دکوراسیون فروشگاه,ساخت دکوراسیون فروشگاه

دکوراسیون انواع فروشگاه و مغازه

  • 1398/6/27
  • 3880 نفر
طراحی دکوراسیون مغازه شیک و ایده آل نقش مهم .و به سزایی در جذب مشتری خواهد داشت . برای داشتن بهترین و مناسب ترین دکوراسیون فروشگاه و مغازه رعایت.

طراحی داخلی به چه معناست؟

عده ی زیادی از افراد طراحی داخلی را با رشته معماری یا دکوراسیون داخلی اشتباه می گیرند و باید گفت که طراحی داخلی ترکیبی از دو رشته مذکور و به عنوان یک رشته و حرفه جدا در حال فعالیت است. این حرفه چند بعدی به عنوان یک علم و هنر به مجموعه ای از کارهای گوناگونی گفته می شود که در راستای دستیابی به اهداف پروژه مدنظر کارفرما سعی در استفاده منطقی و بهینه از فضا و وسایل و همچنین تنظیمات موثر فعالیت های انسانی است.

فروشگاه

اهمیت استفاده در دکوراسیون در فروشگاه ومغازه

طراحی دکوراسیون مغازه شیک و ایده آل نقش مهم .و به سزایی در جذب مشتری خواهد داشت . برای داشتن بهترین و مناسب ترین دکوراسیون فروشگاه و مغازه رعایت. نکات مهم و کاربردی اصلی که در صدر آن قرار دارد و همچنین مشاهده مدل های متنوع و زیبای دکوراسیون های مختلف برای انواع مغازه ها، می تواند ایده جالب و قابل توجهی باشد. در این مقاله ضمن معرفی دکوراسیون های شیک و جدید انواع مغازه، راهکارهایی برای داشتن بهترین انتخاب را نیز مورد برسی قرار می دهیم. تا پایان همراه ما باشید. مراحل طراحی مغازه شامل ایده پردازی، طراحی دکور، ساخت و اجرا می باشد. در مرحله ایده پردازی، تمامی نیازهای فروشندگان و مشتریان. چه از بیرون و چه مشتریان داخل فروشگاه در نظر گرفته خواهد شد. سپس در مرحله طراحی، این ایده ها توسط نرم افزار های سه بعدی شبیه سازی شده. و بعد از اینکه اصلاحات مورد نظر انجام شد. مراحل ساخت و اجرای دکور مغازه آغاز می شود. از آنجایی که مغازه محلی برای کسب درآمد است و نمی توان آن را برای مدت طولانی بسته نگاه داشت. با توجه به این موضوع اجرای دکور باید در کمترین زمان اجرا شود. به همین دلیل تمامی مراحل تولید در کارگاه صورت می گیرد. و پس از مرحله تولید، مرحله نصب و اجرا آغاز می شود.

ویترین فروشگاه و مغازه

ویترین یک مغازه به مانند نگین انگشتری است که هر چه درخشان تر باشد، بیشتر به چشم اطرافیان می آید. در طراحی داخلی مغازه ویترین آن به عنوان اولین و مهمترین  بخش از طراحی و دکوراسیون یک مغازه محسوب می شود. ویترین در واقع یک رابط بین محیط بیرون و درون مغازه است که باید با نمایش بخشی از اجناس مشتری را به داخل مغازه جذب کند. 

فروشگاه

استفاده از رنگ و بافت در طراحی دکوراسیون ویترین ها

رنگ باعث می‌شود عابر و رهگذری که از مقابل مغازه یا فروشگاه می‌گذرد اندکی توقف کند و به تماشای ویترین بپردازد. رنگ‌ها فقط منحصر به کالاهای داخل ویترین نمی‌شوند بلکه رنگ سقف، دیوارها و کفپوش ویترین همگی طیف رنگی را می‌سازند که اگر درست و متعادل انتخاب شوند و ریتم و هارمونی مناسب را به بیننده القا کنند مطمئنا تاثیر مثبتی خواهند داشت. رنگ‌ها هر کدام می‌توانند به فضا روح و احساس ویژه‌ای ببخشند و این بستگی به هدف ما از طراحی دکور، ویترین و نوع کالای مورد عرضه دارد. همان‌طور که همگان واقفند رنگ‌های گرم (قرمز، زرد، نارنجی و ترکیبی از رنگ قرمز و زرد مانند سبز – زرد، بژ، هلویی، قهوه‌ای و نارنجی – قرمز) تحریک کننده و شاد هستند. این رنگ‌ها باعث می‌شوند فضا گرم و صمیمی به نظر برسد. رنگ‌‌های گرم باعث می‌شوند فضا کوچک‌تر و اشیا داخل آن بزرگ‌تر به نظر برسند بنابراین برای تاکید و تمرکز بر یک کالای خاص مفید هستند. در حالی که رنگ‌های سرد (آبی، بنفش، سبز و ترکیب رنگ‌های آبی مانند سبز- آبی، بنفش – آبی) احساس آرامش را در فرد ببیننده ایجاد می‌کنند.

فروشگاه
ویترین را ساده طراحی کنید

برای به اجرا در آوردن ایده‌های طراحی‌تان، می‌توانید ویترینتان را پیچیده تر و شلوغ تر بکنید ولی با اینکار ممکن است توجه مردم به فروشگاه شما جلب نشود.

. برای طراحی ویترین پای بند مد و استایل همگانی نباشید، سعی کنید بین مغازه های اطراف دیده شوید. گاهی یک رویه و سبک خاص برای طراحی ویترین بین مغازه داران مد می شود و باعث می شود تقریبا تمامی مغازه های یک راسته از خیابان دکور و ویترینی مشابه داشته باشند و این اصلا خوب نیست علی الخصوص اگر شما دارای یک مغازه کوچک هستید و مطمئن باشید مغازه شما بین سایرن گم و حل می شود، پس منحصر به فرد باشید و توجه ها را به خود جلب کنید. اگر همه در طراحی ویترین شان از روبان استفاده می کنند شما از بادکنک استفاده کنید یا هر چیز متفاوت دیگری. این مسئله به ویژه در بین هم صنفانی که در یک محدوده فعالیت می کنند بسیار حائز اهمیت است.

به روز بودن ویترین یک فروشگاه و هماهنگ بودن با سن و سال مشتریان به طبع نقش مهمی در موفقیت و افزایش راندمان فروش خواهد داشت. بهترین توصیه برای به روز کردن ویترین این است که با داشتن یک ویترین خلوت و کم اکسسوار شما می توانید با ورود اجناس جدیدتر به فروشگاه و مغازه به راحتی جدیدها را با قدیمی ها جابه جا کنید.
ورودی ساختمان اولین چیزی است که در یک ساختمان مشاهده می شود و بیشتر مواقع با طراحی نمای ساختمان به صورت یکپارچه طراحی می شود اما  در ساختمان ها و مراکز تجاری و فروشگاه ها برای اینکه به رهگذران و خریداران نشان داده شود که ساختمان یک مجموعه تجاری برای بازدید عموم است حتماً باید برای ساختمان یک ورودی منحصر به فرد و جذاب تعریف شود تا عابران و مشتریان به سمت این مراکز کشیده شوند.

دکوراسیون داخلی هماهنگ با محیط و خلق فضاهایی در داخل ساختمان مجتمع که در آن بازدید کنندگان احساس آسودگی و آرامش نمایند از موارد دیگری ست که باید مورد توجه قرار گیرد. طراحی فضاهایی مانند لابی اصلی و مرکزی ، طراحی آب نماها و فضاهای سبز و محل استراحت رو باز در داخل مجموعه و طراحی و قرار دادن صندلی و نیمکت در فضاهای انتهایی که خارج از مسیر رفت و آمد خریداران و مشتریان باشد بسیار مناسب است تا افرادی که از خرید خسته شده اند بتوانند در این مکان ها مدت کوتاهی به استراحت بپردازند. همچنین باید در نزدیکی چنین فضاهایی، علاوه بر استراحت به منظور تجدید قوا و رفع گرسنگی، فست فود و رستوران و نیز کافی شاپ طراحی شود.

در طراحی دکوراسیون داخلی باید در نظرداشت تا کفپوش راهروها در برابر فرسودگی ناشی از رفت و آمد زیاد و استفاده از شوینده ها از مقاومت بالایی  برخوردار باشد ضمن اینکه باید از نظر زیبایی شناختی و جلوه بصری مناسب چنین فضایی باشد.

دکوراسیون هایپر مارکت
طراحی دکوراسیون هایپر مارکت


برای طراحی ویترین پای بند مد و استایل همگانی نباشید، سعی کنید بین مغازه های اطراف دیده شوید. گاهی یک رویه و سبک خاص برای طراحی ویترین بین مغازه داران مد می شود و باعث می شود تقریبا تمامی مغازه های یک راسته از خیابان دکور و ویترینی مشابه داشته باشند و این اصلا خوب نیست علی الخصوص اگر شما دارای یک مغازه کوچک هستید و مطمئن باشید مغازه شما بین سایرن گم و حل می شود، پس منحصر به فرد باشید و توجه ها را به خود جلب کنید. اگر همه در طراحی ویترین شان از روبان استفاده می کنند شما از بادکنک استفاده کنید یا هر چیز متفاوت دیگری. این مسئله به ویژه در بین هم صنفانی که در یک محدوده فعالیت می کنند بسیار حائز اهمیت است.
 

ساخت و طراحی و اجرا صفر تا صد و بازسازی انواع دکوارسیون های فروشگاهیی و مغازه

تیم تخصصی راشا با بکارگیری کارشناسان مجرب تمام استانداردها را با استفاده از مرغوب ترین متریال و حرفه ای برای مغازه و فروشگاه شما انجام میرساند. 
خدمات گروه مهندسی میتوان به ساخت کابینت و کمد و ویترین فروشگاهی ، چیدمان داخلی شو روم لوازم خانگی اشاره کرد. ویترین مغازه های لوازم خانگی نقش مستقیمی با میزان فروش شما دارد هر چه ویترین مغازه بزرگ تر و جذاب تر باشد نگاه های بیشتری را به سوی خود جلب می کند.


دکوراسیون فروشگاه موبایل فروشی
دکوراسیون مناسب فروشگاه لباس
طراحی ددکوراسیون مغازه کیف و کفش
طراحی دکوراسیون منزل

دکوراسیون آشپزخانه
طراحی دکوارسیون آشپزخانه ام دی اف
ساخت و نصب کابینت ممبران
ساخت و نصب و طراحی کابینت هایگلاس
سفارش ساخت کابینت

کابینت آشپزخانه ,انواع کابینت آشپزخانه ,کابینت ام دی اف (MDF):,کابینت ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت ممبران ,کابینت روکش چوب,کابینت چوبی,کابینت های فلزی ,کابینت های پی وی سی ,انتخاب کابینت,رنگ ام دی اف,رنگ کابینت
  • 1397/8/12
  • 30173 نفر

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
طراحی میز تلویزیون,ساخت میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی
  • 1397/8/14
  • 21545 نفر

آموزش سه روش متفاوت برای ساخت میز تلویزیون

تلویزیون در هر کجای خانه که باشد یکی از کانون‌های اصلی توجه اعضای خانواده و میهمانان است. غالباً نحوه چیدمان دکور و مبلمان در خانه بر اساس محل قرارگیری تلوزیون انجام می‌شود. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کاربرد ام دی اف,کابینت ام دی اف,ام دی اف آشپزخانه,روش ساخت ام دی اف  ,خصوصیات  ام دی اف, مزایای ام دی اف,معایب ام دی اف,انواع ام دی اف,mdf,ام دی اف
  • 1397/8/15
  • 48168 نفر

ریز مشخصات انواع ام دی اف

انواع مختلف MDFها در دکوراسیون داخلی، کابینت، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس
  • 1397/8/19
  • 17121 نفر

تمام مشخصات،مزایا و معایب کابینت های گلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر