کابینت ارزان,کابینت ارزان قیمت,انواع کابینت ارزان

کابینت های ارزان قیمت

  • 1398/5/16
  • 16278 نفر
اگر شما قصد کاهش هزینه ها را داشته باشید می توانید برای بدنه کابینت ها از لترون و یا ملامینه استفاده کنید . این دو جنس تا حد کمی باعث کاهش قیمت می شوند اما در نهایت توصیه طراحان استفاده از ام دی اف است . دوام ام دی اف در برابر رطئبت و تحمل وزن به مراتب از این دو بیشتر است .

کابینت ارزان

کابینت های ارزان قیمت

اگر شما قصد کاهش هزینه ها را داشته باشید می توانید برای بدنه کابینت ها از لترون و یا ملامینه استفاده کنید . این دو جنس تا حد کمی باعث کاهش قیمت می شوند اما در نهایت توصیه طراحان استفاده از ام دی اف است . دوام ام دی اف در برابر رطئبت و تحمل وزن به مراتب از این دو بیشتر است .
قیمت کابینت ام دی اف از تمام کابینت ها مناسب تر است . این کابینت اولین سبکی است که بعد از صنعت لترون کاری به روی کار آمد . حساسیت ورق ام دی اف در برابر آب نسبت به ملامینه کمتر است اما باز هم به رطوبت حساس است.

کابینت ارزان
نحوه شناسایی لترون و ملامینه


لترون همان نئوپان قدیم است با این تفاوت که یک لایه روکش با جنس کاغذ بر روی آن پرس می شود .
در حال حاضر لترون ارزانترین و ضعیف ترین متریالی است که در کابینت و یا کمد استفاده می شود .
ملامینه نیز همان  لترون است با این تفاوت که جنس روکش آن ضد آب است . مغز ملامینه نئوپان است . پس این متریال هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ استحکام از ام دی اف ضعیف تر است .
برخی افراد برای کاهش قیمت کابینت منزل شما این دو متریال را پیشنهاد می دهند . اما باید گفت اختلاف قیمت لترون و ملامینه با ام دی اف کم است و استفاده نکردن از آن ها بهتر است .
یکی از ارزان ترین انواع کابینت است که با ورق های ملامینه ساخته می شود. ملامینه ورقی است با مغز نئوپان که با روکش نازکی به نام ملامینه پوشانده شده است. این لایه نازک ضد آب و ضد خش است.
نقطه ضعف ملامینه حساسیت نئوپان به رطوبت است. لذا توصیه می شود در محل هایی که در معرض آب نیستند از ورق ملامینه استفاده شود مانند کمد های اتاقی.

کابینت ارزان
قیمت کابینت آشپزخانه ملامینه


قیمت این نوع کابینت آشپزخانه به صورت خیلی حدودی در هر متر طول بین650,000 تا 900,000 هزار تومان است.(بهار 98) درسته که نسبت به سایر کابینت های آشپزخانه ارزونتره اما تفاوتش با کابینت ام دی اف از این نظر خیلی زیاد نیست. به هر حال این یکی از اقتصادی‌ترین کابینت‌هایی است که میشه ساخت.
راستی حواستون باشه، هیچ وقت قیمت کابینت آشپزخانه رو به صورت متری و حدودی برآورد نکنین، یا بهتره بگم بر این اساس تصمیم نگیرید. قیمت بر مبنایِ متر طول فقط و فقط یک قیمت تقریبی است و اصلاً نمیتونه ملاک تصمیم باشه و حتی میتونه گمراه‌تون کنه!! مطلب اختصاصیِ مربوط به قیمت کابینت رو ملاحظه کنید: قیمت کابینت؛ با این روشِ قیمت‌گیریِ کابینت، سرتون کلاه نمیره!!

کابینت ارزان

کابینت «های گلاس» (High Gloss):


یونیت های (چهارچوب/اسکلت) این نوع کابینت معمولاً از ام دی اف سفید و بخش های قابل رویت آن ودرب ها از جنس ورق «های گلاس» ساخته می شود. ورق هایگلاس نسبت به ام دی اف دارای روکشی قوی تر و ضخیمتر است (البته در یک سمت ورق؛ سمت دیگر ورق یک لایه نازک PVC سفید است).
کابینت های گلاس از نظر ظاهری بسیار براق تر و دارای تنوع طرح زیاد و زیباتر از ام دی اف می باشد. عموماً قیمت های گلاس بیشتر از ام دی اف می باشد.

کابینت دست دوم


زمانی که بودجه ما محدود است یا وقتی که کارایی کابینت بیشتر از به روز بودن و زیبایی برای ما اهمیت دارد کابینت دست دوم انتخاب خوبی است. که امروزه سایتها و اپلیکیشن‌های زیادی در این زمینه وجود دارد. فقط  دقت کنید که متراژ کابینت دست دوم با متراژ آشپزخانه شما باید تناسب داشته باشد.

کابینت ارزان

کابینت ارزان

کابینت نئوپان ملامینه سفید است.
درب کابینت: ارزانترین جنس برای درب کابینت نئوپان ملامینه رنگی است و بعد از آن ام دی اف مات رنگی است.
صفحه کابینت: ارزانترین صفحه کابینت صفحه دست ساز یا کارگاهی است، این نوع صفحه از یک قطعه ورق که دور تا دور آن را با قید باریک دوبل میکنند ساخته میشود سپس دور تا دور آن را نوار پی وی سی میزنند.
یراق آلات کابینت: در کابینت ارزان معمولا از ساده ترین یراق آلات استفاده میشود مانند لولای ساده، پایه پلاستیکی، ریل کشو ساده، دستگیره ارزان
امیدوارم که مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید فایده و موثر واقع شده باشد.
 

کابینت آشپزخانه ,انواع کابینت آشپزخانه ,کابینت ام دی اف (MDF):,کابینت ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت ممبران ,کابینت روکش چوب,کابینت چوبی,کابینت های فلزی ,کابینت های پی وی سی ,انتخاب کابینت,رنگ ام دی اف,رنگ کابینت
  • 1397/8/12
  • 30068 نفر

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
طراحی میز تلویزیون,ساخت میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی
  • 1397/8/14
  • 21432 نفر

آموزش سه روش متفاوت برای ساخت میز تلویزیون

تلویزیون در هر کجای خانه که باشد یکی از کانون‌های اصلی توجه اعضای خانواده و میهمانان است. غالباً نحوه چیدمان دکور و مبلمان در خانه بر اساس محل قرارگیری تلوزیون انجام می‌شود. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کاربرد ام دی اف,کابینت ام دی اف,ام دی اف آشپزخانه,روش ساخت ام دی اف  ,خصوصیات  ام دی اف, مزایای ام دی اف,معایب ام دی اف,انواع ام دی اف,mdf,ام دی اف
  • 1397/8/15
  • 48066 نفر

ریز مشخصات انواع ام دی اف

انواع مختلف MDFها در دکوراسیون داخلی، کابینت، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس
  • 1397/8/19
  • 17066 نفر

تمام مشخصات،مزایا و معایب کابینت های گلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر