هایگلاس AGT,های گلاس AGT,ام دی اف هایگلاس AGT

ام دی اف هایگلاس AGT

  • 1397/9/19
  • 7832 نفر
ام دی اف هایگلاس AGT از نخستین و بهترین محصولات شرکت AGT بود که توانست شهرت جهانی پیدا کند

هایگلاس AGT

شرکت AGT در سال ۱۹۸۴ در شهر انتالیا ترکیه تاسیس گردید. این شرکت از ابتدای تاسیس با تفکر رشد و توسعه و کیفیت بالا سعی کرد تا سرآمد شرکت های تولیدی  در این قسمت باشد.
ام دی اف هایگلاس AGT از نخستین و بهترین محصولات شرکت AGT بود که توانست شهرت جهانی پیدا کند ، این شرکت با تولید در و پروفیل و ام دی اف و لمینت به یک مجموعه کامل در این قسمت مبدل گردیده است.
هم اکنون شرکت AGT در زمینی به مساحت ۴۰۰ هزار متر مربع با قدرت به کار خود ادامه می دهد ، و بیش از ۱۰۰۰ نفر نیرو و همین طور صادرات به بیش از ۶۵ کشور دنیا و رشدی بیش از ۴۵ درصد در بین ۵۰۰ شرکت برتر کشور ترکیه قرار دارد.

ام دی اف هایگلاس AGT

شرکت AGT در ایتدای ورود به ایران با پروفیل شروع کرد اما پس از آن با شناخته ترین محصول خود یعنی ام دی اف هایگلاس AGT  شناخته شد.
متاسفانه به دلیل محبوبیت این برند عده ای به تولید تقلبی این ورق در ایران پرداختند ، که حتما توصیه می شود از جای معتبر خریداری نمایید .
ام دی ف هایگلاس AGT به دلیل کیفیت بسیار بالا و همین طور تنوع عالی به سرعت جای خود را در بین محصولات باز کرد و توانست در بین بهترین محصولات قرار گیرد ، ضخامت تمامی ام دی اف هایگلاس AGT  شانزده  میل بوده  و ابعاد  ۲۸۰*۱۲۲  و مغزی خود هایگلاس ها توسط خود شرکت تولید می گردد.
مشخصات فنی

  • استاندارد اروپا (E1(FA 120
  • بدون تغییر رنگ در برابر نور افتاب
  • مقاومت بالا در برابر خراشیدگی
  • ام دی اف با کیفیت و با تراکم متوسط تولیدی در خود شرکت AGT
  • تنوع در طرح و رنگ
  • داشتن دو لایه سلفون مخصوص و بر چسب  
  • محصول کشور ترکیه

ابعاد

  • طول     ۲۸۰ سانتیمتر
  • عرض    ۱۲۲ سانتیمتر
  • ضخامت ۱۶ میلیمتر
  • تعداد در هر پالت ۲۰ ورق
  • مساحت هر ورق ۳٫۴۲ متر مربع
  • مساحت ورق های هر پالت ۶۸٫۴۰ متر مربع

هایگلاس چیست؟

منظور از هایگلس همانطور که از نامش مشخص است در لغت به معنای شیشه با کیفیت بالا و در اصل به معنی شفافیت می باشد. بدین معنی که لایه ای است که شفافیت بالاتری از شیشه دارد.
ورق های هایگلاس AGE و AGT در حقیقت نوعی ام دی اف هایگلاس محسوب میشوند، که از نظر زیبایی و مقاومت در بین نمونه های دیگر از رتبه بالاتری برخوردار هستند.
قیمت صفحات اکرلیک و براق این محصولات با یکدیگر اختلاف دارند. ایران نیز با دارا بودن شرکت های تولیدی ام دی اف تامین کننده نیاز مصرف کنندگان داخلی است اما باید یادآور شد که مواد اولیه و مغزی نمونه های داخلی از کشورهای دیگر وارد می شوند.
برند  AGEاز محصولات باکیفیت داخلی می باشد، که تولیدکننده ورق های های هایگلاس و اکرلیک در تنوع بالای نقش و طرح است. نمونه صفحات هایگلاس  AGE در بازار رقیب نمونه های ترکیه بوده و با داشتن قیمت مناسب و کیفیت بهتر، خرید آن برای مشتری به صرفه تر می باشد.  اما برند AGT بیشتر مختص کشور ترکیه و ساخت آن معمولا در همان کشور صورت می گیرد.
ورق های اکرلیک این برندها نسبت به ضربه و ساییدگی مقاوم بوده و نسبت به هایگلاس های معمولی استقامت بیشتری دارند. 
باتوجه به اینکه بیشترین کابرد هایگلاس های AGE و AGT در دکوراسیون و طراحی کابینت آشپزخانه است، علاوه بر نمای لوکس و شیکی که به آشپزخانه های مدرن می دهند، خود به دلیل خاصیت منعکس کنندگی و براق بودن بنوعی منبع نور در آشپزخانه بشمار می روند.
نکته بسیار مهم هنگام استفاده از کابینت های هایگلاس  AGE و AGT ، نورگیر بودن آشپزخانه است، استفاده از نور طبیعی در طول روز برای روشن کردن آشپزخانه با استفاده از خاصیت صیقلی و بازتابی کابینت های لوکس تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی دکوراسیون کابینت آشپزخانه شما می گذارد.
 

ام دی اف هایگلاس agt و نمونه رنگهای آن

شرکت AGT از ابتدای تاسیس با تفکر رشد و توسعه و کیفیت بالا سعی کرد تا بهترین در شرکت های تولیدی باشد. AGT یک فن آوری پیشرفته در صنایع چوب با هدف تهیه و گسترش فرآورده های پیشرفته و حرفه ای چوب با جدیدترین فن آوری، فعالیت خود را آغاز کرده است. کارخانجات AGT ، در بخش صنایع مبلمان و دکوراسیون با تولید ام دی اف،پانل و پروفیل همچنین در بخش صنایع ساختمان با تولید کفپوش لمینت، درب، دیوارکوب و قرنیز خدمات خود را ارائه می دهد.

باتوجه به اینکه روکش های ام دی اف هایگلاس agt از زیبایی خاصی برخوردار هستند با ترکیب نمونه رنگهای هایگلاس agt قادر خواهید بود از زیبایی و تنوع بی نظیری برخوردار شوید. امروز، با اولویت قرار دادن «توسعه فن آوری چوب»، با تفکر دراز مدت و داشتن استراتژی و رعایت استانداردهای بین المللی،هم در ترکیه و هم در عرصه جهانی و بین الملل همواره انتخاب کسانی خواهیم بود که به کیفیت، زیبایی و ظرافت اهمیت می دهند.  ام دی اف هایگلاس agt، به دلیل ساختار حرفه ای و داشتن روکش و چگالی مناسب فیبر خود، برای طراحی های مکان مورد نظر شما محصولی فوق العاده می باشد. نمونه رنگهای هایگلاس agt برای این انواع تنوع زیادی دارد و بسته به سلیقه افراد و محیط مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع ام دی اف هایگلاس و نمونه رنگ ام دی اف

انواع ام دی اف هایگلاس با روکش های پلاستیکی به عنوان یکی از متریال های مقاوم و زیبا برای ساخت لوازم بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع ام دی اف شباهت زیادی به شیشه شفاف دارد و برای تهیه آن از ماده ای خاص به نام «پلی کربنات» استفاده می کنند. این ماده از نظر ظاهری به شیشه شباهت دارد. اما از نظر وزن سبک تر است و استقامت بیشتری نسبت به شیشه دارد.
انواع آن به صورت دو رو هستند. در یک سمت ورق ام دی اف، لایه محافظ شیشه ای قرار می گیرد. در سمت دیگر هم ظاهر سفید از جنس کاغذ و ملامین است که سطح صاف و یک دست دارد. نمونه رنگ ام دی اف هم مانند دیگر ورق های mdf است. رنگ های قدیمی تر این نوع متریال روشن بوده و در حال حاضر از هر دو رنگ های روشن و تیره به عنوان نمونه رنگ ام دی اف استفاده می شود. 

کاربردهای انواع ام دی اف هایگلاس

از ام دی اف هایگلاس برای ساخت وسایل چوبی، قفسه، شلف و کابینت استفاده می شود. در صنعت کابینت سازی از ورق های mdf با ابعاد 244*122 سانتیمتری استفاده می شود. به دلیل اینکه ضخامت این ورق ها به 17 میلیمتر می رسد، مقاومت بالایی در برابر ضربه و یا سقوط دارد. 
یکی از دلایل استفاده از  این نوع ام دی اف در صنعت کابینت سازی، مقاومت در برابر لب پر شدن است. زیرا در ساخت آن از مواد مقاوم به صورت فشرده استفاده می شود. نحوه ساخت mdf باعث می شود تا ورق ها در برابر ضربه دچار لب پریدگی نشوند. از سوی دیگر پس از برش و ساخت وسایل مورد نیاز، از لبه های مقاوم برای آنها استفاده می شود. 
نمونه رنگ ام دی اف در ورق های هایگلاس به دو صورت است. در سمت بیرونی ورق از رنگ و طرح های متنوعی استفاده می شود. در سمت دیگر که از آن به لایه بیرونی تعبیر می شود، از رنگ سفید یک دست استفاده می شود. این رنگ برای روشنایی داخل وسایل از جمله کمد و کابینت هاست. با رنگ سفید به چراغ و روشنایی های مصنوعی نیاز نخواهید داشت.
البته نباید فراموش کرد که ورق های هایگلاس مقاومت زیادی در برابر رطوبت ندارند. به محض نفوذ آب در این ورق ها، باد می کنند و شکل ظاهری آنها زیبایی خود را از دست می دهد. به همین دلیل زمانی که از انواع ام دی اف هایگلاس برای ساخت کابینت و قفسه در آشپزخانه استفاده می شود، به آنها لبه های مقاوم می چسبانند تا از نفوذ آب به داخل لایه های ام دی اف جلوگیری شود.

نمونه رنگ ام دی اف و نحوه ساخت

برای ساخت انواع ام دی اف هایگلاس از دستگاه پرس و چسب های مخصوص استفاده می شود. همچنین موادی که برای ساخت ام دی اف استفاده می شود، شامل خورده چوب و ضایعات چوبی در دیگر صنایع است که پس از مرحله تخمیر با استفاده از چسب های مخصوص و دستگاه پرس بر روی هم قرار می گیرند. 
چوب هایی که در مرحله هرس باقی می مانند و یا ضایعات کارخانه های نجاری برای این ساخت کاربرد دارد. این مواد با چسب های مخصوص به صورت خمیر در می آیند و سپس با دستگاه پرس بر روی آن ها فشار زیادی وارد می شود. هر چقدر این فشار بیشتر باشد، هوای کمتری در لابه لای ام دی اف باقی می ماند و از شکنندگی آن جلوگیری می شود. کیفیت انواع ام دی اف هایگلاس به مواد، چسب و دستگاه پرس بستگی دارد.
در آخرین مرحله ساخت این متریال از روکش های شفاف و نمونه رنگ ام دی اف تیره یا روشن استفاده می شود تا ظاهر زیبایی را به آن ببخشد. روکش ها اغلب از جنس آکریلات است که نسبت به روکش های معمولی mdf دوام و استقامت بیشتری دارد. به دلیل اینکه میزان تراکم در انواع ام دی اف بیشتر است، از این ورق ها برای ساخت کابینت، کمد، تزئینات درب های داخلی و حالت دهنده برخی لوازم تزئینی استفاده می شود.  

کابینت آشپزخانه ,انواع کابینت آشپزخانه ,کابینت ام دی اف (MDF):,کابینت ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت ممبران ,کابینت روکش چوب,کابینت چوبی,کابینت های فلزی ,کابینت های پی وی سی ,انتخاب کابینت,رنگ ام دی اف,رنگ کابینت
  • 1397/8/12
  • 30066 نفر

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
طراحی میز تلویزیون,ساخت میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی
  • 1397/8/14
  • 21428 نفر

آموزش سه روش متفاوت برای ساخت میز تلویزیون

تلویزیون در هر کجای خانه که باشد یکی از کانون‌های اصلی توجه اعضای خانواده و میهمانان است. غالباً نحوه چیدمان دکور و مبلمان در خانه بر اساس محل قرارگیری تلوزیون انجام می‌شود. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کاربرد ام دی اف,کابینت ام دی اف,ام دی اف آشپزخانه,روش ساخت ام دی اف  ,خصوصیات  ام دی اف, مزایای ام دی اف,معایب ام دی اف,انواع ام دی اف,mdf,ام دی اف
  • 1397/8/15
  • 48062 نفر

ریز مشخصات انواع ام دی اف

انواع مختلف MDFها در دکوراسیون داخلی، کابینت، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس
  • 1397/8/19
  • 17064 نفر

تمام مشخصات،مزایا و معایب کابینت های گلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر