کابینت ممبران، خرید کابینت ممبران، قیمت کابینت ممبران، معایب کابینت ممبران

قیمت کابینت ممبران,کابینت ممبران

کابینت ممبران، خرید کابینت ممبران، قیمت کابینت ممبران، معایب کابینت ممبران

  • 1398/6/11
  • 7841 نفر
مواردی که در این بخش میخوانید مربوط به موضوعاتی مانند: قیمت کابینت ممبران یا وکیوم، دسته بندی کابینت ممبران، کابینت مدرن و یا کلاسیک ممبران، نحوه تعمیر کابینت ممبران، معایب کابینت وکیوم و انتخاب رنگ مناسب برای این کابینت

تنوع جنس کابینت از فلز، چوب، MDF، هایگلاس، ممبران PVC و … بوده است. هر کدام از موارد ذکر شده در کابینت های آشپزخانه کاربرد و مزایا و معایب مختلفی را ایجاد می نمایند. یکی از محبوب ترین مدل های کابینت های آشپزخانه ایرانی و همین طور کشور های اروپایی کابینت آشپزخانه ممبران می باشد. این کابینت یکی از بهترین و زیباترین طرحهای کابینت آشپزخانه می باشد. طراحی کلاسیک و زیبای کابینت آشپزخانه ممبران تنوع بالایی در رنگ و طرح کابینت ها ایجاد نموده و به همین دلیل یکی از کابینت های محبوب و پر مصرف در میان خریداران می باشد. نوع طراحی به کار رفته در کابینت ممبران به وسیله حکاکی و برجسته سازی بر چوب MDF توسط دستگاه های پیشرفته سی آن سی صورت می پذیرد، به همین دلیل ظرافت و تنوع طرح در کابینت ممبران بالا می باشد.
یکی از مهم‌ترین بخش‌های خانه، از لحاظ کاربردی ، زیبایی و دکوراسیون منزل، آشپزخانه می باشد؛ که هم در زیبایی خانه تأثیرگذار بوده و هم مکانی است که اکثر کارهای خانه در آن انجام میشود و نیاز به ابزارهای مهم در آن هست. کابینت‌های دکور آشپزخانه از جنس‌های مختلفی ساخته خواهندشد  و هرکدام از آن‌ها دارای مزایا و معایبی می باشند. کابینت ممبران یکی از انواع کابینت در دکور آشپزخانه است که دارای مزایا و معایب خاص خود میباشد و امروزه دارای طرفداران بسیاری است و نگاه‌ها را به ‌سوی خود جلب کرده . از مزایای کابینت ممبران این است که  از آن در طراحی و ساخت کابینت مدرن و کابینت کلاسیک می توان استفاده کرد.

قیمت کابینت ممبران

دستگاه وکیوم کابینت چیست و چه کاربردی دارد

موجب گشته تا کابینت آشپزخانه ایرانی زیبایی چشم گیری در آشپزخانه و خانه ایجاد کند و شمایلی اشراف گونه به آن ببخشد.برای کار با این دستگاه ابتدا باید طرح انتخاب شده توسط مشتری با استفاده از یک نرم افزار دو یا سه بعدی مثل corel, autocad, 3d max و… شبیه سازی شود. در مرجله بعد این طرح شبیه سازی شده به وسیله نرم افزار های دیگر مثل رادونیکس و یا آرت کم به دستگاه طراحی منتقل شود. این دستگاه دارای فرزها و تیغه های متنوعی برای ایجاد برش است که در نهایت حکاکی مورد نظر را بر روی چوب ایجاد می کند. شما می توانید با نصب کابینت ممبران و طرح های شیک آن دکور خانه خود را تغییر داده، آشپزخانه ای سلطنتی داشته باشید و از آشپزی لذت ببرید. کابینت ممبران از جمله کابینت های کلاسیک ایرانی می باشد که اضافه شدن ویژگی های جدیدی همچون معرق یا منبت موجب محبوبیت بالای آن گشته است.

مواردی که بر قیمت کابینت ممبران تاثیر میگذارد

بهتر است بگوییم که ممبران یا وکیوم نوعی روکش پی‌وی‌سی هستند که بر روی جنس‌های مختلف از جمله‌ MDF، چوب یا نئوپان کشیده شده و به آن جنس خام ، زیبایی می‌دهند.
اکثر این روکش‌های PVC بر روی‌ ام دی اف کشیده خواهند شد و متریال خام کابینت‌ های ممبران بیشتر ام دی اف می باشد. قیمت کابینت ممبران (وکیوم) بسته به نوع طرح انتخاب شده و متراژی که مورد استفاده قرار میگیرد. نحوه متر کردن بدین صورت است که از ابتدای کابینت ها تا انتها در حالت طولی متر می گردد. سپس در متراژ زمینی جای یخچال، ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی و گاز مبله و کمد ها از متراژ زمینی ها کسر می گردد. همانطور که می دانید ممبران جزو کابینت های کلاسیک محسوب می شود و طرفدار زیادی دارد اما این را هم در نظر داشته باشید که کابیت ممبران را میتوانید به سبک کلاسی داشه باشید یا به سبک مدرن و امروزی. برای این کابینت میتوانید انتخاب کنید که کنده کاری و سبک کنده کاری به چه صورت باشد. برای تولید کنده کاری های روی کابینت از دستگاه cnc  استفاده می شود.

نمونه کارهای کابینت ممبران راشا ام دی اف را میتوانید مشاهده نمایید

کابینت ممبران

شما میتوانید طرح منتخب خود را به دست کابینت سازان راشا ام دی اف بسپارید. صنایع چوب راشا ام دی اف از بهترین دستگاه های روز برای برش و کنده کاری کابینت ها استفاده می نماید. البته بسته به نوع طرح و میزان کنده کاری قیمت آن تغییر می کند. ممبران یا وکیوم در واقع نوعی روکش PVC است که برروی مغزی هایی با جنس مختلف مثل ام دی اف، چوب یا نئوپان میتواندکشیده شود و روکش ممبران بیشتر برروی مغزی ام دی اف mdf کشیده می شود. به علت استفاده از ماشین آلات در ساخت طراحی های زیبا کابینت های ممبران دارای قیمت بسیار مطلوب تری نسبت به کابینت های چوبی ساخت دست بوده و روکش محافظتی PVC در آن موجب عدم آسیب رسیدن به چوب می گردد. 

کابینت ممبران
به طور کلی قیمت کابینت ممبران در سال 98 را میتوان بین 1500،000 تا 2200،000 تومان دانست. در کب این کابینت را جزو کابینت های با قیمت متوسط میدانند اما با توجه به موارد مختلف تاثیر گذار بر قیمت  و تغییر هرروزه قیمت ها بهتر است برای اطلاع از هزینه دقیق ساخت آن تماس حاصل فرماییید.
09128017005

مراحل تولید کابینت ممبران یا وکیوم

روال کار به این صورت است که بر روی‌ MDF خام یا ام دی افی که با دستگاه سیان سی ابزار زده شده، ابتدا چسب میزنند و به کمک تکنولوژی مخصوص روکش ممبران ، برای روی آن وکیوم میشود.
معمولاً به دلیل قیمت بالا، فقط آن سمت ام دی اف که به سمت بیرون است روکش ممبران کشیده می شود و سمت دیگر با پی‌وی‌سی سفید پوشش خواهند داد.
اگر از طرح‌های کلاسیک بر روی یک ام دی اف  کار شود ، و بعد روکش ممبران شود، به آن کابینت کلاسیک می گویند و اگر به صورت ساده روکش شود می‌توان از آن در کار مدرن استفاده کرد.
کابینت های ممبران دارای مدل‌های مختلفی در دو نوع طرح روکش می باشند. نوع اول  مناسب طرح‌های کلاسیک و  طرح‌های مدرن است ، اما روکش‌های ضخیم‌تر و براق نیز وجود دارد که مخصوص کابینت ممبران مدرن می باشد.
با توجه به طرح و رنگ دلخواه می‌توان از روکش‌های نوع اول در طرح‌های مختلف مدرن و کلاسیک کابینت ممبران استفاده کنید.
درکل مراحل ساخت کابینت ممبران به صورت زیر می باشد:

  • تمیز کردن سطح چوب پس از اتمام حکاکی و انتقال چوب های کابینت به یک محل عاری از گرد و خاک
  • چسب زدن روی سطح چوب با استفاده از یک پیستوله
  • چسباندن روکش روی قطعه با استفاده از دستگاه پرس وکیوم با فشار حرارت و خلاء
  • می توان به جای روکش کردن، قطعه های کابینت را رنگ کرد.

کابینت ممبران به چند دسته تقسیم می شود و قیمت هرکدام چقدر است


 

کابیمن ممبران زمینی و دیواری

کابینت ممبران زمینی و دیواری 

استاندارد ابعادی کابینت زمینی : ارتفاع ۹۰ و عمق ۵۵ سانتی متر
استاندارد ابعادی کابینت دیواری : ارتفاع ۷۰ و عمق ۳۵ سانتی متر 

کابینت کمدی

کابینت کمدی ممبران با کابینت کمدی ویترین

 (کابینت کمدی یا کابینت ویترین کمدی) وقیمت کابینت ممبران ویترین ۳٫۳ برابر کابینت زمینی ممبران است دلیل اینکه قیمت کابینت ویترین گرانتر از کابینت کمدی است به این دلیل است که در کابینت ویترین جنس بدنه و نما کاملا وکیوم است و مانند سایر کابینت ها از یونیت (ورق های mdf سفید صابونی) استفاده نشده است.  در این است که کابینت ویترین دارای درب ویترین است.

کابیت نیمه کمدی

نوع دیگر آن کابینت نیمه کمدی است که شروعش از کابینتی است که بر روی آن قرار دارد تا ارتفاع سقف.
نحوه محاسبه ویترین های دیواری ۲ برابر کابینت دیواری (یعنی ۸۰ درصد)
و نحوه محاسبه ویترین های زمینی ۲ برابر کابینت زمینی (یعنی ۱۲۰ درصد) می باشد.
کابینت کانتر

کابینت جزیره یا کانتر

کابینت جزیزه به آن دسته از کابینت هایی میگویند که معمولا در وسط آشپزخانه قرار میگیرد و دو ورودی برای آشپزخانه ایجاد میکند اما کابینت های کانتر از یک طرف به کابینت های دیگر و یک طرف ورودی آشپزخانه دارد اما محاسبه قیمت در این نوع کابینت ها یکسان است

کابینت ممبران یا وکیوم

ضریب در نظر گرفته شده در کابینت های ممبران ۰٫۹ است دلیل اینکه این ضریب برای این نوع کابینت ها در نظر گرفته شده است این است که از جنس درب ها در دوطرف کابینت استفاده شده است به عنوان مثال کابینت های زمینی یک طرف رو به آشپزخانه است و پشت آن (که از جنس یونیت ها است) به دیوار چسبیده است و نیازی به استفاده از درب وکیوم نیست عمق کابینت های کانتر ۵۵ تا ۶۰ سانت است و ارتفاع آن ها ۹۰ سانتی متر است.


 

معایب کابینت ممبران یا وکیوم

معایب و مزایای کابینت ممبران

مزایای استفاده از کابینت ممبران چیست

  • طراحی متنوع

مهم ترین مزیت استفاده از کابینت ممبران را، امکان اجرای طرح های بسیارمتنوع ( حکاکی ها، بافت و نقش روکش و نوع قاب های دور دربها) و زیبا به دلیل تکنولوژی خاص ساخت دانست.

  • قیمت مناسب در مقایسه با کابینت چوبی

قیمت کابینت ممبران در مقایسه با لیست قیمت کابینت های دیگر جایگاه متوسط را کسب میکند.

  • ویژگی همزمان طراحی کابینت مدرن یا کلاسیک 

از کابینت ممبران هم میتوان توقع مدرن و یا توقع کلاسیک را داشت. یعنی  هم میتوان طوری این کابینت را ساخت که آشپزخانه را میحط مدرن کند و یا از طرح هایی استفاده نمود که تبدیل به یک آشپزخانه کلاسیک و ساده کند. به سلیقه شما بستگی دارد.الگوی تولید ممبران در دنیا بیشتر برای پاسخگویی به تولید کابینت سبک نئوکلاسیک (کلاسیک مدرن) تولید شده است و البته در ایران به دلیل تمایل به کابینت کلاسیک, ممبران در تولید این نوع هم سبک استفاده می شود.

  • امکان ایجاد طرح و نقش با سلیقه خودتان

بسیاری از افراد برای ساخت کابینتشان طرحی را مد نظر دارند که شاید در یک مکان یا عکسی دیده باشند و دوست داشته باشند از همان طرح کابینت را داشته باشند. صنایع چوب و ام دی اف راشا با استفاده از بهترین دستگاه های روز دنیا برای وکیوم کردن میتواند طرح موردنظرتان را به اجرا بیاورد.امکان انتخاب رنگ، طرح، بافت نمای درب، ستون، سر ستون و تاج کابینت به انتخاب مشتری

  • نگهداری راحت

این کابینت را میتوان جزو راحت ترین کابینت ها برای نگهداری دانست. و برای افرادی که فرزند کوچک دارند نیز مناسب است.اما در اسیب با اجسام  تیز آسیب پذیر است.

  • ظاهری یکپارچه و زیبا

کابینت ممبران واقعا زیباست و دارای سطحی صاف و یکپارچه و سیقلی می باشد و دارای رنگ بندی هایی زیادی است.

  • قابلیت تعمیر

قابلیت تعمیر روکش های آن

معایب کابینت ممبران چیست

روکش های pvc ممبران نازک هستند و حالت مات دارند. البته نوع دیگری از این روکش ها از روکش های عادی ضخیم تر بوده و براق هستند. این روکش ها برای ساخت کابینت ممبران مدرن استفاده میشه و کاربرد خیلی کمتری از روکش های روتین ممبران داره. کابینت های وکیوم محدودیت ها و معایب کابینت های چوبی اولیه را ندارند. چون جنس آنها به گونه ای است که به هم فشرده، صاف، سفت و بدون گره بوده و به‌راحتی خم نمی‌شود. از سوی دیگر کابینت های وکیوم ضمن بر برخورداری از محاسن کابینت های چوبی اولیه همچون زیبایی منحصر بفرد چوب و احساس نشاط ، شادابی و انرژی مثتبی که چوب از خود ساطع می کند از مزایای خاص خود نیز برخوردار هستند. همچنین دارای مقاومت و طول عمر بالا هستند اما هرکابینتی معایبی دارد که به آن خوهیم پرداخت البته این مشکلات با کمی دقت و ظرافت قابل پیشگیری است و ما در ادامه به برخی از این مشکلات رایج کابینت آشپزخانه وکیوم به همراه راه حل آنها اشاره می کنیم:

  • عدم پوشش کامل لایه پی وی سی

در صورت ایجاد طراحی با ظرافت زیاد میکن نتواند لایه پی وی سی را به خوبی پوشش دهد.مغزی کابینت های ممبران  از ام دی اف MDF خام ساخته شده است که روی اون لایه پی وی سی (PVC) با حرارت، چسب و فشار ناشی از خلاء (وکیوم) پوشش داده میشوند. این روکش ها میتوانند رنگ های مختلفی باشند.(توصیه می شود برای پیشگیری از این مشکل از ایجاد حکاکی و طرح های خیلی ظریف برجسته و فرو رفته بر روی کابینت های ممبران خودداری شود).

  • کیفیت این کابینت بسته به کابینت ساز است

این که چه کسی کابینت شمارا می سازد اهمیت فوق العاده زیادی دارد. یعنی در اصل این کابینت ساز است که میتواند برای شما یک کابینت مقاوم بسازد یا یک کابینت بی کفایت.نوع چسب به کار رفته، کیفیت ورق pvc، مهارت در برش و مرحله وکیوم از حساسیت بالایی برخوردار است. پس بهتر است برای سفارش کابینت ممبران به سراغ شرکت های مطمئن و کابینت ساز های حرفه ای بروید. بعضی از همکاران ما در این صنعت هستند که از چسب های بی کیفیت استفاده میکنند و به خریدار نمی گویند که از چسب ارزان قیمت استفاده شده و سود آن را دریافت می کنند که در آن صورت پس از مدتی لایه پی وی سی در صورت اسیب دیدن جزی کنده میشود و خصارت وارد میکند.

  • مقاومت پایین در برابر نور و حرارت

پوشش pvc روی این کابینت ها به مرور زمان و بر اثر نور آفتاب تغییر رنگ می دهد و چسب نگهدارنده آن روی چوب ضعیف می شود. بنابراین کیفیت چسب به کار رفته در کابینت های ممبران بسیار مهم است. چسب بی کیفیت و ضعیف پس از مدتی موجب شل شدن و باد کردن روکش روی این کابینت ها می شود. گرمای ناشی از گاز یا بخار آب نیز ممکن است در طولانی مدت به این کابینت ها آسیب وارد کند.پس بهتر است در استفاده از این کابینت حواستان باشد که دائما با افتاب در تماس نباشد. همچنین بهتر با گرمای زیاد در تماس نباشد. منظورمان هوای گرم معمولی نیست بلکه منظورمان مناطقی که شدیدا در اوج گرما قرار دارند است.

  • تعمیرکابینت با همان طرح و رنگ

اگرکابینت شما بعد از 5 سال نیاز به تعمیر پیدا کرده باشد برای پیدا کردن رنگ و جنس کابینت مورد نظر باید زمان زیادی را صرف نمایید. کابینت های ممبران تنوع طرح و رنگ خوبی دارند اما برای تنوع دادن بیشتر به بازار و همچنین دلایل فنی، مدل ها مداوم در حال تغییرهستند و از مدل های قبلی مانند کابینت شما  ممکن است دیگر تولید نشود یا حداقل کمتر تولید شود. این مساله ممکن است شما را  از خرید ممبران منصرف کند  که انصافا مشکل کمی نیست. البته این مشکل ممکن است برای بقیه ی مدل های کابینت هم وجود داشته باشه ولی در کابینت های ام دی اف و کابینت های هایگلاس خیلی کمتر است.

  • مقاومت پایین روکش در برابر اجسام نوک تیز

کابینت ممبران یا وکیوم

نکاتی که قبل از خرید کابینت ممبران باید به آن دقت کنید

  • اطمینان داشتن از استفاده جنس مرغوب مثل چسب یا جنس روکش که بسیار مهم است چون اگرهمین یک چسب ساده مرغوب نباشد روکش ممبران کابینت شما بعد از مدتی کنده میشود و نمای بدی را ایجاد میکند
  • انتخاب کابینت ساز باتجربه ومطمعن در این نوع کابینت بسیار حساس تر است.
  • از شرکت مورد نظر بخواهید کارشناسی به صورت رایگان جهت متر کردن محیط آشپزخانه برای شما ارسال کنند
  • باید دقت کنید کابینت ممبران را از یک شرکت معتبر سفارش بدید چون کابینت ممبران به صورت کارگاهی هم اجرا می شود و از کیفیت پایینی برخوردار است.
  • طبق طرح مورد دلخواهتان قیمت جدید را بگیرید. از کارشناس قیمت دقیق بر حسب متر را پرس و جو کنید. حتما از او بپرسید که از چه نوع دستگاه وکیوم و چه نوع چسبی استفاده خواهد کرد.
  • دستگیره های کابینت را انتخاب کنید، دقت کنید، دستگیره جزیی از کابینت است و بابت آن مابه التفاوتی پرداخت نکنید مگر اینکه دستگیره انتخابیتان خاص باشد و قیمت بیشتر از ده هزارتومان داشته باشد
     

رنگ کابینت

انتخاب رنگ مناسب برای کابینت ممبران

محبوب ترین رنگ کابینت ممبران با تنوع بالا و ترکیب بندی همچون سفید و قهوه ای، سفید و طلایی، -قهوه ای: استفاده از طیف گسترده آن از روشن تا تیره متداول ترین رنگ های کابینت اشپزخانه ممبران می باشند. این رنگ می تواند آشپزخانه های خیلی بزرگ را کوچک تر نشان بدهد. این رنگ برای آشپزخانه های کوچک و کم نور مناسب نیست. محبوب ترین رنگ کابینت ممبران با تنوع بالا و ترکیب بندی همچون سفید و قهوه ای، سفید و طلایی، -قهوه ای: استفاده از طیف گسترده آن از روشن تا تیره متداول ترین رنگ های کابینت اشپزخانه ممبران می باشند. رنگ  سفید می تواند آشپزخانه های خیلی بزرگ را کوچک تر نشان بدهد. این رنگ برای آشپزخانه های کوچک و کم نور مناسب نیست. بعضی از افراد هستند که از رنگ مشکی را اتخاب میکنند اما در صورت اینتخاب این رنگ باید یک آشپزخانه بزرگ با نور زیاد داشته باشید. اما در کل رنگ سیاه در ایران نشانه غم است برای رنگ کابیت آشپزخانه مرسوم نیست.

رنگ طلایی کابیت

کابینت با رنگ سفید طلایی ممبران یکی از پر طرفدار ترین رنگ های موجود می باشد. این رنگ برای ایجاد حس سلطنتی نیز میتواند مناسب باشد 

کابیت کلاسیک

چگونه کیفیت کابینت را تشخیص دهیم

 به کابینت سازان رنگ ندهید بلکه از کالیته ارائه شده، کد ورق با ضمیمه نام شرکت تولیدی در قرارداد ذکر کنید و در نهایت محصول نهایی را با ورق مورد نظر مطابقت دهید این کار برای کابینت هایگلاس وکابینت ام دی اف مات کافیست، مهم ترین نکته برای خرید کابینت ممبران جنس وکیوم وچسبی کهمورد استفاده قرار میگردمیباشد، چسب آلمانی بهترین چسب و وکیوم های کره ای بهترین نوع جنس وکیوم هستند، اگر از چسب مرغوب برای ساخت کابینت استفاده نکنید بزرگترین ایراد کابینت های ممبران یعنی بلند شدن وکیوم از روی ورق به شدت رایج خواهد بود چرا که چسب نامرغوب در درجه حرارت های بالای ۴۰ درجه مقاومت خود را از دست داده و از روی ورق بلند میشوند (مخصوصا در نواحی گاز و فر) . این اتفاق افراد بسیار پر هزینه است بنابراین استفاده از متریال مرغوب و جزو الویت هاست.

کابینت ممبران
کابینت ممبران کلاسیک یا مدرن

همانطور که در بالای مطلب ذکر شد کابینت ممبران قابلیت اجرا در هر دو سبک  کابینت کلاسیک و کابینت مدرن را دارد با این تفاوت که کابینت های مدرن ممبران بدون ستون، سرستون، گل شد اما کابینت های سبک کلاسیک ممبران دارای حکاکی و طراحی های روی کار می باشد. مغز بیش از نود درصد ممبران ها ام دی اف است. برای مثال ممبران سفید روکش براق صرفا جهت ممبران مدرن استفاده می شود که بسیار مشابه های گلاس سفید است. یکی از ویژگی هایی که این کابینت دارد راحتی در تمیز کرد آن است.

 

تفاوت کابینت مدرن و کلاسیک

کابینت سلطتنتی

همچنین وزن پایینی دارد و ظاهری مرتب و یکدست را ایجاد میکند. یکی از زیبایی های کابینت آشپزخانه ممبران ستون های آن است، ستون های کابینت ممبران زیبایی بی نظیری به این نوع کابینت ها میدهد، اگر در طراحی کابینت های ممبران از ستون های کمدی بیشتری استفاده شود سبک کابینت به کلاسیک نزدیک تر شده در صورتی که از ستون ها کمتر استفاده شود یا اصلا استفاده نشود سبک کابینت مدرن میشود، قیمت ستون در کابینت های ممبران بستگی به نوع ستون دارد

کابینت ممبران و تعمیر آن

نحوه تعمیر کابینت ممبران در صورت آسیب دیدن درب آن

در صورت آسیب دیدن و کنده شدن روکش درب ظاهر کابینت ها را بهم میزند مخصولا در قسمت پایین یا پاخور ممکن کنده شود. در صورتی این قیمت با پیچ و مهره وصل شده باشد میتوانید این قسمت را به  راحتی جدا کنید و و به کارگاه هایی که روکش ممبران را تولید میکنند بسپارید ولی نکته ای که دارد این است که پیدا کردن همان روکش ممکن است سخت باشد.

 

 

کابینت آشپزخانه ,انواع کابینت آشپزخانه ,کابینت ام دی اف (MDF):,کابینت ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت ممبران ,کابینت روکش چوب,کابینت چوبی,کابینت های فلزی ,کابینت های پی وی سی ,انتخاب کابینت,رنگ ام دی اف,رنگ کابینت
  • 1397/8/12
  • 30068 نفر

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
طراحی میز تلویزیون,ساخت میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی
  • 1397/8/14
  • 21432 نفر

آموزش سه روش متفاوت برای ساخت میز تلویزیون

تلویزیون در هر کجای خانه که باشد یکی از کانون‌های اصلی توجه اعضای خانواده و میهمانان است. غالباً نحوه چیدمان دکور و مبلمان در خانه بر اساس محل قرارگیری تلوزیون انجام می‌شود. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کاربرد ام دی اف,کابینت ام دی اف,ام دی اف آشپزخانه,روش ساخت ام دی اف  ,خصوصیات  ام دی اف, مزایای ام دی اف,معایب ام دی اف,انواع ام دی اف,mdf,ام دی اف
  • 1397/8/15
  • 48066 نفر

ریز مشخصات انواع ام دی اف

انواع مختلف MDFها در دکوراسیون داخلی، کابینت، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس
  • 1397/8/19
  • 17066 نفر

تمام مشخصات،مزایا و معایب کابینت های گلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر