طراحی دکوراسیون حمام,دکوراسیون حمام کوچک,طراحی حمام کوچک,طراحی دکور حمام,دکور حمام,دکوراسیون حمام

طراحی دکوراسیون حمام

  • 1399/5/10
  • 6421 نفر
در زمان های گذشته به طراحی دکور حمام توجه زیادی نمی شد ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی طراحی دکوراسیون برای این قسمت از منزل نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. برای طراحی دکوراسیون داخلی حمام های کوچک و بزرگ ایده های زیادی وجود دارد که در این مقاله شما را با برخی از این ایده ها برای دکوراسیون حمام آشنا می سازیم.

در زمان های گذشته به طراحی دکور حمام توجه زیادی نمی شد ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی طراحی دکوراسیون برای این قسمت از منزل نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. برای طراحی دکوراسیون داخلی حمام های کوچک و بزرگ ایده های زیادی وجود دارد که در این مقاله شما را با برخی از ایده ها برای دکوراسیون حمام آشنا می سازیم.

استفاده از رنگ های تیره در دکوراسیون حمام

انتخاب رنگ های روشن سبب بزرگ تر جلوه دادن فضای داخلی شما می گردد. اما اگر فضای حمام شما دارای قناسی است می توانید با انتخاب رنگ های تیره برای این فضا، این قناسی ها را پنهان کنید، اما به این نکته توجه داشته باشید که این انتخاب رنگ تیره حتما باید با نورپردازی مناسب همراه باشد.

دکوراسیون حمام کوچک با استفاده از آینه

شاید در نگاه اول طراحی و ایجاد یک حمام در چنین فضایی سخت و دشوار به نظر برسد، اما با کمی خلاقیت می توانید دکور حمام کوچک منحصر به فردی خلق کنید، کافی است با کمک یک آینه و دو برابر کردن نور این فضا را بزرگتر جلوه داده و ظاهر خاصی به آن ببخشید و آن حمام کوچک را به یک حمام شیک و خاص تبدیل نمایید.

🔔 حتما بخوانید: طراحی دکوراسیون اتاق خواب

طراحی دکور حمام

استفاده از قناسی ها در طراحی حمام کوچک

بیشتر فضاهای کوچک با قناسی ها همراه می باشند. در دکوراسیون حمام کوچک، قناسی ها را نادیده نگیرید به سادگی می توانید از این کنج ها برای قرار دادن دوش و ... استفاده نمایید. حتی می توانید سایر جزییات فضای حمامتان مانند آینه و روشویی را مطابق با این نواقص طراحی کرده و طراحی منحصر به فردی در حمامتان داشته باشید.

استفاده از شلف و قفسه ها در حمام

برای طراحی دکور حمامتان شلف ها و قفسه ها را فراموش نکنید، کافی است فضاهایی مانند کنار آینه ها و یا اطراف وان خود را شلف بزنید و از تمام بخش های فضای حمام تان استفاده نمایید و به لوازم و وسایل خود نظم و ترتیب ببخشید.

استفاده از پرده حمام

با کمی خلاقیت می توانید فضای حمامتان را شخصی تر نمایید، کافی است برای بخش هایی مثل دوش پرده ای در نظر بگیرید و فضای حمامتان را همانند تصویر مختص به خودتان طراحی نمایید.

طراحی دکوراسیون حمام کوچک

دکوراسیون حمام کوچک با انواع طراحی شیک و جذاب

بهتر است برای طراحی دکور حمام از کاشی های کوچک روی همه دیوار های حمام استفاده نمایید، زیرا این کاشی ها فضای حمام را بزرگتر نشان می دهند. همچنین کاشی ها با طرح های راه راه و زیبا باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضای حمام می گردند. می توانید برای طراحی حمام های کوچک از انواع رنگ های روشن استفاده نمایید، زیرا رنگ های روشن در بزرگ تر به نظر رسیدن فضاهای کوچک می توانند موثر واقع شوند.

اشتباهاتی که نباید هنگام تزیین حمام انجام دهید:

1.کاشی های لغزنده را جا به جا کنید.

بسیاری از حوادث خانگی در حمام اتفاق می افتد. البته اکثر آن ها به دوش و کف مرطوب مربوط می شوند. چگونه از این پیچیدگی اجتناب نماییم؟ دو اقدام اولیه برای انجام این کار وجود دارد. اولی قرار دادن کاشی های ضد لغزش می باشد. اینها سطحی ایمن برای شما و عمدتا برای بچه های کوچک در خانه فراهم می کنند.
آن ها معمولا به ریسک ها توجه نمی کنند پس بهتر است اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهید. همچنین باید قالیچه ای را در نظر بگیرید. برخی می توانند به علت رطوبت روی زمین لیز بخورند که باعث بروز حوادث جدی می شود. علاوه بر این، آن ها می توانند بوی با گذر زمان بوی نامطبوع بگیرند. دقت کنید که انتخاب درستی داشته باشید.

2.نداشتن تهویه و نورپردازی مناسب

این یک مورد اساسی برای حمام می باشد که می تواند یکی از اشتباهاتی باشد که هنگام دکوراسیون حمام انجام می دهید، که تعمیر آن برایتان مشکل خواهد بود. حمام باید دستگاه تهویه داشته باشد تا بتواند آن را مداوم تهویه کند. به علاوه، بسیاری تصمیم می گیرند هواکش نصب نمایند تا تهویه بیشتری داشته باشند. نورپردازی یک عامل کلیدی دیگر است. باید کافی باشد اما نه بیش از اندازه.  در این حالت، رنگ های تیره مایل به جذب نور اتاق می باشند. علاوه بر این، آن ها احساس تمیزی کمی می کنند و گرد و غبار واضح تر می شود و همچنین باعث می شود فضا کم تر دیده شود. نکته :لامپ را در نزدیکی آینه و دوش نصب نمایید.

طراحی دکور حمام

3.قراردادن همه چیز در دید

عناصر پاک کننده و وسایل بهداشت فردی باید فضای منظمی در حمام داشته باشند. معمولا، کمد نگه دارنده در زیر سینک بهترین انتخاب می باشد. با این حال، افراد دیگری نیز وجود دارند. برخی بر روی دیوار قرار می دهند برخی دیگر گوشه حمام طبقه چوبی - یا حصیری می زنند.
گزینه های بسیاری هستند که بررسی و ارزیابی آن ها باید با توجه به فضای موجود باشد. اگر به نکات قبلی توجه نمایید، اشتباهاتی که هنگام دکوراسیون حمام انجام می دهید، دیگر جای نگرانی برای شما نخواهد گذاشت، به یاد داشته باشید که همه چیز به نیازها، دسترسی به فضا و پول بستگی دارد که با آن می توانید کار را پیش ببرید و در نهایت، و به همان اندازه سعی کنید آن را خودتان بسازید.

4.تزئین بیش از حد

به طور شگفت انگیز، تزیین این منطقه کار بیش از حدی نیست. اگر وسایل و یا تزیینات را به وفور در نظر بگیرید، مهم نیست که آن ها چقدر زیبا می باشند. تاثیر منفی بر تصویر حمام خواهد داشت. برعکس، توصیه می شود به دنبال تعادل باشید. ترفند خوب آن است که آینه های بزرگ و یا کوچک در نظر گرفته و این ها مزیت ایجاد اثر توسعه فضا می باشند، حتی زمانی که حمام کوچک است. علاوه بر این، اگر این مکان بزرگ و آینه کوچک باشد، باز هم بزرگتر و خالی دیده می شود.

طراحی دکور حمام کوچک

همچنین اگر از کاشی ها استفاده می کنید آگاه باشید. در حالی که آن ها یک روش عالی برای تزیین و اجتناب از رطوبت و بخار هستند، در حد افراط نیز زشت می شوند. در عوض، دیواری برای قرار دادن آن ها انتخاب کرده و با رنگ های ملایم هماهنگی بصری ایجاد نمایید.

طراحی دکور آرایشگاه,طراحی سالن زیبایی,طراحی دکوراسیون سالن زیبایی,دکور آرایشگاه
  • 1398/10/2
  • 6897 نفر

اهمیت طراحی دکور آرایشگاه و سالن زیبایی

امروزه سالن‌های زیبایی واقع در کشور ایران ارائه دهنده یکی از ده‌ها خدمات مد و زیبایی محسوب می‌گردند. با وجود آنکه امروز سالن‌ها و آرایشگاه‌های کثیری با تفاوت‌های عمده در ایران واقع شده‌اند، ولی تنها موضوع مشترک آن‌ها طراحی و دکور آرایشگاه‌ها میباشد.
اطلاعات بیشتر
ترفند های طراحی دکوراسیون اتاق خواب,تزیین اتاق های کوچک,ابعاد مبلمان اتاق خواب
  • 1398/10/30
  • 7377 نفر

طراحی دکوراسیون اتاق خواب

راز داشتن یک خواب خوب هم در ساعات منظم خواب و هم در دکوراسیون اتاق خوابتان نهفته است. به عبارت دیگر، یک دکوراسیون خوب اتاق خواب در عین حال که یک عامل زیبایی خانه است، برای بهره بردن از یک خواب خوب هم لازم است.
اطلاعات بیشتر
طراحی دکوراسیون داخلی با چوب,مزایای استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی,کابینت چوبی کلاسیک,دکوراسیون چوبی اتاق خواب
  • 1398/10/30
  • 8211 نفر

طراحی دکوراسیون داخلی با چوب

طراحی داخلی با چوب یکی از ایده های بی نظیر در کوراسیون منزل می باشد. در واقع این سبک، زیبایی متفاوت از سنگ و چوب را در محیط منزل عرضه می کند. چوب از عناصر طبیعی است و بافت سبکی دارد. خنثی بودن رنگ چوب باعث شده که به راحتی با سایر دکوراسیون هماهنگ شود.
اطلاعات بیشتر
طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون اداری,نورپردازی در دکوراسیون اداری
  • 1398/11/8
  • 5246 نفر

طراحی دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری و بهینه سازی دفتر کار باعث نظم و ساماندهی محیط می گردد و می توان از حداقل فضا بیشترین استفاده را برد.بازسازی و طراحی داخلی محیط اداری بعد از تعیین فعالیت ها و نوع فعالیت با ترسیم پلان آغاز میگردد که متناسب با زمینه کاری شرکت می توان به دو دسته پلان باز (open office) یا پلان بسته (سلولی ) تقسیم شود.
اطلاعات بیشتر