طراحی و ساخت دکوراسیون ام دی اف با بهترین کفیت با قیمت مناسب

ساخت دکور ام دی اف,دکوراسیون فروشگاه,ام دی اف  دکور,دکور ام دی اف

طراحی و ساخت دکوراسیون ام دی اف با بهترین کفیت با قیمت مناسب

  • 1398/6/30
  • 10776 نفر
به میزان نور پردازی مغازه اهمیت دهید روشنایی کل فضا را تامین کنید به صورتی که هیچ جا تاریک نباشد زیرا تاریکی احساس ناامنی ایجاد می کند و باعث می شود که مشتری علاقه ای به بازدید از فضا نداشته باشد .
ساخت و طراحی ویتیرین و دکوراسیون ام دی اف با استفاده از دستگاه. ساخت صفر تا صد دکوراسیون یک مغازه یا فروشگاه یا بوتیک و یا هر مکاینی که به طراحی مربوط است.


طراح

این مرحله یکی از مهمترین مراحل طراحی در دکوراسیون داخلی مغازه و فروشگاه می باشد.
چرا که یک طرح و طراحی حساب شده و حرفه ای دقیقا می تواند تاثیر مستقیمی روی میزان فروش ما بگذارد.
از همین رو شاید اولین قدم در جذب مشتری به سمت مغازه شما داشتن یک طرح و طراحی خاص در ویترین و دکوراسیون داخلی شما می باشد. تیم طراحی و مشاوره ما خدمت شما می رسد، و توضیحات کاملی راجع به طرح های، رنگ ها، جنس مواد و قیمت ها می دهد. 

دکور

دقت در ساخت و نصب

اندازه گیری و طراحی دقیق قبل از ساخت،دقت در برش، پی وی سی(pvc) و هماهنگی رنگ و میزان بودن قطعات همگی عواملی هستند که منجر به ارائه یک محصول دقیق و بی نقص می شوند. گروه چوب چین سازان با بهره مندی از سیستم های اتوماسیون کارگاه ها، به روز ترین دستگاه های برش و pvc آلمانی، و همینطور بهره مندی از واحد کنترل کیفیت، بالاترین سطح ساخت و نصب را تضمین می کند

دکوراسیون مغازه

امروزه در سراسر جهان از طراحی داخلینه تنها به عنوان یک علم و هنر بلکه به عنوان یک صنعت پر سود یاد می شود .
در حقیقت یک طراح حرفه ای هم باید دارای علم مخصوص به این کار باشد
و همچنین دارای دید هنری نسبت به کار را داشته باشد.
در کنار این دو موضوع باید به تواند از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا و مواد اولیه آن در ساخت
طرح مورد نظر شما نیز استفاده لازم را ببرد.

فروشگاه و دکوراسیون

نکات قابل تامل در طراحی دکوراسیون مغازه

به میزان نور پردازی مغازه اهمیت دهید

روشنایی کل فضا را تامین کنید به صورتی که هیچ جا تاریک نباشد زیرا تاریکی احساس ناامنی ایجاد می کند و باعث می شود که مشتری علاقه ای به بازدید از فضا نداشته باشد . اما کل فضا را به یک اندازه نورپردازی نکنید ، نورپردازی بیشتر تنها برای نقاطی است که کالاها و خدمات مهم تر قرار دارند .

کالاهای ارزشمند را در معرض دید قرار دهید

چیدمان دکوراسیون داخلی مغازه را طوری انجام دهید که کالاهای با ارزش تر در معرض دید بیشتری باشند و همچنین نور پردازی بیشتری روی آنها انجام دهید .

مسیر رفت و آمد را مسدود نکنید

مسیر رفت و آمد یکی از مهمترین نکات در طراحی دکوراسیون است که باعث می شود مشتری به راحتی در فضا گردش داشته باشد . در صورتی که به هر دلیل بخشی از مسیر رفت و آمد را بسته باشید نقطه کور ایجاد کرده اید.

ورودی هایی که اصطلاحا دعوت کننده نامیده می شوند مشتری بیشتری را جذب می کنند . ورودی هایی که بزرگ و باز هستند و همچنین نور و رنگ خوبی دارند بیشتر از ورودی هایی که دیدی به داخل ندارند و یا اینکه باریک و تاریک هستند، مشتریان را دعوت به ورود می کنند.

امیدوارم این نکات در طراحی دکوراسیون مغازه مورد توجه قرار بگیرد و مشاوران ما در شرکت چوبا فرم در خدمت شما عزیزان هستند.

ویترین مغازه

طراحی ویترین

طراحی دکوراسیون مغازه شیک و ایده آل نقش مهم و به سزایی در جذب مشتری دارد. برای داشتن بهترین و مناسب ترین دکوراسیون فروشگاه و مغازه رعایت نکات مهم و کاربردی ضروری است. ویترین فروشگاه یا مغازه در واقع رابط بین محیط بیرون و داخل فروشگاه است و هرچقدر این ویترین جذاب تر و زیبا تر باشد می تواند تاثیر بیشتری بر مخاطب گذاشته و افراد بیشتری را به سمت مغازه جذب نماید.طراحی ویترین هم می تواند باعث افزایش دیده شدن شما شود و هم در صورت انتخاب اشتباه و نادرست می تواند اثری مخرب و جبران ناپذیر بر جای بگذارد.
در طراحی دکوراسیون فروشگاه باید این نکته را در نظر گرفت که ویترین و دکوراسیون فروشگاه برای چه کاری استفاده خواهد شد و یا افرادی که وارد مغازه می شوند از چه نوع قشری هستند یا حتی جنسیت افرادی که وارد فروشگاه می شوند را باید مد نظر قرار داد. برای مثال در طراحی ویترین یک فروشگاه لوازم آرایشی باید از رنگ های شاد و زنانه استفاده کرد چون بیشتر مخاطبین این فروشگاه زنان میباشد.

ویرین مغازه
شرکت صنایع چوبی پاسار (روجین آریا)  با  استفاده از اصول استاندارد و آخرین متد روز دنیا برای شما طرحی خاص و بسیار شیک را خلق خواهد کرد. استفاده از طراحی  مدرن می تواند کمک بسیاری به شما در جلب توجه مشتریانتان نماید.در واقع دکوراسیون داخلی مغازه حرف اول و آخر را در انتخاب کالا توسط مشتری خواهد زد. اگر دکور شما حرفی برای گفتن داشته باشد و دارای ایده های نو باشد می توانید امیدوار باشید که با ارائه خدماتی مناسب هر بیننده ای را به یک مشتری تبدیل نمایید.
ما در مراحل ساخت دکور برای شما از انواع متریال های موجود با بهترین کیفیت استفاده خواهیم کرد. شرکت صنایع چوبی پاسار این توانایی را دارد تا با استفاده از انواع چوب و یا MDF و یا انواع شیشه و فلز و حتی با ترکیبی از این موارد برای شما دکوراسیونی رویایی را خلق نماید.در ضمن در تمام مراحل ساخت دکور با شما هماهنگی های لازم به عمل خواهد امد تا در نهایت طرحی مورد پسند و سلیقه شما شکل گیرد.
جهت انجام مشاوره و اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی دکوراسیون محیط های تجاری و فروشگاه و یا مجتمع ها می توانید با مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دکوراسیون فروشگاه


طراحی فروشگاه پوشاک

فروشگاه پوشاک یکی از مغازه هایی است که نیازمند طراحی دکوراسیون ایده آل و جذاب می باشد و دکوراسیون مغازه نقش مهمی در انتخاب صحیح و رضایت مشتریان دارد که انواع مختلف این نوع دکوراسیون را در ادامه تفکیک می نماییم.


ویترین فروشگاه پوشاک
دکوراسیون بوتیک مردانه 
دکوراسیون مغازه کیف و کفش
دکوراسیون ویترین مغازه
دکوراسیون فروشگاه

چیدمان فروشگاه
چیدمان

چیدمان داخلی مغازه یکی از مهم ترین عوامل برای جذب مشتری محسوب می شود
به عنوان مثال : جایگاه قراردادن پیشخوان بسیار مهم می باشد .
طبق تحقیقات سایت آرشیتکت دایجست ۹۰ درصد از مشتریان پس از ورود به فروشگاه یا مغازه ناخودآگاه به سمت راست مغازه می گردند
و در مسیر دایره واری گام بر می دارند که شما برایشان طراحی کردید .

سمت چپ ورودی فروشگاه یا مغازه محل ایده عالی برای قرار گیری صندوق محسوب می شود .
با این اوصاف نحوه و جایگاه قرارگیری صندوق به نوع محصولات ,  متراژ و چیدمان آن مغازه و یا فروشگاه بستگی دارد .
توجه کنید که کدام نقطه در فروشگاه شما یک توقفگاه طبیعی و بکر به شمار می رود و آن جا بهترین محل برای قرار دادن پیشخوان شما می باشد .

فروشگاه

دیزاین داخلی سوپر مارکت

دکوراسیون هایپر مارکت

طراحی داخلی مغازه موبایل فروشی

کابینت ام دی اف

کابینت ممبران

کابینت هایگلاس

کابینت آشپزخانه ,انواع کابینت آشپزخانه ,کابینت ام دی اف (MDF):,کابینت ملامینه,کابینت های گلاس,کابینت ممبران ,کابینت روکش چوب,کابینت چوبی,کابینت های فلزی ,کابینت های پی وی سی ,انتخاب کابینت,رنگ ام دی اف,رنگ کابینت
  • 1397/8/12
  • 30139 نفر

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
طراحی میز تلویزیون,ساخت میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی
  • 1397/8/14
  • 21515 نفر

آموزش سه روش متفاوت برای ساخت میز تلویزیون

تلویزیون در هر کجای خانه که باشد یکی از کانون‌های اصلی توجه اعضای خانواده و میهمانان است. غالباً نحوه چیدمان دکور و مبلمان در خانه بر اساس محل قرارگیری تلوزیون انجام می‌شود. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کاربرد ام دی اف,کابینت ام دی اف,ام دی اف آشپزخانه,روش ساخت ام دی اف  ,خصوصیات  ام دی اف, مزایای ام دی اف,معایب ام دی اف,انواع ام دی اف,mdf,ام دی اف
  • 1397/8/15
  • 48138 نفر

ریز مشخصات انواع ام دی اف

انواع مختلف MDFها در دکوراسیون داخلی، کابینت، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر
کابینت آشپزخانه هایگلاس,کابینت های گلاس,مزایا کابینت های گلاس, قیمت کابینت های گلاس,معایب کابینت های گلاس,کابینت پلی گلاس
  • 1397/8/19
  • 17103 نفر

تمام مشخصات،مزایا و معایب کابینت های گلاس

بدنه این نوع کابینت از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. 09128017005 02155269712
اطلاعات بیشتر