف (MDF):,کابینت ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت ممبران ,کابینت روکش چوب,کابینت چوبی,کابینت های فلزی ,کابینت های پی وی سی ,انتخاب کابینت,رنگ ام دی اف,رنگ کابینت
  • 1397/8/12
  • 30169 نفر

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
طراحی میز تلویزیون,ساخت میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی
  • 1397/8/14
  • 21539 نفر

آموزش سه روش متفاوت برای ساخت میز تلویزیون

تلویزیون در هر کجای خانه که باشد یکی از کانون‌های اصلی توجه اعضای خانواده و میهمانان است. غالباً نحوه چیدمان دکور و مبلمان در خانه بر اساس محل قرارگیری تلوزیون انجام می‌شود. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کاربرد ام دی اف,کابینت ام دی اف,ام دی اف آشپزخانه,روش ساخت ام دی اف  ,خصوصیات  ام دی اف, مزایای ام دی اف,معایب ام دی اف,انواع ام دی اف,mdf,ام دی اف
  • 1397/8/15
  • 48166 نفر

ریز مشخصات انواع ام دی اف

انواع مختلف MDFها در دکوراسیون داخلی، کابینت، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس
  • 1397/8/19
  • 17119 نفر

تمام مشخصات،مزایا و معایب کابینت های گلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر