عکس کابینت آشپزخانه ام دی اف | پی وی سی | ممبران | های گلاس | مدرن

عکس کابینت,مدل کابینت,طرح کابینت

عکس کابینت آشپزخانه ام دی اف | پی وی سی | ممبران | های گلاس | مدرن

  • 1398/1/28
  • 13781 نفر
کابینت ها از انواع تجهیزاتی هستند که می توانند به دکوراسیون داخلی آشپزخانه چهره ای جذاب و متفاوت ببخشند. امروزه قصد داریم عکس ها و مدلهای انواع کابینت را به شما معرفی کنیم.

مدل کابینت مدرن

مدل کابینت مدرن سفید

عکس و مدل کابینت مدرن سفید

رنگ سفید در سبک مدرن و البته مینیمال جایگاه خاصی دارد. استفاده ازمدل کابینت سفید در آشپزخانه آن هم از نوع ساده، مدرن بودن آشپزخانه شما را تضمین می کند. یکی از مزیت های کابینت مدرن سفید این است که می توانید آن را با هر رنگ دیگری ترکیب کنید و همچنان مدرن بودن فضا را حفظ کنید.
 

مدل کابینت مدرن مات

عکس و مدل کابینت مدرن مات

روکش کابینت آشپزخانه مدرن می تواند از نوع مات باشد. در صورتی که رنگ مات را برای کابینت مدرن خود انتخاب می کنید، باید بدانید که نیاز به مراقبت بیشتری خواهد داشت. اغلب کابینت های مدرن لکه روغن و غذا را به راحتی نشان می دهند. مگر آنکه به دنبال روکش های ضدلک در بازار باشید که قطعا هزینه بیشتری نسبت به روکش های غیر مقاوم به چربی خواهند داشت.

کابینت مدرن هایگلاس

عکس و کابینت مدرن هایگلاس

کابینت های هایگلاس در اصل انواعی از کابینت هستند که روکش براق دارند. این سطح براق باعث انعکاس نور بیشتر در فضا می شود. اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است، بهتر است از این مدل کابینت مدرن استفاده کنید تا با انعکاس نور بیشتری که روی سطح کابینت اتفاق می افتد، فضا بزرگتر نشان داده شود. برای انتخاب کابینت می توانید از ترکیب رنگ های مختلفی استفاده کنید. یکی از مدل های نصب کابینت به این صورت است که ردیف بالایی و ردیف پایینی از رنگ های مختلف هستند.
 

کابینت مدرن ام دی اف براق

عکس و مدل کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف یکی از پرطرفدارترین کابینت آشپزخانه است. روکش ام دی اف این روزها آنقدر تنوع دارد که شاید برای انتخاب مدل و رنگ مورد نظر دچار گیجی و سردرگمی بشوید. یکی از مدل های آن انواع براق است. این مدل از کابینت براق را با کابینت هایگلاس اشتباه نگیرید. می توانید حتی برای دیزاین آشپزخانه از ترکیب کابینت مات و براق استفاده کنید. دقت کنید که در کدام بخش آشپزخانه چربی و روغن در اثر پخت و پز بیشتر به اطراف و سطح کابینت ها منتقل می شود. برای این بخش از کابینت براق استفاده کنید که چربی و روغن را کمتر از نوع مات بروز بدهد و نیاز نباشد در فاصله های زمانی کوتاه آنجا را تمیزکاری کنید.

کابینت هایگلاس در آشپزخانه های مدرن

عکس و مدل کابینت هایگلاس در آشپزخانه های مدرن

کابینت براق یا کابینت های گلاس ؛ نما های گلاس یا براق نسبتا جدید هستند اما به یکی از دکوراسیون های واقعا شیک آشپزخانه های مدرن تبدیل شده اند. 
کابینت یکی از مهم ترین عناصر و یکی از کاربردی ترین جزییات آشپزخانه است که در انواع مختلف و با رنگ های متناسب با فضای کلی خانه و آشپزخانه طراحی و تولید می شود. ام دی اف، فلزی، چوبی و هایگلاس چهار جنس اصلی تشکیل دهنده کابینت در آشپزخانه است که براساس سلیقه و فضای دکوراسیون سفارش داده می‎شود.

کابینت هایگلاس مدرن

عکس و کابینت مدرن هایگلاس

مدل تازه کابینت های آشپزخانه، کابینت هایگلاس (High Gloss) هستند که به دلیل تنوع بسیار زیادی که در طرح و رنگ خود دارند امروزه در بسیاری از آشپزخانه های سبک مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. کابینت های هایگلاس علاوه بر نمای لوکس و شیکی که به آشپزخانه های مدرن می دهند خود به دلیل داشتن سطح صیقلی و براق، خود به نوعی منبع روشنایی در آشپزخانه به شمار می روند. هنگام استفاده از کابینت های هایگلاس، باید به نورگیر بودن آشپزخانه توجه کرد، استفاده از نور طبیعی در طول روز برای روشن کردن آشپزخانه با استفاده از خاصیت صیقلی و بازتابی کابینت های لوکس تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی آشپزخانه ها می گذارد و به نوعی آن را منحصر به فرد می کند.

کابینت آشپزخانه ممبران


برخی از افراد به طرح ها و نقش های کلاسیک علاقه زیادی دارند و می خواهند این نقوش در تمام خانه دیده شود. برای این افراد استفاده از کابینت ممبران در آشپزخانه پیشنهاد می شود. کابینتی کلاسیک که دارای نقوش خاص است.

مدل کابینت های ام دی اف

عکس و مدل کابینت ام دی اف

کابینت ها از انواع تجهیزاتی هستند که می توانند به دکوراسیون داخلی آشپزخانه چهره ای جذاب و متفاوت ببخشند. امروزه کابینت ها در انواع جنس و رنگ های مختلف ساخته می شوند که در میان این طرح های متنوع مدل کابینت های ام دی اف توانسته اند توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب کنند.
کابینت های ام دی اف از ضایعات دور ریختنی چوب ساخته می شوند و به همین علت است که این مدل کابینت ها از لحاظ رنگ و طرح تنوع زیادی دارند. از جمله انواع گونه های خاص تر کابینت های MDF می توان به کابینت های گلاس و کابینت ممبران اشاره کرد که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

مدل کابینت های ام دی اف با طراحی شیک و کاربردی

مدل کابینت های ام دی اف توانایی زیادی در هماهنگی با دیگر عناصر موجود در آشپزخانه دارند و همین مساله از نقاط قوت این مدل کابینت ها است و به همین دلیل طرفداران این مدل کابینت ها بی شمار هستند؛ در ادامه تصاویری از انواع طرح های شیک و زیبا کابینت MDF را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.
 

مدل کابینت ام دی اف شیک و مدرن

کابینت ها با طرح ام دی اف در برابر رطوبت هوا و و حرارت نسبت به سایر مدل های کابینت مقاوم تر هستند و علاوه بر این مدل کابینت های MDF  در رنگ و طرح های متنوع ساخته می شوند و شما می توانید از بین این طرح های متنوع کابینتی با طراحی مناسب و کاربردی را برای فضای آشپزخانه منزل خود انتخاب کنید. علاوه بر طرح کابینت ام دی اف رنگ آن نیز می تواند در زیبایی بیشتر طراحی داخلی آشپزخانه تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است کابینت های آشپزخانه با سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک را از بین رنگ هایی انتخاب کنید که با سایر رنگ های موجود در دکوراسیون داخلی آشپزخانه همخوانی و مطابقت بیشتری دارد.

کابینت آشپزخانه پی وی سی چیست؟

عکس کابینت پی وی سی

قبل از پرداختن به هر موضوعی باید بدانید که کابینت آشپزخانه پی وی سی چیست و از چه جنسی ساخته شده است. کابینت پی وی سی نوعی از کابینت آشپزخانه است که از پلاستیک فشرده ساخته شده است. پی وی سی (PVC) نوعی پلاستیک فشرده است که با ورق های نسبتاً ضخیمی که دارد یعنی بین ۱٫۵ تا ۲ سانتی متر یکی از بهترین نوع کابینت های اشپزخانه است. یکی از کاربردهای اصلی کابینت آشپزخانه پی وی سی برای مکان هایی است که استفاده آب در آنجا زیاد بوده و امکان پوسیدگی در کابینت وجود دارد.
همانطور که می دانید کابینت آشپزخانه پی وی سی ضد آب بوده و در برابر آب از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. بر خلاف بسیاری از دیگر مدل های کابینت که اگر در معرض آب قرار بگیرند پوسته پوسته می شوند اما کابینت آشپزخانه پی وی سی دارای دوام بالایی در برابر رطوبت هستند. از همین خاصیت و ویژگی است که سازندگان کابینت استفاده می کنند و در صنعت کابینت، پی وی سی را در ساخت بدنه اطراف سینک ظرفشویی استفاده می کنند. همچنین پی وی سی دارای طول عمر بالا بوده و چه برابر مواد قلیایی و اسیدی مقاومت بالایی دارد و تمیز کردن کابینت های پی وی سی نسبت به دیگر کابینت ها آسان تر است.
از دیگر خصوصیات و ویژگی های کابینت آشپزخانه پی وی سی وزن سبکی است که دارند و بسیار سریعتر و راحت تر از دیگر انواع کابینت ها نصب می شوند. ممکن است که جنس اصلی کابینت شما هر نوعی از متریال ها مانند کابینت ام دی اف، کابینت هایگلاس، کابینت چوبی و … باشد اما ترجیح بسیاری از سازندگان کابینت و توضیح متخصصین این امر این است که بدنه اطراف و زیر سینک کابینت رو با پی وی سی (PVC)  بسازند.
 

کابینت های پی وی سی

عکس و مدل کابینت pvc

همانطور که در بالا بدان اشاره نمودیم از ورق های پی وی سی برای ساخت کابینت سرویس بهداشتی، روشویی و دستشویی و سینک ظرفشویی استفاده می شود. می توانید تمام کابینت های خانه خود را از پی وی سی استفاده نمایید که به آن کابینیت تمام پی وی سی می گوییم اما به طور معمول در بقیه قسمت های کابینت از ورق های پی وی سی استفاده کمتری می شود و در همان مکان هایی که گفتیم تمرکز بیشتری وجود دارد.

کابینت آشپزخانه ,انواع کابینت آشپزخانه ,کابینت ام دی اف (MDF):,کابینت ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت ممبران ,کابینت روکش چوب,کابینت چوبی,کابینت های فلزی ,کابینت های پی وی سی ,انتخاب کابینت,رنگ ام دی اف,رنگ کابینت
  • 1397/8/12
  • 30172 نفر

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
طراحی میز تلویزیون,ساخت میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی
  • 1397/8/14
  • 21543 نفر

آموزش سه روش متفاوت برای ساخت میز تلویزیون

تلویزیون در هر کجای خانه که باشد یکی از کانون‌های اصلی توجه اعضای خانواده و میهمانان است. غالباً نحوه چیدمان دکور و مبلمان در خانه بر اساس محل قرارگیری تلوزیون انجام می‌شود. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کاربرد ام دی اف,کابینت ام دی اف,ام دی اف آشپزخانه,روش ساخت ام دی اف  ,خصوصیات  ام دی اف, مزایای ام دی اف,معایب ام دی اف,انواع ام دی اف,mdf,ام دی اف
  • 1397/8/15
  • 48167 نفر

ریز مشخصات انواع ام دی اف

انواع مختلف MDFها در دکوراسیون داخلی، کابینت، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس
  • 1397/8/19
  • 17120 نفر

تمام مشخصات،مزایا و معایب کابینت های گلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر