کابینت براق,کابینت هایگلاس

کابینت براق

  • 1398/5/25
  • 5985 نفر
سطوح براق آن‌ها به خوبی نور را منعکس می‌کنند بنابراین با استفاده از آن‌ها می‌توانید به شدت هندسه فضای بصری خود را تغییر داده و به فضایی بزرگتر گسترش دهید.

استفاده از کابینت براق

کابینت نقش بسیار مهمی در زیبایی آشپزخانه دارد. این وسیله‎ی کاربردی علاوه بر ایجاد زیبایی و ظرافت کمک می‎کند تا تمام وسیله‎های موجود در آشپزخانه از آلودگی‎ها دور باشند.کابینت براق یا کابینت های گلاس ؛ نما های گلاس یا براق نسبتا جدید هستند اما به یکی از دکوراسیون‌ های واقعا شیک آشپزخانه‌ های مدرن تبدیل شده اند. متخصصان واقعی نوآوری‌های هنری، آن ها را ترجیح می‌دهند. چنین افرادی ترکیب بندی راحت و کابردی بودن را به عنوان یک اولویت در طراحی مسکن ارزیابی می‌کنند.
کابینت های گلاس آشپزخانه با بسیاری از جنبه‌های مثبت توصیف می‌شوند، آن ها پیوستگی خود با دنیای مدرن را از دست نمی‌دهند و در اوج محبوبیت جهان مبلمان آشپزخانه مد روز هستند. همانطور که میدانید این ابینت ها محیط آشپزخانه را بزرگ نشان میدهد. این مدل از کابینت‎ها قیمت نسبتاً مناسبی دارند اما از ام دی اف گران‎تر هستند. کابینت های گلاس تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند، اما به شدت خش پذیر بوده و لبه های تیزی دارند.

برای اطالعات بیشتر در رابطه با تفاوت بین کابینت مات و براق میتوانید این مطلب را بخوانید

کابینت براق

سبک طراحی مناسب کابینت هایگلاس برای تزیین دکوراسیون آشپزخانه


نوعی MDF با روکش نوعی پلاستیک به نام پلسی گلاس است , پلکسی گلاس همانند شیشه شفاف است. جنس این پلسی گلاس از نوعی پلی کربنات است که ظاهر شبیه به شیشه دارد اما نسبت به شیشه سبکتر و محکمتر می باشد. اکثر تخته های هایگلاس یک رو بوده که یک سمت آن را با لایه محافظ مانند سلفون پوشانده شده و سمت دیگر ظاهری سفید از جنس ملامین و کاغذ است.

سایز استفاده شده از این هایگلاس های برای کابینت سازی 122x244 می باشد که تقریبا دارای ضخامتی با 17 میلیمیتر می باشد. باید توجه کرد نوع با کیفیت این تخته ها را انتخاب کرد چرا که در صورت بی کیفیتی محصول در هنگام برشد دچار لبپریدگی میشود. معمولا هایگلاس های با کیفیت دارای پشته ملامین سفید رنگ هستند و هر یک از تخته ها را به صورت جدا گانه بسته بندی می کنند تا آسیبی به ان ها نرسد.

درباره کابینت براق هایگلاس بدانید

درباره کابینت براق هایگلاس بدانید

کابینت های گلاس کابینتی مقاوم است که از چوب های ام دی اف ساخته می شود و روکش پلاستیکی و براق و شیشه ای آن تنها تفاوتش با کابینت ام دی اف است. همین روکش ها قسمت اصلی و متمایز این نوع کابینت ها هستند که طرح آن ها را خاص و متنوع کرده و باعث زیبایی منحصر به فردشان شده است. هایگلاس نوعی mdf با روکش پلکسی گلاس است. پلکسی گلاس نوعی پلاستیک با ظاهر شفاف و شیشه مانند است. وزن این متریال نسبت به شیشه سبک‎تر، اما استحکام و مقاومت آن از شیشه بیشتر است. کابینت هایی که از هایگلاس ساخته می‎شوند، ظاهری براق و شیک دارند و جلوه‎ی آشپزخانه را بسیار زیبا می‎کنند.

انواع روکش براق

انواع روکش های براق

1- روکش های گلاس
2- روکش پلی گلاس
3- روکش اکرلیک
4- روکش یووی (UV)
5- روکش ملامینه براق

 

کابینت براق هایگلاس

طرح های جدید و زیبا از کابینت های گلاس سفید


امروزه در بیشتر خانه های مدرن, از کابینت هایگلاس که نمونه ای از کابینت های ام دی اف با روکش براق هستند، استفاده می شود. مهمترین دلیل این مسئله زیبایی این کابینت ها می باشد. کابینت گلاس براق و صاف و صیقلی است و از این رو نمای زیبایی به آشپزخانه می دهد. به علاوه این کابینت ها از آن جایی که براق می باشند, خود می توانند منبعی از نور به شمار روند. از طرح های جدید و کاربردی کابینت های گلاس می توان به نمونه های سفید آن اشاره کرد. تصاویر زیر نمونه هایی از این کابینت ها را نشان می دهد. این کابینت ها به خصوص برای آشپزخانه هایی که نور کمتری دارد, مناسب تر بوده و موجب روشنایی آشپزخانه می شود.

کابینت براق

مزایا و معایب کابینت های گلاس آشپزخانه‌ مدرن


سطوح براق آن‌ها به خوبی نور را منعکس می‌کنند بنابراین با استفاده از آن‌ها می‌توانید به شدت هندسه فضای بصری خود را تغییر داده و به فضایی بزرگتر گسترش دهید.
اثر لکه‌های دست و یا پنجه‌های حیوانات خانگی روی سطوح براق کابینت‌ های گلاس می‌نشینند اما اهمیتی ندارند چرا که پاک شدن چنین کثیفی‌هایی آسان و بدون زحمت است.
نمای براق کابینت هایگلاس رنگش را از دست نمی دهند و در طول گذشت زمان کمرنگ یا رنگ پریده نمی شوند. به علاوه آن ها در برابر آسیب های مکانیکی مختلف مقاوم هستند.
آشپزخانه ها با نمای براق و گلاس جلوه شیک و مدرنی پیدا می‌کنند. حتی تن های تیره و محدود کننده آن ها به خاطر درخشش براق خوبی که دارند جلوه گیرا و جذابی فراهم می‌کنند. لازم به ذکر است که سطوح براق های گلاس  کابینت آشپزحانه با دیگر رنگ‌های موجود در فضای خانه به راحتی ترکیب شده و تکمیل کننده و تاکیده کننده سبک انتخابی تان می‌شوند.
 

کابینت آشپزخانه ,انواع کابینت آشپزخانه ,کابینت ام دی اف (MDF):,کابینت ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت ممبران ,کابینت روکش چوب,کابینت چوبی,کابینت های فلزی ,کابینت های پی وی سی ,انتخاب کابینت,رنگ ام دی اف,رنگ کابینت
  • 1397/8/12
  • 30067 نفر

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
طراحی میز تلویزیون,ساخت میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی
  • 1397/8/14
  • 21430 نفر

آموزش سه روش متفاوت برای ساخت میز تلویزیون

تلویزیون در هر کجای خانه که باشد یکی از کانون‌های اصلی توجه اعضای خانواده و میهمانان است. غالباً نحوه چیدمان دکور و مبلمان در خانه بر اساس محل قرارگیری تلوزیون انجام می‌شود. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کاربرد ام دی اف,کابینت ام دی اف,ام دی اف آشپزخانه,روش ساخت ام دی اف  ,خصوصیات  ام دی اف, مزایای ام دی اف,معایب ام دی اف,انواع ام دی اف,mdf,ام دی اف
  • 1397/8/15
  • 48065 نفر

ریز مشخصات انواع ام دی اف

انواع مختلف MDFها در دکوراسیون داخلی، کابینت، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس
  • 1397/8/19
  • 17065 نفر

تمام مشخصات،مزایا و معایب کابینت های گلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر