کابینت سفید,کابینت رنگ روشن,بهترین رنگ کابیت,رنگ باکلاس کابینت,معایب کابینت سفید,مزایا کابینت سفید

تمام چیز هایی که از کابیت سفید باید بدانید

  • 1398/5/15
  • 17134 نفر
 با توجه به اینکه رنگ سفید در کابینت های مدرن و کلاسیک از محبوبیت بالایی برخوردار است اگر از علاقه مندان به آشپزخانه سفید و یا آشپزخانه هایی با کابینت های روشن هستید در این بخش می توانید ایده های جالبی را پیدا کنید

کابینت رنگ سفید

 با توجه به اینکه رنگ سفید در کابینت های مدرن و کلاسیک از محبوبیت بالایی برخوردار است اگر از علاقه مندان به آشپزخانه سفید و یا آشپزخانه هایی با کابینت های روشن هستید در این بخش می توانید ایده های جالبی را پیدا کنید. مدل کابینت سفید از آن دسته کابینت هایی است نقش مهمی در ایجاد فضایی مدرن و شیک در آشپزخانه دارد و بر همین اساس طرفدارهای زیادی نیز به خود اختصاص داده و افراد با سلیقه های مختلف و متفاوت این سبک کابینت را می پسندند. در این مطلب با مجموعه ایی زیبا و متنوع از انواع مدل های کابینت سفید آشپزخانه آشنا خواهید شد که هر یک می توانند ایده جذاب و مناسبی برای انتخاب کابینت آشپزخانه شما باشند و تاثیر زیادی در چگونگی طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه خواهند داشت. با مشاهده این مدل های شیک و جذاب در ادامه همراه ما باشید.نصب کابینت‌ سفید رنگ در ساختار آشپزخانه می‌تواند تا حد قابل توجه‌ای باعث بهبود وجهه‌ی این فضا شود. گرچه باید در نظر داشت که این انتخاب هم می‌تواند حالتی مدرن و فوق العاده را به آشپزخانه‌ی شما وارد کند و یا باعث شود این فضا به محیطی بی رمق و عاری از سلیقه بدل شود.

مزایای استفاده از کابینت های سفید

مزایای استفاده از کابینت رنگ سفید 

رنگ سفید کابینت رنگ بسیار پرطرفداری در طراحی دکوراسیون داخلی است. این رنگ درخشان و پرنور و آرامش دهنده و نشان دهنده ی تمیزی و پاکی است  و سردی و بی روحی رو القا میکند.  یکی از دلایلی که کادر پزشکی بیمارستان ها از رنگ سفید استفاده می کنند این است که این رنگ حس پاکیزگی میده. یکی از مزایای  سفید و به طور کلی رنگ های روشن این است  که فضا رو باز و بزرگ نشان میدهد.  برعکس رنگ های تیره ، برای کوچک تر دیده شدن فضا استفاده می شود.بهترین رنگ کابینت که برای یک آشپزخانه کوچک مناسب است، رنگ های روشن و در صدر آن، رنگ سفید است. رنگ سفید بازتاب نور بالایی دارد و باعث می شود، آشپزخانه شما بزرگتر و پر نور تر از آن چه در واقع هست، دیده شود. این ویژگی در آشپزخانه های کوچیک خیلی پراهمیت است. برای انتخاب دکوراسیون مناسب آشپزخانه های کوچک  میتوانید این مقاله را بخوانید. البته مناسب بودن کابینت آشپزخانه ام دی اف سفید رنگ در فضاهای کوچک، به این معنی نیست که اگر آشپزخانه تان بزرگ است، نباید از کابینت های سفید رنگ در آشپزخانه تان استفاده کنید! رنگ سفید به دلیل ویژگی ها و قابلیت هایی که از دیرباز نزد ایرانیان و مردمان جهان داشته، یکی از پر طرفدارترین رنگ ها در ساخت کابینت و دکوراسیون منزل بوده و هنوز هم هست.

امتیازاتی ست که در باطن رنگ سفید نهفته است

امتیازاتی ست که در باطن رنگ سفید نهفته است:

  • رنگ سفید باعث آرامش درونی انسان می شود و باعث امنیت خاطر بیننده می شود.
  • رنگ سفید، بین همه ی سلیقه ها محبوبیت دارد و طرفداران بسیاری دارد.
  • در ادیان مذهبی به استفاده از رنگ سفید تاکید شده است.
  • رنگ سفید باعث انبساط فضا می شود.
  • از نظر روانشناسی، رنگ سفید باعث آرامش می شود.
  • رنگ سفید باعث بازتاب نور می شود.
  • استفاده از رنگ سفید، باعث مدرن جلوه دادن دکوراسیون منزل می شود.
  • رنگ سفید نماد پاکیزگی و روشنی است.
  • رنگ سفید باعث ایجاد حس نوستالژیک می شود.
  • رنگ سفید، رنگ مورد علاقه زوج های جوان است.
  • استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون منزل، خلوص و وارستگی را در بیننده القا می کند.
  • رنگ سفید رنگی خنثی محسوب می شود و به راحتی با سایر لوازم منزل هماهنگ می شود.

کابینت سفید

سفید رنگی خنثی است. به طور کلی میتوانیم سفید رو در هرجایی و درکنار هررنگی به عنوان ترکیب به کارببریم. این ترکیب به خصوص با رنگ های گرم حس خیلی خوبی رو منتقل میکند. البته استفاده افراطی از این رنگ ممکنه سرد و کسل و منزوی کننده باشد. میتوانیم برای اینکه سردی سفید رو بگیریم، در کنارش از طرح چوب یا طرح های طبیعی یا حتی از طیف های مختلف رنگ استفاده کنیم.

نکاتی برای استفاده از کابینت سفید 

نکاتی برای استفاده از کابینت سفید 


برای اینکه شما تجربه موفقی در استفاده از کابینت سفید در آشپزخانه خود داشته باشید لازم است قوانین استفاده از کابینت سفید را بدانید. سفید رنگ شاد و پر انرژیست اما باید همواره به سلامت رنگ سفید روی بدنه کابینت اهمیت دهید ممکن است بر اثر اصابت ضربه و یا حرارت زیاد به بدنه کابینت مقداری از رنگ آن دچار ریزش شود در این صورت باید بدانید که بزرگترین دشمن زیبایی کابینت سفید شما ظهور کرده است. زیرا زخمی شدن بدنه و خوردگی رنگ در بدنه کابینت سفید از کیلومترها فاصله هم قابل تشخیص است پیشنهاد می کنم برای رفع این مشکل به جای هزینه های زیاد حمل و نقل و تعمیر کابینت آسیب دیده، محل زخمی  شده در بدنه کابینت را با اسپری سفید رنگ(مقاوم در برابر حرارت) بپوشانید (البته قبل از این کار با چند روزنامه مکان های اطراف محل اسپری را به خوبی بپوشانید). از دیگر نکاتی که برای جذابیت بیشتر کابینت سفید رنگ شما باید رعایت شود عدم استفاده از رنگ های تیره کدر در دیوارهای مجاور کابینت است بهتر است در صورت استفاده از رنگ های تیره از رنگ های براق و با انرژی استفاده نمایید. رنگ سفید در آشپزخانه این اطمینان را به شما می دهد که بدون صرف هزینه های زیاد دارای آشپزخانه شاد و شیک شوید اگر در تدارک دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ برای خانه خود هستید حتما تناسب رنگ های متضاد با رنگ سفید را رعایت نمایید تا کابینت سفید رنگ شما جذابیت بیشتری بدست آورد.

کابینت سفید

بسیاری از افراد علاقمند هستند در طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود از کابینت کلاسیک با ترکیب رنگ سفید استفاده نمایند، شاید یکی از دلایل محبوبیت کابینت سلطنتی یا کلاسیک را رنگ سفید آنها دانست زیرا رنگ سفید در کنار احساس آرامشی که می تواند ایجاد کند، فضای داخلی را هم دلباز تر و بزرگتر نشان می دهد. در اینجا می توانید تصاویر دیگری از جذاب ترین مدل کابینت کلاسیک سفید با طراحی های ویژه و خاص را مشاهده کنید.

تعیین دستمزد نصاب کابینت در تهران

کابینت ام دی اف سفید

کابینت ام دی اف سفید براق یا مات:

ورق ام دی اف در دو نوع سفید و مات روکش می شود. البته کابینت ام دی اف مات هم براقیت خاص خود را دارد، اما نوع براق آن، بازتاب نور بیشتری دارد. کابینت ام دی اف براق را نباید با کابینت هایگلاس اشتباه بگیرید، اگر چه ماده اولیه هایگلاس هم ام دی اف خام است، اما لایه بکار رفته در هایگلاس، با لایه ی بکار رفته در کابینت ام دی اف براق متفاوت است.

معمولا به خاطر یکنواخت نبودن، کابینت ام دی اف سفید رنگ را با سایر رنگ ها در آشپزخانه ترکیب می کنند، البته این کاملا شخصی ست و بر طبق سلیقه مشتری اعمال می شود. کابینت ام دی اف سفید رنگ را می توان با رنگ های مشکی، طیف رنگ قهوه ای تیره یا روشن، طوسی و حتی رنگ هایی شاد مانند بنفش، جگری، زرد و سایر رنگ ها ترکیب کرد. باید دقت داشته باشید رنگی را که با کابینت ام دی اف سفید رنگ ترکیب می کنید، مطابق دکوراسیون منزل تان باشد و بتوانید با انتخاب آن و لوازم منزل تان، هارمونی ایجاد کنید.

اگر آشپزخانه ی کوچکی دارید و یا تمایل دارید از رنگ سفید خالص در طراحی کابینت آشپزخانه خود استفاده کنید، پیشنهاد می دهیم رنگ شیر آلات، هود آشپزخانه، سیستم نورپردازی مانند لوستر ها و سایر ابزار آلات آشپزخانه را از رنگ هایی مانند مشکی یا طلایی انتخاب کنید تا آشپزخانه شما جلوه و شکوه بیشتری به خود بگیرد.

نکته ی مهمی که در انتخاب کابینت ام دی اف مات یا براق باید بدان توجه داشته باشید، این است که کابینت آشپزخانه ام دی اف سفید براق، به دلیل بازتاب نور بیشتر، فضای شما را فراخ و بزرگ خواهد کرد و این برای فضاهای کوچک یک امتیاز و مزیت منحصر بفرد محسوب می شود.

معایب داشتن آشپزخانه با کابینت های سفید

معایب داشتن آشپزخانه با کابینت های سفید


۱- کابینتهای سفید به راحتی کثیف می شوند. اولین نکته درباره ی داشتن کابینت سفید، تمیز کردن مدام آشپزخانه است. رنگ سفید به راحتی کثیف می شود، زیرا این رنگ روشن تر از تمامی رنگ های دیگر بوده است.

۲- سفید یک رنگ خسته کننده است. برخی ها نمی توانند بیشتر از یک سال آشپزخانه ی کاملا سفید را تحمل کنند. اگر یک کابینت رنگی به ترکیب رنگ آشپزخانه ی سفید خود اضافه کنید می توانید این مشکل را برطرف کرده و کابینت های زیباتری داشته باشید. آشپزخانه های کاملا سفید برای افراد آرام که علاقه ی زیادی به رنگ های خنثی دارند مناسب است اما برای افراد پر جنب و جوش اصلا گزینه ی مناسبی به نظر نمی رسند. به طور کلی می توان نتیجه گرفت برای انتخاب این رنگ بهتر است شخصیت خود و اعضای خانواده را در نظر بگیرید.

۳- ترک برداشتن رو کش کابینت. هنگامی که شما در آشپزخانه ای با کابینت سفید پخت و پز می کنید، بعضی از حوادث مانند برخورد اشیا نوک تیز به کابینت و یا ریختن آب روی کابینت سفید به آن آسیب می رساند و این موضوع سبب ایجاد خراشهای قابل توجه سیاه و سفید بر روی کابینت می شود. بنابراین ترک ها مانند لکه، ظاهری نامطلوب به کابینت ها می دهد.

۴- تغییر رنگ. اگر مواد رنگی مانند سس کچاپ بر روی کابینتهای شما بریزد باید سریعا آن را تمیز کنید زیرا ممکن است مانند لباس های سفید تغییر رنگ داده و هیچگاه لکه ی به جا مانده پاک نشود.

 

معایب داشتن آشپزخانه با کابینتهای سفید

استفاده از سنگ هایی چون مرمر  و یا سرامیک های طرح سنگ مرمر در فواصل بین کابینت ها حس آشپزخانه ای گران قیمت را به ببینده منتقل می کند .

کابینت سفید

هنگامی که از یک مدل کابینت سفید استفاده می کنیم، می توانیم رنگ سفید کابینت ها را با رنگ دوم دیگر ، مثل رنگ بنفش به کار ببریم.

کابینت سفید

وقتی از کابینت سفید در آشپزخانه خود استفاده می کنید، فرصت خیلی خوبی خواهید داشت تا دیوار بین کابینت ها یا دیوار پشت ظرفشویی را با مدلی متفاوت طراحی کنید. این امر باعث جذابیت هر چه بیشتر کابینتها و فضای آشپزخانه خواهد شد.

 

هنگامی که از یک مدل کابینت سفید استفاده می کنیم، می توانیم رنگ سفید کابینت ها را با رنگ دوم دیگر ، مثل رنگ بنفش به کار ببریم.

کابینت سفید

اگر کابینت سفید رنگی را برای آشپزخانه خود انتخاب می کنید بهتر است در کف سازی از رنگ های کمی تیره یا طرح چوب استفاده نمایید تا کابینت خودش را بهتر به نمایش دیدگان بگذارد.

 

کابینت سفید

 

 

کابینت آشپزخانه ,انواع کابینت آشپزخانه ,کابینت ام دی اف (MDF):,کابینت ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت ممبران ,کابینت روکش چوب,کابینت چوبی,کابینت های فلزی ,کابینت های پی وی سی ,انتخاب کابینت,رنگ ام دی اف,رنگ کابینت
  • 1397/8/12
  • 30067 نفر

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
طراحی میز تلویزیون,ساخت میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی
  • 1397/8/14
  • 21428 نفر

آموزش سه روش متفاوت برای ساخت میز تلویزیون

تلویزیون در هر کجای خانه که باشد یکی از کانون‌های اصلی توجه اعضای خانواده و میهمانان است. غالباً نحوه چیدمان دکور و مبلمان در خانه بر اساس محل قرارگیری تلوزیون انجام می‌شود. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کاربرد ام دی اف,کابینت ام دی اف,ام دی اف آشپزخانه,روش ساخت ام دی اف  ,خصوصیات  ام دی اف, مزایای ام دی اف,معایب ام دی اف,انواع ام دی اف,mdf,ام دی اف
  • 1397/8/15
  • 48063 نفر

ریز مشخصات انواع ام دی اف

انواع مختلف MDFها در دکوراسیون داخلی، کابینت، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس
  • 1397/8/19
  • 17065 نفر

تمام مشخصات،مزایا و معایب کابینت های گلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر