طراحی دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن,عکس دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن,طراحی آشپزخانه بدون اپن,کابینت بندی آشپزخانه بدون اپن,طراحی کابینت آشپزخانه بدون اپن,آشپزخانه بدون اپن

طراحی دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن

  • 1399/3/12
  • 15072 نفر
از مهمترین و ضروری ترین مکان ها در هر منزلی آشپزخانه می باشد که چیدمان مناسب آن اهمیت بالایی دارد. آشپزخانه هایی که فاقد اپن می باشند، معماری و دیزاین خاصی دارند. در صورتی که شما یک سری نکات مخصوص به آشپزخانه های بدون اپن را رعایت نمایید، می‌توانید یک دیزاین زیبا و متفاوت را داخل آشپزخانه خود ایجاد کنید.

از مهمترین و ضروری ترین مکان ها در هر منزلی آشپزخانه  می باشد که چیدمان مناسب آن اهمیت بالایی دارد. آشپزخانه هایی که فاقد اپن می باشند، معماری و دیزاین خاصی دارند. در صورتی که شما یک سری نکات مخصوص به آشپزخانه های بدون اپن را رعایت نمایید، می‌توانید یک دیزاین زیبا و متفاوت را داخل آشپزخانه خود ایجاد کنید.

معماری آشپزخانه

معماری آشپزخانه ها به دو شکل اپن دار و بدون اپن می‌باشد. امروزه اکثر آشپزخانه های ایرانی به صورت اپن دار می باشد و این نوع آشپزخانه ها بین مردم بسیار محبوب می‌باشد، اما بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که در طراحی منزلشان از آشپزخانه بدون اپن که سبک قدیمی دارد به کار ببرند. ما در این مقاله قصد داریم به نکات طراحی دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن بپردازیم.

موقعیت آشپزخانه در منزل

آشپزخانه باید در قسمت شمالی- جنوبی یا شمالی- غربی قرارگرفته شود، چون با آشپزی کردن درون آشپزخانه گرم می‌شود بنابراین آشپزخانه باید در قسمت سرد منزل ساخته شود و اگر امکان ساختن آشپزخانه در این قسمت ها نباشد، باید از طریق بالکن به محیط باز راه پیدا کند. مکان آشپزخانه باید کنار اتاق غذا خوری و سالن پذیرایی یا باغچه سبزیجات و انبار مواد غذایی واقع گردد. بهتر است که آشپزخانه به محیط بازی کودکان و ایوان نیز نزدیک باشد. مثلا آشپزخانه در کنار در ورودی یا پارکینگ باشد، چون منتقل کردن محصولات غذایی و خوراکی تهیه شده به آشپزخانه با سهولت بیشتری انجام می شود.

دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن

دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن

آشپزخانه های بدون اپن طراحی و دکوراسیون داخلی مخصوص به خود را دارند و اگر شما در طراحی دکوراسیون این مدل آشپزخانه ها نکاتی را رعایت فرمایید می توانید دکوراسیونی متفاوت را در فضای آشپزخانه خود ایجاد نمایید.

نکات طراحی آشپزخانه بدون اپن

کابینت بندی آشپزخانه بدون اپن

یکی از مهمترین وسایل درون هر آشپزخانه ای کابینت ها می باشند که بهتر است ابتدا شما برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود کابینت ها با طرح های زیبا و متفاوت را تهیه نمایید. چیدمان آشپزخانه بدون اپن نیز از دیگر نکاتی می باشد که برای داشتن یک دکوراسیون زیبا و متفاوت در طراحی دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن باید به آن توجه نمایید.
کابینت های هایگلاس و براق سفید با خطوط موازی سادگی و نظم را به آشپزخانه بدون اپن شما به ارمغان می آورد. آشپزخانه ی بدون اپن بیشتر در معرض دید قرار گرفته و ایجاد نظم در آن با دقت در انتخاب مدل کابینت و طراحی کابینت آشپزخانه بدون اپن میسر خواهد گردید. داشتن کابینت های زیبا و مدرن در گوشه ای از منزل دیگر نیازی به اپن ندارد، اما به شرط آنکه مدل کابیینت هایگلاس و رنگ کابینت متناسب با سایر لوازم منزل نیز انتخاب شده باشد.

🔔 حتما بخوانید: کابینت پی وی سی (pvc) چیست؟

نورپردازی خوب

نور پردازی در آشپزخانه های بدون اپن بسیار مهم بوده و شما کافی است که چند چراغ با آویزهای بزرگ و کوچک متفاوت را درون آشپزخانه نصب نمایید تا بتوانید یک نورپردازی قوی را در دیزاین آشپزخانه خود ایجاد کنید. به کار بردن گل و گلدان های زیبا و رنگارنگ در دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن نیز می تواند تاثیر بالایی در دکوراسیون بگذارد. پس برای این‌که یک محیط متفاوت در آشپزخانه خود به وجود بیاورید و هم چنین انرژی مثبت را وارد آشپزخانه کنید از گل و گلدان های شیک و رنگارنگ استفاده نمایید.

دکوراسیون آشپزخانه-بدون اپن

🔔 حتما بخوانید: اجزای کابینت آشپزخانه

میز ناهار خوری

برای زیبایی بیشتر دکوراسیون آشپزخانه های بدون اپن می توانید میز ناهار خوری با طرح لوکس و متفاوتی را برای آشپزخانه خود تهیه نمایید. بهتر است که طرح و رنگ میز ناهار خوری با سایر وسایل موجود در دکوراسیون آشپزخانه مطابقت و همخوانی داشته باشد.

رنگ دیوار آشپزخانه

اگر آشپزخانه شما تاریک و دلگیر می باشد بهتر است که دیوار های آن را رنگ بزنید، استفاده از رنگ های سفید و کرم می تواند زیبایی و جذابیت آشپزخانه شما را بیشتر کند و همچنین از طرفی به فضای آشپزخانه تان وسعت بیشتری ببخشد. در ادامه چند مورد از عکس دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن را مشاهده می فرمایید.

آشپزخانه بدون اپن

آشپزخانه بدون اپن

آشپزخانه بدون-اپن

طراحی دکور آرایشگاه,طراحی سالن زیبایی,طراحی دکوراسیون سالن زیبایی,دکور آرایشگاه
  • 1398/10/2
  • 6885 نفر

اهمیت طراحی دکور آرایشگاه و سالن زیبایی

امروزه سالن‌های زیبایی واقع در کشور ایران ارائه دهنده یکی از ده‌ها خدمات مد و زیبایی محسوب می‌گردند. با وجود آنکه امروز سالن‌ها و آرایشگاه‌های کثیری با تفاوت‌های عمده در ایران واقع شده‌اند، ولی تنها موضوع مشترک آن‌ها طراحی و دکور آرایشگاه‌ها میباشد.
اطلاعات بیشتر
ترفند های طراحی دکوراسیون اتاق خواب,تزیین اتاق های کوچک,ابعاد مبلمان اتاق خواب
  • 1398/10/30
  • 7364 نفر

طراحی دکوراسیون اتاق خواب

راز داشتن یک خواب خوب هم در ساعات منظم خواب و هم در دکوراسیون اتاق خوابتان نهفته است. به عبارت دیگر، یک دکوراسیون خوب اتاق خواب در عین حال که یک عامل زیبایی خانه است، برای بهره بردن از یک خواب خوب هم لازم است.
اطلاعات بیشتر
طراحی دکوراسیون داخلی با چوب,مزایای استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی,کابینت چوبی کلاسیک,دکوراسیون چوبی اتاق خواب
  • 1398/10/30
  • 8198 نفر

طراحی دکوراسیون داخلی با چوب

طراحی داخلی با چوب یکی از ایده های بی نظیر در کوراسیون منزل می باشد. در واقع این سبک، زیبایی متفاوت از سنگ و چوب را در محیط منزل عرضه می کند. چوب از عناصر طبیعی است و بافت سبکی دارد. خنثی بودن رنگ چوب باعث شده که به راحتی با سایر دکوراسیون هماهنگ شود.
اطلاعات بیشتر
طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون اداری,نورپردازی در دکوراسیون اداری
  • 1398/11/8
  • 5237 نفر

طراحی دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری و بهینه سازی دفتر کار باعث نظم و ساماندهی محیط می گردد و می توان از حداقل فضا بیشترین استفاده را برد.بازسازی و طراحی داخلی محیط اداری بعد از تعیین فعالیت ها و نوع فعالیت با ترسیم پلان آغاز میگردد که متناسب با زمینه کاری شرکت می توان به دو دسته پلان باز (open office) یا پلان بسته (سلولی ) تقسیم شود.
اطلاعات بیشتر