کابینت آشپزخانه دو رنگ,انواع مدل کابینت آشپزخانه دو رنگ,مدل کابینت آشپزخانه دو رنگ,کابینت دو رنگ بازسازی شده,کابینت سفید و قهوه ای,کابینت دو رنگ

کابینت آشپزخانه دو رنگ

  • 1399/5/16
  • 13551 نفر
کابینت های تک رنگ رایج ترین و محبوب ترین نوع کابینت محسوب می شوند اما کابینت دو رنگ جذاب تر بوده و بر جلوه بصری آشپزخانه می افزاید. چنانچه ظاهر غیر رسمی آشپزخانه شما کسالت آور می باشد و به دنبال تغییر یا تناقضی جدید هستید، کابینت های دو رنگ باید برای شما اولویت اول باشند. با اضافه کردن تنوع رنگ، شما میتوانید قسمت های مشخصی از آشپزخانه را که دوست دارید به نمایش بگذارید تا تمام فضا مرتب و شیک جلوه کند.

کابینت های تک رنگ جز رایج ترین و محبوب ترین نوع کابینت به شمار می آیند، اما کابینت دو رنگ جذاب تر بوده و بر جلوه بصری آشپزخانه می افزاید. هماهنگ کردن کابینت های دو رنگ چه مدرن، چه سنتی کار بسیارآسانی است. تنها با یک چیدمان خوب، میتوان کابینتی جادار داشت و از داشتن آن بر خود بالید! چنانچه ظاهر غیر رسمی آشپزخانه شما کسالت آور می باشد و به دنبال تغییر یا تناقضی جدید هستید، کابینت های دو رنگ باید برای شما اولویت اول باشند. با اضافه کردن تنوع رنگ، شما میتوانید قسمت های مشخصی از آشپزخانه را که دوست دارید به نمایش بگذارید تا تمام فضا مرتب و شیک جلوه کند.

چرا بهتر است برای آشپزخانه کابینت دو رنگ انتخاب شود؟

مدت زمان نسبتا زیادی می باشد که کابینت دو رنگ مورد استقبال قرار گرفته است. توصیه می گردد از استایل ها و رنگ های متفاوت درون آشپزخانه خود استفاده نمایید. با این روش، نه تنها به استایلی کاملا جدید و متفاوت از فضای در دسترس میرسید، بلکه فضایی صمیمانه و دنج به وجود می آورید که میل شما را برای گذراندن زمان بیشتر در آشپزخانه تقویت می نماید. طرح های فوق العاده ای در این زمینه وجود دارند که در حال گسترش می باشند، زیرا این کابینت ها بسیار محبوب و پرطرفدار شده اند.

انواع مدل کابینت آشپزخانه دو رنگ

استفاده از رنگ های روشن در بالای کابینت های تیره

یکی از بهترین پیشنهادات ما برای کابینت آشپزخانه دو رنگ به این صورت است که کابینت های پایین به رنگ تیره و کابینت های بالا به رنگ روشن باشد (پیشخوان، دیوار آشپزخانه و کابینت های بالا).

کابینت های سیاه و سفید

سیاه و سفید یک رنگ کلاسیک می باشد که در آشپزخانه می تواند فضای خاصی را پدید آورد. از آنجایی که از رنگ سیاه برای کابینت استفاده کرده اید می توانید آن را با لوازم سفید هماهنگ کنید.

کابینت آشپزخانه سیاه و سفید

رنگ های مدرن و متضاد

در آشپزخانه های طرح اروپایی رنگ های متضاد به کار می رود. درهای براق لعاب با طرح چوب یا لمینت هماهنگ شده اند. در این آشپزخانه کابینت های تیره بالا با کابینت روشن فضای متضادی را خلق کرده اند و هماهنگ شده اند. که البته کفپوش سفید هم این هماهنگی را افزایش می دهد.

کابینت های کرم و قهوه ای

یکی از قدیمی ترین مدل کابینت دو رنگ برای آشپزخانه، استفاده از رنگ های کرم و قهوه ای می باشد. رنگ کرم، مدرن و آرامش بخش می باشد و علاوه بر زیبایی فضا را بزرگتر نشان می دهد. رنگ قهوه ای نیز حسی طبیعی و کلاسیک به آشپزخانه می بخشد. پس استفاده از این دو رنگ می تواند هر سلیقه ای را به خود جذب نماید. همچنین این ترکیب رنگی با اکثر لوازم آشپزخانه، صفحه روی کابینت، کفپوش یا کاشی هماهنگ می شود و کار شما را راحت می کند.

🔔 حتما بخوانید: کابینت پولیشی چیست؟

کابینت آشپزخانه کرم و قهوه ای

کابینت سفید و قهوه ای

از جدیدترین ترکیب های رنگی در کابینت های آشپزخانه استفاده از رنگ سفید در کنار رنگ چوب می باشد. همواره رنگ سفید نماد تمیزی و سادگی و رنگ چوب یادآور طبیعت زیبا بوده اند، پس از استفاده ی آن ها در کنار هم می توان آشپزخانه ی منحصر به فردی داشت. بسته به سلیقه هر فرد، شما می توانید از بین طیف گسترده رنگ های چوب، یکی را انتخاب نمایید. اگر فضای آشپزخانه ی شما کوچک می باشد از رنگ های قهوه ای روشن و اگر محدودیت فضا ندارید از رنگ های قهوه ای تیره مانند شکلاتی یا فندقی استفاده نمایید. کابینت سفید از متداول ترین رنگ ها برای استفاده در خانه های ایرانی می باشد.

کابینت آشپزخانه سفید و قهوه ای

🔔 حتما بخوانید: کابینت چوب راش

ترکیب رنگ با خاکستری

رنگ خاکستری یکی از پر طرفدارترین رنگ ها برای استفاده در دکوراسیون می باشد و یکی از مزیت های آن به راحتی ست شدن با سایر رنگ هاست. برای مثال از کنار هم قرار گرفتن رنگ خاکستری با سفید در آشپزخانه ظاهری رسمی و زیبا خواهید داشت. برای خاص تر شدن دکوراسیون آشپزخانه ی خود می توانید از رنگ زرد، بفش یا قرمز در کنار کابینت خاکستری استفاده نمایید.

کابینت دو رنگ با استفاده از رنگ خاکستری

کابینت دو رنگ بازسازی شده

اگر برای تعویض کابینت ها و بازسازی آشپزخانه آماده نیستید، می توانید رنگ خریداری کرده و خودتان آن را رنگ آمیزی نمایید. در این آشپزخانه از طیف های مختلف رنگ سبز استفاده شده و نشان می دهد که با کمی تغییر می توانید آشپزخانه زیباتری را داشته باشید.

نکات لازم برای استفاده از مدل کابینت آشپزخانه دو رنگ

  • دوست دارید آشپزخانه ی شما گرم و صمیمی باشد یا رسمی؟ مدرن باشد با کلاسیک؟ شما با استفاده از هرکدام از ترکیب رنگ های گفته شده حس و حال جدیدی به محیط آشپزخانه ی خود می دهید. پس قبل از هر چیز باید از سبک مورد علاقه افراد آگاهی پیدا نمایید.
  • برای استفاده از رنگ دوم می توانید قسمت بزرگتری از آشپزخانه را انتخاب کرده و یا فقط در قسمت های کوچکی از کابینت ها از رنگ متضاد استفاده نمایید.
  • از قانون ۱۰-۳۰-۶۰ برای کابینت های چند رنگ استفاده کنید. طبق این قانون از رنگ غالب ۶۰ درصد، رنگ دوم ۳۰ درصد و رنگ تاکیدی ۱۰ درصد در کابینت های چند رنگ استفاده می گردد. منظور از رنگ تاکیدی، رنگی است که دو رنگ دیگر را از هم تفکیک می نماید و باعث تعادل بصری در آشپزخانه می شود. مانند رنگ سفید.
  • برای کم شدن اشتباه در انتخاب رنگ ها بهتر است از چرخه رنگ استفاده نمایید و دو رنگ منتخب خود را بر روی این چرخه امتحان نموده و ببینید هنگام ترکیب چگونه به نظر می آیند.
کابینت هایگلاس,کابینت های گلاس ,کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت هایگلاس آشپزخانه
  • 1398/8/29
  • 10997 نفر

کابینت هایگلاس آشپزخانه

در بین تمام کابینت های موجود، کابینت هایگلاس آشپزخانه علاوه بر لوکس و شیک بودن ، بدلیل خاصیت منعکس کننده وبراق بودن به نوعی منبع نور در آشپزخانه به شمار میرود. خاصیت بازتابی کابینت هایگلاس تاثیرزیادی بر زیبایی آشپزخانه ها‌ میگذارد.
اطلاعات بیشتر
کابینت روکش چوب,رنگ کاری روکش چوب,انواع روکش چوب کابینت,اجزای کابینت روکش چوب
  • 1398/9/27
  • 9358 نفر

کابینت روکش چوب چیست؟

کابینت یکی از فاکتورهای ضروری آشپزخانه میباشد که حضور آن باعث ایجاد نظم و ترتیب در فضای آشپزخانه میشود.کابینت روکش چوب یکی از بهترین کابینت های موجود در بازار است که به دلیل گران قیمت بودن کابینت های تمام چوب مورد استفاده قرار میگیرند و میتوانند جایگزین مناسبی برای کابینت های تمام چوب شوند.
اطلاعات بیشتر
کابینت ریلی,مزایای کابینت ریلی,خرید کابینت ریلی,انواع ریل های کابینت ریلی
  • 1398/10/2
  • 12346 نفر

کابینت ریلی چیست؟

کابینت ها از اجزای مهم محیط هایی نظیر آشپزخانه و یا حمام به شمار می روند. امروزه با توجه به اینکه فضای آشپزخانه ها به صورت اپن یا باز طراحی می شوند، کابینت ها می توانند در زیبایی این محیط نقش مهمی داشته باشند. کابینت های ریلی قفسه ها و کمدهایی هستند که برای نگهداری و جاسازی لوازم مورد نیاز بسیار کاربرد دارند.
اطلاعات بیشتر
کابینت رومی،,رنگ بندی کابینت رومی,نگهداری از کابینت رومی,عوامل موثر بر قیمت کابینت رومی
  • 1398/10/30
  • 13643 نفر

کابینت رومی چیست؟

کابینت های رومی دارای طراحی شیک و منحصر به فردی هستند و برای آشپزخانه با سبک دکوراسیون کلاسیک می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. این مدل کابینت ها می توانند به فضای آشپزخانه شما روح و نشاط ببخشند و علاوه بر این فضای آشپزخانه با مدل کابینت رومی باشکوه و جذاب تر به نظر می رسد.
اطلاعات بیشتر