کابینت ممبران,کابینت آشپزخانه ممبران

کابینت آشپزخانه ممبران

  • 1398/8/29
  • 6803 نفر
کابینت آشپزخانه ممبران یکی از زیبا ترین کابینت های آشپزخانه ایرانی و نوع پیشرفته کابینت های چوبی کلاسیک می باشد. امکان حکاکی دقیق با دستگاه های پیشرفته موجب گشته تا کابینت آشپزخانه ایرانی زیبایی چشم گیری در آشپزخانه و خانه ایجاد کند.

کابینت چیست؟

کابینت ها که نام ایرانی و قدیمی آن گنجه بوده است یکی از اجزای آشپزخانه های ایرانی سنتی بوده اند، کابینت های قدیمی از چوب های مختلف ساخته می شده و به داشتن حکاکی های شلوغ و پر زرق و برق مشهور بوده اند.

کابینت آشپزخانه ممبران

کابینت آشپزخانه ممبران یکی از زیبا ترین کابینت های آشپزخانه ایرانی و نوع پیشرفته کابینت های چوبی کلاسیک می باشد. امکان حکاکی دقیق هنر های ایرانی بر چوب MDF با دستگاه های پیشرفته CNC موجب گشته تا کابینت آشپزخانه ایرانی زیبایی چشم گیری در آشپزخانه و خانه ایجاد کند.

انواع کابینت ممبران

کابینت ممبران انواع متفاوتی دارد که تعدادی از آن ها را برای شما گذاشته ایم.

- کابینت ممبران کلاسیک

کابینت ممبران کلاسیک حکاکی بیش‌تری نسبت به دیگر مدل های کابینت ممبران دارد. اگر از دکوراسیون کلاسیک خوشتان میاید، کابینت ممبران کلاسیک انتخاب مناسبی برای شما است. همچنین هر طرح و نقشی که متناسب با سلیقه ی شما باشد روی کابینت ممبران قابل اجرا است.

- کابینت ممبران سفید

اگر آشپزخانه کوچک دارید بهترین گزینه استفاده از کابینت ممبران سفید است زیرا باعث بزرگ‌ تر نشان دادن فضا میشود و در آشپزخانه‌ کوچک بسیار کاربرد دارد. هم‌چنین رنگ سفید، ظرافت کاری ها و طرح ها و نقوش کار شده روی کابینت را بهتر نشان میدهد.

- کابینت ممبران سیاه

کابینت‌ ممبران سیاه کمک میکند تا رنگ‌های دیگر مانند رنگ میوه‌ها و مواد غذایی، رو میزی و تزیینات دیگر نیز بهتر دیده شود و زیبایی دو چندانی به دکوراسیون آشپزخانه‌ شما میدهد. و همچنین برای آشپزخانه‌ بزرگ مناسب‌است زیرا رنگ سیاه فضا را کوچک نشان میدهد.

- کابینت ممبران ساده

در انتخاب کابینت اگر کارایی کابینت برای‌شما در اولویت قرار دارد یا فضای ساده، آرام و مدرن را بیش‌تردوست دارید ، کابینت ممبران ساده را انتخاب کنید. کابینت ممبران ساده با روکش یکپارچه، زیبایی و جلوه‌ی مدرنی به دکوراسیون آشپزخانه‌ شما میبخشدو آب و رطوبت در آن نفوذ نمیکند. در طراحی دکوراسیون آشپزخانه با کابینت ممبران ساده، تزیینات را به حد‌اقل برسانید.

- کابینت ممبران براق

در کابینت ممبران براق، روکش کابینت ضخیم‌تر از مدل‌های دیگر و رویه‌ی آن همانند کابینت هایگلاس براق است. اما از کابینت هایگلاس کمتر لک میشود و کابینت ممبران براق در آشپزخانه‌ مدرن و دکوراسیون‌ خلوت کاربرد دارد.

رنگ بندی کابینت ممبران

یکی از مزیت های اصلی کابینت اشپزخانه ممبران رنگ بندی متنوع آن می باشد به همین خاطر مشتریان می توانند با دست باز به انتخاب کابینت ممبران بپردازند:

سفید:

محبوب ترین رنگ کابینت ممبران با تنوع بالا و ترکیب بندی همچون سفید و قهوه ای، سفید و طلایی، استفاده از طیف گسترده آن از روشن تا تیره متداول ترین رنگ های کابینت اشپزخانه ممبران می باشند. این رنگ می تواند آشپزخانه های خیلی بزرگ را کوچک تر نشان بدهد. این رنگ برای بزرگ و پر نور مناسب تر است .

سفید صدفی:

رنگ سفید صدفی کابینت ممبران ، یکی از جذاب‌ترین رنگ‌هایی است که در این مدل از کابینت آشپزخانه وجود دارد و در سبک خود، رنگ بسیار پر تقاضایی محسوب می‌شود. کابینت ممبران سفید صدفی ، ویژگی‌های کابینت سفید رنگ را دارد و در عین حال، رنگی بسیار مدرن و امروزی به نظر می‌رسد و به راحتی با لوازم و اکسسوری منزل شما هماهنگ می‌شود. اگر از آن جمله افرادی هستید که به رنگ‌های روشن و به طور خاص، سفید و شیری علاقمند هستید این رنگ برای کابینت شما بهترین گزینه است

مشکی:

مطلوب افراد خاص پسند و البته کسانی که آشپز خانه های بزرگ و نورگیر دارند.

آبی:

جو فضا را آرام و مطلوب ساخته و تنش های عصبی را خنثی می سازد.

خاکستری:

خاصیت خیرگی رنگ سفید را نداشته و فضا را متعادل نگه می دارد.

طوسی:

یکی از رنگ های پر طرفدار که علی رغم تمام جذابیت هایش مناسب هر آشپزخانه ای نیست

قرمز:

محیط خانه و اشپزخانه را گرم و جذاب می سازد، می تواند آشپزخانه های کوچک را بزرگ تر نشان دهد و قابلیت ترکیب آن با رنگ های مشکی یا سفید عالی است.

زرد:

به آشپزخانه گرما می بخشد و اگر آشپزخانه کم نوری دارید انتخاب این رنگ مناسب ترین انتخاب خواهد بود.

بنفش:

یک رنگ سلطنتی و مجلل که می تواند بر فضای کل خانه تاثیرگزار باشد، استفاده ترکیبی با رنگ های دیگر همچون سفید می تواند از میزان گرفتگی آن بکاهد

نارنجی:

فضا را شلوغ و پر انرژی می سازد

سبز:

آرامش و جذابیت را به مخاطب القا کرده و طیف گسترده ای از روشن تا تیره را در بر می گیرد

مزایا کابینت ممبران

از جمله مزایای نصب کابینت آشپزخانه ممبران موارد زیر می باشد:

می توانید طرح های دلخواه خود را به سازنده کابینت پیشنهاد دهید

بیشترین ظروف آشپز خانه را پوشش دهی کرده و قابلیت در برگیری لوازم آشپزخانه را دارد

به راحتی تمیز می شوند و لک نمی گردند

نسبت به حرارت و گرما مقاومت بالایی دارد

آشپزخانه را یکدست و زیبا می سازد

تنوع رنگ بالایی دارند

سبک وزن هستند و میزان هزینه های جانبی آن اندک است

معایب کابینت ممبران

کابینت ممبران به اجسام تیز حساس است و در برخورد با این اجسام خش میافتد و دچار فرو‌‌رفتگی میشود. هنگام کار با اجسام تیز در آشپزخانه باید مراقب کابینت ممبران بود که‌ این مشکل آزادی عمل شما در آشپزخانه را کم میکند

یکی از معایب عمده کابینت ممبران ، وابسته بودن بیش از حد آن به کابینت ساز است؛ مرغوبیت روکش ممبران بستگی زیادی به کیفیت دستگاه و کارگاهی دارد که‌در آن ساخته میشود. اگر مرحله وکیوم با کیفیت پایین و یا چسب نامرغوب انجام شود عمر کابینت ممبران را پایین میاورد و رطوبت زودتر به آن نفوذ میکند.

چسب نامرغوب به مرور زمان شل میشود و باعث ول شدن یا باد کردن روکش کابینت میشود. اگر جنس پی وی سی کابینت بی کیفیت باشد پس از مدتی دربرابر نور آفتاب تغییر رنگ میدهد.

نکات استفاده از کابینت ممبران

مهم‌ترین بخش‌ کابینت، لوازم ویراق آلات  آن است که باید در خرید و قیمت کابینت ممبران بسیار دقت شود و از مجری کار در مورد نوع جنس و برند لوازم استفاده شده در کابینت سؤال شود.

همچنین در برخی موارد بعضی از مجریان کار برای کم کردن قیمت اولیه از ابزارهای کاری پاخور، تاج و زیر چراغی می‌کاهند و باعث سهولت در تولید می‌شود. حتماً در زمان خرید به میزان ظرافت کاری ها در این کابینت توجه شود و قیمت را بر اساس این موارد مدنظر قرار دهید.

کابینت آشپزخانه ,انواع کابینت آشپزخانه ,کابینت ام دی اف (MDF):,کابینت ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت ممبران ,کابینت روکش چوب,کابینت چوبی,کابینت های فلزی ,کابینت های پی وی سی ,انتخاب کابینت,رنگ ام دی اف,رنگ کابینت
  • 1397/8/12
  • 30170 نفر

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
طراحی میز تلویزیون,ساخت میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی
  • 1397/8/14
  • 21540 نفر

آموزش سه روش متفاوت برای ساخت میز تلویزیون

تلویزیون در هر کجای خانه که باشد یکی از کانون‌های اصلی توجه اعضای خانواده و میهمانان است. غالباً نحوه چیدمان دکور و مبلمان در خانه بر اساس محل قرارگیری تلوزیون انجام می‌شود. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کاربرد ام دی اف,کابینت ام دی اف,ام دی اف آشپزخانه,روش ساخت ام دی اف  ,خصوصیات  ام دی اف, مزایای ام دی اف,معایب ام دی اف,انواع ام دی اف,mdf,ام دی اف
  • 1397/8/15
  • 48167 نفر

ریز مشخصات انواع ام دی اف

انواع مختلف MDFها در دکوراسیون داخلی، کابینت، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس
  • 1397/8/19
  • 17120 نفر

تمام مشخصات،مزایا و معایب کابینت های گلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر