طراحی و ساخت و اجرا و نصب انواع پارتیشن ام دی اف و چوبی با بهترین کیفیت در تهران

پارتیشن چوبی خانگی,پارتیشن چوبی برای منزل,پارتیشن چوبی,پارتیشن ام دی اف

طراحی و ساخت و اجرا و نصب انواع پارتیشن ام دی اف و چوبی با بهترین کیفیت در تهران

  • 1398/6/31
  • 46602 نفر
ساخت و طراحی و اجرا نصب انواع پارتیش ام دی اف و پارتیشن چوبی با بهرتین کیفیت. پرا باید از پارتیشن استفاده کنیم؟...مزایای استقاده از پارتیشن ام دی اف...

استفاده‌ی وسیع از آن در دکوراسیون داخلی منازل، زاییده‌ی عصر مدرن و زندگی شهریست.امروزه استفاده از پارتیشن در همه فضاهای زندگی و کار به چشم می آید. ازپارتیشن برای تقسیم فضاهای خانگی استفاده میشود. پارتیشن های خانگی برای جداسازی قسمت های مختلف منازل در دکوراسیون داخلی استفاده می شود. از این پارتیشن ها می شود برای جداسازی اکثر جاهای منزل استفاده نمود و یا اینکه به عنوان طرح های زیبا در دکوراسیون داخلی برای زیبایی استفاده کرد.

پارتیشن

چرا در منازل از پارتیشن استفاده می شود

پارتیشن مانند دیوار نقش جدا کننده را در برخی از قسمت های منزل ایفا می کند. امروزه پارتیشن ها در انواع طرح های متنوعی موجود می باشند که پارتشین چوبی و ام دی اف از پرطرفدارین انواع پارتشین ها در منازل مسکونی و واحد های تجاری و اداری محسوب می شوند.در منازل امروزی معمولا از پذیرایی به عنوان اتاق نشیمن و اتاقی برای پذیرایی از مهمان ها استفاده می کنند که برخی از افراد تمایل دارند این دو قسمت از منزل خود را از یکدیگر جدا کنند تا بتوانند محیطی را برای دورهمی های خانوادگی و تماشای تلویزیون بوجود آورند و محیطی جدا را برای پذیرایی از مهمان ها اختصاص دهند که در چنین مواقعی استفاده از پارتیشن خانگی در بین اتاق نشینمن و اتاق پذیرایی می تواند ایده مناسبی باشد.

پارتیشن

انواع پارتیشن خانگی محبوب

  • پارتیشن شیشه ای
  •  پارتیشن چوب
  • پارتیشن ام دی اف
  •  پارتیشن تک جداره، پارتیشن دوجداره
  •  پارتیش های قابل شستشو
  • پارتیشن آگوستیک
  • پارتیشن متحرک یا همان پاراوان 
  • پارتیشن خانگی

پارتیشن را درچه قسمت هایی از خانه استفاده کنیم

می توانید به وسیله های پارتیشن چوبی و یا ام دی اف (MDF) بخش هایی از منزل خود از یکدیگر جدا کنید که از پارتیشن ها بیشتر در بخش های زیر استفاده می شود :
1. در بین فضای ورودی و فضاهای دیگر در منزل
2. در بین اتاق غذاخوری و پذیرایی
3. در بین اتاق نشینمن و پذیرایی
4. در درون اتاق خواب های بزرگ

پارتیشن آپارتمان

استفاده پارتیشن در آپارتمان

معنی پارتیشن همان دیوار است که باید کاربرد آن را نیز بدانید. پارتیشن مثل یک دیوارک در ساختمان ها کاربرد دارد. با پدید آمدن کلان‌شهرها و رواج همه‌جانبه‌ی آپارتمان‌نشینی و کاهش چشمگیر فضای اِسکان انسان‌ها، معماریِ داخلیِ منازل نیز تغییرات چشمگیری از نظر طراحی و استفاده از ابزارها و ماتریال‌های مختلف یافت که از جمله‌ی این پدیده‌های جدید یکی هم پارتیشن منزل بود اما پارتیشن‌بندی منزل برای خود خصوصیات جداگانه و چند‌گانه‌ای دارد که آگاهی از آن‌ها علاوه بر جذاب بودن مطلب، در انتخاب پارتیشن مناسب و پارتیشن بندی درست به شما کمک شایانی خواهد کرد.

استفاده از پارتیشن به جای دیوار

هرچند استفاده از دیوارها برای ایجاد قسمت هایی با دسترسی پایین در خانه ها انجام می شود ولی بعضا دیوارها موانعی برای زیبایی خانه ها هستند. به عنوان مثال وقتی می خواهید در گوشه ای از هال منزل تان کتابخانه ایجاد کنید بدترین راهکار استفاده از دیوار است. در چنین حالتی شما می توانید با استفاده از پارتیشن خانگی زیبایی بیشتری به منزل خود داده و همچنین به هدفتان برسید.

پاریشن چوبی

انواع پارتیشن چوبی خانگی

پارتیشن خانگی چوبی

پارتیشن های خانگی چوبی بیشترین مصرف را در بین مشتریان دارند. این پارتیشن ها بر دو دسته متحرک و ثابت تقسیم می شوند.

پارتیشن چوبی متحرک

پارتیشن چوبی متحرک در حقیق همان پاراوان می باشد که در طرح ها و رنگ بندی های مختلف چوبی تولید می شود. این پارتیشن های چوبی ابعاد مشخصی را دارند ولی در صورتی که شما مایل به سفارش ابعاد خود می باشید می توانید با ما تماس بگیرید.

پارتیشن چوبی ثابت

پارتیشن های چوبی ثابت در حقیقت دیوارهای چوبی ثابتی هستند که بر اساس سفارش مشتری نصب می شود. استفاده از خلاقیت و هنر در نصب این دیوارها بسیار مهم می باشد.

نکات مهم در صورت استفاده از پارتیشن چوبی در منزل

پارتیشن های چوبی بهتر است در محیط هایی مانند:اتاق خواب هاغذاخوری ها و فضاهای نشیمن نصب شود.
چوب باید در جاهایی استفاده شود که اصلا رطوبت وجود ندارد یا رطوبت کمتر باشد تماس آب با پارتیشن های چوبی باعث خراب شدن پارتیشن میشود پس مهمترین کار در انتخاب پارتیشن چوبی انتخاب محیطی است که رطوبت وجود ندارد.

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف

ام دی اف از فراورده های چوبی می باشد و نوعی فیبر چوبی می باشد که دارای انعطاف پاییین می باشد و برای ایجاد طرح و نمای جذاب نیاز به برش دارد . اما با برشهای مختلفمی توان طرح های زیبایی را از ام دی اف آفرید. مسلما واژه ام دی اف در پارنیشن ام دی اف MDF جزو فرآورده های چوبی به حساب می آید، که نوعی تخت فیبر است که به روش خشک تولید می شود. اما به هر حال بسیار همه گیر شده است. حال استفاد از این نوع چوب در پارتیشن می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. ه دلیل ظاهری شیک، مقاوم و ایجاد حالتی زنده و گرم به فضا، مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

پارتیشن ام دی اف

مزایای استفاده از پارتیشن ام دی اف خانگی

پارتیشن MDF برخی ویژگیهای خوب را دارد که باعث می شود در انجام پارتیشن بندی انتخاب نخست کارفرمایان باشد:
•    دامنه وسیع وزن مخصوص (دانسیته های مختلف)
•    سطح صاف و بسیار صیقلی
•    راحتی کار بر روی ام دی اف از جمله ماشین کاری و سنباده
•    شکل دهی آسان
•    نرمی در کار و نداشتن عیوب رایج چوب
•    وجود پروفیل های دانسیته همگن
•    امکان اجرای روسازی های مختلف از جمله چوبی و غیرچوبی و رنگ آمیزی
•    زیبایی ظاهری و تنوع رنگ های بالا
•    قیمت اقتصادی

ام دی اف

انواع ام دی اف

توسکا: Alnus

دو نوع از توسکا در ایران موجود است که به ان ها قشلاقی و ییلاقی گفته می شود.چوب این نوع دارای خصوصیات  کرم مایل به قرمز،دوایر سالیانه پهن با حدودنسبتا”مشخص و موجدار درمقطع عرضی وپره چوبی آجری شکل قرمز در مقطع شعاعی و دوک های ظریف(پره ها)در مقطع مماسی می باشد. چوبی با وزنی متوسط است . مقاومت کمی دارد اما این مقاومت نسبت به اب بیشتر است. بعد از نوع راش بیشترین فروش را در بازار از ان خود کرده است وبیشترین استفاده ان در ساخت بناهای ابی می باشد.

راش: Brish

از خواص ظاهری چوب راش درون نامشخص و به رنگ کرم مایل به قرمز است در مقاطع طولی خطوط مشخص تری دارد و در مقطع طولی می توان پره های چوبی را مشاهده کرد که به صورت لکه های قرمز دیده می شوند این پره ها در مقاطع شعاعی به پرمگسو در مقاطع مماسی به دوک معروفند. البته به علت اینکه بعد از رنگ امیزی این چوب لکه های قرمز رنگ به سیاه رنگ تبدیل می شوند نجاران ان را یک ایراد می دانند. راش دارای بافت همگن و وزنی متوسط است.بیشترین کاربرد ان در مبل سازی می باشد.

افرا: maple

این گونه از چوب در ایران دارای تنوع بیشتری از جمله افرا پلت،افرا شیردار وکیکم می باشد. از جمله خصوصیات ظاهری ان می توان به درون نامشخص، چوب سفید مایل به کرم با درخشندگی کم و بیش صدفی اشاره کرد. این چوب دارای وزنی متوسط است. در صنعت مبل سازی و روکش سازی بسیار استفاده از ان متداول است.

پارتیشن ام دی اف

نکته مهم استفاده از پارتیشن ام دی اف mdf

مهم ترین عواملی که برای خرید نوع مناسب پارتیشن ام دی اف باید در نظر گرفته شود شامل: مساحت محیط مورد نظر، هارمونی رنگ های به کار گرفته شده در محیط مطابق با سایر وسایل و طرح های موجود و میزان هزینه ای است که برای خرید پارتیشن ام دی اف در نظر گرفته شده است می باشد.

پارتیشن ارزان

از جمله پارتیشن‌های ارزان قیمت‌تر و چند کاربردی، می‌توان به پارتیشن متحرک و تاشو (قابل حملِ) شرکت "راشا " اشاره کرد. قیمت پارتیشن متحرک و تاشو (قابل حمل) با توجه به کیفیت و امکانات بسیار مناسب و با یک‌و‌نیم متر پوشش از 115 هزار تومان آغاز می‌شود (در تاریخ نگارش این مقاله ) که در مقایسه با قیمت پایه و آغازینِ پارتیشن ثابت که حداقل از 400 هزار تومان تا بیش‌تر از 1 میلیون تومان است بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. تغییر سریع کاربری، آسانی حمل‌ونقل و امکان درج لوگوی شرکت به صورت چاپ رنگی و یا به صورت لیزری بر روی پارتیشن‌های بادوام و شکیل راشا از جمله ویژگی‌های محصولات پر کاربرد ما می‌باشند.

پارتیشن

استفاده از پارتیشن در اتاق

اگر اتاق خواب شما نیز دارای فضایی بزرگ است می توانید با کمک پارتیشن بندی اتاق خواب خود را به دو قسمت تبدیل کنید که از این دو قسمت مجزا می توانید به عنوان اتاق کار و اتاق خواب استفاده کنید.
تصاویری از انواع پارتیشن های چوبی را در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این پارتیشن ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

پارتیشن

نکته های مهم در استفاده از پارتیشن 

لازم است در انتخاب پارتیشن منزل نسبت به جنس و رنگ مناسب و هارمونی و همگونی آن با سایر اجزاء و اسباب منزل و نیز نوع تطابق تمامی این موارد با  کاربری آن توجه کافی داشته باشید. به این منظور و برای پارتیشن بندی کامل یا موضعیِ منزل، بهتر است ابتدا پلانی از فضای خانه یا بخش مورد نظر را ترسیم کنید و سپس هر بخش را از قبیل اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن و سایر مکان‌ها را مشخص نمایید. یا اینکه متوانید انتخاب نوع پارتیشن منزلتان ا به تیم راشا بسپارید تا طراحان دکوراسیون منزل راشا با نظرات منزلتان بهترین پارتیشن را برای شما انتخاب کنند.
نکته‌ی دیگری که حتماً باید در پارتیشن ‌بندی در نظر گرفته شود تیپ شخصیتی و شرایط روحی و عینیِ اعضای خانواده و یا ساکنان منزل است. این نکته‌ای است که متاسفانه در اکثر پارتیشن بندی ‌های شرکت‌های ایرانی کم‌تر به آن توجه می‌شود! آیا در بین اعضای خانواده کسی هست که درون‌گرا باشد؟ آیا عضوی از اعضای خانواده بیش‌ترِ اوقات به مطالعه، تحصیل یا کاری که نیاز به تمرکز دارد مشغول است؟ آیا نیاز به گوشه‌ای دنج  برای احساس راحتی و یا صحبت خصوصی در هنگام حضور مهمانان در منزلتان نخواهید داشت؟!

پارتیشن چوبی

ایده هایی برای طراحی پارتیشن

پارتیشن ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند که شامل کناف، چوب، فلز، شیشه و یا حتی استند گل می باشد:
•    استفاده از استند گیاهان یا گلدان ها به عنوان پارتیشن، یک راه حل خلاقانه و زیبا برای تقسیم اتاق و فضاهای اداری است.
•    با استفاده از تخته های چوبی نازک ایجاد حریم خصوصی امکان پذیر است، آنها ظاهر ظریفی دارند و طرح‌های متنوع و متفاوتی را می توان توسط آنها پدید آورد.
•    استفاده از قفسه کتاب برای تقسیم یک اتاق یک کاربرد عملی بسیار عالی است، علاوه بر کتاب می توانید از وسایل دکوراتیو نیز در قفسه ها استفاده کنید.
•    پارتیشن های گچی با جدا کننده هایی از جنس کناف نیز به همراه اجزایی همچون باکس‌ها و نورپردازی های بسیار زیبا می تواند جلوه زیبایی به منزلتان بدهد.
•    در ساخت پارتیشن منزلتان میتوانید از ماتریال‌های فانتزی مانند انواع گیاهان، نظیرِ ساقه‌های بامبو، طناب، ریسمان، آکواریوم و موارد مشابهِ فانتزی دیگر نیز استفاده کنید.
•    ترکیب ام دی اف و شیشه در انواع پارتیشن های اداری تاثیر بسزایی در میزان بهره مندی از نور طبیعی و روشن شدن فضای محیط کار دارد.
•    فلز و شیشه بیشتر در پارتیشن های اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

اجرای پارتیشن های دو جداره، پارتیشن تک جداره، تولید انواع پارتیشن پاروان، پارتیشن سرویس بهداشتی و دستشویی، انواع پارتیشن آکاردئونی، پارتیشن بندی ام دی اف (MDF)، پارتیشن HPL و ...)
خدمات راشا و کلمات مرتبط:


پارتیشنام دی اف و چوبی خانگی
پارتیشن ام دی اف و چوبی مناسب ساختمان مسکونی
پارتیشن منزل
پارتیشن خانگی ام دی اف
پارتیشن خانگی چوبی
قیمتارزان پارتیشن خانگی در تهران
پارتیشن بندی خانگی
پارتیشن ام دی اف تاشو خانگی
پارتیشن دکوراتیو خانگی
پارتیشن ریلی خانگی
سایت پارتیشن خانگی
پارتیشن مسکونی
پارتیشن منزل مسکونی
پارتیشن ام دی اف برای منزل
پارتیشن متحرک ام دی اف برای منزل
پارتیشن داخل منزل
انواع پارتیشن چوبی
پارتیشن بندی ادارات
پارتیشن ام دی اف

کابینت ام دی اف

کابینت ممبران

کابینت در تهران
 

کابینت آشپزخانه ,انواع کابینت آشپزخانه ,کابینت ام دی اف (MDF):,کابینت ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت ممبران ,کابینت روکش چوب,کابینت چوبی,کابینت های فلزی ,کابینت های پی وی سی ,انتخاب کابینت,رنگ ام دی اف,رنگ کابینت
  • 1397/8/12
  • 30164 نفر

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
طراحی میز تلویزیون,ساخت میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی
  • 1397/8/14
  • 21535 نفر

آموزش سه روش متفاوت برای ساخت میز تلویزیون

تلویزیون در هر کجای خانه که باشد یکی از کانون‌های اصلی توجه اعضای خانواده و میهمانان است. غالباً نحوه چیدمان دکور و مبلمان در خانه بر اساس محل قرارگیری تلوزیون انجام می‌شود. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کاربرد ام دی اف,کابینت ام دی اف,ام دی اف آشپزخانه,روش ساخت ام دی اف  ,خصوصیات  ام دی اف, مزایای ام دی اف,معایب ام دی اف,انواع ام دی اف,mdf,ام دی اف
  • 1397/8/15
  • 48164 نفر

ریز مشخصات انواع ام دی اف

انواع مختلف MDFها در دکوراسیون داخلی، کابینت، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس
  • 1397/8/19
  • 17116 نفر

تمام مشخصات،مزایا و معایب کابینت های گلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر