ساخت و طراحی دکور فروشگاه موبایل فروشی در تهران، ساخت دکوراسیون با استفاده از چوب و ام دی اف

دکوراسیون مغازه موبایل فروشی,ساخت و طراحی دکوراسیون مغازه موبایل فروشی

ساخت و طراحی دکور فروشگاه موبایل فروشی در تهران، ساخت دکوراسیون با استفاده از چوب و ام دی اف

  • 1398/6/27
  • 16227 نفر
ما با داشتن دکوراتورها و کارشناسان حرفه ای بهترین ها را به شما پیشنهاد خواهیم داد. برای دریافت مشاوره از نحوه قیمت گذاری بر دکوراسیون و همچنین نظارات طراحان متخصص راشا در تهران میتوانید با شماره های زیر در تماس باشید. 

دکوراسیون مغازه موبایل فروشی

امروزه موبایل جزء یکی از وسایل ضروری زندگی هر شخص محسوب می شود و طبیعتا طراحی داخلی مغازه چنین محصولی از اهمیت بالایی برخوردار است و در ایران نظیر سایر کشورهای دنیا، فروشگاه های تلفن همراه و سایر وسایل الکترونیکی به سبک کاملا مدرن طراحی می گردند و معمولا این فروشگاه از طرح های قدرتمندی بهره مندند. چرا که بسیاری از افراد به تکنولوژی علاقه خاصی دارند و روزانه سعی در دنبال کردن اخبار و نمونه های جدید اینگونه دستگاه ها دارند؛ بنابراین طبیعی ست که بازدیدکننده و مشتری زیادی به این مغازه ها سر بزنند. لذا دکوراسیون داخلی نقش شایانی در جذب مشتری بیشتر دارد.

دکوراسیون مغازه موبایل فروشی
نکته حائز اهمیت در طراحی داخلی مغازه موبایل فروشی بحث "نورپردازی" می باشد و لازم است با دقت و حساسیت بیشتری مورد بررسی و طراحی قرار گیرد تا بدین منظور جلوه ی دستگاه را افزایش دهد. نکته دوم آرایش و چینش اجناس است که مشتریان بتوانند بهتر با محصولات ارتباط برقرار کنند و دستگاه مورد نظر خود را بیابند. در این راستا بهتر است استند ها و میزهای مخصوص را در فروشگاه در نظر بگیریم تا مشتریان دقایقی بتوانند با دستگاه ها کار کنند و به قابلیت هایشان آگاه شوند. روز به روز مدل های پیشرفته تر از اجناس الکترونیکی به خصوص تلفن های همراه در بازار ارائه می شود و دارا بودن دکوراسیونی که بتوان به کمک آن این اجناس را به خوبی و به طور کامل به مشتریان نشان داد، باعث ماندگاری مشتریان و افزایش فروش در این گونه فروشگاه ها می شود. بنابراین دکوراسیون مدرن موبایل فروشی و چیدمان موبایل ها به بهترین شکل در درون فروشگاه های موبایل فروشی می تواند در جذب رضایت هرچه بیشتر مشتریان تاثیر زیادی بگذارد.  موبایل فروشی

چرا باید به دکوراسیون مغازه و ویترین مغازه توجه کنیم

علاوه بر رعایت تمامی اصول طراحی داخلی دکوراسیون مغازه و زیبایی و جذابیت های بصری آن  بایستی به راحتی مشتری نیز توجه شود که پس از اتمام طراحی نرم افزاری ان در زمان اجرا کار؛  فضای مناسبی را برای مشتری ایجاد کنید دکوراسیون داخلی به معنای طراحی و هماهنگی اجزا و عناصر به جهت زیباتر جلوه دادن هنرمندانه رنگ ها و وسایل یک مکان می باشد. اگر دکوراسیون داخلی محل کار خود را بسته به نوع حرفه خود و متراژ مغازه خود طراحی کنید یا به دست متخصصان این امر بسپارید شاهد رونق کسب و کار  خود خواهید بود که به میزان قابل توجهی بر فروش شما تاثیر می گذارد. یکی از اشتباهات رایج در طراحی دکوراسیون موبایل فروشی استفاده از ویترین شلوغ و قرار دادن نمونه گوشی‌ها در ویترین مغازه است که این کار علاوه بر این که باعث کوچک‌تر نشان دادن مغازه می‌شود منجر به از دست دادن خریدار پیش از ورود به مغازه و انصراف از خرید می‌شود. در حالی که حضور بازدید کننده در مغازه شانس تبدیل بازدیدکننده به خریدار را افزایش می‌دهد.

 موبایل فروشی

نکاتی که دکوراسیون باید رعایت شود

استفاده از متریال ها، رنگ ها، طراحی چیدمان فضا، نورپردازی و … همگی کاملا اصولی و بر اساس علم طراحی داخلی صورت می گیرند. دکوراسیون موبایل فروشی شامل طراحی و ساخت محیط داخلی مغازه موبایل فروشی می باشد. 

  • یکی از مهم ترین مسائل برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه موبایل فروشی طراحی نورپردازی صحیح در درون مغازه است و بهتر است دیزاین نورپردازی در فروشگاه های موبایل فروشی با دقت و حساسیت زیادی انجام شود.
  • بعد از نورپردازی مغازه باید محصولات خود را به صورت مرتب طبقه بندی کنید. طبقه بندی موبایل ها باید بر اساس عملکرد و طرح و برند آن ها باشد.
  • طبق بررسی‌های انجام‌شده، ۹۰ درصد از مشتریان پس از ورود به مغازه ناخودآگاه به سمت راست حرکت می‌کنند. این واقعیتی است که مغازه‌داران به‌خوبی از آن اطلاع دارند. اولین دیواری که مشتریان پس از ورود به مغازه با آن روبه‌رو می‌شوند، در اصطلاح «دیوار قدرت» نام دارد. بنابراین برای طراحی این دیوار و کالاها و محصولاتی که در آن به نمایش می‌گذارید باید توجه ویژه‌ای داشته باشید.

موبایل فروشی

  • با قرار دادن صندلی و نیمکت در فروشگاه راحتی بیشتر مشتریان را فراهم می‌کنید؛ دقت کنید که این نیمکت‌ها را روبه‌روی محصولات خود قرار بدهید؛ در واقع باید جایی را برای آنها در نظر بگیرید که افرادی که در حال استراحت هستند، نیم‌نگاهی هم به محصولات عرضه‌شده داشته باشند.
  • در طراحی دکوراسیون مغازه و دکوراسیون فروشگاه توجه ویژه به مسائل امنیتی مانند نصب دوربین مدار بسته در هر شرایطی الزامی است. همچنین با توجه به اینکه برق مصرفی فروشگاه معمولاً تا 5 برابر مصرف برق واحدهای مسکونی است برقکشی و تعبیه صحیح و اصولی فیوز برق مصرفی مستلزم محاسبات مهندسی و فنی است.
  • نورپردازی مناسب و سیستم سقف کاذب در کنار سیستم گرمایش و سرمایشی مناسب علاوه بر جذب بازدید کننده منجر به طولانی شدن حضور بازدید کننده و افزایش احتمال خرید می‌شود.

دکوراسیون موبایل فروشی

رنگ های مناسب برای طراحی کور مغازه 

بکارگیری بهترین رنگ بندی در دکوراسیون موبایل فروشی، اولین کاری است که بایستی در طراحی و اجرای محیط داخلی این فروشگاه ها صورت بپذیرد. رنگ بندی دکور مغازه موبایل فروشی باید به شکلی باشد که مشتری از اینکه مدت زمان زیادی را در مغازه به سر می برد، احساس خستگی یا ناراحتی نکند. از همین رو، پیشنهاد می کنیم از رنگ های عمومی و همه پسندی مثل سفید در زمینه فروشگاه خود استفاده کنید. این رنگ به صداقت و پاکی مشهور است و می تواند مشتریان را به داخل فروشگاه شما جذب کند.

استفاده از رنگ های پاستیلی

این روز ها رنگ های پاستیلی بسیار محبوب شده اند و نماد دکوراسیون مدرن می باشند و محبوبیت بیشتری نسبت به رنگ های کلاسیک مانند قهوه ای، زرشکی، فیروزه ای و... دارند.اگر به دکور و ویترین فروشگاه ها و شعب نظیر برندهایی نظیر سامسونگ، اپل، سونی و … را دیده باشید، نوعی سادگی مخلوط با رنگ های شارپ را خواهید دید. رنگ های پاستیلی حالت ملایم و دوست داشتنی دارند و نماد لطافت و معصومیت می باشند. رنگ های پاستیلی به ترکیب رنگ های روشن و شاد با رنگ های سفید می گویند، رنگ هایی مانند: زرد کوراتز، آبی ملایم، سبز نعنایی، بنفش یاسی، هلویی و صورتی کم رنگ می باشد.

طراحی دکوراسیون موبایل فروشی

ساخت و طراحی دکوراسیون فروشگاه موبایل روشی در تهران

ما با داشتن دکوراتورها و کارشناسان حرفه ای بهترین ها را به شما پیشنهاد خواهیم داد. برای دریافت مشاوره از نحوه قیمت گذاری بر دکوراسیون و همچنین نظارات طراحان متخصص راشا در تهران میتوانید با شماره های زیر در تماس باشید. 
شماره تماس:
02155269712-3
09128017005
ضمن اینکه می خواهیم بر اساس سلایق و علاقه ی شما عمل نماییم، تمامی نکات مهم و اصولی طراحی دکوراسیون  داخلی را نیز در نظر می گیریم و به اصلاح یا ارتقای طرح پیش فرض ذهنی شما عزیزان می پردازیم. گروه راشا آماده انجام کلیه خدمات در زمینه دکوراسیون مغازه موبایل فروشی در مناطق مختلف تهران از جمله شهرک غرب, سعادت آباد , کوی فراز, زعفرانیه, ولنجک, نیاوران, اقدسیه, جماران , الهیه, قیطریه, کامرانیه, پونک, آریاشهر, شمال تهران و غرب تهران و سایر نقاط تهران میباشد.

کابینت آشپزخانه ,انواع کابینت آشپزخانه ,کابینت ام دی اف (MDF):,کابینت ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت ممبران ,کابینت روکش چوب,کابینت چوبی,کابینت های فلزی ,کابینت های پی وی سی ,انتخاب کابینت,رنگ ام دی اف,رنگ کابینت
  • 1397/8/12
  • 30068 نفر

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
طراحی میز تلویزیون,ساخت میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی
  • 1397/8/14
  • 21432 نفر

آموزش سه روش متفاوت برای ساخت میز تلویزیون

تلویزیون در هر کجای خانه که باشد یکی از کانون‌های اصلی توجه اعضای خانواده و میهمانان است. غالباً نحوه چیدمان دکور و مبلمان در خانه بر اساس محل قرارگیری تلوزیون انجام می‌شود. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کاربرد ام دی اف,کابینت ام دی اف,ام دی اف آشپزخانه,روش ساخت ام دی اف  ,خصوصیات  ام دی اف, مزایای ام دی اف,معایب ام دی اف,انواع ام دی اف,mdf,ام دی اف
  • 1397/8/15
  • 48066 نفر

ریز مشخصات انواع ام دی اف

انواع مختلف MDFها در دکوراسیون داخلی، کابینت، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس
  • 1397/8/19
  • 17066 نفر

تمام مشخصات،مزایا و معایب کابینت های گلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر