دکوراسیون مغازه,طراحی دکوراسیون مغازه

دکوراسیون مغازه

  • 1398/8/29
  • 5728 نفر
یکی از راه های جذب مشتری استفاده از طراحی دکوراسیون مغازه شیک و ایده آل است. برای داشتن بهترین و مناسب ترین دکوراسیون فروشگاه و مغازه رعایت نکات مهم و مشاهده مدل های متنوع دکوراسیون مختلف میتواند کمک بزرگی در انتخاب بهترین دکوراسیون برای شما باشد.

یکی از راه های جذب مشتری استفاده از طراحی دکوراسیون مغازه شیک و ایده آل است. برای داشتن بهترین و مناسب ترین دکوراسیون فروشگاه و مغازه رعایت نکات مهم ومشاهده مدل های متنوع دکوراسیون مختلف میتواند کمک بزرگی در انتخاب بهترین دکوراسیون برای شما باشد.

طراحی کاربردی مغازه

برای طراحی داخلی مغازه بهتر است به طراحی ویترین اهمیت بیشتری دهید زیرا ویترین مغازه پل ارتباطی بین محیط بیرون و محیط داخلی مغازه است و علاوه بر این اگرطراحی ویترین یک طراحی اصولی باشد میزان فروش و تعداد مشتری افزایش پیدا می کند؛ بعد از طراحی دکوراسیون ویترین مغازه نوبت به طراحی داخلی مغازه می رسد که بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی مغازه  توجه داشت که برای چه مغازه ای طراحی قراراست انجام شود.

ورودی مغازه

ورودی جایی است که مشتری پس از عبور از درب ورودی به آن قدم می‌گذارد و در واقع اولین مکانی است که مشتری از دنیای بیرون فاصله می‌گیرد و به فضای مغازه‌ی شما منتقل می‌شود و با محصولاتی که برای ارائه دارید مواجه می‌شود.

همین محدوده است که مشتری مغازه‌ی شما از هر نظر مورد قضاوت قرار می‌دهد و حدس می‌زند که فروشگاه‌تان گران است یا ارزان،محصولاتتان زیبا هستند یا خیر؟ نورپردازی آن هماهنگ است یا خیر و اینکه آیا محصولات و رنگ‌ها به‌درستی در کنار هم قرار گرفته‌اند یا نه وچون در این افکار به سر میبرند معمولا محصولات، هرچه را که در این بخش باشد نادیده می‌گیرند.

قسمت راست مغازه

مهم ترین قسمت مغازه بعد از ورودی سمت راست مغازه شما است ، ۹۰ درصد از مشتریان پس از ورود به مغازه ناخودآگاه به سمت راست حرکت می‌کنند. این واقعیتی است که مغازه داران به آن اطلاع دارند. بنابراین برای طراحی این سمت مغازه و کالاها و محصولاتی که در آن به نمایش می‌گذارید باید توجه ویژه‌ای داشته باشید.

طراحی دکوراسیون مغازه

 دکوراسیون ویترین مغازه

اولین قدم برای جذب مشتری طراحی ویترین مغازه شیک و مناسب است. طراحی داخلی مغازه در جذب مشتری وتاثیر آن روی مشتریان می تواند بسیار مهم باشد  این طراحی میتواند شامل طراحی سقف و قفسه بندی و نورپردازی و کفپوش و کاغذ دیواری و ویترین و چیدمان وسایل و ... باشد .طراحی نورپردازی داخلی مغازه و ویترین نیز می تواند روی زیبایی و جذاب تر به نظر رسیدن طراحی دکوراسیون داخلی مغازه کمک زیادی بکند پس بهتر است نورپردازی مغازه را با حساسیت بیشتری انجام دهید.

مهمترین نکته در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه این است که علاوه بر زیبایی و جذابیت فضای داخل مغازه باید به راحتی مشتریان نیز توجه کرد بعد از اینکه ایده دکوراسیون مطرح و توسط نرم افزارها طراحی شد و به مرحله اجرا رسید باید به این نکته توجه نمایید که نورپردازی مناسب و همچنین استفاده از رنگ های مناسب و جذاب در دکور مغازه می تواند نقش مهمی در جذب مشتری داشته باشد.

طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه

طراحی برای مغازه هایی که مشتریان آن ها خانم ها هستند بهتر است با دقت بیشتری انجام شود. بهتر است در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک زنانه از انواع رنگ هایی استفاده شود که مورد علاقه خانم ها است و علاوه بر این انتخاب دکور و چیدمان پوشاک در قفسه ها و یا مکان هایی که برای قرار دادن انواع پوشاک در نظر گرفته شده از اهمیت زیادی برخوردار است. به طور کلی بهتر است دکوراسیون مغازه های پوشاک زنانه شیک و متفاوت باشند زیرا اغلب خانم ها جذب مغازه ها با دکوراسیون مدرن و به روز می شوند.

طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه

در اغلب بوتیک های مردانه علاوه بر انواع لباس، کفش و سایر ملزومات مورد نیاز آقایان نیز به فروش میرسد. در طراحی مغازه های پوشاک مردانه بهتر است چیدمان و دکوراسیونی ساده و در عین حال جذاب داشته باشد و علاوه بر این در هنگام طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه بهتر است نیاز ها و تمایلات آقایان اولیت اول را در دید مشتری داشته باشد.

طراحی دکوراسیون مغازه کیف و کفش

دومین مغازه ای که مشتریان آن اکثرأ خانم ها هستند مغازه کیف و کفش است بنابراین بهتر است چیدمان کیف و کفش در فروشگاه و یا مغازه به شیوه ای خاص و متفاوت انجام شود. چیدمان مغازه باید به طوری باشد که مشتریان برای تست کردن کیف و کفش ها به راحتی به فضاها دسترسی داشته باشند.

نصب آینه در قسمت های مختلف مغازه و یا فروشگاه یکی دیگر از نکاتی است که باید به آن توجه کرد.مغازه های کیف و کفش به این دلیل که اقلام قابل فروش و محصولات دارای اندازه و ابعاد کوچکی هستند و همچنین باید طرح و مدل آنها قابل مشاهده باشد، به صورت قفسه ای انجام میشود که اغلب از جنس ام دی اف هستند.

بهترین رنگ برای طراحی  دکوراسیون

بیشترین دغده افرادی که دنبال تغییر دکوراسیون دفتر با محل کارشان هستند این است که ازچه  رنگی استفاده کنند که چشم مشتری را بگیرد و در فروش ما تاثیر بگذارد. در حال حاضر طبق آخرین تحقیقات به این نتیجه رسیده اند که رنگ هایی که در ادامه به شما معرفی میکنیم در افزایش فروش محل کسب تاثیر به سزایی دارد و جوری در روان مشتری تاثیر میگذارد.

قرمز

قرمز، رنگی پر انرژی و قدرتمند است. این رنگ توجه مردم را جلب کرده و این توجه را حفظ می‌کند و به همین دلیل به‌عنوان مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین رنگ‌ها برای فعالیت‌های بازاریابی و افزایش فروش در نظر گرفته می‌شود.

آبی

بهترین رنگی که مشتری از جایی که هست اعتماد لازم را داشته باشد جایی است که دکوراسیون آنجا آبی رنگ است خانواده رنگ‌های آبی یکی از گزینه‌های مناسببرای دکوراسیون محیط مغازه به حساب می آید. برای کسب بهترین نتیجه خانواده رنگ‌های آبی را با رنگ‌های مکمل دیگر ترکیب کنید.

صورتی

اگر مغازه شما کاملا محیطی  است که با بانوان جوان  سر و کار دارید صورتی بهترین گرینه برای شما است. این رنگ جالب و جذاب، دارای زوائد و تزئینات و همچنین خانومانه است.

زرد

زرد، رنگی پرقدرت است، اما جز خطرناک ترین رنگ ها است. از زرد برای دستور دادن به مخاطبین برای توجه کردن به خودتان استفاده کنید واگر جنس محصولاتتون اطمینان کامل دارید از دکوراسیون زرد استفاده کنید و به آن‌ها اجازه دهید به‌خوبی بدانند که از اجناس خود اطمینان دارید.

سبز

سبز، رنگی گرم دعوت کننده دارد و احساسی فوق‌العاده خوب و عالی به مشتریان منتقل می‌کند. این رنگ نشانگر صحت و سلامتی، محیط مغازه و حسن نیت است. فراموش نکنید که ، سبز، رنگ پول است، بنابراین ایجادکننده افکاری ناشی از پول است.

و به عنوان حرف اخر

میزان زحمت و زمان شما برای فروش در هنگامی که از دکوری خاص استفاده کرده اید بسیار کمتر است. مردم علاقه دارند از فروشگاه هایی که دکوراسیون زیباتری دارند خرید کنند. این تقریباً در تمامی مشاغل وجود دارد. ترکیب رنگ ها دنیایی دارد که نمی توان بدون علم به آن ورود کرد.

کابینت آشپزخانه ,انواع کابینت آشپزخانه ,کابینت ام دی اف (MDF):,کابینت ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت ممبران ,کابینت روکش چوب,کابینت چوبی,کابینت های فلزی ,کابینت های پی وی سی ,انتخاب کابینت,رنگ ام دی اف,رنگ کابینت
  • 1397/8/12
  • 30067 نفر

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
طراحی میز تلویزیون,ساخت میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی
  • 1397/8/14
  • 21429 نفر

آموزش سه روش متفاوت برای ساخت میز تلویزیون

تلویزیون در هر کجای خانه که باشد یکی از کانون‌های اصلی توجه اعضای خانواده و میهمانان است. غالباً نحوه چیدمان دکور و مبلمان در خانه بر اساس محل قرارگیری تلوزیون انجام می‌شود. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کاربرد ام دی اف,کابینت ام دی اف,ام دی اف آشپزخانه,روش ساخت ام دی اف  ,خصوصیات  ام دی اف, مزایای ام دی اف,معایب ام دی اف,انواع ام دی اف,mdf,ام دی اف
  • 1397/8/15
  • 48064 نفر

ریز مشخصات انواع ام دی اف

انواع مختلف MDFها در دکوراسیون داخلی، کابینت، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس
  • 1397/8/19
  • 17065 نفر

تمام مشخصات،مزایا و معایب کابینت های گلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر