ساخت دکوراسون,دکرسیون مغازه پوشاک,طرای دکوراسیون مغازه پوشاک تهران

ساخت دکوراسیون مغازه پوشاک و بوتیک

  • 1398/6/20
  • 10424 نفر
صنایع چوب راشا با سابقه ای درخشان در طراحی و اجرای پروژه های مشابه قصد بیان نکاتی در این خصوص را برای علاقه مندان دکوراسیون داخلی مغازه های بوتیکو پوشاک دارد . بنابراین اگر شما صاحب مغازه ای هستید و احساس می کنید قصد تغیییر دکواسیون یا ساخت دکوراسیون را دارید، تا پایان مقاله با ما باشید .

مهمترین مسئله‌ای که در طراحی دکوراسیون مغازه و دکوراسیون فروشگاه باید در نظر گرفت موقعیت مکانی و تیپ و نوع مشتریان مغازه یا فروشگاه از لحاظ سطح درآمد است.ویترین مغازه اولین جایی است که مورد توجه مشتریان قرار می گیرد از این رو بهتر است شما اجناس شیک و بی نظیر خود را در ویترین بچینید و علاوه بر این ویترین مغازه باید تفاوت چشمگیری با مغازه های اطراف داشته باشد.برای استفاده از خدمات طراحی و ساخت دکوراسیون مغازه کوچک گروه تولیدی راشا میتونید با شماره های زیر تماس اصل فرمایید تا از مشاوره و هم نحوه محاسبه قیمت طراحی اشنا شوید.

09128017005
صنایع چوب راشا با سابقه ای درخشان در طراحی و اجرای پروژه های مشابه قصد بیان نکاتی در این خصوص را برای علاقه مندان دکوراسیون داخلی مغازه های بوتیکو پوشاک دارد . بنابراین اگر شما صاحب مغازه ای هستید و احساس می کنید قصد تغیییر دکواسیون یا ساخت دکوراسیون را دارید، تا پایان مقاله با ما باشید .

دکوورسیون مغازه پوشاک

اصول طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک یا بوتیک

برای دستیابی به طرح ایده آل باید بسیاری از المان‌های طراحی معماری و سازه‌ای را در نظر گرفت. رسیدن به طرح ایده آل معماری و سازه‌ای مستلزم داشتن تجربه کافی و دانش علمی طراح است. پس بهتر است هرکاری را به کاردانش بسپارید. متاسفانه اکثر مردم گمان می‌کنند که طراحی دکوراسیون داخلی یک امر ساده و پیش‌ پا افتاده است و هر کسی از عده آن برمی‌آید اما ویترین زدن و طراحی دکور برای فروشگاه و مغازه یک کار تخصصی و فنی است و اگر به دست صاحب فن سپرده شود مطمئنا نتیجه قابل قبولی خواهد داشت.همچنین میزان بودجه اولیه برای ساخت دکوراسیون مغازه پوشاک مهمترین عاملی است که باید در نظر گرفت.برای طراحی دکوراسیون هر مغازه، اول باید مغازه را به طراح دکور نشان دهید و چیزی که مد نظرتان هست را به او بگویید. بهتر تصمیم اخر را طراح طبق دانش و علم خود بگیرد. تا بتواند دکوراسیون تاثیر گذار و مناسب با شرایط شما باشد.

انتخاب رنگ دکوراسیون

دلیل استفاده کردن از رنگ سفید در دکوراسیون مغازه ها

رنگ‌ها جزء عناصر مهم در طراحی دکوراسیون هر فضایی می‌باشند. از این رو در طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک استفاده از رنگ سفید به‌نوعی القا کننده آرامش و صداقت می‌باشد و مشتری را به خرید ترغیب می‌کند. به همین دلیل می‌توان در دکوراسیون مغازه پوشاک از رنگ سفید استفاده کرد. همچنین می‌توان رنگ سفید را با هر رنگی و هر سبک دیزاینی ترکیب کرد و با قرار گرفتن رنگ‌ها در کنار هم تعادل و ریتم جذاب و منحصر به فردی را در فضای بوتیک ایجاد کرد.

تاثیر دکوراسیون بر مردم

همه ی افرادی که به داخلی مغازه میروند اولین چیزی که به آن توجه میکنند دکوراسیون فروشگاه و نحوه ی قرار دادن لباس ها است. با تغیر فصل ها همه لباس های خود را تغیر میدهند. هیچ چیز برای مشتریان آزاردهنده‌تر از ظاهر یکسان و یکنواخت مغازه‌ها نیست فقط کافی است کمی خلاقیت و ابتکار نشان داد و از تغییر و تحول نترسید.در تابستان لباس های استین کوتاه و نارک میخرند و در زمستان لباس های گرم میخرند.اگر یک فروشگاه لباس دارید میتوانید با انتخاب دکوراسیون شیک برای آن بیشترین فروش را داشته باشید. دکوراسیون فروشگاه تاثیر بسیار زیادی در فروش شما دارد.سعی کنید لباس هارا طوری در مغازه قرار دهید تا مشتری ها در هنگام ورود به مغازه نیاز شدید به لباس در خود احساس کنند. همانطور که در رستوران ها علاوه بر کیفیت غذا زیبایی دکوراسیون رستوران تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد. در فروشگاه لباس هم شیک و زیبا بودن دکوراسیون لباس فروشی تاثیر زیادی در جذب مشتری و فروش شما دارد. پس علاوه بر کیفیت لباس ها به کیفیت فروشگاه و زیبایی آن بیشتر اهمیت بدهید.در بیشتر لباس فروشی ها کمی از لباس ها را در دیوار آویزان میکنند بقیه آن را در قفسه ها قرار میدهند. هرکسی که به قصد خرید به لباس فروشی برود با دیدن لباس ها میتواند برای خود لباس انتخاب کند و یا اصلا قصد خرید ندارد با دیدن لباس ها جذب آن ها شده و میخرد. پس سعی کنید دکوراسیون مغازه را طوری انتخاب کنید که همه ی لباس ها در دید مشتری ها باشد تا بتوانند به خوبی آن هارا انتخاب کنند.سعی کنید بین مغازه‌های اطراف دیده شوید.

دکوراسیون خوب برای مغازه پوشاک

تاثیر نورپردازی در مغازه های پوشاک

تاثیر نور در دکوراسوین داخلی این روز ها بر کسی پوشیده نیست . اطراف لباس هارا با  نورپردازی مناسب شیک و زیباتر نشان دهید.همچنین نورپرددازی کل دیوار های مغازه یک محیط شیک درست میکند که مشتری را به خوبی جذب میکند.بهترین و شیک ترین لباس ها را در بهترین جای مغازه قرار دهید تا بهتر در دید مشتری ها باشد. همیشه ویترین مغازه را تغیر دهید و بهترین لباس های مغازه را در آنجا قرار دهید تمیز و مرتب بودن مغازه یکی از بهترین نکات در جذب مشتری است. حتمی لباس هارا به خوبی در مغازه بچینید تا بتواند مشتری را به خوبی جذب کند. میتوانید از آویز های لباس در وسط مغازه استفاده کنید و همه ی لباس هارا روی آویز لباس قرار دهید. با این کار میتوانید مغازه را همیشه مرتب و تمیز نگه دارید. و مشتری ها میتوانند به راحتی لباس مورد علاقه ی خود را پیدا کنند.حتمی در نورپردازی به خوبی دقت کنید مغازه را زیاد شلوغ نکنید و از نور آبی برای نورپردازی مغازه و اطراف قفسه های لباس استفاده کنید. 

ویترین خوب

ویترین و کاربرد هایش

اولین چیزی که باید مشخص کنید، هدف اصلی از طراحی و تزیین ویترین مغازه است. فروشگاه‌های بزرگ برای داشتن ویترین جذاب‌تر با هم به رقابت می‌پردازند. ایجاد یک ویترین جذاب و زیبا ساده تر از آنچیزیست که فکر می کنید. تمام چیزی که نیاز دارید مقداری خلاقیت، رنگ های جذاب و مقداری لوازم جالب توجه است که نگاه ها را سریعا به سمت ویترین مغازه جذب کند.اولین چیزی که باید مشخص کنید، هدف اصلی از طراحی و تزیین ویترین مغازه است.

تاثیر ویترین در مغازه

مشتری با دیدن این ویترین علاقمند به سبک زندگی بنمایش گذاشته در ویترین مغازه شده و تصمیم می گیرد نگاهی به اجناس داخل آن بیاندازد.محصولات در ویترین مغازه باید در ارتفاع مناسبی قرار بگیرند تا با دید مستقیم رهگذران هم سطح باشند با این کار محصولات خود را راحت تر در معرض دید مشتریان قرار می دهید. برای اطمینان از این مورد بهتر است خود را همانند یک رهگذر فرض کرده و از جلوی مغازه خود رد شوید. جالب است بدانید که چشم انسان به صورت طبیعی به آیتم هایی توجه می کند که در خط دید مستقیم او قرار می گیرند، طوری که نیاز به بالا یا پایین کردن چشم ها نیست. شاید این موضوع بنظرتان ساده بیاید اما بسیاری از فروشگاه ها و مغازه ها همین یک عامل ساده را نادیده گرفته و محصولات خود را بروی زمین و در ارتفاع پایین ویترین قرار می دهند.کی از اشتباهات رایج در طراحی ویترین این است که مسوولان فروش فکر می‌کنند که چون ویترین مغازه جنبه تبلیغاتی دارند و به نوعی یک تبلیغ رایگان و آسان است پس باید از تمامی اجناس موجود در فروشگاه حداقل یکی پشت ویترین قرار گیرد و یا سرتاسر شیشه مغازه باید به معرفی اجناس یا میزان تخفیف‌های کالاها اختصاص یابد.برای طراحی ویترین مغازه‌تان باید هزینه کنید. زمان مناسب برای تغییر دکور و بازسازی ویترین مغازه هر 2 ماه یکبار است و تقریبا برای یک مغازه با 3 ویترین، 9 متری، 2 روز کار لازم است که هزینه آن از در حدود یک تا دو میلیون متفاوت است. شاید این هزینه کمی گران به نظر برسد اما فراموش نکنید که شما با پرداخت این هزینه مقداری از هزینه‌ها تبلیغات را نیز پرداخت کرده‌اید.

مغازه کوچک

دکوراسیون مغازه پوشاک کوچک

در طراحی دکور مغازه های کوچک بهتر است از نور بیشتری استفاده کنید ، فضاهای بسیار روشن ، بزرگ به نظر می رسند در هر گوشه از نوری مخفی برای روشن کردن وجهی از مغازه کمک بگیرید و مخصوصا بیرون مغازه را بسیار پر نور جلوه دهید .اگر دکور و ویترین کوچکی دارید استفاده از رنگ‌های سرد برای بزرگ دیدن فضا می‌تواند موثر باشد.

دکوارسیون مغازه کوچک

به طور کلی از نظر کارشناسان در طیف رنگ 12 نوع رنگ متفاوت وجود دارد که هر کدام یک احساس ویژه را منتقل می‌کنند. آنچه متخصصان و کارشناسان طراحی دکوراسیون و ویترین توصیه می‌کنند استفاده از رنگ‌ها متنوع در بازه ‌زمانی مشخص است که مانند ترکیب رنگ های رنگین کمان در دکوراسیون داخلی  یک به یک رخ می‌نمایند. فراموش نکنید که استفاده از رنگ‌ها به تنهایی تاثیر عمیقی بر بازدیدکننده نخواهند داشت و بافت و الگوی به کار رفته در طراحی نیز به اندازه رنگ موثر است. از انواع بافت و تکسچر می‌توان برای ایجاد کنتراست و تمایز استفاده کرد. همان‌طور که قبلا نیز اشاره شد در به کارگیری طرح، بافت و رنگ، تناسب و میزان بهره‌گیری در ایجاد هارمونی و توازن صحنه ویترین و انتقال ریتم موجود در فضا بسیار مهم است.برای دیوار های روشن می توانید از تم های رنگهای طبیعت استفاده کنید . مثلا ترکیب رنگهای ساحلی را برگزینید . رنگ شن و آب و سنگ ، با این کار مشتری وقت بیشتری در مغازه شما صرف خواهد کرد . رنگ های گرم حس اطمینان را به همراه دارند ( نارنجی و قهوه ای ) در حالیکه رنگهای سرد حس آرامش و ریلکسی را به ارمغان می آورد .
 

کابینت آشپزخانه ,انواع کابینت آشپزخانه ,کابینت ام دی اف (MDF):,کابینت ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت ممبران ,کابینت روکش چوب,کابینت چوبی,کابینت های فلزی ,کابینت های پی وی سی ,انتخاب کابینت,رنگ ام دی اف,رنگ کابینت
  • 1397/8/12
  • 30171 نفر

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
طراحی میز تلویزیون,ساخت میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی
  • 1397/8/14
  • 21541 نفر

آموزش سه روش متفاوت برای ساخت میز تلویزیون

تلویزیون در هر کجای خانه که باشد یکی از کانون‌های اصلی توجه اعضای خانواده و میهمانان است. غالباً نحوه چیدمان دکور و مبلمان در خانه بر اساس محل قرارگیری تلوزیون انجام می‌شود. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کاربرد ام دی اف,کابینت ام دی اف,ام دی اف آشپزخانه,روش ساخت ام دی اف  ,خصوصیات  ام دی اف, مزایای ام دی اف,معایب ام دی اف,انواع ام دی اف,mdf,ام دی اف
  • 1397/8/15
  • 48167 نفر

ریز مشخصات انواع ام دی اف

انواع مختلف MDFها در دکوراسیون داخلی، کابینت، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس
  • 1397/8/19
  • 17120 نفر

تمام مشخصات،مزایا و معایب کابینت های گلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر