کمد دیواری گلاس,طراحی کمد دیواری لامی گلاس,قیمت کمد دیواری لامی گلاس,کمد دیواری هایگلاس,سفارش کمد دیواری لامی گلاس

کمد دیواری لامی گلاس

  • 1399/3/25
  • 6079 نفر
داشتن یک کمد دیواری یک امتیاز بزرگ برای آپارتمان های کوچک به حساب می آید.کمد دیواری معمولا در دو سبک مدرن و کلاسیک دسته بندی می شوند که انتخاب آن کاملا به سلیقه شخصی شما برمی گردد. در این مقاله به معرفی کمد دیواری لامی گلاس خواهیم پرداخت.

داشتن یک کمد دیواری یک امتیاز بزرگ برای آپارتمان های کوچک به حساب می آید. کمد دیواری معمولا در دو سبک مدرن و کلاسیک دسته بندی می شوند که انتخاب آن کاملا به سلیقه شخصی شما برمی گردد، وجود آن با سبک مدرن و شیک نقش مهمی در دکوراسیون داخلی منزل دارد و به زیباتر شدن اتاق های منزل شما کمک بسیاری می کند.
کمد دیواری در طرح ها و رنگ های متنوع برای هر اتاقی ساخته می شوند. خیلی ها به دنبال مدل کمد دیواری جدید هستند که بتوانند آن را با دکوراسیون منزل خود هماهنگ نمایند. کمد دیواری یکی از محل های اصلی نگهداری وسایل و لباس ها می باشد و از آنها می توان به عنوان جای نگهداری رختخواب، لباسها، وسایل کوچک مانند جاروبرقی و… استفاده کرد. شاید اضافه کردن کمد های دیواری به طرح اتاق کار ساده ای نباشد. این که ندانید کجا آن را جای دهید تا از طرفی سادگی دسترسی رعایت شود و از طرف دیگر خیلی مزاحم بقیه قسمت های اتاق خواب نباشد و... . در این مقاله به معرفی کمد دیواری لامی گلاس خواهیم پرداخت.

کمد دیواری لامی گلاس

🔔 حتما بخوانید: کمد دیواری کلاسیک

طراحی کمد دیواری لامی گلاس

کمد دیواری یکی از بهترین ایده های طراحی در اتاق های منزل می باشد که در بازسازی کامل منزل نیز تاثیر بسیاری دارد، خصوصا برای اتاق هایی که متراژ آن کم می باشد زیرا می تواند از شلوغ شدن بیش از حد اتاق جلوگیری نماید. کمد دیواری فضای زیادی را اشغال نمی کند و می تواند برای آویزان کردن و یا نگهداری لباس و … استفاده شود.
در هنگام خرید کمد دیواری لامی گلاس و یا سفارش دادن آن باید دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید زیرا قابل تعویض نمی باشند و شما باید ال سالیان دراز از آن استفاده نمایید. در طراحی کمد دیواری بر خلاف تصور بسیاری از افراد باید آیتم های گوناگون را مد نظر قرار داد.

کمد دیواری لامی گلاس

 کمد دیواری لامی گلاس از MDF  لامی گلاس ساخته شده است. ام دی اف لامی گلاس ضخامتی بیشتر از MDF هایگلاس دارد و این بیشتر بودن ضخامت به دلیل روکش آن می باشد. به همین دلیل است که در ظاهر، درب این کمد ها کاملا با آینه شباهت دارند. قیمت کمد دیواری های گلاس به نسبت زیبایی آن دارای قیمت مقرون به صرفه ای می باشد. امروزه با افزایش تنوع رنگ های هایگلاس برخی رنگ ها را مشاهده می کنیم که از جنس همان روکش ها می باشند ولی مات هستند.

کمد دیواری لامی گلاس

بر فرض مثال رنگ های چرمی مانند که به تازگی وارد خانواده رنگ های های گلاس شدند گزینه فوق العاده مناسب و زیبایی در اجرای کمد ها می باشند. در گذشته برای شکیل تر کردن درب کمد ها از لمسه دوزی و یا چرم دوزی استفاده می شد که این امر هزینه بسیار بالایی دارد و گاها این هزینه با هزینه خود کمد برابری می کند.

کمد دیواری هایگلاس

این دسته از کمد دیواری ها همان ام دی اف می باشد، ولی های گلاس روکشی براق، صاف و سیقلی شده دارد و ظاهری ساده، زیبا و سبک مدرنی به فضای استفاده شده می دهند. روکش هایگلاس این نوع کمد ها برای فضاهایی با نور گیر کم پیشنهاد می شود.

زیرا به دلیل براق بودن باعث انعکاس و در نتیجه بیشتر شدن نور آن فضا می شود. اگر شما طرفدار سبک مدرن می باشید انتخاب این نوع کمد قطعا در پایان کار نتیجه ای رضایت بخش برای شما به ارمغان خواهد آورد. در بازار عمدتا کابینت های براق و آینه ای را به اشتباه هایگلاس می نامند. قطعا شما هم بسیاری از طرح کمد ها را مشاهده نموده اید که درب هایی بلند و قدی می باشند که انعکاس نور بالایی دارند و دقیقا مشابه آینه دیده می شوند.

کمد دیواری هایگلاس

قیمت کمد دیواری لامی گلاس

قیمت کمد دیواری لامی گلاس با توجه به ابعاد و اندازه کمد دیواری و طرح داخل کمد دیواری محاسبه می گردد. برای اطلاعات بیشتر شما می توانید با کارشناسان مجموعه تماس گرفته و نسبت به سفارش کمد دیواری لامی گلاس مورد نظر خود اقدام نمایید.

رنگ کمد دیواری,رنگ کمد دیواری اتاق خواب کودک,کمد دیواری تک رنگ,رنگ کمد دیواری لباس
  • 1398/9/27
  • 16750 نفر

رنگ کمد دیواری

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که برای نقاشی کمد دیواری چه رنگی مناسب است؟شما می‌توانید با انتخاب دقیق رنگ کمد دیواری و نوع آن رنگ، کارایی این فضا را افزایش دهید و با آن سبک و سیاق کلی اتاق را بهبود بخشید.
اطلاعات بیشتر
کمد دیواری PVC,مزایای کمد PVC,معایب کمد PVC,قیمت کمد دیواری PVC
  • 1398/11/12
  • 10460 نفر

کمد دیواری PVC

متریال پی‌وی‌سی، به نوعی لایه‌ی پلاستیکی فشرده گفته می‌شود که در ساخت کابینت، کابینت حمامی، کمد دیواری و …کاربرد دارد. از آنجا که پی‌وی‌سی، لایه‌ای پلاستیکی است، کابینت و کمد پی‌وی‌سی، ضد آب و ضد رطوبت می باشد.
اطلاعات بیشتر
ویژگی های کمد دیواری مناسب,کمد دیواری,کمد ریلی,کمد دیواری مناسب,انواع کمد دیواری
  • 1398/12/19
  • 9795 نفر

ویژگی های یک کمد دیواری مناسب

کمد دیواری یکی از انواع مدل های کمد می باشد که با توجه به مدل آن و فضای کمی که اشغال کرده است از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. به خاطر همین ویژگی ای که دارد، به خصوص برای خانه هایی با متراژ پایین که وسایل و لوازم زیادی دارند، بسیار پر کاربرد می باشد.در این مقاله سعی شده به ویژگی های یک کمد دیواری مناسب پرداخته شود.
اطلاعات بیشتر
کمد دیواری آکاردئونی,کمد دیواری با درب آکاردئونی,قیمت کمد دیواری آکاردئونی,ویژگی های کمد دیواری آکاردئونی
  • 1398/12/26
  • 8780 نفر

کمد دیواری آکاردئونی چیست؟

طراحی کمدهای مناسب با بیشترین فضای کاربردی، برای تمامی خانه ها به خصوص منازل کوچک، امری ضروری می باشد که با سازمان دهی و چینش مناسب وسایل، از کمترین فضا بیشترین استفاده را داشته باشیم. طراحی درب آکاردئونی، از ویژگی های بارز این مدل کمد دیواری به حساب می آید.درب های آکاردئونی به دو صورت یک طرفه و دو طرفه اجرا می گردند.
اطلاعات بیشتر